Laidiens: 04.08.2021., Nr. 148

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/148.AKK1

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes Dzīvojamā fonda sektora galvenā speciālista dzīvokļu jautājumos amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt pašvaldības īpašumā esošo neizīrēto un izīrēto dzīvojamo telpu apsekošanu un tehniskā stāvokļa novērtēšanu

- organizēt pašvaldības īpašumā esošo neizīrēto dzīvojamo telpu un nedzīvojamo telpu (ēku) remonta, rekonstrukcijas vai nojaukšanas darbus (aprēķināt darbu apjomus, sagatavot remontdarbu tāmes, sagatavot tehniskās specifikācijas un līgumu projektus remontdarbiem, kontrolēt remontdarbu izpildes gaitu un veikt darbu pieņemšanu)

- izskatīt un sagatavot atbildes uz iedzīvotāju iesniegumiem, sniegt konsultācijas apmeklētājiem par kompetencē esošiem jautājumiem

- piedalīties daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļu īpašnieku kopsapulcēs un pašvaldības rīkotajās iedzīvotāju sapulcēs par kompetencē esošiem jautājumiem

- pārzināt jaunākās celtniecības un remontdarbu tehnoloģijas, sekot līdzi būvmateriālu cenu un darbaspēka izmaksu izmaiņām

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds) būvniecībā (var būt arī pēdējā kursa students)

- par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 1 gada darba pieredze tāmēšanā un/vai būvdarbu uzraudzībā pēdējo 5 gadu laikā

- labas zināšanas celtniecības tehnoloģijās un par celtniecībā pielietojamajiem materiāliem

- prasme sagatavot remontdarbu un citu būvniecības darbu tāmes

- pieredze darbā ar dokumentiem (iesniegumi, līgumi u.tml.)

- labas datorprasmes ar standarta biroja programmatūru un informācijas sistēmām

- prasme izteikt un pamatot savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu,

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV),

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,

iesniedzami Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Administratīvās pārvaldes Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes Dzīvojamā fonda sektora galvenā speciālista dzīvokļu jautājumos amata konkursam" vai sūtot uz e-pastu: dace.ebere@dome.jelgava.lv līdz 2021.gada 20.augustam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005518, 63005523, e-pasts: edijs.mercs@dome.jelgava.lv.

Amats klasificēts 20. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu 1152 euro.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.


OP 2021/148.AKK2

Tukuma novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz pašvaldības kapitālsabiedrības Pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Krants" (turpmāk - Sabiedrība) VALDES LOCEKĻA AMATU

Galvenie amata pienākumi:

- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu pienākumu izpildi

- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām

- noteikt Sabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus

- gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas darījumus, operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām)

- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts vai pašvaldības pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām

- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu

- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu izpildi

- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem kapitāla daļu turētāja pārstāvim

- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par vadītās Sabiedrības darbību

- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos ierobežojumus

- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši var kaitēt Sabiedrības vai kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm

- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un ierobežojumus

Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:

- orientācija uz attīstību

-stratēģiskais redzējums

- lēmumu pieņemšana un atbildība

- pārmaiņu vadīšana

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (inženierzinātnē, uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā vai jurisprudence)

- vismaz divu gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā Sabiedrības darbības jomā, vai vismaz divu gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā

- pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā

- nevainojama reputācija

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu

- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā izpratne par Sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu

- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli

- teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas angļu vai krievu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atlīdzību 1250,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas);

- dienesta automašīnu;

- iespēju radošu un inovatīvu ideju realizācijai;

- dinamisku un aizraujošu darba ikdienu;

- profesionālās kompetences pilnveides un izaugsmes iespējas.

Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā);

- kandidāta sagatavotu redzējumu (prezentācijas formā līdz 10 min) par Sabiedrības attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai, sagatavojot prezentāciju līdz 10 minūtēm;

- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

- Valdes locekļa amata kandidāta apliecinājumu, ka nepastāv Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā;

- citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2021. gada 13. augustam (ieskaitot):

- pa pastu - norādot adresātu - Tukuma novada pašvaldība, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Tukuma noada pašvaldībā, Talsu ielā 4, Tukumā, 1.stāvā, Klientu apkalpošanas centrā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei "Par kandidātu atlasi uz Pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Krants" valdes locekļa/-es amatu", kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram;

- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "Pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Krants" valdes locekļa amata kandidātu konkursam" var iesūtīt Tukuma novada pašvaldībai uz e-pastu: pasts@tukums.lv.

Ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā "Par kandidātu atlasi uz Pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Krants" valdes locekļa/-es amatu": https://www.tukums.lv/lv/vakance/te-ir-darbs-valdes-loceklim-pasvaldibas-kapitalsabiedriba-psia-krants .

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Tukuma novada pašvaldība, kontaktinformācija: tālr. 63122707, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)