LLU atvasināta publiska persona "Agroresursu
un ekonomikas institūts" (AREI) izsludina konkursu uz akadēmisko amatu
vietām Laukaugu selekcijas un agroekoloģijas nodaļā
(Viļānu daļā):
Vadošais pētnieks ar specializāciju linu un citu šķiedraugu selekcijā un
pētniecībā - 1 vieta (Viļānos)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds lauksaimniecības, vides vai bioloģijas zinātnēs
- ieinteresētība un spēja vadīt zinātnisko darbu un pētnieciskos projektus
- svešvalodu prasme (angļu valodas zināšanas obligātas)
- vismaz 3 gadu pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā un pētniecisko
projektu vadīšanā vai realizācijā pēdējo 6 gadu laikā
- vismaz 3 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā, kas indeksētas
SCOPUS vai WoS datu bāzēs
- priekšrocība pretendentam ar pieredzi linu un kaņepju selekcijā un
pētniecībā
Zinātniskais asistents ar specializāciju linu un citu šķiedraugu
selekcijā un pētniecībā - 2 vietas (Viļānos)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā profesionālā izglītība, bakalaura, maģistra vai doktora grāds
lauksaimniecības, vides, dabas vai citās atbilstošās zinātnēs
- ieinteresētība un spējas veikt individuālu zinātnisko darbu
- svešvalodu prasme (ieskaitot angļu valodu)
- vēlama pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā vai pētniecisko projektu
realizācijā
- priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi pētniecībā
Piedāvājam pretendentiem/-ēm:
- iespēju strādāt radošu darbu zinātnieku kolektīvā
- atbalstu tālākai izglītībai, zināšanu papildināšanai un kvalifikācijas
celšanai
- darba algu, kura tiek noteikta saskaņā ar stundas tarifa likmi, balstoties
uz darbinieka zinātniskās darbības ikgadējās novērtēšanas rezultātiem. Līdz
kārtējam zinātnisko sasniegumu vērtējumam, stundas tarifa likme zinātniskajam
asistentam - sākot no 3,45 EUR/stundā un vadošajam pētniekam - sākot no 4,26
EUR/stundā pirms Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos paredzēto
nodokļu nomaksas
- iespēju palielināt atalgojumu (līdz 15,00 EUR/stundā), iesaistoties
pētniecisku projektu realizācijā
Pretendentiem AREI administrācijā, ar norādi "AREI akadēmisko amatu
konkursam", mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@arei.lv,
jāiesniedz:
- pieteikums
- ziņas par sevi (CV)
- izglītību, zinātnisko un akadēmisko grādu, dalību studiju programmā (ja
attiecināms) apliecinošo dokumentu kopijas
- informācija par zinātnisko darbību, zinātnisko publikāciju saraksts un
dalību pētniecības projektos, norādot savu lomu projektā (ja attiecināms)
- citu kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas pēc pretendenta izvēles
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
AREI, kontaktinformācija: Zinātnes iela 2, Priekuļi, Priekuļu pagasts, Cēsu novads, Latvija, LV-4126. Papildu informāciju saistībā
ar personas datu apstrādi lūgums skatīt saitē:
http://www.arei.lv/privatuma-politika.
Tukuma novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz pašvaldības
kapitālsabiedrības Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe"
(turpmāk - Sabiedrība) VALDES LOCEKĻA AMATU
Galvenie amata pienākumi:
- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam
saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu
pienākumu izpildi
- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt
Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām
- noteikt Sabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus
- gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas darījumus,
operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem,
citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām)
- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts
vai pašvaldības pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām
- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu
resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu
- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu
izpildi
- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem
kapitāla daļu turētāja pārstāvim
- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par
vadītās Sabiedrības darbību
- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos
ierobežojumus
- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši
var kaitēt Sabiedrības vai kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm
- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un
ierobežojumus
Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:
- orientācija uz attīstību
- stratēģiskais redzējums
- lēmumu pieņemšana un atbildība
- pārmaiņu vadīšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (inženierzinātnē, uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā vai
jurisprudence)
- vismaz divu gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā
Sabiedrības darbības jomā, vai vismaz divu gadu pieredze valdes loceklim
līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras
nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze pašvaldības
vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā
- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā
izpratne par Sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un
aizstāvēt savu viedokli
- teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas angļu vai krievu
valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām
- nevainojama reputācija
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- konkurētspējīgu atlīdzību 1900,00 - 2500,00 EUR (bruto) atkarībā no
kapitālsabiedrības finanšu rādītājiem un darbības rezultātiem
- dienesta automašīnu
- iespēju radošu un inovatīvu ideju realizācijai
- dinamisku un aizraujošu darba ikdienu
- profesionālās kompetences pilnveides un izaugsmes iespējas
Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves
gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka
Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.
panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts valdes locekļa amatā)
- kandidāta sagatavotu redzējumu par Sabiedrības attīstības perspektīvām,
sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- Valdes locekļa amata kandidāta apliecinājumu, ka nepastāv Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši
nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa
pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā).
Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās
mācību programmās latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu
dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā
- citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
- derīgs sadarbībspējīgs vakcinācijas sertifikāts
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2021. gada 5. novembrim (ieskaitot):
- pa pastu, norādot adresātu: Tukuma novada pašvaldība, Talsu iela 4,
Tukums, LV-3101, uz aploksnes jābūt norādei "Par kandidātu atlasi uz
sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss
TILDe" valdes locekļa/-es amatu", kā arī
konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram
- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi
"Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss
TILDe" valdes locekļa amata kandidātu
konkursam" var iesūtīt Tukuma novada pašvaldībai uz e-pastu:
pasts@tukums.lv
Ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā
"Par kandidātu atlasi uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe" valdes
locekļa/-es amatu": https://www.tukums.lv/lv/media/22020/download
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas
datu apstrādes pārzinis ir Tukuma novada pašvaldība, kontaktinformācija pa
tālr. 63122707, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101. Personas dati tiks glabāti sešus
mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.