Laidiens: 24.08.2021., Nr. 162

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/162.AKK1

Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

1) datorzinātnē - zinātniskais asistents (1 vieta), nepieciešams vismaz bakalaura vai tam pielīdzināts grāds datorzinātnē, pētnieciskā darba pieredze datorlingvistikas un mašīnmācīšanās jomās, vēlama pieredze darbā ar Python, JavaScript, node.js un PostgreSQL, kā arī pieredze darbā zinātniskos projektos.

Darba samaksa mēnesī ir atkarīga no darba slodzes un projektu sarežģītības. Stundas tarifa likme amatam ir no 9 līdz 14 eiro stundā.

2) valodniecībā - zinātniskais asistents (2 vietas), nepieciešams vismaz bakalaura vai tam pielīdzināts grāds filoloģijā, pētnieciskā darba pieredze korpuslingvistikā un datorleksikogrāfijā, vēlama pieredze WordNet tipa leksisko datubāzu izveidē, kā arī pieredze darbā zinātniskos projektos.

Darba samaksa mēnesī ir atkarīga no darba slodzes un projektu sarežģītības. Stundas tarifa likme amatam ir no 9 līdz 14 eiro stundā.

3) matemātikā - zinātniskais asistents (1 vieta), nepieciešams vismaz bakalaura vai tam pielīdzināts grāds, pētnieciskā darba pieredze parasto diferenciālvienādojumu teorijā un gēnu tīklu teorijā.

Darba samaksa mēnesī ir atkarīga no darba slodzes un projektu sarežģītības. Stundas tarifa likme amatam ir no 4 līdz 8 eiro stundā.

Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā), iepriekš piesakoties pa tālruni 20218408.

Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un zinātnisko publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Vēlēšanas akadēmiskajos amatos notiek saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūtā. Par darba nosacījumiem, tajā skaitā par darba laiku, puses vienojas, slēdzot darba līgumu.

Iesniegumā par piedalīšanos konkursā nepieciešams norādīt amata, uz kuru pretendējat, numuru atbilstoši sludinājumā norādītajam.


OP 2021/162.AKK2

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU DEPARTAMENTA NORVĒĢIJAS FINANŠU INSTRUMENTU NODAĻAS vecākā referenta darbinieka amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem

- kompetences: analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu jomā

- zināšanas starptautisko projektu iesniegumu sagatavošanā un uzraudzībā

Veicamie pienākumi:

- veikt Norvēģijas finanšu instrumenta vadības un ieviešanas funkcijas

- izstrādāt normatīvos aktus, izvērtēt normatīvo aktu grozījumus, sagatavot atzinumus; sagatavot līguma projektu, izvērtēt tā grozījumus un saskaņot tos

- sagatavot un izskatīt finanšu pārskatus, apkopot un analizēt saturisko informāciju, sagatavot finanšu prognozes

- veikt pārbaudes projekta īstenošanas vietās

- nodrošināt divpusējo sadarbību ar donorvalsti

Mēs piedāvājam:

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

Amats klasificēts 33 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 1012 euro; 2. kategorijai no 1202 euro līdz 1302 euro; 3. kategorijai no 1372 euro līdz 1647 euro

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036998

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2766379/161773?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu . izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildu pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/162.AKK3

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU DEPARTAMENTA PROJEKTU PLĀNOŠANAS UN ĪSTENOŠANAS NODAĻAS vecākā referenta darbinieka amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas par par juridisko dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanu, noformēšanu un virzības procesu

- kompetences: analītiskā domāšana, darbs komandā, iniciatīva, komunikācija

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu jomā

- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā

Veicamie pienākumi:

- piedalīties starptautisko finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu un attīstības sadarbības finansēto projektu iesniegumu sagatavošanā

- izstrādāt tiesību aktu projektus, kā arī sniegt atzinumus par citu valsts pārvaldes institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem

- vadīt ministrijas projektus, kas tiek līdzfinansēti no starptautisko finanšu instrumentu programmām, kā arī no attīstības sadarbības finanšu līdzekļiem, nodrošinot aktivitāšu, budžeta plānu un finanšu pieprasījumu sagatavošanu un saskaņošanu ar ministrijas atbildīgajām struktūrvienībām

- piedalīties ministrijas padotībā esošo iestāžu īstenoto starptautisko finanšu instrumentu projektu, kā arī attīstības sadarbības projektu uzraudzības procesa nodrošināšanā

Mēs piedāvājam:

