Laidiens: 02.08.2021., Nr. 146

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/146.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

uz PROFESORA amata vietu

- Politikas zinātne - citas politikas zinātnes - 1 vieta

- Bioloģija - ģenētika - 1 vieta

Darba samaksa no 17,54 euro/h

uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietu

- Socioloģija un sociālais darbs - lietišķā socioloģija - 1 vieta

- Ekonomika un uzņēmējdarbība - uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

- Ekonomika un uzņēmējdarbība - citas ekonomikas un uzņēmējdarbības apakšnozares - 1 vieta

Darba samaksa no 14,04 euro/h

Vēstures un filozofijas fakultātē

- uz vienu docenta amata vietu - vēsture un arheoloģija

Darba samaksa no 11,24 euro/h

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - vēsture un arheoloģija

Darba samaksa no 4,41 euro/h līdz 18,8 euro/h

Bioloģijas fakultātē

- uz vienu lektora amata vietu - bioloģija

Darba samaksa no 9,00 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV 1586.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990, 67034802.


OP 2021/146.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku, patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.

Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi komercdarbības atbalsta politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants vecākā eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā. Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.

Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē

- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 EUR (atkarībā no pieredzes pēdējo 5 gadu laikā)

- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu

Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:

- piedalīties jaunuzņēmumu (start-up) ekosistēmas veidošanā un atbalsta pasākumu ieviešanā

- sniegt ieguldījumu un idejas riska kapitāla atbalsta instrumentu izstrādē Eiropas Savienības fondu plānošanas periodā 2021.-2027. gadam

- nodrošināt Interreg projekta "Viedi rīki ātrai un atvieglotai uzņēmējdarbības uzsākšanai Eiropā" ("StartEasy") vadību

- līdzdarboties jaunuzņēmumu politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē riska kapitāla jautājumos, kā arī izskatīt uzņēmēju iesniegumus par to identificētajiem problēmjautājumiem

- piedalīties valsts un uzņēmēju pārstāvošo organizāciju, Eiropas Savienības institūciju organizētās sanāksmēs, rīkot un piedalīties semināros un citos pasākumos uzņēmējdarbības politikas jautājumos

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vadībzinībās, ekonomikā, tiesību zinībās, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par komercdarbības atbalsta jautājumiem, kā arī pieredze projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumus, labas analītiskās spējas, tai skaitā, finanšu analīzē

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un iniciatīva

Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālr. uzziņām 67013109.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.


OP 2021/146.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta vadošā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku, patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.

Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi uzņēmējdarbības politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši tu kā kolēģis esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants vadošā eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā (uz noteiktu laiku)

Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.

Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē

- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 EUR (atkarībā no pieredze pēdējo 5 gadu laikā)

- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu

Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:

- sniegt idejas un priekšlikumus uzņēmumu atbalstam, plānot un īstenot šo priekšlikumu ieviešanu praksē

- pieņemt un virzīt apstiprināšanai lēmumus par valsts atbalsta sniegšanu uzņēmumiem (piemēram Uzņēmumu ienākuma nodokļa atlaides)

- izstrādāt un analizēt politikas plānošanas dokumentus, normatīvos aktus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas uzņēmējdarbības un komercdarbības atbalsta jautājumos

- sniegt viedokli par uzņēmējdarbības jautājumiem, izskatīt privātpersonu un juridisku personu iesniegumus, arī sagatavot administratīvus lēmumus

- piedalīties valsts un uzņēmēju pārstāvošo organizāciju, Eiropas Savienības institūciju organizētās sanāksmēs, rīkot un piedalīties semināros un citos pasākumos uzņēmējdarbības politikas jautājumos

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama tiesību vai ekonomikas zinībās)

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par uzņēmējdarbības politikas un komercdarbības atbalsta jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, administratīvu lēmumu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības sajūta un iniciatīva

Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālr. uzziņām 67013109.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.


OP 2021/146.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku, patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.

Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi komercdarbības atbalsta politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši tu kā kolēģis esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants vecākā eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā (uz noteiktu laiku)

Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.

Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē

- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 EUR (atkarībā no pieredzes pēdējo 5 gadu laikā)

- profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:

- sniegt savu pienesumu valsts atbalsta programmu izstrādē uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšanai, plānojot un uzraugot tādas aktivitātes kā uzņēmumu digitalizācija, granta nosacījumi dažādu uzņēmumu pasākumu rīkošanā, atbalsts tūrisma nozarei, sadarbības partneru meklējumu atbalsts, uzņēmuma ieiešanai jaunos tirgos izpēte u.tml.

