Laidiens: 08.12.2020., Nr. 237

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2020/237.AKK1

APP "Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs" (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem: zinātniskais asistents 2 amata vietas

Zinātniskā asistenta darba samaksa: 2,85 - 10,40 EUR/stundā

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs, Rātsupītes iela 1 k-1, Rīga. Papildu informācija par datu apstrādi: http://www.biomed.lu.lv/lv/par-mums/privatuma-politika/.

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes 1 k-1, LV-1067, 205.kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67808200, e-pasts: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Sīkāku informāciju par prasībām un iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā www.biomed.lu.lv sadaļā "VAKANCES".


OP 2020/237.AKK2

Alberta koledža, reģ. Nr. 40003549193, izsludina konkursu uz Alberta koledžas direktora amata vietu uz visu pilnvarojuma termiņu (5 gadi)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- Mg. grāds vai atbilstoša augstāka izglītība

- vismaz piecu gadu pedagoģiskā vai zinātniskā darba pieredze

- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā

- augstāko un profesionālo izglītību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- izcilas valsts valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas digitālas prasmes, kā arī pieredze projektu vadībā tiks uzskatītas par priekšrocību

Mēneša darba alga no 1550 euro.

Darbavietas adrese: Skolas ielā 22, Rīgā, LV 1010.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz pieteikuma vēstule, aprakstot savu motivāciju strādāt Alberta koledžā, kā arī atbilstību izvirzītajām prasībām; Curriculum Vitae; izglītības dokumentu kopijas, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumenti iesniedzami Rīgā, Skolas ielā 22 (2.st.), vai rakstot uz e-pasta adresi: anna@augstskola.lv līdz 2020.gada 22.decembrim.

Informējam, ka amata konkurss noritēs trīs kārtās:

1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām;

2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar Alberta koledžas valdi par koledžas darbību un attīstības iespējam;

3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks izvērtēti Alberta koledžas Padomē.

Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi direktora amata pretendents ir apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei Pieteikumu dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: Alberta koledža, Skolas ielā 22, Rīgā, LV-1010, info@alberta-koledza.lv.


OP 2020/237.AKK3

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Valsts Valodas centra Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas vecākā inspektora ierēdņa amatu (amats vakants uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, akadēmiskā augstākā vai otrās līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē, zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā, ne mazāk kā gadu ilga darba pieredze valsts pārvaldē vai ar kontroli saistītā jomā, darba pieredze, kas saistīta darbā ar klientiem, darba pieredze informācijas analizēšanā un patstāvīgu lēmumu pieņemšanā, angļu un krievu valodas zināšanas (mutvārdos) profesionālajai darbībai nepieciešamajā apmērā, pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā, labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, darbs komandā un elastīga domāšana.

Veicamie pienākumi: konsultēt privātpersonas un sniegt atbildes uz privātpersonu iesniegumiem valsts valodas lietojuma jautājumos, veikt pārbaudes iestādēs, uzņēmumos, sastādīt pārbaudes aktus, administratīvā pārkāpuma protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un pieņemt lēmumus u.c.

Mēnešalga: amats klasificēts 26. 3. amata saimes IIIA līmenī, kas atbilst 9 mēnešalgas grupai mēnešalga 1. kategorijai 835 euro; 2. kategorijai 1015 euro; 3. kategorijai līdz 1190 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2612753/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2020/237.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Valsts Valodas centra Valodas kontroles departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu (amats vakants uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ne mazāk kā gadu ilga darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai tiesā, labas zināšanas administratīvajās tiesībās un administratīvā procesa tiesībās administratīvo pārkāpumu lietvedībā, zināšanas Eiropas Savienības tiesībās, darba pieredze informācijas analizēšanā un patstāvīgu lēmumu pieņemšanā, pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā, labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku, iniciatīva un orientācija uz attīstību; labas komunikācijas prasmes. Veicamie pienākumi: konsultēt departamenta amatpersonas amata pienākumu pildīšanai valsts valodas, valsts pārvaldes, administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu un citos ar normatīvo aktu piemērošanu saistītos jautājumos, izskatīt sūdzības par pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās, sagatavot lēmumu, sarakstes, iekšējo normatīvo aktu, uzziņu un citu dokumentu projektus, piedalīties centra pārbaudēs, kā arī administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā iestādē un tiesā, konsultēt fiziskas un juridiskas personas valsta valodas lietošanas jautājumos.

Mēnešalga: amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10 mēnešalgas grupai mēnešalga 1. kategorijai 940 euro; 2. kategorijai 1115 euro ; 3. kategorijai līdz 1287 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2612707/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2020/237.AKK5

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VESELĪBAS UN DARBSPĒJU EKSPERTĪZES ĀRSTU VALSTS KOMISIJAS VADĪTĀJA amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs, vai komerczinībās vai vadības zinībās, vēlams maģistra grāds

- ne mazāk kā trīs gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā, kas ir organizācijas vadītāja tiešā pakļautībā, ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbību, administratīvā procesa, budžeta plānošanas un informācijas drošības jautājumiem un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem invaliditātes politikas jomā

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- krievu valodas zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

Piedāvājam:

- atvērtam un atbildīgam vadītājam vadīt iestādi, kura rūpējas par sabiedrības labklājības veicināšanu

- iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu

- mēnešalgu 2264 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā.

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja. Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, pārmaiņu vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Pretendentiem līdz 2021. gada 6. janvārim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas vadītāja amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta redzējumu par Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas vadītāja amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālrunis uzziņām 67082987 (Ērika Gromule, Valsts kanceleja).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)