Laidiens: 18.10.2021., Nr. 201

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/201.AKK1

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE

Būvkonstrukciju inženierzinātņu institūts/ Būvniecības un transporta inženierzinātnes nozare, Būvkonstrukcijas apakšnozare.

- vadošais pētnieks (pocdok.) - (1 slodze) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nepieciešamā izglītība: doktora grāds Būvzinātnes nozarē

- spēja patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus un vadīt zinātniski pētniecisko darbu

- pretendentam, kandidējot vēlēšanās pirmo reizi, jābūt vismaz 3 (trīs) publikācijām, no kurām 1 (vienai) jābūt indeksētai starptautiskās citējamības datu bāzēs. Pretendentam, kandidējot vēlēšanām atkārtoti, pēdējo sešu gadu laikā jābūt vismaz 5 (piecām) publikācijām, no kurām 3 (trīs) jābūt indeksētām starptautiskās citējamības datu bāzēs, un kā autora piederības institūcija ir norādīta RTU

- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

Darba samaksa: no 13,73 EUR/h

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: cv@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu):

1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs);

5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.

Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam, balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba pieredzi.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2021/201.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē

- uz vienu docenta amata vietu - zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātnes

Darba samaksa no 11,24 euro/h

Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē

- uz vienu lektora amata vietu - izglītības zinātnes

Darba samaksa no 9,00 euro/h

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - izglītības zinātnes

Darba samaksa no 8,61 euro/h līdz 36,8 euro/h

- uz vienu pētnieka amata vietu - ekonomika un uzņēmējdarbība

Darba samaksa no 5,53 euro/h līdz 23,6 euro/h

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - izglītības zinātnes

Darba samaksa no 4,41 euro/h līdz 18,8 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67034802.


OP 2021/201.AKK3

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amatu (uz projekta īstenošanas laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- angļu valodas zināšanas

- zināšanas par juridisko dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanu, noformēšanu un virzības procesu

- analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)

- pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu jomā

- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā

Veicamie pienākumi:

- piedalīties Eiropas Savienības fondu (struktūrdondu un Eiropas Atveseļošanās fonda) plānošanā

- izstrādāt iekšējos un ārējos normatīvos aktus nodaļas kompetences jomās

- piedalīties projektu uzraudzībā, tai skaitā mērķa sasniegšanas un finansējuma izlietojuma uzraudzībā

- konsultēt citas ministrijas struktūrvienības un padotības iestādes jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondiem

- piedalīties projektu pārbaudēs

Mēs piedāvājam:

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

- amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas grupai. Mēnešalga no 1012 līdz 1647 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2802315/161771?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/201.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA VISPĀRĒJO CIVILTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats vakants uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas civiltiesībās

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

- Latvijas interešu pārstāvības Eiropas Savienības institūcijās nodrošināšana starptautisko privāttiesību jomā

Mēs piedāvājam:

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

Amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas grupai

Mēnešalga no 1012 līdz 1647 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2801473/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/201.AKK5

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto BUDŽETA DEPARTAMENTA finanšu analītiķa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze budžeta plānošanas un finansēšanas jomā

- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta un precizitāte

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

- analītiskā domāšana, iniciatīva un labas komunikācijas prasmes

- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)

Veicamie pienākumi:

- sagatavot ministrijas budžeta programmu bāzes izdevumu, gadskārtējā un vidēja termiņa budžeta ietvara sagatavošanai nepieciešamo informāciju

- izvērtēt ministrijas valsts budžeta izpildi un sagatavot nepieciešamos pārskatus

- sniegt viedokli par tiesību aktu projektos iekļautajiem finanšu aprēķiniem

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 760 līdz 1262 euro

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku vai iespēju strādāt attālināti

- veselības apdrošināšanu

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2802265/161745?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/201.AKK6

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA VISPĀRĒJO CIVILTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats vakants uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas civiltiesībās

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

- Latvijas interešu pārstāvības Eiropas Savienības institūcijās nodrošināšana starptautisko privāttiesību jomā

Mēs piedāvājam:

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

- amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas grupai. Mēnešalga no 1012 līdz 1647 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2801473/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām: 67036731, 67036724.


OP 2021/201.AKK7

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS IZGLĪTĪBAS SATURA CENTRA VADĪTĀJA/-AS amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz piecu gadu pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā ar vismaz 15 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā

- starptautiska pieredze izglītības jomā (piemēram, dalība starptautiskos projektos, studijas ārvalstīs, stažēšanās ārvalstīs u. tml.)

- zināšanas par Valsts izglītības satura centra darbības pamatvirzieniem

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, un budžeta plānošanas jautājumiem

- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā

- vēlama pedagoģiskā darba pieredze

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- vēlama pārmaiņu vadības pieredze (lūdzam norādīt CV vismaz vienu pārmaiņu piemēru, kad sasniegts pārmaiņu rezultāts)

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanai un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- atbildīgu, sarežģītu, radošu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs, liels darba apjoms un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- iespēju izmantot savas zināšanas un pieredzi, rūpējoties par izglītības satura izstrādi un īstenošanu

- iespēju īstenot dažādus projektus un pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu 2264 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- elastīgu darba laiku

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komandas vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadīšana.

Pretendentiem līdz 2021. gada 1. novembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts izglītības satura centra vadītāja amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta stratēģisko redzējumu par Valsts izglītības satura centra attīstību un prioritātēm turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Valsts izglītības satura centra vadītāja amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

_______________________________________________________

1 Infografika pieejama: https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2021/201.AKK8

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu

MAŠĪNZINĪBU, TRANSPORTA UN AERONAUTIKAS FAKULTĀTE

Biomedicīnas inženierzinātņu un nanotehnoloģiju institūts/ Medicīniskās inženierijas nozare, Citas medicīniskās inženierijas apakšnozare.

- zinātniskais asistents- (nepilna 0,5 slodze) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nepieciešamā izglītība: medicīnas fizikas bakalaurs

- pieredze, zināšanas, kompetences: spējas un iemaņas veikt elektriskus mērījumus medicīnas inženierijas jomā

- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

Darba samaksa: 6,27 EUR/h

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: cv@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu):

1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs);

5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.

Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam, balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba pieredzi.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2021/201.AKK9

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Būvvaldes Būvinspekcijas būvinspektora palīga amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku):

Galvenie pienākumi:

- gatavot un apkopot dokumentus būvniecības procesa kontrolei

- organizēt ēku pieņemšanu ekspluatācijā

- veikt objektu apsekošanu un būvniecības kontroli

- gatavot dokumentāciju: izziņas Zemesgrāmatai, pieņemšanas aktus un atbildes uz fiziskas un juridiskas personas iesniegumiem

Prasības pretendentam/ēm:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 1 (viena) gada darba pieredze atbilstošā specialitātē valsts vai pašvaldību institūcijās, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā

- būvniecību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar programmatūrām Microsoft Word, Microsoft Office Excel

- par priekšrocību tiks uzskatītas profesionālās iemaņas darbam ar BIS (būvniecības informācijas sistēma) un APPAS (administratīvo pārkāpumu procesa atbalsta sistēma)

- prasme izteikt un pamatot savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas iesniedzams Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Administratīvās pārvaldes Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Būvvaldes Būvinspekcijas būvinspektora palīga amata konkursam" vai sūtot uz e-pastu: irena.petrokaite@dome.jelgava.lv līdz 2021.gada 7.novembrim (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005571, 63005566, e-pasts: irena.petrokaite@dome.jelgava.lv.

Amats klasificēts 51. amata saimes III līmenī (10.mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu 1152 euro.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)