Laidiens: 18.01.2021., Nr. 11

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/11.AKK1

Elektronikas un datorzinātņu institūts izsludina konkursu uz asistentu, pētnieku un vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem:

Elektronikas, signālu apstrādes un datorzinātnes specialitātēs

Pieteikumā jānorāda specialitāte un amats uz kuru pretendē.

Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.

Stundas likme zinātniskajiem asistentiem no 9,00 līdz 16,00 EUR, pētniekiem no 12,00 līdz 22,00 EUR, vadošajiem pētniekiem no 15,00 līdz 24,00 EUR, atkarībā no izglītības, darba apjoma un piesaistes projektu izpildei.

Papildus informāciju var iegūt Rīgā, Dzērbenes ielā 14, "A" korpusā, 1.-3. kab., rakstot uz info@edi.lv, vai zvanot pa tālr. 67554500.

Pieteikumam pievienot:

- Curriculum Vitae

- akadēmiskos un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas

- publicēto zinātnisko darbu sarakstu (2016. - 2021. g.)

- citas kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (pēc pretendenta izvēles)

- apliecinājums par to, ka neieņem vēlētu amatu nevienā citā zinātniskajā institūcijā.

Konkursa nolikums pieejams www.edi.lv sadaļā "Komunikācija" −"Sludinājumi".


OP 2021/11.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē

- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu - izglītības zinātnes

Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē

- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu - sociālā un ekonomiskā ģeogrāfija

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - sociālā un ekonomiskā ģeogrāfija

Darba samaksa no 6,30 eur/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67034802.


OP 2021/11.AKK3

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA JURISKONSULTA ierēdņa amatiem:

- Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā (uz noteiktu un nenoteiktu laiku)

- Otrajā uzraudzības departamentā (uz nenoteiktu laiku)

- Juridiskajā departamentā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas administratīvā procesa, civiltiesību un maksātnespējas procesa tiesību jomā

- profesionālā pieredze jurista darbā

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un iniciatīva

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamenta kompetences ietvaros galvenie veicamie pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, nodrošinot sarežģītu lēmumu projektu par maksātnespējas procesa izdevumu un administratora atlīdzības segšanu, juridiskās un fiziskās personas maksātnespējas procesa depozīta izmaksu

- īstenot Maksātnespējas kontroles dienesta kreditora tiesības - veikt uzraudzību maksātnespējas procesos, kuros Maksātnespējas kontroles dienests ir kreditors

- sniegt konsultācijas par maksātnespējas procesa izmaksu un depozīta izmaksu saistītajiem jautājumiem

Juridiskā departamenta kompetences ietvaros galvenie veicamie pienākumi:

- izvērtēt ziņas par pārkāpuma noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas jomā izdarīšanu un sagatavot lēmuma projektu par sankciju piemērošanu

- sagatavot administratīvā procesa ietvaros nepieciešamo dokumentu projektus

- departamenta kompetences ietvaros sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā un citās institūcijās iesniedzamo dokumentu projektus

- departamenta kompetences ietvaros sagatavot un sniegt viedokļus un skaidrojumus ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas jomu saistītos jautājumos, tostarp, atbildot uz valsts un pašvaldības iestāžu, kā arī privātpersonu iesniegumiem

- piedalīties normatīvo aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādē, izstrādāt iekšējos normatīvos aktus

- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem, nodrošinot to ietekmes izvērtēšanu uz iestādi

- sniegt informāciju par īstenotajiem pasākumiem (sagatavot atskaites) noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas jomā

Otrā uzraudzības departamenta kompetences ietvaros galvenie veicamie pienākumi:

- veikt pārbaudes administratora un TAP uzraugošās personas prakses vietā vai parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā

- sagatavot Maksātnespējas kontroles dienesta direktora lēmuma projektus, kuros izvērtēta administratora un uzraugošas personas rīcības atbilstība normatīvo aktu prasībām

- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamo dokumentu projektus un pārstāvēt Maksātnespējas kontroles dienestu tiesu procesos

- departamenta kompetences ietvaros sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas kontroles dienestā saņemtajiem iesniegumiem

Mēnešalga: mēnešalga no 940 euro līdz 1380 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2631409/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/11.AKK4

Veselības Ministrija steidzamības kārtā aicina līdz 2021.gada 19.janvārim pieteikties Vakcinācijas projekta biroja amatiem (uz noteiktu laiku)

Vakcinācijas projekta vadītājam izvirzītās prasības:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība

- obligāta pieredze nacionāla mēroga pārnozaru projektu izstrādē un/vai ieviešanā un īstenošanā

- pieredze procesu un projektu vadīšanā stratēģiskajā līmenī un/vai operatīvajā līmenī ar dalību stratēģisku lēmumu pieņemšanā

- vēlama pieredze sadarbībā ar tiešās valsts pārvaldes institūcijām, pašvaldībām, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām un citām institūcijām

