Laidiens: 30.09.2021., Nr. 189

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/189.AKK1

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem Rīgas pašvaldības izglītības iestāžu vadītāju amatiem:

- Rīgas 154. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga, Andromedas gatve 3, ar latviešu mācību valodu)

- Rīgas 220. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga, Izvaltas iela 2, ar latviešu mācību valodu)

- Rīgas 270. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga, Salnas iela 18, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības iestādes vadības darbā;

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par attiecīgās izglītības iestādes attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlamas rekomendācijas līdz 2021.gada 12.oktobrim (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālruni 67026816, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.

Rīgas 154.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1435.

Rīgas 220.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1435.

Rīgas 270.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1485.

Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.


OP 2021/189.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus

- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā

- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību

- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem

Sagaidām, ka Tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā

- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu sagatavošanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo aktu pārzināšana

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt dokumentus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes pilnveidošanu

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 35. amata saimes III līmenis un 10. mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām Tevi līdz š.g. 14.oktobrim nosūtīt uz e-pasta adres:i pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2021/189.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, uzskaitīt un kontrolēt nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās apskates un apkopes, organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt autotransporta izmantošanas vadības sistēmu

- koordinēt Biroja pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu, tajās esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem noteikumiem, kā arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu

- organizēt Biroja materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus

- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus

Sagaidām, ka tev ir:

- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā

- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto vadība vai materiālo resursu vadība u. tml.)

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 3. amata saimes IIB līmenis un 8.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu.

Aicinām tevi līdz š.g. 14.oktobrim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2021/189.AKK4

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS DZELZCEĻA ADMINISTRĀCIJAS DIREKTORA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība inženierzinātnēs vai transporta jomā

- vismaz trīs gadu pieredze organizācijas vai struktūrvienības vadītāja amatā, kas iegūta pēdējo desmit gadu laikā

- vismaz piecu gadu profesionālā pieredze dzelzceļa nozarē

- vismaz trīs gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem dzelzceļa nozarē

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu

- zināšanas par starptautisko standartu un rekomendējamās prakses prasībām, Eiropas un nacionālo normatīvo aktu prasībām dzelzceļa nozarē

- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institūciju kompetenci dzelzceļa jomā (lēmumu pieņemšanas procedūras u.c. jautājumi)

- izpratne par normatīvo aktu izstrādi un pieņemšanu, Eiropas Savienības regulējuma pārņemšanu un piemērošanu

- izpratne par dzelzceļa kravu pārvadājumiem, infrastruktūru un dzelzceļa vides aizsardzības politiku

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- krievu valodas zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr;

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanai un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju izmantot savas profesionālās zināšanas, vadot valsts pārvaldes iestādi, kuras uzdevums ir īstenot dzelzceļa tirgus attīstības uzraudzību un kvalitatīvu dzelzceļa pārvadājumu tirgus attīstības veicināšanu Latvijā

- atbildīgu un sarežģītu darbu profesionālā komandā

- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu 1917 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas vadīšana, stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana.

Pretendentiem līdz 2021. gada 29. oktobrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts dzelzceļa administrācijas direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta stratēģisko redzējumu par Valsts dzelzceļa administrācijas ilgtermiņa prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Valsts dzelzceļa administrācijas direktora amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālrunis uzziņām 67082977 (Anete Bernāne, Valsts kanceleja).

________________________________________________________

1 Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2021/189.AKK5

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākā konsultanta vietu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- akadēmiskā vai profesionālā otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana

- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un personāla vadības dokumentu sagatavošanā

- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata kompetences jomās

- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot;

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības jomā, veikt informācijas analīzi, izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem

- administrēt un koordinēt darbinieku plānošanas un atlases procesu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sniegt organizatorisko un koordinējošo atbalstu darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas procesā

- sniegt organizatorisku, koordinējošu un konsultatīvu atbalstu darbinieku darba laika uzskaites procesa īstenošanā un pilnveidošanā

- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā

- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt studējošo mācību prakses procesu Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un aktualizēšanā

- piedalīties Personāla vadības sistēmas (turpmāk - Sistēma) uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā

- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt

- gatavot pārskatus, ziņojumus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba jautājumiem

- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem jautājumiem

- konsultēt darba tiesību, atlīdzības sistēmas, darbinieku darba izpildes novērtēšanas un citus amata kompetences jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1190 līdz 1854 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2021. gada 18. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt, nosūtot pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)