Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas apakšnozare
- vadošais pētnieks (0,5 slodze) - 1
amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds ķīmijā
- pieredze studentu noslēguma darbu vadīšanā
- pieredze darbā ar KMR spektrometriem
- pieredze darbā organiskās ķīmijas jomā vismaz 6 gadi
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: 1000 EUR/mēnesī.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts:
personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar
ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentācija par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
Precizējot iepriekš
publicēto
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, precizē
2020. gada 25. septembrī publicēto paziņojumu par atklāto konkursu uz vakanto
amata vietu - Saeimas Administrācijas sekretārs-palīgs (vakance uz noteiktu
laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kvalifikācijas paaugstināšana
dokumentu pārvaldības un lietišķās etiķetes jomā
- iepriekšēja pieredze dokumentu pārvaldības jomā un darbā ar standartdokumentu sagatavošanu
- precizitāte darbā ar dokumentāciju un zināšanas par dokumentu, tai skaitā
elektronisko dokumentu, aprites un noformēšanas kārtību
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, datubāzes, interneta
pārlūkprogrammas), darbā lietojamo biroja tehniku
- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī
(saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)
- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas (tostarp personas datu)
aizsardzības normatīvo regulējumu
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, spēja strādāt intensīvi,
sistemātiski un patstāvīgi risināt darba uzdevumus, gatavība apgūt jaunas
zināšanas
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu Saeimas
Administrācijas izpilddirektora un Saeimas Administrācijas informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju direktora funkciju izpildes nodrošināšanai, tostarp
organizēt un plānot sanāksmes, apmeklētāju pieņemšanu, atbildēt uz telefona
zvaniem, koordinēt informācijas un dokumentu apmaiņu, risināt saimnieciskos
jautājumus, sagatavot un pavairot dažādus dokumentus vai informatīvos
materiālus, veikt sanāksmju protokolēšanu, nodrošinot normatīvajiem aktiem
atbilstošu protokola noformēšanu
- veikt saimniecisko līgumu noformēšanas atbilstības pārbaudi, reģistrāciju
un savlaicīgu un pilnīgu uzkrāšanu līgumu datu bāzē, kā arī atbilstošu līguma
izpildes dokumentu ievietošanu līgumu datu bāzē
- pēc tiešā vadītāja norādījumiem veikt datu tehnisku ievadīšanu un
aktualizēšanu noteiktās Saeimas informācijas sistēmās un datubāzēs, ja
nepieciešams, sadarbojoties ar citām Saeimas struktūrvienībām
- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu tiešā vadītāja lietvedībā
esošo dokumentu, tai skaitā elektronisko dokumentu, pārvaldības procesu
atbilstoši normatīvajiem aktiem, tostarp organizēt saņemtās un nosūtāmās
korespondences un dokumentu apriti, kontrolēt to izpildes termiņus, pārbaudīt
nosūtāmo dokumentu precizitāti (gramatikas un interpunkcijas prasībām) un
satura atbilstību
- saskaņā tiešā vadītāja norādījumiem sagatavot kvalitatīvus dokumentu
projektus
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 9. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 823 līdz 1202 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2020. gada 9. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt,
nosūtot pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas
Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda:
"Konkursam: Saeimas Administrācijas sekretārs-palīgs", vai iesniegt
elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.