Laidiens: 03.11.2021., Nr. 213

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/213.AKK1

Rīgas valstspilsētas pašvaldība (reģistrācijas Nr.90011524360, juridiskā adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539) izsludina pieteikšanos atklātajā konkursā uz Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra" direktora amatu (uz pieciem gadiem)

Rīgas pašvaldības aģentūra "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra" (turpmāk-Aģentūra) ir Rīgas pašvaldības iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt investīciju piesaisti, tūrisma izaugsmes sekmēšanu un pilsētas atpazīstamību.

Aģentūras direktoram būs:

- jāorganizē, jāvada un jānodrošina efektīva Aģentūras darbība, kurā šobrīd ir trīs pārvaldes un aptuveni 30 darbinieki

- jānodrošina Aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas, budžeta un kārtējā gada darba plāna izstrāde un īstenošana

- jāpārstāv Aģentūra ar investīciju, tūrisma, pilsētas zīmolvedības un starptautiskās sadarbības jomām saistītās valsts un pašvaldības institūcijās, starptautiskās organizācijās un darba grupās, un plašsaziņas līdzekļos

- jāorganizē pašvaldības aģentūrai noteiktās administratīvās funkcijas (atbildes uz amatpersonu un iedzīvotāju iesniegumiem, pretkorupcijas plānu izstrāde, darba aizsardzības sistēma, ugunsdrošības noteikumu prasību ievērošana, u.tml.)

Kandidātiem obligāti ir jābūt ar:

- pieredze un zināšanas sarežģītu pārdošanas procesu organizēšanā uzņēmumiem (enterprise sales)

- padziļinātām zināšanām un izpratni par investīciju piesaistes mehānismiem un izpratni par Latvijas investīciju vidi un klimatu, par investoru galvenajiem problēmjautājumiem

- starptautisku darba pieredzi un starptautisku kontaktu tīklu

- nevainojamu reputāciju

- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību

- valsts valodas un angļu valodas prasmēm C2 līmenī

Ar papildu punktiem tiks vērtētas šādas prasmes:

- izpratne par stratēģiskās vadības procesiem, spēja izstrādāt un ieviest investīciju piesaistes, tūrisma veicināšanas un pilsētas atpazīstamības stratēģiju

- plašs kontaktu tīkls ar Latvijā strādājošiem ārvalstu investoriem, nekustamo īpašumu attīstītājiem, tirdzniecības kamerām un citām iesaistītajām pusēm

- izpratne par veiksmīga pilsētas tēla un mārketinga kampaņu veidošanas principiem

- izpratne par tūrisma profilu Latvijā, veiksmīgiem tūrisma produktu veidošanas pamatprincipiem

- spēcīgas pārdošanas, prezentācijas un komunikācijas prasmes latviešu un angļu valodā

- spēja piesaistīt spēcīgus, kvalificētus profesionāļus aģentūrai

- vēlme un spēja strauji apgūt publiskā sektora darbības principus un pielāgoties pašvaldības un valsts darbības principiem

- starptautisku un liela mēroga projektu vadība

- komandas vadīšanas pieredze

- budžeta pārvaldīšana strauji augošā uzņēmumā

Darba samaksa un bonusi:

- Ikmēneša darba samaksa līdz 4882 euro, t.sk:

* mēnešalga līdz 2441 euro

* speciālā piemaksa līdz 100%

- prēmija (vienu reizi kalendāra gadā līdz 75% no mēnešalgas)

- naudas balva (kalendāra gada ietvaros līdz 100% no mēnešalgas)

- sociālās garantijas (piemēram, veselības apdrošināšana, uzsākot darba tiesiskās attiecības, un atvaļinājuma pabalsts vienu reizi kalendāra gadā līdz 50% no mēnešalgas)

- atvaļinājumi (ikgadējais atvaļinājums 4 kalendāra nedēļas, papildatvaļinājums līdz 10 darba dienām)

Informācijai: Aģentūras direktora atlīdzība tiek noteikta atbilstoši Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumā paredzētajai kārtībai un kritērijiem. Tā tiek noteikta, ņemot vērā kvalifikāciju, profesionālo pieredzi, darba izpildes rezultātus, ieguldījumu pašvaldības mērķu sasniegšanā, nodarbinātības ilgumu un citus normatīvajos aktos noteiktos kritērijus.

Konkursa kandidāti iesniedz šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām)

- dzīvesgaitas aprakstu - CV (Curriculum Vitae), atbilstoši pievienotajai formai, norādot vismaz trīs personas atsauksmju sniegšanai

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs

- apliecinājumu, atbilstoši pievienotajai formai, par to, ka:

a) kandidāts atbilst izvirzītajām obligātajām prasībām;

b) kandidāts ievēros likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā" 6.pantā un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus un novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks iecelts Aģentūras direktora amatā;

c) piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem.

