Valsts izglītības attīstības aģentūra (VIAA) aicina pievienoties savai
komandai sabiedrisko attiecību speciālistu Komunikācijas un programmu
publicitātes nodaļā (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1.kategorija -
940,00 EUR, 2. kategorija - 1115,00 EUR, 3. kategorija - 1287,00 EUR
(kategorija tiek noteikta, ņemot vērā iegūto profesionālo pieredzi attiecīgajā
jomā, kas ir iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
- stabilitāti un labus darba apstākļus
- darba vietu Rīgas centrā
Galvenie darba pienākumi:
- komunikācijas projektu, kampaņu un speciālo pasākumu plānošana un
īstenošana
- iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrāde un īstenošana komunikācijas
pakalpojumiem
- pakalpojumu līgumu administrēšana
- komunikācijas vadība sociālajos medijos
- interneta tīmekļvietnes satura vadība un attīstība
- informatīvo materiālu, vizualizāciju izstrāde
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
komunikācijas zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze komunikācijas jomā
- profesionāla izpratne par darba specifiku komunikācijas jomā
- profesionālas iemaņas un pieredze informatīvu, publicitātes un
reprezentatīvo materiālu sagatavošanā un speciālo pasākumu, kampaņu
organizēšanā un īstenošanā
- zināšanas un pieredze sociālo mediju komunikācijas īstenošanā
- zināšanas un pieredze tīmekļvietņu satura vadībā un attīstībā
- pieredze publisko iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādē un cenu
aptauju veikšanā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- teicamas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja plānot un organizēt savu darbu saspringtās situācijās un ierobežotā
laikā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050), vai nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@viaa.gov.lv (ar norādi
"Konkursam uz Sabiedrisko attiecību speciālista amatu") līdz
2021.gada 10.septembrim. Papildu informācija pa tālr. 67785462 vai 67814335.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks trīs kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto
dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - praktisks uzdevums. Trešā kārta -
intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un
piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu
izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai
ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai
kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko
personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu
apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula)
13. pantu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra; kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
SIA "Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs" (turpmāk RNZD)
izsludina pieteikšanos uz valdes referenta amata vietu
Galvenie pienākumi:
- veikt tiesību aktu projektu (iekšējo un ārējo) un politikas plānošanas
dokumentu projektu izstrādi un kontrolēt to virzību, sniegt atzinumus par citu
aģentūras struktūrvienību un iestāžu sagatavotajiem tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu projektiem amatam noteiktās kompetences ietvaros
- izstrādāt priekšlikumus, ieteikumus un vadlīnijas uzņēmuma
(administrācijas un biroja) darba vides attīstībai, organizēšanai un vadīšanai,
biroja resursu ekonomiskā izmantošanā
- organizēt administrācijas un vadības sapulču un citu pasākumu sagatavošanu
un protokolēšanu, nodrošinot dalībniekus ar nepieciešamo informāciju,
nodrošināt ar pieprasītājiem tehniskajiem līdzekļiem, iepazīstināt darbiniekus
par administrācijas vai vadības sapulcē pieņemtajiem lēmumiem
- organizēt iepirkuma procedūras, tai skaitā izstrādājot tehniskās
specifikācijas, piedāvājumu vērtēšanas kritērijus, sniedzot atzinumus par
saņemtajiem piedāvājumiem u.tml., biroja, kancelejas preču un pakalpojumu
piegādēm
- veikt uzņēmumu valdes locekļa asistenta pienākumus, gatavot pārskatus,
kontrolēt un saskaņot atsevišķu pasākumu izpildes termiņus, plānot un organizēt
sēdes un darba grupu sapulces, protokolēt šīs sēdes un sapulces
- kārtot lietišķo, tehnisko vai cita veida saraksti, organizēt elektronisko
dokumentu parakstīšanu
- protokolēt, reģistrēt domē pieņemtos lēmumus; sagatavot protokollēmumus, lēmumu norakstus un organizēt to
nosūtīšanu adresātiem; kontrolēt domes lēmumu izpildi un ziņot par to vadībai;
veikt reprezentācijas, konferenču organizēšanas pakalpojumu tirgus izpēti un
sadarbības partneru izvēli; organizēt un nodrošināt reprezentācijas
pakalpojumus; nodrošināt uzņēmuma operatīvo darbu izpildes organizēšanu un
kontroli, veikt saraksti ar organizācijām Latvijā un ārvalstīs, sagatavot
dažādu veidu ar pamatdarbību saistītus pārskatus vadītāja uzdevumā
- rediģēt, reģistrēt un kārtot korespondenci, paziņojumus, veikt tās
sistematizāciju
- reģistrēt piegāžu, pakalpojumu un būvdarbu, citus līgumus, kopēt un
nodrošināt to uzglabāšanu
- reģistrēt un kontrolēt, lai vadības rezolūcijā noteiktais tiktu izpildīts
norādītajā termiņā
- izstrādāt lietu nomenklatūru, noformēt lietas saskaņā ar apstiprināto
nomenklatūru, nodrošināt to saglabāšanu un noteiktajos termiņos nodot arhīvā
- izstrādāt lietvedības instrukcijas un nepieciešamības gadījumā iesniegt
priekšlikumus dokumentācijas un normatīvu pilnveidošanai
Prasības pretendentam/- ei
- izglītība: augstākā profesionālā (vēlama augstākā profesionālā ar iestāžu
darba organizāciju un vadību saistītā specialitātē). Augstākā vai nepabeigta
augstākā izglītība juridiskajā, biznesa vadības vai IT jomā tiek uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze: ne mazāk kā 3 gadi nozarē - vadības referenta/ vadības
administrācijas asistenta vai līdzīgā amatā
- kompetence, zināšanas un prasmes: teicamas latviešu un angļu valodas
zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas; datorprasme
un biroja tehnikas lietošanas iemaņas; ar nozari saistītie tiesību akti,
normatīvi un standarti; darba un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības
- zināšanas par dokumentu un darbplūsmu vadības sistēmām, kas paredzētas
korespondences, līgumu, rīkojumu, sanāksmju, iepirkumu, projektu un citu
dokumentu pārvaldībai, kā arī dokumentu aprites procesu automatizācijai
- datorzināšanas un prasmes laba lietotāja līmenī
ar Microsoft Office programmām (Word, Excel, Power Point) un biroja tehniku
- precizitāte, augsta atbildības sajūta, lojalitāte. Prasme noteikt darbu
prioritātes. Labas komunikācijas spējas, spējas ātri pieņemt lēmumu
- konfidencialitāte un lietišķās etiķetes pārzināšana un ievērošana
Pilns amata apraksts : www.rigazoo.lv vakances.
Pieteikuma dokumenti:
- motivācijas vēstule, nepārsniedzot vienu A4 lapu;
- dzīves, izglītības un iepriekšējās darba pieredzes un profesionālās
prakses pieredzes apraksts (CV);
Dokumenti iesniedzami: sūtot uz e-pastu: personals@rigazoo.lv līdz 2021. gada
25. augustam.
Amata alga no 900,00 līdz 1200,00 EUR bruto.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA "Rīgas Nacionālais zooloģiskais
dārzs". Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.