Laidiens: 20.04.2020., Nr. 76

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2020/76.AKK1

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu

AUGSTAS ENERĢIJAS DAĻIŅU FIZIKAS UN PAĀTRINĀTĀJU TEHNOLOĢIJU CENTRS

- pētnieks ( nepilna slodze) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra vai doktora grāds nozarē

- vismaz 2 zinātniskās publikācijas, no kurām 1 jābūt indeksētai starptautiskās citējamības datu bāzēs

- spēja patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus

- spēja patstāvīgi veikt zinātniski pētniecisko darbu

- vismaz 5 gadu pieredze zinātniskā akadēmiskā darbā

- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

Darba samaksa: 12 eiro stundā

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs);

5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2020/76.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja vietnieks (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā, regulāra zināšanu papildināšana

- vismaz triju gadus darba pieredze amata kompetences jomā

- vismaz triju gadu vadības darba pieredze

- spēja sazināties vismaz divās svešvalodās - profesionālajā saziņas līmenī (vismaz A2 zināšanu līmenis)

- zināšanas valsts pārvaldes, informācijas tehnoloģiju, projektu vadības un risku pārvaldības jomā

- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību

- plānošanas un organizatora prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, IBM Notes datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un publiskajiem informācijas avotiem

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt kvalitatīvu atbalstu Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas (turpmāk - Nodaļa) vadītājam Nodaļas informācijas sistēmas administratoru un informācijas sistēmu uzturētāju darba organizēšanas, koordinēšanas, kontroles un pilnveidošanas procesā

- nodrošināt vienotās datoru instalācijas sistēmas uzturēšanu un dokumentēšanu

- nodrošināt Nodaļas atbildīgo darbinieku sagatavotās datortehnikas atbilstību normatīvajiem aktiem un Saeimas iekšējo normatīvo aktu (vadlīniju) prasībām

- organizēt un kontrolēt nepieciešamos centralizēto datoru un atjauninājumu pārvaldības sistēmas (SCCM), kā arī lietotāju un datoru tiesību pārvaldības sistēmas (Active Directory) atbilstības nodrošināšanas pasākumus

- nodrošināt tehnisko atbalstu sevišķās lietvedības sistēmas ieviešanā un uzturēšanā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt un uzturēt aktuālus IS uzturēšanu un administrēšanu reglamentējošos iekšējos normatīvos aktus un procesu aprakstus (administratoru rokasgrāmatas, instrukcijas u.c.)

- nodrošināt konsultatīvu atbalstu amata kompetences ietvaros

- nodrošināt atbilstošu prasību definēšanu attiecībā uz jaunu Saeimas programmatūru izstrādi

- savlaicīgi sniegt Nodaļas vadītājam priekšlikumus par IKT rīkiem (iekārtām), kas ieviešami vai veidojami Saeimas deputātu un darbinieku darba procesu uzlabošanai. Sniegt atbalstu IKT rīku ieviešanas projektu īstenošanā

- nodrošināt plānveidīgu un gala lietotājiem draudzīgu jaunu lietojumprogrammatūru savlaicīgu iegādi, ieviešanas un uzturēšanas procesu

- nodrošināt organizatorisko un koordinējošo atbalstu Nodaļas vadītājam ar Saeimas darbu saistīto mājaslapu un intraneta vietnes satura vadības rīka, kā arī IBM Notes datu bāžu lietotāja tiesību piešķiršanu un anulēšanu Saeimas darbiniekiem

- piedalīties Nodaļas budžeta plānošanā un iepirkuma procedūru dokumentācijas izstrādē amata kompetences ietvaros un publisko iepirkumu komisiju darbā komisijas locekļa statusā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 13. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1438 līdz 2125 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2020. gada 6. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja vietnieks", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)