Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes Dzīvojamā fonda sektora galvenā
speciālista dzīvokļu jautājumos amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt pašvaldības īpašumā esošo neizīrēto un izīrēto dzīvojamo telpu
apsekošanu un tehniskā stāvokļa novērtēšanu
- organizēt pašvaldības īpašumā esošo neizīrēto dzīvojamo telpu un
nedzīvojamo telpu (ēku) remonta, rekonstrukcijas vai nojaukšanas darbus
(aprēķināt darbu apjomus, sagatavot remontdarbu tāmes, sagatavot tehniskās
specifikācijas un līgumu projektus remontdarbiem, kontrolēt remontdarbu
izpildes gaitu un veikt darbu pieņemšanu)
- izskatīt un sagatavot atbildes uz iedzīvotāju iesniegumiem, sniegt
konsultācijas apmeklētājiem par kompetencē esošiem jautājumiem
- piedalīties daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļu īpašnieku kopsapulcēs un
pašvaldības rīkotajās iedzīvotāju sapulcēs par kompetencē esošiem jautājumiem
- pārzināt jaunākās celtniecības un remontdarbu tehnoloģijas, sekot līdzi
būvmateriālu cenu un darbaspēka izmaksu izmaiņām
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds) būvniecībā (var būt arī pēdējā kursa
students)
- par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 1 gada darba pieredze tāmēšanā un/vai būvdarbu uzraudzībā pēdējo 5 gadu laikā
- labas zināšanas celtniecības tehnoloģijās un par celtniecībā
pielietojamajiem materiāliem
- prasme sagatavot remontdarbu un citu būvniecības darbu tāmes
- pieredze darbā ar dokumentiem (iesniegumi, līgumi u.tml.)
- labas datorprasmes ar standarta biroja
programmatūru un informācijas sistēmām
- prasme izteikt un pamatot savu viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte
pienākumu izpildē
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu,
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV),
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
iesniedzami Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
administrācijas Administratīvās pārvaldes Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā
ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Pašvaldības
īpašumu pārvaldes Dzīvojamā fonda sektora galvenā speciālista dzīvokļu
jautājumos amata konkursam" vai sūtot uz e-pastu:
dace.ebere@dome.jelgava.lv līdz 2021.gada 20.augustam (ieskaitot). Tālr.
uzziņām 63005518, 63005523, e-pasts: edijs.mercs@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 20. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu
grupa) ar mēnešalgu 1152 euro.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.
Tukuma novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz pašvaldības
kapitālsabiedrības Pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Krants" (turpmāk - Sabiedrība) VALDES LOCEKĻA AMATU
Galvenie amata pienākumi:
- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam
saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu
pienākumu izpildi
- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt
Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām
- noteikt Sabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus
- gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas darījumus,
operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem,
citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām)
- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts
vai pašvaldības pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām
- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu
resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu
- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu
izpildi
- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem
kapitāla daļu turētāja pārstāvim
- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par
vadītās Sabiedrības darbību
- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos
ierobežojumus
- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši
var kaitēt Sabiedrības vai kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm
- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un
ierobežojumus
Balstoties uz kapitāla daļu turētāja
pārstāvja noteiktajām kompetencēm:
- orientācija uz attīstību
-stratēģiskais redzējums
- lēmumu pieņemšana un atbildība
- pārmaiņu vadīšana
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (inženierzinātnē, uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā vai
jurisprudence)
- vismaz divu gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā
Sabiedrības darbības jomā, vai vismaz divu gadu pieredze valdes loceklim
līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas,
lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze
pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā
- pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā
- nevainojama reputācija
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu
- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā
izpratne par Sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un
aizstāvēt savu viedokli
- teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas angļu vai krievu
valodas zināšanas
Piedāvājam:
- konkurētspējīgu atlīdzību 1250,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
- dienesta automašīnu;
- iespēju radošu un inovatīvu ideju realizācijai;
- dinamisku un aizraujošu darba ikdienu;
- profesionālās kompetences pilnveides un izaugsmes iespējas.
Valdes locekļa amata kandidātam
lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves
gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka
Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.
panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts valdes locekļa amatā);
- kandidāta sagatavotu redzējumu (prezentācijas formā līdz 10 min) par
Sabiedrības attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs
un priekšlikumus to īstenošanai, sagatavojot prezentāciju līdz 10 minūtēm;
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- Valdes locekļa amata kandidāta apliecinājumu, ka nepastāv Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši
nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa
pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras
ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu
valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina
mācību programmas apgūšanu latviešu valodā;
- citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.
Pieteikumu konkursam var iesniegt
līdz 2021. gada 13. augustam (ieskaitot):
- pa pastu - norādot adresātu - Tukuma novada pašvaldība, Talsu iela 4,
Tukums, LV-3101, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Tukuma noada
pašvaldībā, Talsu ielā 4, Tukumā, 1.stāvā, Klientu apkalpošanas centrā, darba
laikā; uz aploksnes jābūt norādei "Par kandidātu atlasi uz Pašvaldības
sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Krants" valdes locekļa/-es
amatu", kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa
numuram;
- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi
"Pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Krants" valdes
locekļa amata kandidātu konkursam" var iesūtīt Tukuma novada pašvaldībai
uz e-pastu: pasts@tukums.lv.
Ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā
"Par kandidātu atlasi uz Pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Krants" valdes locekļa/-es amatu":
https://www.tukums.lv/lv/vakance/te-ir-darbs-valdes-loceklim-pasvaldibas-kapitalsabiedriba-psia-krants
.
Piesakoties konkursam uz vakanto
amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim -
kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Tukuma
novada pašvaldība, kontaktinformācija: tālr. 63122707, Talsu iela 4, Tukums,
LV-3101. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.