Dalībai konkursā dokumentus ar drošu elektronisko parakstu lūdzam līdz 03.12.2021. nosūtīt Rīgas domes Personāla nodaļai uz e-pastu: cv@riga.lv.

Kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju, būs jāiesniedz un jāprezentē komisijai redzējums par Aģentūras turpmāko attīstību. Stratēģiskā redzējuma sagatavošanai tiek dots laiks - ne mazāk kā 5 dienas.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Rīgas pilsētas pašvaldība informē, ka:

1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rīga domes Personāla nodaļa un Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja) Adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539; elektroniskā pasta adrese: np@riga.lv;

2) personas datu aizsardzības speciālists: Rīgas domes Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs. Adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv.;

3) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Visa informācija, kas iegūta personāla atlases laikā, pilnībā vai daļēji tiks glabāta ne ilgāk kā piecus gadus par amata pretendentiem, lai nodrošinātu pašvaldības tiesiskās intereses. Ja pašvaldība saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam;

4) ja ar jums tiks noslēgts darba līgums, tad CV un tam pievienotie dokumenti, pēc nepieciešamības, var tikt pievienoti jūsu darbinieka lietai un glabāti personas lietas glabāšanai noteikto laiku;

5) jums ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļūt Jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu, iesniedzot pamatojumu minētajam lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret apstrādi, kā arī iesniegt sūdzību par nelikumīgu jūsu personas datu apstrādi Datu valsts inspekcijā.


OP 2021/213.AKK2

APP "Dārzkopības institūts" izsludina konkursu uz daļējas vai pilnas slodzes pētnieka vietu (2 vakances) - Agrotehnisko pētījumu un šķirņu izvērtēšanas nodaļā darbam augsnes ķīmisko un bioloģisko procesu novērtēšanai un augu ķīmiskā sastāva izpētē.

Amata prasības:

Doktora grāds vai maģistra grāds un paralēlas studijas doktorantūrā vai ir doktora zinātniskā grāda pretendents lauksaimniecības; zemes zinātnēs, fiziskajā ģeogrāfijā un vides zinātnēs; bioloģijas zinātnē. Pretendentam ir pieredze pētniecībā un zinātnisku publikāciju sagatavošanā, vēlamas pēdējo 3 gadu laikā vismaz 3 publikācijas SCI izdevumu datu bāzē (piemēram, SCOPUS). Ir zināšanas MS Office programmatūras pielietošanā, pieredze darbam ar datu statistisko apstrādi. Ir latviešu un angļu valodas prasmes, vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto amata vietu

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo akadēmisko vai zinātnisko grādu

- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) publicēto darbu sarakstu, starptautiskās darbības un zinātniskās kvalifikācijas kopsavilkumu

- profesionālo un zinātnisko kvalifikāciju, pilnveidi apliecinošu dokumentu un citu dokumentu kopijas, kas apliecina pretendenta atbilstību kvalifikācijas prasībām (zinātnisko rakstu kopijas, projektu un programmu titullapu kopijas u.c.)

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas sertifikāts

Darba samaksa - sākot no 5,00 EUR stundā (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pieredzes un noslodzes projektos.

Uz daļējas vai pilnas slodzes zinātniskā asistenta vietu (1 vakance) - Agrotehnisko pētījumu un šķirņu izvērtēšanas nodaļā darbam augsnes ķīmisko un bioloģisko procesu novērtēšanai un augu ķīmiskā sastāva izpētē.

Amata prasības:

Maģistra grāds vai bakalaura grāds un paralēlas studijas maģistratūrā sekojošās nozarēs: lauksaimniecības; zemes zinātnēs, fiziskajā ģeogrāfijā un vides zinātnēs; bioloģijas zinātnē.

Pretendentam ir pieredze pētniecībā un zinātnisku publikāciju sagatavošanā. Ir zināšanas MS Office programmatūras pielietošanā, pieredze darbam ar datu statistisko apstrādi. Ir latviešu un angļu valodas prasmes, vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto amata vietu

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo akadēmisko vai zinātnisko grādu

- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) publicēto darbu sarakstu, zinātniskās kvalifikācijas kopsavilkumu

- profesionālo un zinātnisko kvalifikāciju, pilnveidi apliecinošu dokumentu un citu dokumentu kopijas, kas apliecina pretendenta atbilstību kvalifikācijas prasībām (zinātnisko rakstu kopijas, projektu un programmu titullapu kopijas u.c.)

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas sertifikāts

Darba samaksa - sākot no 4,00 EUR stundā (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pieredzes un noslodzes projektos.

Konkursam iesniedzamos dokumentus nosūtīt uz e-pasta adresi: darzkopibas.instituts@llu.lv ar norādi "Amatu konkursam".

