Laidiens: 24.08.2021., Nr. 162
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/162.AKK1
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina
konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:
1) datorzinātnē - zinātniskais
asistents (1 vieta), nepieciešams vismaz bakalaura vai tam pielīdzināts
grāds datorzinātnē, pētnieciskā darba pieredze datorlingvistikas
un mašīnmācīšanās jomās, vēlama pieredze darbā ar Python, JavaScript, node.js un PostgreSQL, kā arī pieredze darbā zinātniskos projektos.
Darba samaksa mēnesī ir atkarīga no darba slodzes un projektu sarežģītības.
Stundas tarifa likme amatam ir no 9 līdz 14 eiro stundā.
2) valodniecībā - zinātniskais
asistents (2 vietas), nepieciešams vismaz bakalaura vai tam pielīdzināts
grāds filoloģijā, pētnieciskā darba pieredze korpuslingvistikā
un datorleksikogrāfijā, vēlama pieredze WordNet tipa leksisko datubāzu
izveidē, kā arī pieredze darbā zinātniskos projektos.
Darba samaksa mēnesī ir atkarīga no darba slodzes un projektu sarežģītības.
Stundas tarifa likme amatam ir no 9 līdz 14 eiro stundā.
3) matemātikā - zinātniskais
asistents (1 vieta), nepieciešams vismaz bakalaura vai tam pielīdzināts
grāds, pētnieciskā darba pieredze parasto diferenciālvienādojumu teorijā un
gēnu tīklu teorijā.
Darba samaksa mēnesī ir atkarīga no darba slodzes un projektu sarežģītības.
Stundas tarifa likme amatam ir no 4 līdz 8 eiro stundā.
Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās prasmes un darba
uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU Matemātikas un
informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā),
iepriekš piesakoties pa tālruni 20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko
kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un zinātnisko publikāciju
saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā
viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Vēlēšanas akadēmiskajos
amatos notiek saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Latvijas
Universitātes Matemātikas un informātikas institūtā. Par darba nosacījumiem,
tajā skaitā par darba laiku, puses vienojas, slēdzot darba līgumu.
Iesniegumā par piedalīšanos konkursā nepieciešams norādīt amata, uz kuru
pretendējat, numuru atbilstoši sludinājumā norādītajam.
OP 2021/162.AKK2
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU
DEPARTAMENTA NORVĒĢIJAS FINANŠU INSTRUMENTU NODAĻAS vecākā referenta darbinieka
amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem
- kompetences: analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu
jomā
- zināšanas starptautisko projektu iesniegumu sagatavošanā un uzraudzībā
Veicamie pienākumi:
- veikt Norvēģijas finanšu instrumenta vadības un ieviešanas funkcijas
- izstrādāt normatīvos aktus, izvērtēt normatīvo aktu grozījumus, sagatavot
atzinumus; sagatavot līguma projektu, izvērtēt tā grozījumus un saskaņot tos
- sagatavot un izskatīt finanšu pārskatus, apkopot un analizēt saturisko
informāciju, sagatavot finanšu prognozes
- veikt pārbaudes projekta īstenošanas vietās
- nodrošināt divpusējo sadarbību ar donorvalsti
Mēs piedāvājam:
- veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
Amats klasificēts 33 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas
grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 1012 euro; 2. kategorijai no 1202 euro līdz 1302 euro; 3.
kategorijai no 1372 euro
līdz 1647 euro
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām 67036998
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2766379/161773?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu . izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildu pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/162.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU
DEPARTAMENTA PROJEKTU PLĀNOŠANAS UN ĪSTENOŠANAS NODAĻAS vecākā referenta
darbinieka amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- zināšanas par par juridisko dokumentu un
normatīvo aktu izstrādāšanu, noformēšanu un virzības procesu
- kompetences: analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu
jomā
- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā
Veicamie pienākumi:
- piedalīties starptautisko finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu un
attīstības sadarbības finansēto projektu iesniegumu sagatavošanā
- izstrādāt tiesību aktu projektus, kā arī sniegt atzinumus par citu valsts
pārvaldes institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem
- vadīt ministrijas projektus, kas tiek līdzfinansēti no starptautisko
finanšu instrumentu programmām, kā arī no attīstības sadarbības finanšu
līdzekļiem, nodrošinot aktivitāšu, budžeta plānu un finanšu pieprasījumu
sagatavošanu un saskaņošanu ar ministrijas atbildīgajām struktūrvienībām
- piedalīties ministrijas padotībā esošo iestāžu īstenoto starptautisko
finanšu instrumentu projektu, kā arī attīstības sadarbības projektu uzraudzības
procesa nodrošināšanā
Mēs piedāvājam:
- veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
Amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas
grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 1012 euro; 2. kategorijai no 1202 euro līdz 1302 euro; 3.
