Laidiens: 30.09.2021., Nr. 189
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/189.AKK1
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem
Rīgas pašvaldības izglītības iestāžu vadītāju amatiem:
- Rīgas 154. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga,
Andromedas gatve 3, ar latviešu mācību valodu)
- Rīgas 220. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga,
Izvaltas iela 2, ar latviešu mācību valodu)
- Rīgas 270. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a (Rīga,
Salnas iela 18, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam
noteiktajām prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas
izglītības iestādes vadības darbā;
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par attiecīgās izglītības iestādes attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz
pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā
noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma
pielikumā), un vēlamas rekomendācijas līdz 2021.gada 12.oktobrim (ieskaitot) ar
norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa
pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta
departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K.
Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālruni 67026816, vai parakstītu ar
elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums
pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67026818.
Rīgas 154.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1435.
Rīgas 220.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1435.
Rīgas 270.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1485.
Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes
mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis
ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa
rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.
OP 2021/189.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru
nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini
administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru
pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus
- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas,
pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu
rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā
- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību
- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem
Sagaidām, ka Tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā
- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu
sagatavošanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo
aktu pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt
dokumentus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 35. amata saimes
III līmenis un 10. mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām Tevi līdz š.g. 14.oktobrim nosūtīt uz e-pasta adres:i
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/189.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, uzskaitīt un kontrolēt
nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās apskates un apkopes,
organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt autotransporta izmantošanas
vadības sistēmu
- koordinēt Biroja pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu,
tajās esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem
noteikumiem, kā arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu
- organizēt Biroja materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus
- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus
Sagaidām, ka tev ir:
- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā
- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto
vadība vai materiālo resursu vadība u. tml.)
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 3. amata saimes
IIB līmenis un 8.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu.
Aicinām tevi līdz š.g. 14.oktobrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2021/189.AKK4
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS DZELZCEĻA ADMINISTRĀCIJAS
DIREKTORA/-ES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
inženierzinātnēs vai transporta jomā
- vismaz trīs gadu pieredze organizācijas vai struktūrvienības vadītāja
amatā, kas iegūta pēdējo desmit gadu laikā
- vismaz piecu gadu profesionālā pieredze dzelzceļa nozarē
- vismaz trīs gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem
dzelzceļa nozarē
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem,
administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- zināšanas par starptautisko standartu un rekomendējamās prakses prasībām,
Eiropas un nacionālo normatīvo aktu prasībām dzelzceļa nozarē
- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institūciju kompetenci dzelzceļa
jomā (lēmumu pieņemšanas procedūras u.c. jautājumi)
- izpratne par normatīvo aktu izstrādi un pieņemšanu, Eiropas Savienības
regulējuma pārņemšanu un piemērošanu
- izpratne par dzelzceļa kravu pārvadājumiem, infrastruktūru un dzelzceļa
vides aizsardzības politiku
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- krievu valodas zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr;
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanai un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju izmantot savas profesionālās zināšanas, vadot valsts pārvaldes
iestādi, kuras uzdevums ir īstenot dzelzceļa tirgus attīstības uzraudzību un
kvalitatīvu dzelzceļa pārvadājumu tirgus attīstības veicināšanu Latvijā
- atbildīgu un sarežģītu darbu profesionālā komandā
- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī
- mēnešalgu 1917 euro (pirms nodokļu
nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju
attīstības programmā
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta
saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293
"Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas
vadīšana, stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību, pārmaiņu vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana.
Pretendentiem līdz 2021. gada 29. oktobrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts
dzelzceļa administrācijas direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj
apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un
likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams
atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) pretendenta stratēģisko redzējumu par Valsts dzelzceļa administrācijas
ilgtermiņa prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par
2000 vārdiem).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi
"Pieteikums Valsts dzelzceļa administrācijas direktora amata
konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālrunis uzziņām 67082977 (Anete Bernāne, Valsts
kanceleja).
________________________________________________________
1 Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf
OP 2021/189.AKK5
Latvijas Republikas
Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts
pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļas vecākā konsultanta vietu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- akadēmiskā vai profesionālā otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana
- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un
personāla vadības dokumentu sagatavošanā
- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata
kompetences jomās
- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības
sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo
regulējumu, prasme to piemērot;
- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai
arhīvā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla
vadības jomā, veikt informācijas analīzi, izklāstīt un argumentēt viedokli par
kompetencē esošiem jautājumiem
- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par
kompetencē esošiem jautājumiem
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
precizitāte darbā ar dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu
izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un
rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar
Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas
struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā
esošajiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- administrēt un koordinēt darbinieku plānošanas un atlases procesu saskaņā
ar normatīvajos aktos noteikto kārtību
- sniegt organizatorisko un koordinējošo atbalstu darbinieku kvalifikācijas
paaugstināšanas procesā
- sniegt organizatorisku, koordinējošu un konsultatīvu atbalstu darbinieku
darba laika uzskaites procesa īstenošanā un pilnveidošanā
- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas
procesa nodrošināšanā
- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt studējošo mācību prakses
procesu Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību
- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un
aktualizēšanā
- piedalīties Personāla vadības sistēmas (turpmāk - Sistēma) uzturēšanas un
pilnveidošanas procesa nodrošināšanā
- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu
projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus.
Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt
- gatavot pārskatus, ziņojumus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas
darba jautājumiem
- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt
informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem
jautājumiem
- konsultēt darba tiesību, atlīdzības sistēmas, darbinieku darba izpildes
novērtēšanas un citus amata kompetences jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1190 līdz 1854 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2021. gada 18. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt,
nosūtot pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas
Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda:
"Konkursam: Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais
konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku
parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv.
Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.