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Mēs strādājam: Graudu iela 1, Ceriņi, Krimūnu pagasts, Dobeles novads, LV-3701 http://www.darzkopibasinstituts.lv

Informējam, ka jūsu iesniegtie pieteikuma dokumenti tiks apstrādāti, tikai šī atlases konkursa norisei un tiks glabāti 6 mēnešus, ja netiks uzsāktas darba attiecības. Lūgums pieteikuma dokumentos nenorādīt sensitīva rakstura datus, piemērām: foto, tautību, arodbiedrības statusu u.tml. Pieteikuma dokumentos norādītos personas datu apstrādās Dārzkopības institūta atbildīgās personas.


OP 2021/213.AKK3

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA Pirmā uzraudzības departamenta INFORMĀCIJAS SISTĒMAS ADMINISTRATORA darbinieka amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un zināšanas dokumentu pārvaldībā

- teicamas iemaņas lietot datortehniku, tai skaitā Microsoft biroja programmatūras piemērošanā

Veicamie pienākumi:

- nodrošināt Elektroniskās maksātnespējas uzskaites sistēmas (turpmāk - EMUS) administrēšanu un lietotāju atbalsta funkciju

- koordinēt informācijas apmaiņu starp EMUS pārzini un turētāju

- uzraudzīt EMUS funkcionēšanu atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos aktos noteiktajam

Mēnešalga:

- mēnešalga no 940 līdz 1280 euro

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036998, Maksātnespējas kontroles dienestā 67099111.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2813625/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/213.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTA ierēdņa amatiem (uz noteiktu un nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvā procesa, civiltiesību un maksātnespējas procesa tiesību jomā

- profesionālā pieredze jurista darbā

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un iniciatīva

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Galvenie veicamie pienākumi:

- veikt pārbaudes administratora un tiesiskās aizsardzības procesa uzraugošās personas prakses vietā vai parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā

- sagatavot Maksātnespējas kontroles dienesta direktora lēmuma projektus, kuros izvērtēta administratora un tiesiskās aizsardzības procesa uzraugošas personas rīcības atbilstība normatīvo aktu prasībām

- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamo dokumentu projektus un pārstāvēt Maksātnespējas kontroles dienestu tiesu procesos

- departamenta kompetences ietvaros sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas kontroles dienestā saņemtajiem iesniegumiem

- izskatīt sūdzības par administratora un tiesiskās aizsardzības procesa uzraugošās personas rīcību

Mēnešalga:

- mēnešalga no 940 līdz 1380 euro.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036998, Maksātnespējas kontroles dienestā 67099111.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2813637/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/213.AKK5

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA Juridiskā departamenta JURISKONSULTA ierēdņa amatiem (uz noteiktu un nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvā procesa, civiltiesību un maksātnespējas procesa tiesību jomā

- profesionālā pieredze jurista darbā

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un iniciatīva

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas zināšanas

Galvenie veicamie pienākumi atbilstoši vakancei:

- īstenot ar starptautisko sadarbību saistītus pasākumus (projektus) maksātnespējas tiesību nozarē

- izvērtēt ziņas par pārkāpuma noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas jomā izdarīšanu un sagatavot lēmuma projektu par sankciju piemērošanu

- sagatavot administratīvā procesa ietvaros nepieciešamo dokumentu projektus

- departamenta kompetences ietvaros sagatavot un sniegt viedokli un skaidrojumus ar maksātnespējas tiesībām saistītos jautājumos

Mēnešalga:

- mēnešalga no 940 līdz 1380 euro.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036998, Maksātnespējas kontroles dienestā 67099111.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2813645/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/213.AKK6

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

Docents

Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātnes nozares Makroekonomikas apakšnozarē - 1 amata vieta

Prasības pretendentam/-ei:

1) doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba stāžs;

2) piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā;

3) teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point);

4) teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Amata mēneša samaksa noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016.gada 5.jūlija noteikumiem Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi".

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus 2 nedēļu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā ar norādi "amatu konkursam".

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personu datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013, e-pasts: info@ba.lv.


OP 2021/213.AKK7

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem Rīgas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatiem:

- Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas direktors/-e (Rīga, Salaspils iela 14, ar latviešu mācību valodu)

- Rīgas 72. vidusskolas direktors/-e (Rīga, Ikšķiles ielā 6, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par attiecīgās izglītības iestādes attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2021.gada 29.novembrim (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālruni 67026816, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67181306.

Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas direktora amatalga EUR 1628.

Rīgas 72. vidusskolas direktora amatalga EUR 2221.

Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.


OP 2021/213.AKK8

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem Rīgas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatiem:

- Rīgas 270. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga, Salnas iela 18, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)

- Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Pūcīte" vadītājs/-a (Rīga, Ērgļu iela 1, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)

- Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Daugaviņa" vadītājs/-a (Rīga, Kukšu iela 5, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par attiecīgās izglītības iestādes attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2021.gada 29.novembrim (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālruni 67026816, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.

Rīgas 270.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1485.

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Pūcīte" vadītāja amatalga EUR 1435.

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Daugaviņa" vadītāja amatalga EUR 1285.

Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)