Laidiens: 10.11.2021., Nr. 218
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/218.AKK1
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo,
ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata
Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības inženiera
vietu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzības jomā,
periodiska zināšanu papildināšana
- iegūta apliecība par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā
(obligāta prasība)
- vēlama apliecība par profesionālās pilnveides izglītību civilās
aizsardzības jomā, darba tiesisko attiecību laikā darba devēja noteiktā termiņā
obligāti iegūstama
- vēlama izglītības iestādes izstrādāta kursa programmas apguve radiācijas
drošības jomā, kas izpildāma darba devēja noteiktā termiņā
- iepriekšējā darba pieredze darba aizsardzība un ugunsdrošības jomā
- vēlama iepriekšēja darba pieredze civilās aizsardzības jomā
- vēlama vismaz viena gada pieredze darbā ar jonizējoša starojuma avotiem
- zināšanas amata kompetences jomās
- spēja pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību, strādāt precīzi un kvalitatīvi
- spēja patstāvīgi un normatīviem aktiem atbilstoši risināt ar darba
aizsardzību un ugunsdrošību saistītus jautājumus
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta
pārlūkprogrammas, darbam nepieciešamās informācijas sistēmas un datubāzes) un
rīcībā esošo tehniku
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- organizēt un uzturēt darba aizsardzības sistēmu Saeimā
- veikt darba vides risku un ugunsdrošības risku izvērtēšanu un iespējamo
seku prognozēšanu un uzraudzību, kā arī veikt civilās aizsardzības risku
izvērtēšanu un iespējamo seku prognozēšanu
- kontrolēt normatīvajos aktos noteikto darba aizsardzības, ugunsdrošības un
civilās aizsardzības prasību izpildi
- izstrādāt un aktualizēt darba aizsardzības, ugunsdrošība un citus darba
drošības jautājumus reglamentējošus iekšējos normatīvos dokumentus (plānus,
noteikumus, instrukcijas un citus dokumentus)
- sadarbībā ar Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroju izstrādāt un
uzturēt aktuālu civilās aizsardzības plānu
- organizēt Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta priekšrakstu izpildi
attiecībā uz spēkā esošo ugunsdrošības normu un standartu ievērošanu Saeimas
valdījumā esošajās ēkās, kā arī konstatēto trūkumu novēršanu
- organizēt un īstenot darbinieku apmācību un instruktāžu darba aizsardzības
un ugunsdrošības jautājumos
- noteikt veselībai kaitīgos darba vides faktorus atbilstoši spēkā esošajiem
normatīvajiem aktiem
- organizēt darbiniekiem obligāto veselības pārbaudi saskaņā ar spēkā
esošajiem normatīvajiem aktiem
- veikt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu un ar tiem saistītos pasākumus
- piedalīties tehnoloģisko iekārtu un telpu pieņemšanā ekspluatācijā,
pārbaudīt to atbilstību darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu prasībām
- kontrolēt ugunsdzēsības līdzekļu un ugunsaizsardzības sistēmu uzturēšanu,
organizēt to regulārās pārbaudes un apkopes, plānot ugunsaizsardzības sistēmu
atjaunošanas un uzlabošanas darbus
- veikt pienākumus, kas normatīvajos aktos noteikti darba vadītājam darbību
veikšanai ar jonizējošā starojuma avotiem (pēc attiecīga sertifikāta iegūšanas
darba devēja noteiktā termiņā)
- konsultēt darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar darba aizsardzību un
ugunsdrošību
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons
(bruto) no 920 līdz 1381 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem)
esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- apliecības par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā un civilās
aizsardzības, kā arī radiācijas drošības jomā kopijas (ja iegūta)
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2021. gada 30. novembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt
pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības
inženieris", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku
parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv.
Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2021/218.AKK2
Precizējot iepriekš
publicēto
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, precizē oficiālā
izdevuma "Latvijas Vēstnesis", 08.11.2021., laidiena Nr.216,
publicēto Latvijas universitātes amatu konkursa sludinājumu, papildina to jaunā
redakcijā.
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
uz PROFESORA amata vietu
Ekonomika un uzņēmējdarbība - Finanses un kredīts - 1 vieta
Darba samaksa no 17,54 euro/h
Medicīnas fakultātē
- uz vienu lektora amata vietu - veselības un sporta zinātnes
Darba samaksa no 9,00 euro/h
- uz vienu pētnieka amata vietu - medicīnas bāzes zinātnes, tai skaitā
farmācija
Darba samaksa no 5,53 euro/h līdz 23,6 euro/h
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - medicīnas bāzes zinātnes, tai
skaitā farmācija
Darba samaksa no 4,41 euro/h līdz 18,8 euro/h
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - klīniskā medicīna
Darba samaksa no 4,41 euro/h līdz 18,8 euro/h
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - izglītības zinātnes
Darba samaksa no 8,61 euro/h līdz 36,8 euro/h
Mikrobioloģijas un biotehnoloģijas institūtā
- uz vienu pētnieka amata vietu - bioloģija
Darba samaksa no 5,53 euro/h līdz 23,6 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126 vai 127.
telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz
e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67034802.
OP 2021/218.AKK3
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātē
- uz vienu docenta amata vietu - fizika un astronomija
Darba samaksa no 11,24 euro/h
Latvijas vēstures institūtā
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - vēsture un arheoloģija
Darba samaksa no 8,61 euro/h
līdz 36,8 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126 vai 127.
telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz
e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67034802.
