Laidiens: 25.09.2020., Nr. 186

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2020/186.AKK1

Rīgas pilsētas pašvaldība pagarina pieteikšanos atklātā konkursā uz SIA "Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs" (reģistrācijas Nr. 40103032521, juridiskā adrese: Meža prospekts 1, Rīga, LV-1014) divām valdes locekļu amata vietām

Kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:

1.1. valsts valodas zināšanas C1 līmenī un vēl vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

1.2. augstākā izglītība - augstākā izglītība, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu Sabiedrības valdes locekļa pienākumus

1.3. darba pieredze un izpratne par Sabiedrības darbības jomu, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā Sabiedrībā un kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem:

- vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes locekļa amatā vai tieši valdei (valdes loceklim) pakļauta struktūrvienības vadītāja amatā, vēlams, biržā kotētā vai starptautiskā uzņēmumā;

- vismaz triju gadu pieredze valsts vai pašvaldības iestādes vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā vai iestādes vadītājam tieši pakļautas struktūrvienības vadītāja amatā, vēlams tādā iestādē, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu vai īstenošanu Sabiedrības pamatdarbības jomā;

1.4. nevainojama reputācija

Kapitāla daļu turētāja noteiktās kompetences, kas ir nepieciešamas valdes locekļu pienākumu pildīšanai:

- stratēģiskais redzējums

- komandas vadīšana

- orientācija uz attīstību

- plānošana un organizēšana

- lēmumu pieņemšana un atbildība

- pārmaiņu vadīšana

Personas, kuras atbilst šādām valdes locekļa amatam (divi amatu profili) izvirzītajām profesionālās pieredzes prasībām, piesakās dalībai konkursā, norādot konkrētu vienu vai divus amata profilus:

- valdes loceklis ar kompetenci kapitālsabiedrības darbības un stratēģiju izstrādes un ieviešanas jomā, korporatīvas pārvaldības un pārmaiņu vadības jomā, kuram pēdējo 15 gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze vides un dabas aizsardzības jomā, izpratne par jautājumiem, kas saistīti ar Sabiedrības darbības jomu, kā arī pēdējo 15 gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze biznesa stratēģiju izstrādē vai ieviešanā, pieredze nozīmīgu pārmaiņu vadībā, pierādāma pieredze korporatīvās pārvaldības jautājumos;

- valdes loceklis ar kompetenci finanšu jautājumu un audita jomā, risku vadības un iekšējās kontroles sistēmas jomā, kuram pēdējo 15 gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze finanšu vadības jautājumos, investīciju piesaistē, risku pārvaldībā, iekšējās kontroles sistēmas un iekšējā audita jautājumos.

Ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtajā daļā.

Dokumentus dalībai konkursā lūdzam iesniegt, izmantojot šādus kanālus:

1) līdz 08.10.2020. ieskaitot nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "SIA "Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs" valdes locekļu kandidātu konkursam" Rīgas domes Personāla nodaļai uz e-pastu: cv@riga.lv;

2) līdz 08.10.2020. ieskaitot iesniedzot klātienē Rīgas domes Personāla nodaļā Rātslaukumā 1, Rīgā, 462.kabinetā, darba dienās no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst.8.00 līdz 17.00 un piektdienās no plkst.8.00 līdz 16.00 (iepriekš piezvanot pa tālr. 67026222) ar norādi "SIA "Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs" valdes locekļu kandidātu konkursam", kā arī norādot kandidāta vārdu, uzvārdu un adresi.

Kontaktpersona - Rīgas domes Personāla nodaļas vadītāja Rita Logina, tālr. 67026373.

Konkursa kandidāti iesniedz šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām);

- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši pievienotajai formai, t.sk. ar norādītu informāciju par personām (vismaz divām), no kurām nominācijas komisija var iegūt atsauksmes par kandidātu par pēdējiem 3 gadiem;

- apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas un likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā" 6.panta un 7.panta ceturtās daļas prasībām atbilstoši pievienotajai formai;

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;

- kandidātiem, kas tiks aicināti uz konkursa trešo kārtu, papildus būs jāiesniedz un jāprezentē stratēģiskais redzējums par kapitālsabiedrības galvenajiem nākotnes izaicinājumiem un valdes lomu katrā no amatu profiliem, uz kuru kandidāts pieteicies.

Informācijai: valdes locekļa mēnešalga līdz 4400 euro.

SIA "Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs" valdes locekļu kandidātu nominēšanas komisijā darbojas Rita Logina, Rīgas domes Personāla nodaļas vadītāja; Vladislavs Vesperis, Pārresoru koordinācijas centra vadītāja vietnieks un Attīstības uzraudzības un novērtēšanas nodaļas vadītājs; Gunta Gabrāne, Dabas aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora vietniece dabas aizsardzības jomā; un Inga Bratena, augstākā līmeņa vadītāju atlases zīmola "Better Boards" vadītāja. Komisiju vada Rīgas pilsētas izpilddirektora p.i. Iveta Zalpētere.

