Laidiens: 23.08.2021., Nr. 161

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/161.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VIDES PĀRRAUDZĪBAS VALSTS BIROJA DIREKTORA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams vadības, tiesību, inženierzinātņu, vides vai dabas zinātņu jomā (vēlams maģistra grāds kādā no iepriekš minētajām jomām)

- vismaz piecu gadu pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā ar vismaz desmit padotajiem darbiniekiem, kura iegūta pēdējo desmit gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- pieredze projektu izstrādāšanā un īstenošanā, un/vai to vadīšanā

- vēlama darba pieredze vides aizsardzības, vides kvalitātes nodrošināšanas jomā

- zināšanas par vides aizsardzības sektora institucionālo sistēmu, kā arī valsts un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem vides aizsardzības un vides kvalitātes nodrošināšanas jomās

- zināšanas administratīvā procesa jomā

- izpratne par iestādes budžeta plānošanas, izpildes un finanšu plūsmas pārvaldību

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- pieredze organizācijas reprezentēšanā un sadarbībā ar valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskajām personām un ārvalstu institūcijām

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanai un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju izmantot savas profesionālās zināšanas, vadot valsts pārvaldes iestādi, kuras uzdevums ir rūpēties par vides aizsardzību, vienlaikus līdzsvarojot sabiedrības un komersantu intereses

- atbildīgu un sarežģītu darbu profesionālā komandā

- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu 2353 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Pretendentiem līdz 2021. gada 13. septembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Vides pārraudzības valsts biroja direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta stratēģisko redzējumu par Vides pārraudzības valsts biroja ilgtermiņa prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Vides pārraudzības valsts biroja direktora amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

______________________________________________________

1Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2021/161.AKK2

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

* augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

* zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību, administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

* profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā; angļu valodas zināšanas

* prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

* teicamas iemaņas darbā ar datoru; analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva. zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

Mēs piedāvājam:

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes 

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

- amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12 mēnešalgas grupai

- mēnešalga no 1012 euro līdz 1647 euro

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2765973/161727?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)