OP 2021/218.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas būvinspektora/-es
ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskumu un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot
informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai
rīcībai
- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot
attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to
pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs,
pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un
juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru
reģistrā
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- derīgs Covid-19 sertifikāts
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1253 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 20. amata saimes IV
līmenis un 12.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 22.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta
Būvdarbu kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/218.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Ja pārzini būvspeciālistu sertificēšanas jomu un
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt inženiertehnisko atbalstu būvspeciālistu
kompetences novērtēšanas un patstāvīgās prakses uzraudzības jomā
- organizēt būvspeciālistu būvekspertīzes
specialitātē profesionālās darbības pārkāpumu izvērtēšanas procesu
- veikt būvekspertīzes atzinumu un ar to saistītās dokumentācijas tehnisko
izpēti un analīzi, sniedzot savu novērtējumu un inženiertehniskās problēmas
risinājumu
- atbilstoši kompetencei sniegt rakstiskas un mutiskas konsultācijas
būvekspertīzes specialitātē sertificētajiem būvspeciālistiem
un citiem būvniecības procesa dalībniekiem
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- pieredze būvprojektu un/vai būvju atbilstības novērtēšanā
- nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu, kā
arī normatīvo aktu un standartu, kas saistīti ar atbilstības novērtēšanu un
personu sertifikāciju, pārzināšana
- prasme analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1253 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (amatam ir noteikts 20. amata saimes IV līmenis
un 12.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un
motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 22.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvspeciālistu
sertificēšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/218.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru
nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1
amata vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā,
pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru
pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus
- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas,
pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu
rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā
- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību
- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā
- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu
sagatavošanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo
aktu pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt
dokumentus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 35. amata saimes
III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 22.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/218.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
direktora amatu
Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās
politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības struktūrpolitiku,
rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko politiku, iekšējā
tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības attīstības politiku,
konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku, patērētāju tiesību aizsardzības
politiku, būvniecības un mājokļu politiku un citu politiku normatīvajos aktos
noteiktajās jomās.
Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un
valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.
Ja esi enerģisks, un gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi
pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā,
darboties dinamiskā, uz pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā,
tad tieši Tu esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kurā šobrīd ir
vakants
Iekšējā tirgus departamenta direktora amats.
Iekšējā tirgus departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina patērētāju
tiesību un konkurences tiesību, iekšējās tirdzniecības e-komercijas, kā arī
standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas politiku. Tāpat departaments
piedalās Eiropas Savienības iekšējā tirgus brīvas preču aprites politikas
izstrādē un īstenošanā.
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi pienākumi:
- jāorganizē un jāvada departamenta darbs, nodrošinot tā uzdevumu savlaicīgu
un kvalitatīvu izpildi
- jānodrošina normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde,
izskatīšana un īstenošana konkurences tiesību, sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanas, iekšējās tirdzniecības, patērētāju tiesību aizsardzības,
atbilstības novērtēšanas, kvalitātes nodrošināšanas un bīstamo iekārtu
tehniskās uzraudzības, standartizācijas, akreditācijas un metroloģijas jomās
- jāpārstāv departaments un ministriju tā kompetences ietvaros citās
ministrijās un valsts pārvaldes iestādēs, kā arī attiecībās ar fiziskajām un
juridiskajām personām
- jānodrošina Latvijas Republikas interešu identificēšanu un pārstāvību
starptautiskās organizācijās un Eiropas Savienības institūcijās departamenta
kompetences jomās
- jākoordinē sadarbība ar pārraudzības iestādēm un starptautiskajām
institūcijām departamenta kompetences ietvaros
Sekmīgi amata pienākumu izpildei tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs, vadībzinātnē
vai līdzvērtīga izglītība, kas atbilst departamenta darbības sfērai
- izpratne par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu
izstrādi un virzības procesu
- zināšanas departamenta kompetences jomās
- izpratne par ārējiem ekonomiskiem procesiem un ES lēmumu pieņemšanas
procedūrām tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas (spēja paust
viedokli departamenta kompetences jomās gan rakstiski, gan mutiski)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama ne mazāk kā 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze personālvadībā
- labas datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības sajūta un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:
- karjeru vadošā valsts pārvaldes iestādē
- atalgojumu sākot no 1983 līdz 2264 euro (atkarībā no profesionālās pieredzes pēdējo piecu gadu
laikā)
- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) iesniegt 20 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta
adresi: vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā,
LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:
pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2021/218.AKK8
Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma
pamata Humanitārajā katedrā) - 1 amata vieta Rīgā, darba laiks uz noteiktu
(ievēlēšanas) laiku
Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" studiju kurss "Svešvaloda (angļu valoda)", vēlams Otra
svešvaloda (krievu valoda)
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību modulis
"Svešvaloda (angļu valoda)"; vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)
- pieaugušo neformālās izglītības programmas "Angļu valoda (dažādi
līmeņi)"
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs,
pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares
docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt mācību priekšmetus arodizglītības programmā "Policijas
darbs", studiju kursus pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
programmā "Policijas darbs", mācību priekšmetus profesionālās
pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati", kā arī
atbilstoši katedras profilam nodrošināt pieaugušo neformālās izglītības
programmu īstenošanu
- nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību
(teorētisko un praktisko) vadīšanu
- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- konsultēt izglītojamos un studējošos un organizēt to patstāvīgo darbu
izpildi
- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo
neformālās izglītības programmu saturu
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un
prasmes
- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un
mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un
e-mācību vidē
- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus,
kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā
Piedāvājam:
- atalgojumu no EUR 865,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot
vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu
(izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV-1014
Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2021.gada 10.decembrim jāiesniedz
motivētu pieteikuma vēstuli, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu
(CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un
zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai
profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo
kvalifikāciju, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu,
ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņu par darba stāžu, kas apliecina
profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei
atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo
sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu:
kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi uzziņām 26319992, 67219643.
Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.
Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa
pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža,
kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildus informācija par
datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.