Laidiens: 11.09.2020., Nr. 176
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2020/176.AKK1
Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Rīgas pašvaldības
SIA "Rīgas satiksme" (reģistrācijas Nr. 40003619950, juridiskā
adrese: Kleistu iela 28, Rīga, LV-1067)
trīs neatkarīgo padomes locekļu amata vietām (valsts amatpersonas amats)
Kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:
- valsts valodas zināšanas C1 līmenī
un vēl vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas padomes
locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā (angļu valodas
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- augstākā izglītība -
augstākā izglītība, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu,
lai profesionāli pildītu padomes locekļa uzdevumus Sabiedrībā
- izpratne par Sabiedrības darbības
jomu, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu
padomes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā Sabiedrībā un kas atbilst vismaz
vienam no šādiem kritērijiem:
* vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes
vai padomes locekļa amatā, vēlams, biržā kotētā vai starptautiskā uzņēmumā
* vismaz triju gadu pieredze tādas valsts vai pašvaldības iestādes vadītāja
vai vadītāja vietnieka amatā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu vai
īstenošanu Sabiedrības pamatdarbības jomā
- nevainojama reputācija
Kapitāla daļu turētāja noteiktās kompetences, kas ir nepieciešamas padomes
locekļu pienākumu pildīšanai:
- orientācija uz attīstību;
- stratēģiskais redzējums;
- plānošana un organizēšana;
- lēmumu pieņemšana un atbildība.
Personas, kuras atbilst šādām padomes locekļa amatam (trīs amatu profili)
izvirzītajām profesionālās pieredzes prasībām, piesakās dalībai konkursā, norādot konkrētu vienu vai vairākus amata profilus:
- padomes loceklis ar kompetenci
kapitālsabiedrības darbības jomā, kuram ir izpratne un pēdējo 15 gadu
laikā vēlama vismaz triju gadu darba pieredze pasažieru pārvadājumu jomā, pēdējo 15 gadu laikā vismaz triju gadu
darba pieredze uzņēmumu un komandas vadībā, iesaistīto pušu vadībā;
- padomes loceklis ar kompetenci
finanšu jautājumu un audita jomā, risku vadības un iekšējās kontroles sistēmas
jomā, kuram pēdējo 15 gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze
finanšu vadības jautājumos, investīciju piesaistē, risku pārvaldībā, iekšējās
kontroles sistēmas un iekšējā audita jautājumos;
- padomes loceklis ar kompetenci
stratēģiju izstrādes un ieviešanas jomā, korporatīvas pārvaldības un pārmaiņu
vadības jomā, kuram pēdējo 15 gadu laikā ir vismaz triju gadu darba
pieredze biznesa stratēģiju izstrādē vai ieviešanā, pieredze nozīmīgu pārmaiņu
vadībā, pierādāma pieredze korporatīvās pārvaldības jautājumos.
Ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37.panta ceturtajā un sestajā daļā.
Dokumentus dalībai konkursā lūdzam iesniegt, izmantojot šādus kanālus:
1) līdz 28.09.2020. ieskaitot
ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "RP SIA
"Rīgas satiksme" padomes locekļu kandidātu konkursam" Rīgas
domes Personāla nodaļai uz e-pastu: cv@riga.lv,
2) līdz 28.09.2020. (pasta zīmogs),
nosūtot pa pastu Rīgas domes Personāla nodaļai ar norādi "RP SIA
"Rīgas satiksme" padomes locekļu kandidātu konkursam", kā arī
norādot kandidāta vārdu, uzvārdu un adresi.
Kontaktpersona Rīgas domes Personāla nodaļas vadītāja Rita Logina, tālr. 67026373.
Konkursa kandidāti iesniedz šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju par atbilstību
izvirzītajām prasībām);
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši
pievienotajai formai, t.sk. ar norādītu informāciju par personām
(vismaz divām), no kurām nominācijas komisija var iegūt atsauksmes par
kandidātu par pēdējiem 3 gadiem;
- apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās un sestās daļas un
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā"
6.panta un 7.panta piektās daļas prasībām atbilstoši pievienotajai formai;
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to,
kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības
dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
- kandidātiem, kuri tiks aicināti uz konkursa trešo kārtu, papildus būs
jāiesniedz un jāprezentē stratēģiskais redzējums par Sabiedrības galvenajiem
nākotnes izaicinājumiem un padomes lomu katrā no amatu profiliem, uz kuru
kandidāts pieteicies.
Informācijai: padomes locekļa mēneša atlīdzību nosaka atbilstoši Ministru
kabineta 04.02.2020. noteikumiem Nr. 63 "Noteikumi par publiskas personas
kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes
locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo
apmēru".
