Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU
DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- labas zināšanas komerctiesībās
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
Veicamie pienākumi:
- komerctiesību politikas veidošana
- tiesību aktu projektu izstrāde komerctiesību jomā un to virzības
nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- atzinumu sniegšana par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
Mēs piedāvājam:
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
- veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
Amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12 mēnešalgas
grupai. Mēnešalga 1. kategorijai 1012 euro; 2. kategorijai no 1202 euro līdz 1302 euro;
3. kategorijai no 1372 līdz 1647 euro.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām 67036998
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2721369/161783?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV
1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas informācijas sistēmas analītiķis/-e
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā, regulāra
zināšanu papildināšana amata kompetences jomā
- iepriekšēja pieredze lietojumprogrammu izstrādē
- zināšanas programmēšanas, informācijas tehnoloģiju un projektu vadības
jomās
- zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju
- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar
citām Saeimas struktūrvienībām, lietojot izstrādātās lietojumprogrammas
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- veikt Saeimas informācijas sistēmas (turpmāk - IS) izstrādāto
lietojumprogrammu darbības un veiktspējas, kā arī lietotāju vajadzību analīzi,
atbilstoši analīzes rezultātam sagatavot prasību specifikāciju jaunām
lietojumprogrammām vai esošo lietojumprogrammu funkcionalitātes papildināšanai
- amata kompetences ietvaros analizēt Saeimas darba procesus un procedūras
ar mērķi tos pilnveidot, izmantojot jaunus informācijas tehnoloģijas (turpmāk -
IT) risinājumus, tajā skaitā iesniegt priekšlikumus un to pamatojumus par jaunu
IT risinājumu izmantošanas iespējām esošo darba procesu ietvarā pilnvērtīgākai
IT risinājumu izmantošanai
- piedalīties Saeimas IS attīstības stratēģijas izstrādē
- konsultēt Saeimas vadību par IS izstrādi, lietošanu un uzturēšanu
- koordinēt informācijas apmaiņu starp Saeimas struktūrvienībām, lietotājiem
un ārējiem IT projektu izstrādātājiem
- kontrolēt Saeimas IS HCL Notes datubāzu informācijas savlaicīgu un precīzu publicēšanu
Saeimas mājaslapā un iekštīklā
- apmācīt un konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS datubāzēm HCL Notes vidē
- organizēt jauninājumu instalēšanu HCL Notes vidē
veidotajām lietojumprogrammām, vienlaikus nodrošinot stabilu Saeimas IS darbību
- konsultēt tehniskajos jautājumos dokumentu apmaiņas procesā ar Valsts
prezidenta kanceleju un Latvijas Vēstnesi
- izstrādāt un aktualizēt lietotājiem instrukcijas darbam ar Saeimas IS
datubāzēm HCL Notes vidē
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1694 līdz 2471 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildu - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2021. gada 5. jūlijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai, papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas
informācijas sistēmas analītiķis", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert
ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz
e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.