kategorijai no 1372 euro
līdz 1647 euro
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām 67036998
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2766353/161769?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu . izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildu pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/162.AKK4
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo,
ka tiek izsludināts konkurss uz vakanto Saeimas Administrācijas Saeimas
drošības biroja slepenības režīma nodrošināšanas vecākā konsultanta amata vietu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē, sabiedrības vadībā)
- iepriekšēja pieredze darbā ar klasificēto informāciju, kā arī vēlama
pieredze un zināšanas dokumentu pārvaldībā
- teicamas zināšanas par slepenības režīma nodrošināšanas normatīvo
regulējumu
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus amata
kompetences jomās
- analītiska domāšana, iniciatīva un augsta atbildības sajūta
- komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas
struktūrvienībām un valsts iestādēm
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- vismaz vienas svešvalodas (vēlams - angļu valodas) prasmes vismaz B1
prasmes līmenī
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- veikt normatīvajos aktos noteiktos pasākumus, lai nodrošinātu slepenības
režīmu un klasificētās informācijas aizsardzību Saeimā atbilstoši spēkā esošo
normatīvo aktu prasībām un lai nodrošinātu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
un sertifikātu darbam ar NATO, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju
klasificēto informāciju izsniegšanu, pārformēšanu, kategorijas maiņu un
anulēšanu Saeimas deputātiem un darbiniekiem
- uzturēt sarakstu ar Saeimas amatiem, kurus pildot nepieciešama pieeja
valsts noslēpumam, NATO, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju
klasificētajai informācijai, kā arī nodrošināt šī saraksta savlaicīgu
aktualizēšanu
- organizēt Saeimā slepenības režīma ievērošanas un valsts noslēpuma
aizsardzības pasākumus (kontrole, drošu sarunu telpa, dienesta pārbaudes u.c.),
kas nodrošina valsts noslēpuma, kā arī NATO, Eiropas Savienības un ārvalstu
institūciju klasificētās informācijas saglabāšanu un nepieļauj tās nelikumīgu
izplatīšanu un izmantošanu
- piedalīties Saeimas darba telpu, kurās tiek veikts darbs ar klasificēto
informāciju, drošības pārbaužu organizēšanā
- sagatavot vēstules un dokumentus, kā arī atbildes vēstulēm un iesniegumiem
amata kompetences ietvaros
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu un dokumentu projektu izstrādē un
aktualizēšanā amata kompetences ietvaros
- risināt nestandarta problēmas slepenības režīma nodrošināšanas jomā
- pēc Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja vadītāja norādījuma
analizēt un apkopot informatīvos un analītiskos materiālus par amata kompetencē
esošajiem jautājumiem, kā arī piedalīties darba grupās un sanāksmēs par amata
kompetencē esošiem jautājumiem
- organizēt ikgadējās mācības Saeimas deputātiem un darbiniekiem, kuriem ir
izsniegtas speciālās atļaujas un/vai sertifikāti, un kuri strādā ar klasificēto
informāciju un konsultēt slepenības režīma nodrošināšanas jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 920 līdz 1381 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem)
esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2021. gada 9. septembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt
pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja slepenības režīma
nodrošināšanas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas
ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli)
uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2021/162.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina
atklātu konkursu uz vakanto VALSTS
VALODAS CENTRA VALODAS
KONTROLES DEPARTAMENTA JURISKONSULTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā gadu ilga darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē
vai tiesā, labas zināšanas administratīvajās tiesībās un administratīvā procesa
tiesībās administratīvo pārkāpumu lietvedībā
- zināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- darba pieredze informācijas analizēšanā un patstāvīgu lēmumu pieņemšanā
- pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- kompetences: darbs komandā, iniciatīva, komunikācija
Veicamie pienākumi:
- konsultēt departamenta amatpersonas amata pienākumu pildīšanai valsts
valodas, valsts pārvaldes, administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu
un citos ar normatīvo aktu piemērošanu saistītos jautājumos
- izskatīt sūdzības par pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu
lietās
- sagatavot lēmumu, sarakstes, iekšējo normatīvo aktu, uzziņu un citu
dokumentu projektus
- piedalīties centra pārbaudēs, kā arī administratīvo pārkāpumu lietu
izskatīšanā iestādē un tiesā
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas valsta valodas lietošanas
jautājumos
Mēs piedāvājam:
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
- elastīgu darba laiku
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
- amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas
grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 940 euro;
2. kategorijai no 1115 euro;
3. kategorijai no 1287 euro
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2766591/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem
(iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/162.AKK6
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas vecāko
sabiedrisko attiecību speciālista amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)
Amata pienākumu apraksts:
- nodrošināt Ventspils Augstskolas mārketinga plāna izstrādi un īstenošanu
- nodrošināt informācijas pieejamību par Ventspils Augstskolas funkcijām un
aktivitātēm, organizējot mērķtiecīgu informācijas plūsmu, kas veicina Ventspils
Augstskolas darbības atpazīstamību Latvijā un ārzemēs
- organizēt un līdzdarboties studējošo (t.sk. ārvalstu) piesaistes pasākumos
(t.sk. darbs ar skolu direktoriem, metodiķiem, metodiskajām apvienībām,
karjeras konsultantiem, izglītības pārvaldēm, aģentiem, kuri piesaista ārvalstu
studentus u.c.)