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

Amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 1012 euro; 2. kategorijai no 1202 euro līdz 1302 euro; 3. kategorijai no 1372 euro līdz 1647 euro

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036998

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2766353/161769?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu . izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildu pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/162.AKK4

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek izsludināts konkurss uz vakanto Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja slepenības režīma nodrošināšanas vecākā konsultanta amata vietu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē, sabiedrības vadībā)

- iepriekšēja pieredze darbā ar klasificēto informāciju, kā arī vēlama pieredze un zināšanas dokumentu pārvaldībā

- teicamas zināšanas par slepenības režīma nodrošināšanas normatīvo regulējumu

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus amata kompetences jomās

- analītiska domāšana, iniciatīva un augsta atbildības sajūta

- komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām un valsts iestādēm

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- vismaz vienas svešvalodas (vēlams - angļu valodas) prasmes vismaz B1 prasmes līmenī

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- veikt normatīvajos aktos noteiktos pasākumus, lai nodrošinātu slepenības režīmu un klasificētās informācijas aizsardzību Saeimā atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām un lai nodrošinātu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam un sertifikātu darbam ar NATO, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificēto informāciju izsniegšanu, pārformēšanu, kategorijas maiņu un anulēšanu Saeimas deputātiem un darbiniekiem

- uzturēt sarakstu ar Saeimas amatiem, kurus pildot nepieciešama pieeja valsts noslēpumam, NATO, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētajai informācijai, kā arī nodrošināt šī saraksta savlaicīgu aktualizēšanu

- organizēt Saeimā slepenības režīma ievērošanas un valsts noslēpuma aizsardzības pasākumus (kontrole, drošu sarunu telpa, dienesta pārbaudes u.c.), kas nodrošina valsts noslēpuma, kā arī NATO, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētās informācijas saglabāšanu un nepieļauj tās nelikumīgu izplatīšanu un izmantošanu

- piedalīties Saeimas darba telpu, kurās tiek veikts darbs ar klasificēto informāciju, drošības pārbaužu organizēšanā

- sagatavot vēstules un dokumentus, kā arī atbildes vēstulēm un iesniegumiem amata kompetences ietvaros

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu un dokumentu projektu izstrādē un aktualizēšanā amata kompetences ietvaros

- risināt nestandarta problēmas slepenības režīma nodrošināšanas jomā

- pēc Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja vadītāja norādījuma analizēt un apkopot informatīvos un analītiskos materiālus par amata kompetencē esošajiem jautājumiem, kā arī piedalīties darba grupās un sanāksmēs par amata kompetencē esošiem jautājumiem

- organizēt ikgadējās mācības Saeimas deputātiem un darbiniekiem, kuriem ir izsniegtas speciālās atļaujas un/vai sertifikāti, un kuri strādā ar klasificēto informāciju un konsultēt slepenības režīma nodrošināšanas jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 920 līdz 1381 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2021. gada 9. septembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja slepenības režīma nodrošināšanas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2021/162.AKK5

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTS VALODAS CENTRA VALODAS KONTROLES DEPARTAMENTA JURISKONSULTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā gadu ilga darba  (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai tiesā, labas zināšanas administratīvajās tiesībās un administratīvā procesa tiesībās administratīvo pārkāpumu lietvedībā

- zināšanas Eiropas Savienības tiesībās

- darba pieredze informācijas analizēšanā un patstāvīgu lēmumu pieņemšanā

- pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- kompetences: darbs komandā, iniciatīva, komunikācija

Veicamie pienākumi:

- konsultēt departamenta amatpersonas amata pienākumu pildīšanai valsts valodas, valsts pārvaldes, administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu un citos ar normatīvo aktu piemērošanu saistītos jautājumos

- izskatīt sūdzības par pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās

- sagatavot lēmumu, sarakstes, iekšējo normatīvo aktu, uzziņu un citu dokumentu projektus

- piedalīties centra pārbaudēs, kā arī administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā iestādē un tiesā

- konsultēt fiziskas un juridiskas personas valsta valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

- elastīgu darba laiku

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

- amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 940 euro; 2. kategorijai no 1115 euro; 3. kategorijai no 1287 euro

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2766591/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/162.AKK6

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas vecāko sabiedrisko attiecību speciālista amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Amata pienākumu apraksts:

- nodrošināt Ventspils Augstskolas mārketinga plāna izstrādi un īstenošanu

- nodrošināt informācijas pieejamību par Ventspils Augstskolas funkcijām un aktivitātēm, organizējot mērķtiecīgu informācijas plūsmu, kas veicina Ventspils Augstskolas darbības atpazīstamību Latvijā un ārzemēs

- organizēt un līdzdarboties studējošo (t.sk. ārvalstu) piesaistes pasākumos (t.sk. darbs ar skolu direktoriem, metodiķiem, metodiskajām apvienībām, karjeras konsultantiem, izglītības pārvaldēm, aģentiem, kuri piesaista ārvalstu studentus u.c.)