RP SIA "Rīgas satiksme" neatkarīgo padomes locekļu kandidātu
nominēšanas komisijā darbojas Rita Logina, Rīgas domes Personāla nodaļas
vadītāja, Dzintra Gasūne, Pārresoru
koordinācijas centra Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas vadītāja, Ivo
Ošenieks, biedrības "Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija"
prezidents, un Andris Grafs, Baltijas Korporatīvās pārvaldības institūta
viceprezidents, vadītājs Latvijā. Komisiju vada Rīgas pilsētas izpilddirektora p.i. Iveta Zalpētere.
Apliecinājuma un Curriculum Vitae
forma, kā arī informatīvais paziņojums par kandidāta personas datu apstrādi
konkursa norises nodrošināšanai pieejams Rīgas pilsētas pašvaldības portālā
www.riga.lv, sadaļā "Pašvaldība" - "Vakances".
OP 2020/176.AKK2
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr.
90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:
Latvijas Kultūras akadēmija / Kultūras teorijas un vēstures katedra /
nozare -Humanitārās un mākslas zinātnes / apakšnozare
- Kultūras teorija / darbības joma - Kultūras un mākslu studijas
Darba vieta: Rīga
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: profesors, 1 amata vieta
Darba samaksa: līdz EUR 1569 bruto mēnesī
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko
gadu.
Prasības pretendentam/-ei
- akadēmiskais doktora grāds humanitārajās vai mākslu zinātnēs
- pieredze profesora amatā (vismaz 3 gadi)
- zinātniskās publikācijas atbilstošajā zinātnes nozarē, dalība
zinātniskajās starptautiskās un vietējās konferencēs
- zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jānorāda amats, uz kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze;
zinātnisko publikāciju saraksts (pēdējo sešu gadu publikācijas)
- aizpildīta veidlapa par profesora amata vērtēšanas kritēriju izpildi
(Veidlapa)
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā, Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Kultūras akadēmija, adrese: Ludzas iela 24, Rīga.
OP 2020/176.AKK3
Jūrmalas pilsētas pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz SIA
"Jūrmalas ūdens" (reģistrācijas Nr. 40003275333, juridiskā adrese:
Promenādes iela 1a, Jūrmala, LV-2015) trīs valdes locekļu amata vietām
Kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:
- valsts valodas zināšanas un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās
valodas zināšanas, valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei
nepieciešamajā apjomā (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību)
- augstākā izglītība (akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība), kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu,
lai profesionāli pildītu kapitālsabiedrības valdes locekļa pienākumus
- darba pieredze un izpratne par kapitālsabiedrības darbības jomu, kas nodrošina
nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus
konkrētajā amatā kapitālsabiedrībā un, kas atbilst vismaz vienam no šādiem
kritērijiem, valdes loceklim līdzvērtīgā amatā:
* vismaz triju gadu nepārtraukta pieredze vidējas vai lielas
kapitālsabiedrības valdes locekļa amatā vai tieši valdei (valdes loceklim)
pakļauta struktūrvienības vadītāja amatā, vēlams sabiedrisko pakalpojumu
nodrošināšanas jomā vai starptautiskā uzņēmumā
* vismaz triju gadu nepārtraukta pieredze valsts vai pašvaldības iestādes
vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā, vai iestādes vadītājam tieši pakļautas
struktūrvienības vadītāja amatā, vēlams tādā iestādē, kas atbildīga par nozares
politikas veidošanu vai īstenošanu kapitālsabiedrības pamatdarbības jomā
- nevainojama reputācija
Kapitāla daļu turētāja noteiktās kompetences, kas ir nepieciešamas valdes
locekļu pienākumu pildīšanai:
- stratēģiskais redzējums
- orientācija uz attīstību
- lēmumu pieņemšana un atbildība
- pārmaiņu vadīšana
Personas, kuras atbilst šādām valdes locekļa amatam (trīs amatu profili)
izvirzītajām profesionālās pieredzes prasībām, var pieteikties dalībai
konkursā, norādot konkrētu vienu vai vairākus amata profilus:
- valdes priekšsēdētājs, kuram pēdējo 10 gadu laikā ir vismaz piecu gadu
darba pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā amatā, ar pieredzi biznesa
stratēģiju izstrādē vai ieviešanā, kā arī nozīmīgu pārmaiņu vadībā
- valdes loceklis finanšu vadības, attīstības un risku pārvaldības jomā,
kuram pēdējo 10 gadu laikā ir vismaz piecu gadu darba pieredze, valdes loceklim
līdzvērtīgā amatā, finanšu vadības un attīstības jautājumos, ES finansējuma un
citu investīciju piesaistē, risku pārvaldībā un iekšējās kontroles sistēmas
jautājumos
- valdes loceklis kapitālsabiedrības darbības un tehniskās pārvaldības jomā,
kuram pēdējo 10 gadu laikā ir vismaz piecu gadu darba pieredze tehniskās
nodaļas vai departamenta vadībā, kas iegūta valdes loceklim līdzvērtīgā amatā,
ar veiksmīgu pieredzi komandas vadībā, projektu ieviešanā inženierkomunikācijās
un procesu plānošanā un organizēšanā
Ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā.
