Laidiens: 08.12.2020., Nr. 237
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2020/237.AKK1
APP "Latvijas Biomedicīnas pētījumu un
studiju centrs" (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem
amatiem: zinātniskais asistents 2 amata vietas
Zinātniskā asistenta darba samaksa: 2,85 - 10,40 EUR/stundā
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis:
Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs, Rātsupītes iela 1 k-1, Rīga. Papildu informācija par datu
apstrādi: http://www.biomed.lu.lv/lv/par-mums/privatuma-politika/.
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija)
iesniedzami Rīgā, Rātsupītes 1 k-1, LV-1067,
205.kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis
uzziņām 67808200, e-pasts: anda.baumane@biomed.lu.lv.
Sīkāku informāciju par prasībām un iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā
www.biomed.lu.lv sadaļā
"VAKANCES".
OP 2020/237.AKK2
Alberta koledža, reģ. Nr. 40003549193,
izsludina konkursu uz Alberta koledžas direktora amata vietu uz visu
pilnvarojuma termiņu (5 gadi)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Mg. grāds vai atbilstoša augstāka izglītība
- vismaz piecu gadu pedagoģiskā vai zinātniskā darba pieredze
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā
- augstāko un profesionālo izglītību reglamentējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- izcilas valsts valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas digitālas prasmes, kā arī pieredze projektu vadībā tiks uzskatītas
par priekšrocību
Mēneša darba alga no 1550 euro.
Darbavietas adrese: Skolas ielā 22, Rīgā, LV 1010.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz pieteikuma
vēstule, aprakstot savu motivāciju strādāt Alberta koledžā, kā arī atbilstību
izvirzītajām prasībām; Curriculum Vitae; izglītības dokumentu kopijas, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumenti iesniedzami Rīgā, Skolas ielā 22 (2.st.), vai rakstot uz e-pasta
adresi: anna@augstskola.lv līdz 2020.gada 22.decembrim.
Informējam, ka amata konkurss noritēs trīs kārtās:
1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām;
2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar Alberta koledžas
valdi par koledžas darbību un attīstības iespējam;
3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks izvērtēti Alberta koledžas Padomē.
Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi direktora amata pretendents ir
apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei Pieteikumu dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi. Personas datu pārzinis: Alberta koledža, Skolas ielā 22, Rīgā, LV-1010,
info@alberta-koledza.lv.
OP 2020/237.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Valsts Valodas
centra Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas
vecākā inspektora ierēdņa amatu (amats vakants uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām, akadēmiskā augstākā vai otrās
līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē, zināšanas
normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā, ne mazāk kā gadu ilga darba
pieredze valsts pārvaldē vai ar kontroli saistītā jomā, darba pieredze, kas
saistīta darbā ar klientiem, darba pieredze informācijas analizēšanā un
patstāvīgu lēmumu pieņemšanā, angļu un krievu valodas zināšanas (mutvārdos)
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apmērā, pieredze dokumentu sagatavošanā
un noformēšanā, labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, darbs komandā un elastīga domāšana.
Veicamie pienākumi: konsultēt privātpersonas un sniegt atbildes uz
privātpersonu iesniegumiem valsts valodas lietojuma jautājumos, veikt pārbaudes
iestādēs, uzņēmumos, sastādīt pārbaudes aktus, administratīvā pārkāpuma
protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un pieņemt lēmumus u.c.
Mēnešalga: amats klasificēts 26. 3. amata saimes IIIA līmenī, kas
atbilst 9 mēnešalgas grupai mēnešalga 1. kategorijai 835 euro; 2. kategorijai 1015 euro;
3. kategorijai līdz 1190 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2612753/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem
(iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2020/237.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Valsts Valodas
centra Valodas kontroles departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu (amats
vakants uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām, otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē, ne mazāk kā gadu ilga darba (civildienesta) pieredze
valsts pārvaldē vai tiesā, labas zināšanas administratīvajās tiesībās un
administratīvā procesa tiesībās administratīvo pārkāpumu lietvedībā, zināšanas
Eiropas Savienības tiesībās, darba pieredze informācijas analizēšanā un
patstāvīgu lēmumu pieņemšanā, pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā,
labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku, iniciatīva un orientācija uz
attīstību; labas komunikācijas prasmes. Veicamie pienākumi: konsultēt
departamenta amatpersonas amata pienākumu pildīšanai valsts valodas, valsts
pārvaldes, administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu un citos ar
normatīvo aktu piemērošanu saistītos jautājumos, izskatīt sūdzības par
pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās, sagatavot lēmumu,
sarakstes, iekšējo normatīvo aktu, uzziņu un citu dokumentu projektus,
piedalīties centra pārbaudēs, kā arī administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā
iestādē un tiesā, konsultēt fiziskas un juridiskas personas valsta valodas
lietošanas jautājumos.
Mēnešalga: amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10
mēnešalgas grupai mēnešalga 1. kategorijai 940 euro;
2. kategorijai 1115 euro ; 3. kategorijai līdz
1287 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2612707/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2020/237.AKK5
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VESELĪBAS UN DARBSPĒJU EKSPERTĪZES
ĀRSTU VALSTS KOMISIJAS VADĪTĀJA amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nevainojama reputācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
tiesību zinātnēs, vai komerczinībās vai vadības
zinībās, vēlams maģistra grāds
- ne mazāk kā trīs gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā
vai citā vadošā amatā, kas ir organizācijas vadītāja tiešā pakļautībā, ar
vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā (lūdzam
norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbību,
administratīvā procesa, budžeta plānošanas un informācijas drošības jautājumiem
un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem un normatīvajiem
aktiem invaliditātes politikas jomā
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- krievu valodas zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
Piedāvājam:
- atvērtam un atbildīgam vadītājam vadīt iestādi, kura rūpējas par
sabiedrības labklājības veicināšanu
- iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus
sasniegt labāko iespējamo rezultātu
- mēnešalgu 2264 euro
(pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, kā arī motivējošu bonusu sistēmu
atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju
attīstības programmā.
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja. Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar
Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās
pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un
attīstīšana, pārmaiņu vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.
Pretendentiem līdz 2021. gada 6. janvārim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Veselības
un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas vadītāja amatu. Pieteikuma
vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas
pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) pretendenta redzējumu par Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts
komisijas prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000
vārdiem).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas vadītāja amata
konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālrunis uzziņām 67082987 (Ērika Gromule, Valsts
kanceleja).