Laidiens: 01.04.2020., Nr. 65

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2020/65.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz KONKURENCES PADOMES PRIEKŠSĒDĒTĀJA amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteikti ierobežojumi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- sociālo zinātņu maģistra grāds ekonomikā, tiesību zinātnē vai vadībzinātnē

- ne mazāk kā piecu gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- zināšanas par konkurences tiesību piemērošanu

- pieredze un izpratne finanšu vadības jautājumos

- zināšanas par tautsaimniecības attīstības procesiem un uzņēmējdarbības vidi

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

Piedāvājam:

- iespēju iegūt jaunas zināšanas un unikālu pieredzi, vadot starptautiski atzītu valsts pārvaldes iestādi, kas uzrauga visas tautsaimniecības nozares

- pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī, darbojoties Eiropas Konkurences iestāžu tīklā un Starptautiskajā Konkurences iestāžu tīklā

- mēnešalgu 3178 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc trim mēnešiem), kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1

Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, organizācijas vērtību apzināšanās, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, orientācija uz rezultātu sasniegšanu un komandas vadīšana.

Pretendentiem līdz 2020. gada 28. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Konkurences padomes priekšsēdētāja amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj norādi, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi, un apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta redzējumu par Konkurences padomes prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Konkurences padomes priekšsēdētāja amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālrunis uzziņām 67082987 (Ērika Gromule, Valsts kanceleja).

1 Infografika pieejama:

http://www.mk.gov.lv/sites/default/files/komunikacijas_files/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2020/65.AKK2

Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu:

1. uz docenta amatu (pilna slodze)

amata kods 2310 02

Ugunsdzēsības un glābšanas darbu katedrā

Uz docenta amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību kursam vai mācību priekšmetam ("Glābšanas darbi", "Ugunsdzēsības un glābšanas tehnika un aprīkojums", "Ugunsdzēsības ierindas mācība un fiziskā sagatavotība") atbilstoša vismaz septiņu gadu praktiskā darba pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.

Atalgojums par pilnu slodzi 1325 - 1458 euro;

2. uz lektora amatu (pilna slodze)

amata kods 2310 03

Ugunsdzēsības un glābšanas darbu katedrā

Uz lektora amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajiem mācību kursiem un mācību priekšmetiem ("Ugunsdzēsības ierindas mācība un fiziskā sagatavotība", "Ugunsdzēsības un glābšanas tehnika un aprīkojums", "Glābšanas darbi", "Darbs elpošanai nepiemērotā vidē") atbilstoša vismaz piecu gadu praktiskā darba pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.

Atalgojums par pilnu slodzi 1275 - 1405 euro.

Pretendentiem jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. panta prasībām.

Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv

Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas Personāla un lietvedības sektorā mēneša laikā kopš sludinājuma publicēšanas sūtot uz e-pastu: baiba.silina@ucak.vugd.gov.lv.

Informācija pa tālruni 67803504; 67803510.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amatu vietu, jūs uzticat savus personas datus Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžai (turpmāk - koledža). Visa informācija, kas iegūta, kandidātam piesakoties konkrētajai vakancei un/vai sniedzot papildus informāciju, piemēram, pārrunu laikā, tiks glabāta ne ilgāk kā trīs mēnešus pēc konkrētā atlases procesa pabeigšanas, lai nodrošinātu koledžas leģitīmās intereses. Koledža, ievērojot datu minimizācijas principu, pēc leģitīmās intereses sasniegšanas, apņemas dzēst attiecīgo informāciju.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)