- koordinēt vienotu savstarpējo un ārējo komunikāciju

- organizēt un plānot dažādus pasākumus, kas norisinās Ventspils Augstskolā

- nodrošināt mārketinga budžeta plānošanu un izpildes kontroli

Amatam noteiktās individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība). Priekšrocība pretendentiem ar izglītību sabiedrisko attiecību, žurnālistikas, mārketinga jomā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu sabiedrisko attiecību, žurnālistikas, mārketinga jomā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes

- darba pieredze sabiedrisko attiecību vai mārketinga jomā (t.sk. drukāto un digitālo reprezentācijas materiālu izveidē un satura veidošanā u.c.)

- pieredze darbā ar sociālo tīklu platformām un rīkiem, sociālo tīklu satura veidošanā un noformēšanā latviešu valodā un angļu valodā

- pieredze interviju, runu, uzrunu un rakstu sagatavošanā

- zināšanas un pieredze sabiedrisko attiecību veidošanā, organizāciju un indivīdu tēla veidošanā un pasākumu organizēšanā

- spēja analizēt sabiedrisko attiecību praksi, mācoties, pārņemot un ieviešot labākos piemērus

- spēja operatīvi novērtēt un analizēt situāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros, kā arī prasme argumentēti tos pamatot gan institūcijas ietvaros, gan publiski, vienlaikus izvērtējot un analizējot situāciju no sabiedrisko attiecību viedokļa

- spēja analizēt studējošo piesaistes attīstības tendences valsts un starptautiskā mērogā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām

- teicamas angļu valodas un krievu valodas prasmes rakstos un mutvārdos

- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office), kā arī prasme strādāt ar biroja tehniku

- prasme aktīvi komunicēt klātienē un izmantot aktuālākos tiešsaistes komunikācijas rīkus un paņēmienus

- iemaņas darbā ar informācijas vizualizēšanas rīkiem (piemēram, Infogram, Canva u.c.) tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas publiskās uzstāšanās prasmes

Ventspils Augstskola piedāvā:

- interesantu un dinamisku darba vidi

- izaugsmes iespējas

- stabilu darba samaksu

- sociālās garantijas.

Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī Ministru kabineta 2010.gada 30.novembra noteikumiem Nr.1075 "Valsts un pašvaldību institūciju amatu katalogs", orientējoši 1200,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju un prasmes.

Dzīves un darba aprakstu (Curriculum Vitae) un motivācijas vēstuli (ne vairāk kā A4 formāta viena lapaspuse), ietverot redzējumu par Ventspils Augstskolas studējošo piesaisti valsts un starptautiskā mērogā, līdz 2021. gada 2. septembrim ieskaitot iesniegt personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202 kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: staff@venta.lv, uzziņas pa tālruni 636 28303.


OP 2021/162.AKK7

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTS VALODAS CENTRA VALODAS KONTROLES RĪGAS REĢIONA NODAĻAS VECĀKĀ INSPEKTORA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- ne mazāk kā gadu ilga darba pieredze valsts pārvaldē vai ar kontroli saistītā jomā

- darba pieredze, kas saistīta darbā ar klientiem

- darba pieredze informācijas analizēšanā un patstāvīgu lēmumu pieņemšanā

- angļu un krievu valodas zināšanas (mutvārdos) profesionālajai darbībai nepieciešamajā apmērā

- pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- darbs komandā un elastīga domāšana

Veicamie pienākumi:

- konsultēt privātpersonas un sniegt atbildes uz privātpersonu iesniegumiem valsts valodas lietojuma jautājumos

- veikt pārbaudes iestādēs, uzņēmumos, sastādīt pārbaudes aktus, administratīvā pārkāpuma protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un pieņemt lēmumus u.c.

Mēs piedāvājam:

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

- elastīgu darba laiku

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

Amats klasificēts 26.3. amata saimes IIIA līmenī, kas atbilst 9. mēnešalgas grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 835 euro; 2. kategorijai no 1015 euro; 3. kategorijai no 1190 euro

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2766631/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)