Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmisko amatu vakanci - vienu zinātniskā asistenta vietu meža
faunas un medniecības virzienā
Minimālās kvalifikācijas prasības: habilitētā doktora, doktora vai maģistra
grāds vai tiem pielīdzināms ārvalstīs iegūts grāds mežzinātnē, dabaszinātnēs
vai inženierzinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā mežzinātnē.
Darba samaksas amplitūda par akadēmiskā amata pienākumu izpildi no 5 līdz
285 EUR mēnesī.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei
- dzīves gājuma apraksts (CV)
-izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LVMI
Silava sekretariātā - Salaspilī, Rīgas ielā 111, klātienē 217. istabā (ar
norādi - Akadēmisko amatu konkursam), vai elektroniski parakstīta dokumenta
formā.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem
MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA JURISKONSULTA ierēdņa amatiem
Vakantie amati:
- Juridiskajā departamentā (uz nenoteiktu laiku)
- Otrajā uzraudzības departamentā (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas administratīvā procesa, civiltiesību un maksātnespējas procesa
tiesību jomā
- profesionālā pieredze jurista darbā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un iniciatīva
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- Juridiskā departamenta juriskonsultam - angļu valodas zināšanas, vēlamas
franču, vācu vai krievu valodas zināšanas
Otrā uzraudzības departamenta kompetences ietvaros galvenie veicamie
pienākumi:
- veikt pārbaudes administratora un TAP uzraugošās personas prakses vietā
vai parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā
- sagatavot Maksātnespējas kontroles dienesta direktora lēmuma projektus,
kuros izvērtēta administratora un TAP uzraugošas personas rīcības atbilstība
normatīvo aktu prasībām
- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamo dokumentu
projektus un pārstāvēt Maksātnespējas kontroles dienestu tiesu procesos
- departamenta kompetences ietvaros sagatavot atbilžu projektus uz
Maksātnespējas kontroles dienestā saņemtajiem iesniegumiem
Juridiskā departamenta kompetences ietvaros galvenie veicamie pienākumi:
- piedalīties normatīvo aktu projektu, informatīvo ziņojumu un politikas
plānošanas dokumentu izstrādē
- izvērtēt normatīvo aktu projektu atbilstību pārrobežu un starptautiskajiem
tiesību aktiem maksātnespējas jomā
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus par starptautisko sadarbību,
starptautisko un Eiropas Savienības tiesību aktu ieviešanu un piemērošanu
maksātnespējas tiesību nozarē
- nodrošināt informācijas apriti par starptautiski atzītu maksātnespējas
tiesību principu piemērošanu, izstrādājot un analizējot Latvijas nacionālo
normatīvo regulējumu maksātnespējas jomā
- īstenot ar starptautisko sadarbību saistītus pasākumus (projektus)
maksātnespējas tiesību nozarē
Mēnešalga:
- mēnešalga no 940 euro līdz 1380 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2713527/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto MAKSĀTNESPĒJAS
KONTROLES DIENESTA PIRMĀ UZRAUDZĪBAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMAS
ADMINISTRATORA darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un rūpes par kārtību, precizitāti
un kvalitāti
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un zināšanas
dokumentu pārvaldībā
- teicamas iemaņas lietot datortehniku, tai skaitā Microsoft biroja
programmatūras piemērošanā
Veicamie pienākumi:
- nodrošināt Elektroniskās maksātnespējas uzskaites sistēmas (turpmāk -
EMUS) administrēšanu un lietotāju atbalsta funkciju
- koordinēt informācijas apmaiņu starp EMUS pārzini un turētāju
- uzraudzīt EMUS funkcionēšanu atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos
aktos noteiktajam
Mēnešalga:
- mēnešalga no 940 euro
līdz 1280 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2713565/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu . izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.