Laidiens: 17.06.2021., Nr. 116

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/116.AKK1

Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām amata vietām:

Vadošā pētnieka amatā:

- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Kultūras pētījumu centrā - valodniecības un literatūrzinātnes nozarē, salīdzināmās literatūrzinātnes apakšnozarē, 2 vietas

- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Ilgtspējīgas izglītības centrā - izglītības zinātņu nozarē, vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē, 2 vietas;

- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Sociālo pētījumu centrā - ekonomikas un uzņēmējdarbības nozarē, reģionālās ekonomikas apakšnozarē, 2 vietas.

Darba samaksa: 752,00 EUR mēnesī par pilnu slodzi.

Pētnieka amatā:

- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biosistemātikas departamentā - bioloģijas nozarē, zooloģijas apakšnozarē, 4 vietas

- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Ilgtspējīgas izglītības centrā - izglītības zinātņu nozarē, augstskolu pedagoģija apakšnozarē, 1 vieta

Darba samaksa: 601,87 EUR mēnesī par pilnu slodzi.

Zinātniskā asistenta amatā:

- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Sociālo pētījumu centrā - ekonomikas un uzņēmējdarbības nozarē, reģionālās ekonomikas apakšnozarē, 1 vieta

Darba samaksa: 500,00 EUR mēnesī par pilnu slodzi.

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jāiesūta DU Administratīvajā daļā, Vienības ielā 13 - 226, Daugavpilī, LV-5401, vai e-pastā: personals@du.lv iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU" (https://du.lv/par-mums/par-mums/svarigakie-dokumenti/). Iesūtot dokumentiem jābūt parakstītiem, apstiprinātiem ar drošu elektronisko parakstu.

Ar zinātnisko amatu darba uzdevumiem pretendenti var iepazīties DU mājaslapā publicētajā sludinājumā du.lv/vakances-du/.


OP 2021/116.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas vadītājs/-a (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (inženiertehniskā izglītība vai ekonomikas vai vadības jomā)

- vismaz trīs gadu vadības darba pieredze

- vismaz piecu gadu darba pieredze apjomīgu, ar ēku būvniecības vai renovācijas projektu īstenošanu saistītu projektu īstenošanā, kā arī ēku apsaimniekošanā

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- zināšanas celtniecības, inženiertehnisko komunikāciju jomā, projektēšanā, ēku interjera dizaina, kā arī darba drošības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā

- zināšanas par amata atbildības jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, tostarp darba drošību, ugunsdrošību, civilo aizsardzību, vides aizsardzību, kā arī ēku apsaimniekošanu un būvniecību reglamentējošos normatīvos aktus. Spēja strādāt ar normatīvajiem aktiem, standartiem, kā arī ar citu informāciju ēku pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām. Spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- konceptuāla domāšana, orientācija uz attīstību, spēja noteikt darbības prioritātes un plānot veicamos uzdevumus

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas (turpmāk - Struktūrvienība) darbu, tostarp nodrošināt Struktūrvienības darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu, kā arī Struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu u.c.

- pārraudzīt un nodrošināt Ēku apsaimniekošanas dienestam noteiktās Saeimas valdījumā esošo ēku un tām piegulošās teritorijas uzturēšanas (fiziskas saglabāšanas), ekspluatācijas un apkopes funkcijas izpildi un atbilstību normatīvo aktu prasībām, kā arī atjaunošanas, pārbūves, restaurācijas un remontdarbus, kā arī ar to realizāciju saistīto projektu un projektu dokumentācijas izstrādāšanu

- pārraudzīt un nodrošināt Saeimas ēkās esošo inženiertehnisko sistēmu (ūdensapgāde, kanalizācija, siltumapgāde, elektroapgāde, ventilācija), iekārtu un aprīkojuma uzturēšanu un ekspluatāciju

- vadīt, kontrolēt un koordinēt Saeimas darba drošības, civilās aizsardzības un ugunsdrošības sistēmu uzturēšanu

- vadīt, organizēt un kontrolēt Saeimas deputātu un Saeimas darbinieku darba vietu, darba telpu un sadzīves vajadzībām (higiēnai un atpūtai) izmantojamo telpu iekārtošanu un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt klientorientētas sistēmas ieviešanu, uzturēšanu, pilnveidošanu attiecībā uz Struktūrvienības kompetencē esošo funkciju un uzdevumu izpildi