Atbilstoši norādītajām prasībām sagatavotus dokumentus dalībai konkursā
lūdzam iesniegt, izmantojot šādus kanālus:
1) līdz 02.10.2020 (ieskaitot) nosūtot ar drošu elektronisko parakstu
parakstītus dokumentus ar norādi "Nominācijas komisijai, pieteikums SIA
"Jūrmalas ūdens" valdes locekļu kandidātu konkursam" Jūrmalas
pilsētas pašvaldībai uz e-pastu: nominacija@jurmala.lv;
2) līdz 02.10.2020 (ieskaitot) iesniedzot personīgi, ievietotu slēgtā
aploksnē ar norādi "Nominācijas komisijai, pieteikums SIA "Jūrmalas
ūdens" valdes locekļa kandidātu konkursam" (uz aploksnes norādot
kandidāta vārdu, uzvārdu un adresi) Jūrmalas pilsētas domē, Apmeklētāju
pieņemšanas centrā, Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, 1.stāvā, darba dienās (no
otrdienas līdz ceturtdienai no plkst.8.30 līdz 17.00, pirmdienās no plkst.8.30
līdz 18.00, piektdienās no plkst.8.30 līdz 16.00).
Kontaktpersona - Jūrmalas pilsētas domes Īpašuma pārvaldes Kapitāla daļu
pārvaldīšanas nodaļas vadītāja vietnieks Guntars Avots, tālr. 67093943.
Konkursa kandidāti iesniedz šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju par atbilstību
izvirzītajām prasībām)
- parakstītu dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) atbilstoši pievienotajai formai
- apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas un likuma
"Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā"
6.panta un 7.panta ceturtās daļas prasībām, atbilstoši pievienotajai formai
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to,
kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības
dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs
- kandidātiem, kas tiks aicināti uz konkursa trešo kārtu, papildus būs
jāiesniedz un jāprezentē stratēģiskais redzējums par kapitālsabiedrības
galvenajiem nākotnes izaicinājumiem un valdes lomu katrā no amatu profiliem, uz
kuru kandidāts pieteicies
Informācijai: valdes locekļa mēneša atlīdzību nosaka atbilstoši Ministru
kabineta 2020. gada 4. februāra noteikumiem Nr. 63 "Noteikumi par
publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību
valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša
atlīdzības maksimālo apmēru":
- valdes priekšsēdētāja mēneša atlīdzība no 3700 euro (bruto)
- valdes locekļa mēneša atlīdzība no 2750 euro (bruto)
SIA "Jūrmalas ūdens" valdes locekļu kandidātu nominēšanas komisijā
darbojas Santa Barone-Upeniece, Jūrmalas pilsētas
domes Attīstības pārvaldes Stratēģiskās plānošanas nodaļas vadītāja, Guntars
Avots, Jūrmalas pilsētas domes Īpašuma pārvaldes Kapitāla daļu pārvaldīšanas
nodaļas vadītāja vietnieks un Ineta Žilvinska, augstākā līmeņa vadītāju atlases
uzņēmuma SIA "Fontes Executive
Search" projektu vadītāja. Komisiju vada Jūrmalas pilsētas domes
izpilddirektora vietnieka p.i. Arturs Grants.
Atlases process tiek īstenots sadarbībā ar SIA "Fontes
Executive Search".
Visa informācija par amatu konkursu un informatīvais paziņojums par
kandidāta personas datu apstrādi konkursa norises nodrošināšanai pieejams
Jūrmalas pilsētas pašvaldības portālā www.jurmala.lv, sadaļā
"Pašvaldība" - "Vakances".
OP 2020/176.AKK4
Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatu uz pilnu slodzi
Amatam atbilstošā mēnešalga, sākot no EUR 1069 līdz EUR 1104. Informācija
par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi
pieejama tīmekļvietnē www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā personāla
vēlēšanas 2020".
Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts
robežsardzes koledžas Administratīvajā nodaļā, 227.kabinetā, Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālr. 64603676.