Laidiens: 18.10.2021., Nr. 201
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/201.AKK1
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām
zinātniskā personāla amata vietām
BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Būvkonstrukciju inženierzinātņu
institūts/ Būvniecības un transporta inženierzinātnes nozare,
Būvkonstrukcijas apakšnozare.
- vadošais pētnieks (pocdok.) - (1 slodze) - 1
amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nepieciešamā izglītība: doktora grāds Būvzinātnes
nozarē
- spēja patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus un vadīt zinātniski
pētniecisko darbu
- pretendentam, kandidējot vēlēšanās pirmo reizi, jābūt vismaz 3 (trīs)
publikācijām, no kurām 1 (vienai) jābūt indeksētai starptautiskās citējamības datu bāzēs. Pretendentam, kandidējot vēlēšanām
atkārtoti, pēdējo sešu gadu laikā jābūt vismaz 5 (piecām) publikācijām, no
kurām 3 (trīs) jābūt indeksētām starptautiskās citējamības
datu bāzēs, un kā autora piederības institūcija ir norādīta RTU
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: no 13,73 EUR/h
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts:
cv@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (parakstītus ar
drošu elektronisko parakstu):
1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo
reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam,
balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba
pieredzi.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2021/201.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē
- uz vienu docenta amata vietu - zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija un vides
zinātnes
Darba samaksa no 11,24 euro/h
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē
- uz vienu lektora amata vietu - izglītības zinātnes
Darba samaksa no 9,00 euro/h
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - izglītības zinātnes
Darba samaksa no 8,61 euro/h
līdz 36,8 euro/h
- uz vienu pētnieka amata vietu - ekonomika un uzņēmējdarbība
Darba samaksa no 5,53 euro/h
līdz 23,6 euro/h
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - izglītības zinātnes
Darba samaksa no 4,41 euro/h
līdz 18,8 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties
https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā,
Rīgā, LV-1586.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67034802.
OP 2021/201.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU
DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amatu
(uz projekta īstenošanas laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- angļu valodas zināšanas
- zināšanas par juridisko dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanu,
noformēšanu un virzības procesu
- analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)
- pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu
jomā
- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā
Veicamie pienākumi:
- piedalīties Eiropas Savienības fondu (struktūrdondu
un Eiropas Atveseļošanās fonda) plānošanā
- izstrādāt iekšējos un ārējos normatīvos aktus nodaļas kompetences jomās
- piedalīties projektu uzraudzībā, tai skaitā mērķa sasniegšanas un
finansējuma izlietojuma uzraudzībā
- konsultēt citas ministrijas struktūrvienības un padotības iestādes
jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondiem
- piedalīties projektu pārbaudēs
Mēs piedāvājam:
- veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
- amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas
grupai. Mēnešalga no 1012 līdz 1647 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2802315/161771?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/201.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU
DEPARTAMENTA VISPĀRĒJO CIVILTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats
vakants uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- zināšanas civiltiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)
Veicamie pienākumi:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
- Latvijas interešu pārstāvības Eiropas Savienības institūcijās
nodrošināšana starptautisko privāttiesību jomā
Mēs piedāvājam:
- veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
Amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas
grupai
Mēnešalga no 1012 līdz 1647 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2801473/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/201.AKK5
Tieslietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz vakanto BUDŽETA DEPARTAMENTA finanšu analītiķa
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- pieredze budžeta plānošanas un finansēšanas jomā
- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības sajūta un precizitāte
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
- analītiskā domāšana, iniciatīva un labas komunikācijas prasmes
- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)
Veicamie pienākumi:
- sagatavot ministrijas budžeta programmu bāzes izdevumu, gadskārtējā un
vidēja termiņa budžeta ietvara sagatavošanai nepieciešamo informāciju
- izvērtēt ministrijas valsts budžeta izpildi un sagatavot nepieciešamos
pārskatus
- sniegt viedokli par tiesību aktu projektos iekļautajiem finanšu aprēķiniem
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 760 līdz 1262 euro
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku vai iespēju strādāt attālināti
- veselības apdrošināšanu
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2802265/161745?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/201.AKK6
Tieslietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA VISPĀRĒJO
CIVILTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats vakants uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- zināšanas civiltiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)
Veicamie pienākumi:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
- Latvijas interešu pārstāvības Eiropas Savienības institūcijās
nodrošināšana starptautisko privāttiesību jomā
Mēs piedāvājam:
- veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
- amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas
grupai. Mēnešalga no 1012 līdz 1647 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2801473/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām: 67036731, 67036724.