- piedalīties jaunā Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda 2021.-2027. gadam atbalsta pasākumu uzņēmējiem izstrādē. Veikt minēto aktivitāšu īstenošanas progresa analīzi un uzraudzību

- nodrošināt Interreg projekta "Viedi rīki ātrai un atvieglotai uzņēmējdarbības uzsākšanai Eiropā" ("StartEasy") vadību un ieviešanu

- piedalīties uzņēmējdarbības politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu izstrādē, kā arī izskatīt uzņēmēju iesniegumus par to identificētajiem problēmjautājumiem

- piedalīties valsts un uzņēmēju pārstāvošo organizāciju, ES institūciju organizētās sanāksmēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos, kas skar uzņēmējdarbības politikas jautājumus

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā, finanšu vadībā vai sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā vai tiesību zinībās)

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par komercdarbības atbalsta jautājumiem, kā arī pieredze projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumus, labas analītiskās spējas, tai skaitā finanšu analīzē

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un iniciatīva

Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālr. uzziņām 67013109.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.


OP 2021/146.AKK5

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu:

MAŠĪNZINĪBU, TRANSPORTA UN AERONAUTIKAS FAKULTĀTE

Aeronautikas institūts, Būvniecības un transporta inženierzinātnes nozare, Gaisa transporta un infrastruktūras apakšnozare.

- vadošais pētnieks- 1 amata vieta (0,4 slodze)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds atbilstošā zinātnes nozarē

- zinātniskā darba pieredze

- pieredze zinātnisko projektu realizēšanā

- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā

- spēja veikt un veicināt zinātniski pētniecisko darbu

- zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze vismaz 5 gadi

- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

Darba samaksa: no 4,00 eiro/stundā

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu):

1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs);

5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2021/146.AKK6

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas Ēku apsaimniekošanas dienesta enerģētiķis (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība amata kompetences jomā, periodiska zināšanu papildināšana

- iepriekšējā darba pieredze energouzraudzības jomā un darbu vadīšanā

- teicamas zināšanas amata kompetences jomā

- spēja noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu un citu darbu

- spēja strādāt precīzi, ar augstu atbildības sajūtu

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku

- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt elektroapgādes, vēdināšanas, siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu darbību, to uzturēšanu, avāriju un bojājumu novēršanu Saeimas ēkās - Skanstes ielā 6, Rīgā, un pēc nepieciešamības arī citās Saeimas ēkās

- organizēt pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas ēkās esošās elektriskās sistēmas (elektriskās iekārtas, elektroietaises, elektroinstalācija, elektroierīces) pareizu, drošu darbību un ekspluatāciju

- uzraudzīt energoresursu racionālu izmantošanu, sekot iekārtu ieviešanai ar atbilstošu energopatēriņu un izstrādāt enerģētikas izmaksu optimizācijas risinājumus

- vadīt inženiertehniskos darbus un nodrošināt to savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi atbilstoši būvprojektu, būvnormatīvu un standartu prasībām

- risināt nestandarta inženiertehniskās problēmas un analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas

- analizēt un pārraudzīt elektriskās sistēmas darbību un ekspluatāciju

- kontrolēt iekšējās elektroinstalācijas stāvokli, nodrošināt kabeļu elektrisko parametru savlaicīgus mērījumus

- kontrolēt elektroierīču ierīkošanu un uzturēšanu, organizēt pārbaužu veikšanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām ugunsdrošības prasībām

- sagatavot tehnisko dokumentāciju atbilstoši nozares normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma procedūrās un sagatavot nepieciešamo dokumentāciju iepirkumu organizēšanai energoapgādes jomā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 951 līdz 1590 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2021. gada 16.augustam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas Ēku apsaimniekošanas dienesta enerģētiķis", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2021/146.AKK7

SIA "Rīgas ūdens" izsludina atklātu konkursu uz KLIENTU SERVISA NODROŠINĀJUMA DEPARTAMENTA DIREKTORA amata vietu

Amata pamatpienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt SIA "Rīgas Ūdens" Klientu servisa nodrošinājuma departamenta darbu, nodrošināt Departamenta nolikumā noteiktā mērķa un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- nodrošināt kvalitatīvu, uz klientu vērstu ūdenssaimniecības un maksas pakalpojumu sniegšanu

