Laidiens: 24.04.2020., Nr. 80

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2020/80.AKK1

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma pamata Humanitārajā katedrā) amatu, darba vieta - Rīgā, darba laiks - uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku no 2020. gada 1. septembra

Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kursi "Profesionālā psiholoģija", "Profesionālā komunikācija"

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets "Saskarsmes psiholoģija"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets "Profesionālās psiholoģija un komunikācija

- pieaugušo neformālās izglītības programmas

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs, pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam;

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

Amata pienākumos ietilpst:

- nodrošināt mācību priekšmetus arodizglītības programmā "Policijas darbs", studiju kursus pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs", mācību priekšmetus profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati", kā arī atbilstoši katedras profilam nodrošināt pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanu

- nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu

- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- konsultēt izglītojamos un studējošos un organizēt to patstāvīgo darbu izpildi

- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus

- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturu

- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes

- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un e-mācību vidē

- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu

- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā

Piedāvājam:

- atalgojumu no EUR 782,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas koeficientu (izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)

- darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV - 1014.

Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2020. gada 25. maijam jāiesniedz motivētu pieteikuma vēstuli, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi uzziņām 26319992, 67219643.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts policijas koledža informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts policijas koledža, kontaktinformācija: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014.


OP 2020/80.AKK2

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas Informācijas tehnoloģiju un mācību līdzekļu daļas informācijas sistēmu uzturētāja amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku):

Amata pienākumu apraksts:

- uzturēt esošās un ieviest jaunas informācijas sistēmas un informācijas tehnoloģiju servisus

- piedalīties informācijas tehnoloģiju infrastruktūras uzturēšanā

- piedalīties citās, ar informācijas tehnoloģiju saistītās norisēs

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) informācijas tehnoloģiju jomā (var būt pēdējā kursa students / -e)

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama darba pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā un administrēšanā, kā arī programmēšanā

- vēlama darba pieredze ar informācijas tehnoloģiju drošības un infrastruktūras risinājumiem, standartiem un prasībām

- labas programmēšanas prasmes (PHP, MySQL, Python un/vai citas)

- labas sistēmu administrēšanas prasmes (datortīkli, Linux, virtualizācijas vides)

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām

- svešvalodu (t.sk. angļu valodas) prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasmes darbā ar biroja tehniku

- teicamas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- spēja risināt sarežģītus uzdevumus

- strukturēta un analītiska domāšana

- patstāvība, spēja noteikt prioritātes un plānot savu ikdienas darbu

Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī Ministru kabineta 2010.gada 30.novembra noteikumiem Nr.1075 "Valsts un pašvaldību institūciju amatu katalogs", sākot no 1200,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju un prasmes.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.

CV (ietverot īsu darba pienākumu aprakstu saistībā ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā un uzturēšanā, kā arī programmēšanā) un motivācijas vēstuli līdz 2020. gada 5. maijam ieskaitot iesniegt personīgi darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā 2. stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtot elektroniski: personals@venta.lv, uzziņas pa tālruni 636 28303.


OP 2020/80.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze, prasme vadīt kolektīvu

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu u.c.

- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus

- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.

- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu

- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu

- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu

- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2350 līdz 2649 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2020. gada 7. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā http://www.saeima.lv.


OP 2020/80.AKK4

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas enerģētiķis (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība amata kompetences jomā, periodiska zināšanu papildināšana

- iepriekšējā darba pieredze energouzraudzības jomā un darbu vadīšanā

- teicamas zināšanas amata kompetences jomā

- spēja noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu un citu darbu

- spēja strādāt precīzi, ar augstu atbildības sajūtu

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku

- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt elektroapgādes, vēdināšanas, siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu darbību, to uzturēšanu, avāriju un bojājumu novēršanu Saeimas ēkās

- organizēt pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas ēkās esošās elektriskās sistēmas (elektriskās iekārtas, elektroietaises, elektroinstalācija, elektroierīces) pareizu, drošu darbību un ekspluatāciju

- uzraudzīt energoresursu racionālu izmantošanu, sekot iekārtu ieviešanai ar atbilstošu energopatēriņu un izstrādāt enerģētikas izmaksu optimizācijas risinājumus

- vadīt inženiertehniskos darbus un nodrošināt to savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi atbilstoši būvprojektu, būvnormatīvu un standartu prasībām

- risināt nestandarta inženiertehniskās problēmas un analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas

- analizēt un pārraudzīt elektriskās sistēmas darbību un ekspluatāciju

- kontrolēt iekšējās elektroinstalācijas stāvokli, nodrošināt kabeļu elektrisko parametru savlaicīgus mērījumus

- kontrolēt elektroierīču ierīkošanu un uzturēšanu, organizēt pārbaužu veikšanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām ugunsdrošības prasībām

- sagatavot tehnisko dokumentāciju atbilstoši nozares normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma procedūrās un sagatavot nepieciešamo dokumentāciju iepirkumu organizēšanai energoapgādes jomā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 951 līdz 1590 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2020. gada 7. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas enerģētiķis", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)