- koordinēt vienotu savstarpējo un ārējo komunikāciju
- organizēt un plānot dažādus pasākumus, kas norisinās Ventspils Augstskolā
- nodrošināt mārketinga budžeta plānošanu un izpildes kontroli
Amatam noteiktās individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība). Priekšrocība pretendentiem ar izglītību sabiedrisko attiecību,
žurnālistikas, mārketinga jomā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu
izpildei nepieciešamās prasmes
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu sabiedrisko attiecību,
žurnālistikas, mārketinga jomā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu
izpildei nepieciešamās prasmes
- darba pieredze sabiedrisko attiecību vai mārketinga jomā (t.sk. drukāto un
digitālo reprezentācijas materiālu izveidē un satura veidošanā u.c.)
- pieredze darbā ar sociālo tīklu platformām un rīkiem, sociālo tīklu satura
veidošanā un noformēšanā latviešu valodā un angļu valodā
- pieredze interviju, runu, uzrunu un rakstu sagatavošanā
- zināšanas un pieredze sabiedrisko attiecību veidošanā, organizāciju un
indivīdu tēla veidošanā un pasākumu organizēšanā
- spēja analizēt sabiedrisko attiecību praksi, mācoties, pārņemot un
ieviešot labākos piemērus
- spēja operatīvi novērtēt un analizēt situāciju un patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros, kā arī prasme argumentēti tos pamatot gan
institūcijas ietvaros, gan publiski, vienlaikus izvērtējot un analizējot
situāciju no sabiedrisko attiecību viedokļa
- spēja analizēt studējošo piesaistes attīstības tendences valsts un
starptautiskā mērogā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām
- teicamas angļu valodas un krievu valodas prasmes rakstos un mutvārdos
- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office), kā arī
prasme strādāt ar biroja tehniku
- prasme aktīvi komunicēt klātienē un izmantot aktuālākos tiešsaistes
komunikācijas rīkus un paņēmienus
- iemaņas darbā ar informācijas vizualizēšanas rīkiem (piemēram, Infogram, Canva u.c.) tiks
uzskatītas par priekšrocību
- labas publiskās uzstāšanās prasmes
Ventspils Augstskola piedāvā:
- interesantu un dinamisku darba vidi
- izaugsmes iespējas
- stabilu darba samaksu
- sociālās garantijas.
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī
Ministru kabineta 2010.gada 30.novembra noteikumiem Nr.1075 "Valsts un
pašvaldību institūciju amatu katalogs", orientējoši 1200,00 EUR mēnesī
pirms nodokļu nomaksas, izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju
un prasmes.
Dzīves un darba aprakstu (Curriculum Vitae) un motivācijas vēstuli (ne
vairāk kā A4 formāta viena lapaspuse), ietverot redzējumu par Ventspils
Augstskolas studējošo piesaisti valsts un starptautiskā mērogā, līdz 2021. gada
2. septembrim ieskaitot iesniegt personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā,
C202 kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski:
staff@venta.lv, uzziņas pa tālruni 636 28303.
OP 2021/162.AKK7
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTS VALODAS
CENTRA VALODAS KONTROLES RĪGAS REĢIONA NODAĻAS VECĀKĀ INSPEKTORA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams tiesību zinātnē
- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā
- ne mazāk kā gadu ilga darba pieredze valsts pārvaldē vai ar kontroli
saistītā jomā
- darba pieredze, kas saistīta darbā ar klientiem
- darba pieredze informācijas analizēšanā un patstāvīgu lēmumu pieņemšanā
- angļu un krievu valodas zināšanas (mutvārdos) profesionālajai darbībai
nepieciešamajā apmērā
- pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- darbs komandā un elastīga domāšana
Veicamie pienākumi:
- konsultēt privātpersonas un sniegt atbildes uz privātpersonu iesniegumiem
valsts valodas lietojuma jautājumos
- veikt pārbaudes iestādēs, uzņēmumos, sastādīt pārbaudes aktus,
administratīvā pārkāpuma protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas
un pieņemt lēmumus u.c.
Mēs piedāvājam:
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
- elastīgu darba laiku
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
Amats klasificēts 26.3. amata saimes IIIA līmenī, kas atbilst 9. mēnešalgas
grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 835 euro; 2. kategorijai no 1015 euro; 3. kategorijai no 1190 euro
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2766631/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV
1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.