Laidiens: 02.08.2021., Nr. 146
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/146.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
uz PROFESORA amata vietu
- Politikas zinātne - citas politikas zinātnes - 1 vieta
- Bioloģija - ģenētika - 1 vieta
Darba samaksa no 17,54 euro/h
uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietu
- Socioloģija un sociālais darbs - lietišķā socioloģija - 1 vieta
- Ekonomika un uzņēmējdarbība - uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
- Ekonomika un uzņēmējdarbība - citas ekonomikas un uzņēmējdarbības apakšnozares - 1 vieta
Darba samaksa no 14,04 euro/h
Vēstures un filozofijas fakultātē
- uz vienu docenta amata vietu - vēsture un arheoloģija
Darba samaksa no 11,24 euro/h
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - vēsture un arheoloģija
Darba samaksa no 4,41 euro/h
līdz 18,8 euro/h
Bioloģijas fakultātē
- uz vienu lektora amata vietu - bioloģija
Darba samaksa no 9,00 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā,
Rīgā, LV 1586.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990, 67034802.
OP 2021/146.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es
amatu
Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās
politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības
struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko
politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības
attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku,
patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un
citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.
Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un
valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi
komercdarbības atbalsta politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot
savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz
pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši Tu kā kolēģis
esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants vecākā
eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā. Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības
attīstības politikas izstrādi.
Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē
- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 EUR (atkarībā no pieredzes pēdējo 5 gadu
laikā)
- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:
- piedalīties jaunuzņēmumu (start-up) ekosistēmas veidošanā un atbalsta pasākumu ieviešanā
- sniegt ieguldījumu un idejas riska kapitāla atbalsta instrumentu izstrādē
Eiropas Savienības fondu plānošanas periodā 2021.-2027. gadam
- nodrošināt Interreg projekta "Viedi rīki
ātrai un atvieglotai uzņēmējdarbības uzsākšanai Eiropā" ("StartEasy") vadību
- līdzdarboties jaunuzņēmumu politikas plānošanas
dokumentu un normatīvo aktu izstrādē riska kapitāla jautājumos, kā arī izskatīt
uzņēmēju iesniegumus par to identificētajiem problēmjautājumiem
- piedalīties valsts un uzņēmēju pārstāvošo organizāciju, Eiropas Savienības
institūciju organizētās sanāksmēs, rīkot un piedalīties semināros un citos
pasākumos uzņēmējdarbības politikas jautājumos
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst
šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vadībzinībās,
ekonomikā, tiesību zinībās, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par komercdarbības atbalsta jautājumiem, kā arī pieredze projektu
vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas
dokumentu izstrādes un virzības procesu
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumus, labas analītiskās spējas, tai skaitā, finanšu analīzē
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un iniciatīva
Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālr. uzziņām 67013109.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga,
LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2021/146.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta vadošā/-ās eksperta/-es
amatu uz noteiktu laiku
Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās
politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības
struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko
politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības
attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku,
patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un
citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.
Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un
valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi
uzņēmējdarbības politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas
zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz
pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši tu kā kolēģis
esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants vadošā
eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā (uz noteiktu laiku)
Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.
Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē
- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 EUR (atkarībā no pieredze pēdējo 5 gadu
laikā)
- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:
- sniegt idejas un priekšlikumus uzņēmumu atbalstam, plānot un īstenot šo
priekšlikumu ieviešanu praksē
- pieņemt un virzīt apstiprināšanai lēmumus par valsts atbalsta sniegšanu
uzņēmumiem (piemēram Uzņēmumu ienākuma nodokļa atlaides)
- izstrādāt un analizēt politikas plānošanas dokumentus, normatīvos aktus,
nacionālās pozīcijas un instrukcijas uzņēmējdarbības un komercdarbības atbalsta
jautājumos
- sniegt viedokli par uzņēmējdarbības jautājumiem, izskatīt privātpersonu un
juridisku personu iesniegumus, arī sagatavot administratīvus lēmumus
- piedalīties valsts un uzņēmēju pārstāvošo organizāciju, Eiropas Savienības
institūciju organizētās sanāksmēs, rīkot un piedalīties semināros un citos
pasākumos uzņēmējdarbības politikas jautājumos
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst
šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama tiesību vai ekonomikas zinībās)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par uzņēmējdarbības politikas un komercdarbības atbalsta
jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas
dokumentu, administratīvu lēmumu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu
instrukciju izstrādes un virzības procesu
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības sajūta un iniciatīva
Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālr. uzziņām 67013109.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga
LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2021/146.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es
amatu uz noteiktu laiku
Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās politikas
jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības struktūrpolitiku,
rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko politiku, iekšējā
tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības attīstības politiku,
konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku, patērētāju tiesību
aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un citu politiku
normatīvajos aktos noteiktajās jomās.
Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un
valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi
komercdarbības atbalsta politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot
savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz
pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši tu kā kolēģis
esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants vecākā
eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā (uz noteiktu laiku)
Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.
Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē
- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 EUR (atkarībā no pieredzes pēdējo 5 gadu
laikā)
- profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:
- sniegt savu pienesumu valsts atbalsta programmu izstrādē uzņēmumu
konkurētspējas nodrošināšanai, plānojot un uzraugot tādas aktivitātes kā
uzņēmumu digitalizācija, granta
nosacījumi dažādu uzņēmumu pasākumu rīkošanā, atbalsts tūrisma nozarei,
sadarbības partneru meklējumu atbalsts, uzņēmuma ieiešanai jaunos tirgos izpēte
u.tml.
- piedalīties jaunā Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda 2021.-2027.
gadam atbalsta pasākumu uzņēmējiem izstrādē. Veikt minēto aktivitāšu
īstenošanas progresa analīzi un uzraudzību
- nodrošināt Interreg projekta "Viedi rīki
ātrai un atvieglotai uzņēmējdarbības uzsākšanai Eiropā" ("StartEasy") vadību un ieviešanu
- piedalīties uzņēmējdarbības politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu
izstrādē, kā arī izskatīt uzņēmēju iesniegumus par to identificētajiem problēmjautājumiem
- piedalīties valsts un uzņēmēju pārstāvošo organizāciju, ES institūciju
organizētās sanāksmēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs,
semināros un citos pasākumos, kas skar uzņēmējdarbības politikas jautājumus
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst
šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā, finanšu vadībā vai sociālajās
zinātnēs (vēlams ekonomikā vai tiesību zinībās)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par komercdarbības atbalsta jautājumiem, kā arī pieredze projektu
vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas
dokumentu izstrādes un virzības procesu
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumus, labas analītiskās spējas, tai skaitā finanšu analīzē
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un iniciatīva
Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālr. uzziņām 67013109.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2021/146.AKK5
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu:
MAŠĪNZINĪBU, TRANSPORTA UN AERONAUTIKAS FAKULTĀTE
Aeronautikas institūts, Būvniecības un transporta inženierzinātnes
nozare, Gaisa transporta un infrastruktūras apakšnozare.
- vadošais pētnieks- 1 amata vieta (0,4 slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds atbilstošā zinātnes nozarē
- zinātniskā darba pieredze
- pieredze zinātnisko projektu realizēšanā
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
- spēja veikt un veicināt zinātniski pētniecisko darbu
- zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze vismaz 5 gadi
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: no 4,00 eiro/stundā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasts:
personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar
ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu):
1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo
reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas
centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2021/146.AKK6
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā
nodrošinājuma nodaļas Ēku apsaimniekošanas dienesta enerģētiķis (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība amata kompetences jomā, periodiska zināšanu
papildināšana
- iepriekšējā darba pieredze energouzraudzības
jomā un darbu vadīšanā
- teicamas zināšanas amata kompetences jomā
- spēja noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu un citu
darbu
- spēja strādāt precīzi, ar augstu atbildības sajūtu
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta
pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku
- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt elektroapgādes, vēdināšanas, siltumapgādes, ūdensapgādes un
kanalizācijas sistēmu darbību, to uzturēšanu, avāriju un bojājumu novēršanu
Saeimas ēkās - Skanstes ielā 6, Rīgā, un pēc nepieciešamības arī citās Saeimas
ēkās
- organizēt pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas ēkās esošās elektriskās
sistēmas (elektriskās iekārtas, elektroietaises, elektroinstalācija,
elektroierīces) pareizu, drošu darbību un ekspluatāciju
- uzraudzīt energoresursu racionālu izmantošanu, sekot iekārtu ieviešanai ar
atbilstošu energopatēriņu un izstrādāt enerģētikas
izmaksu optimizācijas risinājumus
- vadīt inženiertehniskos darbus un nodrošināt to savlaicīgu un kvalitatīvu
izpildi atbilstoši būvprojektu, būvnormatīvu un standartu prasībām
- risināt nestandarta inženiertehniskās problēmas un analizēt jaunu projektu
ieviešanas un attīstīšanas iespējas
- analizēt un pārraudzīt elektriskās sistēmas darbību un ekspluatāciju
- kontrolēt iekšējās elektroinstalācijas stāvokli, nodrošināt kabeļu
elektrisko parametru savlaicīgus mērījumus
- kontrolēt elektroierīču ierīkošanu un uzturēšanu, organizēt pārbaužu
veikšanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām ugunsdrošības prasībām
- sagatavot tehnisko dokumentāciju atbilstoši nozares normatīvo aktu
prasībām, piedalīties iepirkuma procedūrās un sagatavot nepieciešamo
dokumentāciju iepirkumu organizēšanai energoapgādes jomā
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 951 līdz 1590 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ietvertu apliecinājumu, ka
kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem)
esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2021. gada 16.augustam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas Ēku apsaimniekošanas
dienesta enerģētiķis", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu
elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu:
saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2021/146.AKK7
SIA "Rīgas ūdens" izsludina atklātu konkursu uz KLIENTU SERVISA
NODROŠINĀJUMA DEPARTAMENTA DIREKTORA amata vietu
Amata pamatpienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt SIA "Rīgas Ūdens" Klientu servisa
nodrošinājuma departamenta darbu, nodrošināt Departamenta nolikumā noteiktā
mērķa un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi
- nodrošināt kvalitatīvu, uz klientu vērstu ūdenssaimniecības un maksas
pakalpojumu sniegšanu
- nodrošināt centralizētu SIA «Rīgas ūdens» klientu apkalpošanas procesu un
koordinēt ar klientu apkalpošanu saistītos jautājumus
- nodrošināt nepieciešamās darbības pašvaldības līdzfinansējuma nekustamā
īpašuma pieslēgšanai centralizētajai kanalizācijas un ūdensapgādes sistēmai piešķiršanai,
jaunu klientu piesaistei un pakalpojumu apjoma pieaugumam
- nodrošināt klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo
procedūru, instrukciju, metodisko ieteikumu un norādījumu izstrādi
- sniegt informāciju SIA «Rīgas ūdens» vadībai par Departamenta darba
rezultātiem, sagatavot un iesniegt priekšlikumus par Departamenta darba
uzlabošanu, organizēt apstiprināto priekšlikumu ieviešanu
Pretendentiem izvirzītās obligātās minimālās kvalifikācijas prasības:
- augstākā izglītība - maģistra grāds tiesību zinātnē vai biznesa vai
uzņēmējdarbības vadībā
- vismaz 5 gadu vadītāja pieredze klientu apkalpošanas jomā vidējā vai lielā
kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu
likumam), pieredze klientu apkalpošanā sabiedrisko pakalpojumu jomā tiks
uzskatīta kā priekšrocība
- vismaz 3 gadu pieredze komandas (vismaz 20 darbinieki) vadīšanas darbā
- pieredze saistību tiesību nodibināšanas un izbeigšanas tiesiskajos
aspektos klientu vadības jomā
- valsts valodas zināšanas C1 līmenī, krievu valodas un vēl vismaz vienas
Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas amata pienākumu izpildei
nepieciešamajā apjomā (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību)
- vispārīgas zināšanas datorprogrammu lietošanā (MS Office, dokumentu
pārvaldības sistēmas, valsts informācijas sistēmas)
Pretendentu kompetences, kas nepieciešamas amata pildīšanai (tiks vērtētas
darba intervijas laikā):
- vadītprasme - prasme nodrošināt profesionālu
struktūrvienības darbu, veidot komandu un attīstīt darbiniekus, t.sk.
pārliecināšanas un līderības prasmes, spēja definēt komandas mērķus un darba
izpildes rādītājus
- lēmumu pieņemšana un atbildības uzņemšanās - spēja pieņemt lēmumus,
izvērtējot informāciju (tai skaitā liela apjoma informāciju), uzņemoties
atbildību par savu un struktūrvienības darbu kopumā
- stratēģiskais redzējums - spēja definēt struktūrvienības atbildības jomas
uzdevumus un prioritātes uzņēmuma stratēģiskās politikas plānošanai un
īstenošanai
- rezultāta sasniegšana - orientācija uz rezultātu sasniegšanu, mērķtiecība
- komunikācija un sadarbība - labas komunikācijas un sadarbības prasmes ar
vadību, kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem
- stresa tolerance un emociju kontrole - spēja produktīvi strādāt
paaugstinātas intensitātes apstākļos un kontrolēt emocijas, risinot strīdīgus
jautājumus
Darba samaksa: 3000-4500 eiro mēnesī (bruto)
Pretendentiem, kuri vēlas pieteikties konkursā, ar drošu elektronisko
parakstu parakstīts pieteikums jānosūta uz e-pasta
adresi: vakances@rigasudens.lv, vai pašrocīgi parakstīts pieteikums jāiesniedz
klātienē Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, Rīga,
308.kabinetā, darba laikā (pirmdienā -ceturtdienā no plkst. 8.00 līdz 17.00,
piektdienā no 8.00 līdz 15.45) ar norādi "SIA "Rīgas ūdens"
Klientu servisa nodrošinājuma departamenta direktora amata pretendentu
konkursam", norādot uz aploksnes pretendenta vārdu, uzvārdu un adresi un
pieteikumam pievienojot šādus dokumentus:
- dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae), tai skaitā norādot
papildus izglītību, tādejādi pamatojot obligātās minimālās kvalifikācijas
prasības, kā arī kontaktinformāciju par personām, no kurām konkursa komisija
var iegūt atsauksmes par pretendentu - vēlams par pēdējām 3 darba vietām
- motivācijas vēstuli, obligāti ietverot informāciju par pieredzi un
atbilstību izvirzītajām obligātajām minimālajām kvalifikācijas prasībām
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to, kādam
Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības
dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs
- valsts valodas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tas nepieciešams saskaņā
ar normatīvo aktu prasībām)
Konkursa pieteikumu pieņemšanas termiņš ir 2021. gada 19. augusts. Papildu
informācija rakstot uz e-pastu: vakances@rigasudens.lv vai pa tālr. 67072079.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai SIA "Rīgas ūdens" Personāla
daļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām,
izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos
gadījumos.