- nodrošināt centralizētu SIA «Rīgas ūdens» klientu apkalpošanas procesu un koordinēt ar klientu apkalpošanu saistītos jautājumus

- nodrošināt nepieciešamās darbības pašvaldības līdzfinansējuma nekustamā īpašuma pieslēgšanai centralizētajai kanalizācijas un ūdensapgādes sistēmai piešķiršanai, jaunu klientu piesaistei un pakalpojumu apjoma pieaugumam

- nodrošināt klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo procedūru, instrukciju, metodisko ieteikumu un norādījumu izstrādi

- sniegt informāciju SIA «Rīgas ūdens» vadībai par Departamenta darba rezultātiem, sagatavot un iesniegt priekšlikumus par Departamenta darba uzlabošanu, organizēt apstiprināto priekšlikumu ieviešanu

Pretendentiem izvirzītās obligātās minimālās kvalifikācijas prasības:

- augstākā izglītība - maģistra grāds tiesību zinātnē vai biznesa vai uzņēmējdarbības vadībā

- vismaz 5 gadu vadītāja pieredze klientu apkalpošanas jomā vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumam), pieredze klientu apkalpošanā sabiedrisko pakalpojumu jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība

- vismaz 3 gadu pieredze komandas (vismaz 20 darbinieki) vadīšanas darbā

- pieredze saistību tiesību nodibināšanas un izbeigšanas tiesiskajos aspektos klientu vadības jomā

- valsts valodas zināšanas C1 līmenī, krievu valodas un vēl vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas amata pienākumu izpildei nepieciešamajā apjomā (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- vispārīgas zināšanas datorprogrammu lietošanā (MS Office, dokumentu pārvaldības sistēmas, valsts informācijas sistēmas)

Pretendentu kompetences, kas nepieciešamas amata pildīšanai (tiks vērtētas darba intervijas laikā):

- vadītprasme - prasme nodrošināt profesionālu struktūrvienības darbu, veidot komandu un attīstīt darbiniekus, t.sk. pārliecināšanas un līderības prasmes, spēja definēt komandas mērķus un darba izpildes rādītājus

- lēmumu pieņemšana un atbildības uzņemšanās - spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju (tai skaitā liela apjoma informāciju), uzņemoties atbildību par savu un struktūrvienības darbu kopumā

- stratēģiskais redzējums - spēja definēt struktūrvienības atbildības jomas uzdevumus un prioritātes uzņēmuma stratēģiskās politikas plānošanai un īstenošanai

- rezultāta sasniegšana - orientācija uz rezultātu sasniegšanu, mērķtiecība

- komunikācija un sadarbība - labas komunikācijas un sadarbības prasmes ar vadību, kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem

- stresa tolerance un emociju kontrole - spēja produktīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un kontrolēt emocijas, risinot strīdīgus jautājumus

Darba samaksa: 3000-4500 eiro mēnesī (bruto)

Pretendentiem, kuri vēlas pieteikties konkursā, ar drošu elektronisko parakstu parakstīts pieteikums jānosūta uz e-pasta adresi: vakances@rigasudens.lv, vai pašrocīgi parakstīts pieteikums jāiesniedz klātienē Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, Rīga, 308.kabinetā, darba laikā (pirmdienā -ceturtdienā no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdienā no 8.00 līdz 15.45) ar norādi "SIA "Rīgas ūdens" Klientu servisa nodrošinājuma departamenta direktora amata pretendentu konkursam", norādot uz aploksnes pretendenta vārdu, uzvārdu un adresi un pieteikumam pievienojot šādus dokumentus:

- dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae), tai skaitā norādot papildus izglītību, tādejādi pamatojot obligātās minimālās kvalifikācijas prasības, kā arī kontaktinformāciju par personām, no kurām konkursa komisija var iegūt atsauksmes par pretendentu - vēlams par pēdējām 3 darba vietām

- motivācijas vēstuli, obligāti ietverot informāciju par pieredzi un atbilstību izvirzītajām obligātajām minimālajām kvalifikācijas prasībām

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs

- valsts valodas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tas nepieciešams saskaņā ar normatīvo aktu prasībām)

Konkursa pieteikumu pieņemšanas termiņš ir 2021. gada 19. augusts. Papildu informācija rakstot uz e-pastu: vakances@rigasudens.lv vai pa tālr. 67072079.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai SIA "Rīgas ūdens" Personāla daļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)