- vadīt, organizēt un kontrolēt Struktūrvienībai noteikto, Saeimas darba nodrošināšanai nepieciešamo, preču iegādi un izsniegšanu Saeimas struktūrvienībām, noliktavas preču uzskaiti

- sistemātiski izvērtēt un plānot Saeimas deputātu un struktūrvienību darba kvalitatīvai nodrošināšanai nepieciešamo materiālu, iekārtu, mēbeļu un cita inventāra iegādes, kā arī remontdarbus un renovācijas darbus

- nodrošināt Struktūrvienības kompetencē esošo līgumu izpildes termiņu ievērošanu

- gatavot Struktūrvienības budžeta pieprasījuma projektus

- vadīt iepirkuma komisijas darbu un iepirkuma procedūras izstrādāšanu un pilnveidošanu, kā arī piedalīties iepirkumu procedūrā iepirkumu komisijas locekļa statusā Struktūrvienības kompetences jomās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1694 līdz 2471 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot sensitīva rakstura informāciju

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) valdījumā esošo ēku un teritorijas apsaimniekošanas procesa un tā attīstības principiem (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2021. gada 7. jūlijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas vadītājs", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2021/116.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku, patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.

Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi komercdarbības atbalsta politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants:

- vecākā eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā (uz noteiktu laiku)

Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.

Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē

- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 euro (atkarībā no pieredze pēdējo 5 gadu laikā)

- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu

Tev būs jāuzņemas un jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:

- izstrādāt un aktualizēt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 3.1.1.6.pasākuma "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju inkubators" projektu iesniegumu atlases kritērijus, Ministru kabineta noteikumus, kā arī nodrošināt aktivitātes īstenošanas uzraudzību

- saskaņot sadarbības iestādes iekšējos normatīvos aktus (vērtēšanas metodikas), uzraudzīt Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu ieviešanu un nepieciešamības gadījumā veikt uzlabojumus, sniegt metodisku atbalstu projektu iesniegumu vērtēšanā, komunikācijā ar projektu iesniedzējiem, gala labuma saņēmējiem

- piedalīties Interreg projekta "Baltijas jūras reģiona otrā iespēja" ("Restart BSR") ieviešanā

- piedalīties uzņēmējdarbības vides uzlabošanas politikas izstrādē un ieviešanā, sniegt atzinumus par citu valsts institūciju izstrādātajiem politikas dokumentu un normatīvo aktu projektiem, kā arī piedalīties darba grupās un sanāksmēs

- sagatavot viedokli un informāciju Latvijas pozīcijas pārstāvībai starptautiskajās organizācijās (ES, OECD) uzņēmējdarbības aktivitātes veicināšanas jautājumos, kā arī piedalīties minēto organizāciju darba grupās un pasākumos

- piedalīties valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos, kas skar uzņēmējdarbības politikas jautājumus

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vadībzinātnēs, ekonomikā, tiesībās, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par komercdarbības atbalsta un riska kapitāla jautājumiem, kā arī pieredze projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas un pieredze par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas analītiskās spējas, tai skaitā vēlams finanšu analīzē

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un iniciatīva

Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, tālr. 67013183). Informācija pieejama arī Ekonomikas ministrijas interneta vietnē https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/vakances/.

Papildu informāciju, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni +371-67013274.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija, reģ. Nr. 90000086008, Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519, tālrunis +371- 67013100.


OP 2021/116.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku, patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.

Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, gūt profesionālu pieredzi komercdarbības atbalsta politikā, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants:

- vecākā eksperta amats Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamentā (uz noteiktu laiku). Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības attīstības politikas izstrādi.

Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē

- mēnešalgu sākot no 1253 - 1500 euro (atkarībā no pieredzes pēdējo 5 gadu laikā)

- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu

Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam par šādiem pienākumiem:

- izstrādāt un aktualizēt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo specifisko atbalsta mērķu pasākumu normatīvos aktus finanšu instrumentu jomā

- izstrādāt un aktualizēt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 3.1.1.4. pasākuma "Mikrokreditēšana un aizdevumi uzsācējiem" tiešā finanšu instrumentu veidā un 3.1.1.2. pasākuma "Mezanīna aizdevumi" Ministru kabineta noteikumus un citus normatīvo aktus

- saskaņot un uzraudzīt Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu ieviešanu un nepieciešamības gadījumā veikt uzlabojumus, komunikācijā ar Attīstības finanšu institūciju "ALTUM", gala labuma saņēmējiem

- nodrošināt sadarbību ar Attīstības finanšu institūciju "ALTUM", Centrālā finanšu un līgumu aģentūru, citām institūcijām un asociācijām departamenta kompetences ietvaros

- izvērtēt aktuālo finanšu tirgus situāciju un izstrādāt priekšlikumus tirgus nepilnību mazināšanā

- sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem un sūdzībām par uzņēmējdarbības jautājumiem. Sniegt atzinumus par citu valsts institūciju izstrādātajiem politikas dokumentu, normatīvo aktu projektiem, piedalīties darba grupās

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, tev jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vadībzinātnēs, ekonomikā, tiesībās, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par komercdarbības atbalsta un riska kapitāla jautājumiem, kā arī pieredze projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas analītiskās spējas, tai skaitā vēlams finanšu analīzē

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un iniciatīva

Motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā nosūtīt uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, tālr. 67013183). Informācija pieejama arī Ekonomikas ministrijas interneta vietnē https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/vakances/.

Papildu informāciju, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni +371-67013274.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija, reģ. Nr. 90000086008, Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519, tālrunis +371- 67013100.


OP 2021/116.AKK5

Daugavpils pilsētas dome izsludina amata kandidāta atlasi uz Daugavpils pilsētas pašvaldības kapitālsabiedrības AS "Daugavpils siltumtīkli" (turpmāk - Sabiedrība) padomes locekļa amata vietu

Amata pretendentiem izvirzītas šādas prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā, inženierzinātnē, jurisprudencē)

- darba pieredze, kas atbilst vienam no šādiem kritērijiem:

* vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā

* vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības institūcijā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu un īstenošanu

* vismaz piecu gadu pieredze vadošā akadēmiskā personāla amatā (profesors, asociētais profesors, docents, vadošais pētnieks), kas ietver arī pētniecību un zinātniskās publikācijas Sabiedrības darbības jomā

- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā

- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā izpratne par sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu

- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli

- teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām

- nevainojama reputācija

Padomes locekļa izvirzītās amata kompetences:

Padomes loceklim izvirzāmas četras amata kompetences:

- orientācija uz attīstību

- stratēģiskais redzējums

- lēmumu pieņemšana un atbildība

- pārmaiņu vadīšana

Ar padomes locekļa pienākumiem var iepazīties amata konkursa nolikumā "Par kandidāta atlasi uz AS "Daugavpils siltumtīkli" padomes locekļa/-es amatu"

(https://www.daugavpils.lv/pasvaldiba/aktualitates/darba-piedavajumi)

Pretendentiem jāiesniedz:

- dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits

- motivētu pieteikuma vēstuli, iekļaujot:

* informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību;

* apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā minētie šķēršļi padomes locekļa amata ieņemšanai nepastāv

* apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts padomes locekļa amatā

* paziņojumu par to vai pretendē uz neatkarīga vai atkarīga padomes locekļa amatu, atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta sestās daļas prasībām

- pretendenta sagatavotu redzējumu par AS "Daugavpils siltumtīkli" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā

- citu dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Informācijai:

- padomes locekļa mēneša atlīdzība 800 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- padomes priekšsēdētāja mēneša atlīdzība 900 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā "Par kandidāta atlasi uz AS "Daugavpils siltumtīkli" padomes locekļa/-es amatu": (https://www.daugavpils.lv/pasvaldiba/aktualitates/darba-piedavajumi)

Pieteikuma iesniegšanas kārtība:

- pieteikumu var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu: Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, uz aploksnes jābūt norādei "AS "Daugavpils siltumtīkli" padomes locekļa amata kandidāta atlasei", kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram

- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "AS "Daugavpils siltumtīkli" padomes locekļa kandidāta konkursam" var iesūtīt Daugavpils pilsētas domei uz e-pastu: info@daugavpils.lv

Sūtot pieteikumu pa pastu vai elektronisko pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2021.gada 2.jūlijam ieskaitot.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)