Apliecinājuma un Curriculum Vitae forma, kā arī informatīvais paziņojums par kandidāta personas datu apstrādi konkursa norises nodrošināšanai pieejams Rīgas pilsētas pašvaldības portālā www.riga.lv sadaļā "Pašvaldība" - "Vakances".


OP 2020/186.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze, prasme vadīt kolektīvu

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu u.c.

- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus

- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.

- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu

- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu

- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu

- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16A. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3087 līdz 3708 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2020. gada 9. oktobrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2020/186.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas sekretārs-palīgs (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kvalifikācijas paaugstināšana dokumentu pārvaldības un lietišķās etiķetes jomā

- iepriekšēja pieredze dokumentu pārvaldības jomā un darbā ar standartdokumentu sagatavošanu

- precizitāte darbā ar dokumentāciju un zināšanas par dokumentu, tai skaitā elektronisko dokumentu, aprites un noformēšanas kārtību

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, datubāzes, interneta pārlūkprogrammas), darbā lietojamo biroja tehniku

- svešvalodas (angļu, krievu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī (saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas (tostarp personas datu) aizsardzības normatīvo regulējumu

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, spēja strādāt intensīvi, sistemātiski un patstāvīgi risināt darba uzdevumus, gatavība apgūt jaunas zināšanas

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu Saeimas Administrācijas izpilddirektora un Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktora funkciju izpildes nodrošināšanai, tostarp organizēt un plānot sanāksmes, apmeklētāju pieņemšanu, atbildēt uz telefona zvaniem, koordinēt informācijas un dokumentu apmaiņu, risināt saimnieciskos jautājumus, sagatavot un pavairot dažādus dokumentus vai informatīvos materiālus, veikt sanāksmju protokolēšanu, nodrošinot normatīvajiem aktiem atbilstošu protokola noformēšanu

- veikt saimniecisko līgumu noformēšanas atbilstības pārbaudi, reģistrāciju un savlaicīgu un pilnīgu uzkrāšanu līgumu datu bāzē, kā arī atbilstošu līguma izpildes dokumentu ievietošanu līgumu datu bāzē

- pēc tiešā vadītāja norādījumiem veikt datu tehnisku ievadīšanu un aktualizēšanu noteiktās Saeimas informācijas sistēmās un datubāzēs, ja nepieciešams, sadarbojoties ar citām Saeimas struktūrvienībām

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu tiešā vadītāja lietvedībā esošo dokumentu, tai skaitā elektronisko dokumentu, pārvaldības procesu atbilstoši normatīvajiem aktiem, tostarp organizēt saņemtās un nosūtāmās korespondences un dokumentu apriti, kontrolēt to izpildes termiņus, pārbaudīt nosūtāmo dokumentu precizitāti (gramatikas un interpunkcijas prasībām) un satura atbilstību

- saskaņā tiešā vadītāja norādījumiem sagatavot kvalitatīvus dokumentu projektus

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 9. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 823 līdz 1202 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2020. gada 9. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt, nosūtot pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas sekretārs-palīgs", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2020/186.AKK4

Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža (Ķengaraga ielā 3/1, Rīgā, LV-1063, reģ.Nr. 90000048203) izsludina atklātu konkursu:

- uz docenta amatu (amatpersonas ar speciālo dienesta pakāpi amats) (pilna slodze), amata kods 2310 02, Ugunsdzēsības un glābšanas darbu katedrā

Uz docenta amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību kursam ("Vides aizsardzība", "Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta organizācija", "Ugunsdzēsības ierindas mācība un fiziskā sagatavotība", "Darbs elpošanai nepiemērotā vidē") atbilstoša vismaz septiņu gadu praktiskā darba pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.

Atalgojums par pilnu slodzi 1325-1458 euro;

- uz lektora amatu (amatpersonas ar speciālo dienesta pakāpi amats) (pilna slodze), amata kods 2310 03, Ugunsdzēsības un glābšanas darbu katedrā

Uz lektora amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību kursam un mācību priekšmetam ("Vadības zinības pamati", "Ugunsdzēsības un glābšanas tehnika un aprīkojums", "Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta organizācija", "Glābšanas darbi") atbilstoša vismaz piecu gadu praktiskā darba pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.

Atalgojums par pilnu slodzi 1275-1405 euro.

Pretendentiem jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. panta prasībām.

Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv.

Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas Personāla un lietvedības sektorā mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67803510.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amatu vietu, jūs uzticat savus personas datus Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžai (turpmāk - koledža). Visa informācija, kas iegūta, kandidātam piesakoties konkrētajai vakancei un/vai sniedzot papildu informāciju, piemēram, pārrunu laikā, tiks glabāta ne ilgāk kā trīs mēnešus pēc konkrētā atlases procesa pabeigšanas, lai nodrošinātu koledžas leģitīmās intereses. Koledža, ievērojot datu minimizācijas principu, pēc leģitīmās intereses sasniegšanas, apņemas dzēst attiecīgo informāciju.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)