OP 2021/201.AKK7
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS IZGLĪTĪBAS SATURA CENTRA
VADĪTĀJA/-AS amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz piecu gadu pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā
amatā ar vismaz 15 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā
(lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā
- starptautiska pieredze izglītības jomā (piemēram, dalība starptautiskos
projektos, studijas ārvalstīs, stažēšanās ārvalstīs u. tml.)
- zināšanas par Valsts izglītības satura centra darbības pamatvirzieniem
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, un
budžeta plānošanas jautājumiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansēto programmu īstenošanā
- vēlama pedagoģiskā darba pieredze
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- vēlama pārmaiņu vadības pieredze (lūdzam norādīt CV vismaz vienu pārmaiņu
piemēru, kad sasniegts pārmaiņu rezultāts)
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanai un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas
prasmes
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- atbildīgu, sarežģītu, radošu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs
mērogs, liels darba apjoms un patstāvīga lēmumu pieņemšana
- iespēju izmantot savas zināšanas un pieredzi, rūpējoties par izglītības
satura izstrādi un īstenošanu
- iespēju īstenot dažādus projektus un pārstāvēt Latviju starptautiskā
līmenī
- mēnešalgu 2264 euro (pirms nodokļu
nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu
bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- elastīgu darba laiku
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta
saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293
"Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komandas
vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadīšana.
Pretendentiem līdz 2021. gada 1. novembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts
izglītības satura centra vadītāja amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj
apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma
"Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas
pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) pretendenta stratēģisko redzējumu par Valsts izglītības satura centra
attīstību un prioritātēm turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums
Valsts izglītības satura centra vadītāja amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade
Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts
kanceleja).
_______________________________________________________
1 Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf
OP 2021/201.AKK8
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu
MAŠĪNZINĪBU, TRANSPORTA UN AERONAUTIKAS FAKULTĀTE
Biomedicīnas inženierzinātņu un nanotehnoloģiju institūts/ Medicīniskās inženierijas
nozare, Citas medicīniskās inženierijas apakšnozare.
- zinātniskais asistents- (nepilna 0,5 slodze) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nepieciešamā izglītība: medicīnas fizikas bakalaurs
- pieredze, zināšanas, kompetences: spējas un iemaņas veikt elektriskus
mērījumus medicīnas inženierijas jomā
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: 6,27 EUR/h
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts:
cv@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (parakstītus ar
drošu elektronisko parakstu):
1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo
reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam,
balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba
pieredzi.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2021/201.AKK9
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
administrācijas Būvvaldes Būvinspekcijas būvinspektora palīga amata vietu (1
vakance uz nenoteiktu laiku):
Galvenie pienākumi:
- gatavot un apkopot dokumentus būvniecības procesa kontrolei
- organizēt ēku pieņemšanu ekspluatācijā
- veikt objektu apsekošanu un būvniecības kontroli
- gatavot dokumentāciju: izziņas Zemesgrāmatai, pieņemšanas aktus un
atbildes uz fiziskas un juridiskas personas iesniegumiem
Prasības pretendentam/ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 1 (viena) gada darba pieredze
atbilstošā specialitātē valsts vai pašvaldību institūcijās, kura iegūta pēdējo
5 (piecu) gadu laikā
- būvniecību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar programmatūrām Microsoft Word, Microsoft Office Excel
- par priekšrocību tiks uzskatītas profesionālās iemaņas darbam ar BIS
(būvniecības informācijas sistēma) un APPAS (administratīvo pārkāpumu procesa
atbalsta sistēma)
- prasme izteikt un pamatot savu viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte
pienākumu izpildē
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas iesniedzams Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Administratīvās
pārvaldes Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā
aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības administrācijas Būvvaldes Būvinspekcijas būvinspektora palīga amata
konkursam" vai sūtot uz e-pastu: irena.petrokaite@dome.jelgava.lv līdz
2021.gada 7.novembrim (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005571, 63005566,
e-pasts: irena.petrokaite@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 51. amata saimes III līmenī (10.mēnešalgu grupa) ar
mēnešalgu 1152 euro.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.