- vēlama izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa, informācijas drošības un budžeta plānošanas jautājumiem

- vēlamas zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizācijas principiem un veselības aprūpes sistēmu Latvijā

- mērķtiecība, augsta atbildības sajūta un spēja koncentrēties, veicot intensīvu darbu un vienlaicīgi risinot vairākus uzdevumus, spēja vadīt un motivēt komandu paaugstinātas atbildības apstākļos

- teicamas saskarsmes un pārrunu prasmes komunikācijā ar klientiem un sadarbības partneriem

Komunikācijas koordinatoram izvirzītās prasības:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība

- pieredze nacionāla mēroga vai pārnozaru komunikācijas projektu izstrādē un/vai vadīšanā

- vēlama pieredze darbā ar reklāmas, mediju un sabiedrisko attiecību aģentūrām

- zināšanas un izpratne par drukāto un elektronisko plašsaziņas līdzekļu darba organizāciju

- mērķtiecība, augsta atbildības sajūta un spēja koncentrēties, veicot intensīvu darbu un vienlaicīgi risinot vairākus uzdevumus

- teicamas saskarsmes un pārrunu prasmes komunikācijā ar klientiem un sadarbības partneriem

Informācijas tehnoloģiju koordinatoram izvirzītās prasības:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība

- praktiskā darba pieredze liela mēroga IKT pārnozaru un/vai sabiedrībai nozīmīgu IKT projektu vadībā

- zināšanas par informācijas sistēmu un IKT risinājumu izveidi, ieviešanu un projektu vadību, prasme tās pielietot praksē

- zināšanas par informācijas sistēmu drošības pārvaldību, normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, prasme tās pielietot praksē

- vēlama izpratne par valsts pārvaldes IKT organizāciju un darbības pamatprincipiem

- mērķtiecība, augsta atbildības sajūta un spēja koncentrēties, veicot intensīvu darbu un vienlaicīgi risinot vairākus uzdevumus, spēja uzņemties atbildību

- teicamas saskarsmes un pārrunu prasmes komunikācijā ar klientiem un sadarbības partneriem

- spēja veiksmīgi kontrolēt, organizēt un koordinēt iesaistīto pušu darbu, identificēt un novērtēt riskus, veikt nepieciešamās korekcijas rīcībā, nodrošinot rezultāta sasniegšanu noteiktajos termiņos

Vakcinācijas procesa koordinatoram izvirzītās prasības:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas par veselības aprūpes sistēmu Latvijā

- zināšanas un/vai pieredze pakalpojumu, vēlams ārstniecības jomā, plānošanā un/vai koordinēšanā un kontrolē

- mērķtiecība, augsta atbildības sajūta un spēja koncentrēties, veicot intensīvu darbu un vienlaicīgi risinot vairākus uzdevumus

- teicamas saskarsmes un pārrunu prasmes komunikācijā ar klientiem un sadarbības partneriem

Loģistikas koordinatoram izvirzītās prasības:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība

- profesionālā pieredze nacionāla mēroga pārnozaru loģistikas projektu izstrādē, plānošanā un/vai koordinēšanā un kontrolē, vēlama pieredze starptautisku projektu īstenošanā

- zināšanas un pieredze transporta un/vai loģistikas jomā, pakalpojumu un pārvadājumu plānošanā un koordinācijā

- mērķtiecība, augsta atbildības sajūta un spēja koncentrēties, veicot intensīvu darbu un vienlaicīgi risinot vairākus uzdevumus

- teicamas saskarsmes un pārrunu prasmes komunikācijā ar klientiem un sadarbības partneriem

Piedāvājam:

- iespēju vadīt valstiski nozīmīgu projektu

- iespēju pieņemt sabiedrībai būtiskus lēmumus veselības sektora jomā

- unikālu profesionālo pieredzi un sadarbību ar labākajiem starptautiskajiem partneriem

- atalgojumu ņemot vērā projekta nozīmīgumu no 3500 - 4900 robežās, paredzot iespēju to precizēt darbu uzsākot

- dinamisku un atbildīgu darbu profesionālu kolēģu komandā

Kandidātus lūdzam iesniegt šādus pieteikuma dokumentus:

- pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)

- amatu vai amatus, uz kuriem piesakās

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina izglītības, pieredzes un prasmju esamību, atbilstību amatam)

- rekomendācijas (pēc iespējas)

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Lūdzam līdz 2021.gada 19.janvārim plkst. 15.00 iesniegt pieteikuma dokumentus ar norādi "Pieteikums VM izsludinātājam Vakcinācijas projekta biroja konkursam" elektroniski (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu vai parakstītiem rakstveidā un ieskenētiem), nosūtot uz e-pasta adresi: vm@vm.gov.lv.

Tālrunis informācijai 67876017.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī personāla atlases konkursa norisi.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)