Laidiens: 07.03.2019., Nr. 47

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2019/47.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz 3 gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz piecu gadu iepriekšēja darba pieredze mazas vai vidējas iestādes vadīšanā, prasme vadīt kolektīvu

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu u.c.

- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus

- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.

- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu

- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu

- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī konsultatīvo un metodisko atbalstu elektroniskās pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu

- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2095 līdz 2539 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2019. gada 15. martam (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi papīra formātā aploksnē Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļai Jēkaba ielā 11, Rīgā (tālr. saziņai 67087272), vai nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai (ievērojot, ka iesniegšanas datums Saeimā - 2019.gada 15.marts), papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likumu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontaktinformācija datu apstrādes jautājumos datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā http://www.saeima.lv.


OP 2019/47.AKK2

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amatu Administratīvajā rajona tiesā Rīgā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta 1. un 3.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama http://europass.cedefop.europa.eu/lv)

- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinoši dokumenti vai to apliecinātas kopijas

Pieteikuma dokumenti 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi: Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskajam departamentam" vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi: atlase@ta.gov.lv (dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu un jāsatur laika zīmogs).

Tālr. uzziņām 67063853, 67063844.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Tieslietu padomes 2018.gada 25.jūnija lēmumu Nr.333 apstiprināto "Tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmena kārtošanas kārtību".


OP 2019/47.AKK3

AS "Transporta un sakaru institūts" (reģ. Nr. 40003458903), īstenojot projektu "Transporta un sakaru institūta akadēmiskā personāla stiprināšana stratēģiskās specializācijas jomās" (Nr. 8.2.2.0/18/A/011) 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" ietvaros (09.01.2018. Ministru kabineta noteikumi Nr. 25) izsludina atklātu ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi 2018./2019.akadēmiskā gada pavasara semestrim un 2019./2020.akadēmiskajam gadam šādos studiju virzienos:

1) "Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne";

2) "Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības";

3) "Transporta pakalpojumi";

4) "Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība" (sakarā ar jaunu profesionālā maģistra studiju programmu "Aviācijas vadība" īstenošanu).

Sīkāka informācija par sludinājumu Transporta un sakaru institūta mājaslapā:

http://www.tsi.lv/lv/content/vakances-tsi

http://www.tsi.lv/en/content/vacancy-tsi

Pieteikšanās termiņš: 2020. gada 5.marts

Iesniedzamie dokumenti:

pieteikums, CV atbilstoši vērtēšanas kritērijiem un valodu pase, studiju kursa apraksts, diploma par iepriekšējo izglītību kopija/-as; ārvalstu (izņemot Latvijas) augstskolas izziņa par nodarbinātību akadēmiskā amatā pēdējo piecu gadu laikā, citi dokumenti (pēc izvēles), kas liecina par pretendenta prasmēm, zināšanām un spējām.

Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi: pro822@tsi.lv vai pa pastu, adrese: Transporta un sakaru institūts, Lomonosova iela 1, Rīga, Latvija, LV-1019, 301. kab., uz aploksnes norādot "Pieteikums ārvalstu akadēmiskā personāla atklātā konkursa atlases 2.kārtai" un pretendenta vārdu.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Transporta un sakaru institūts informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Transporta un sakaru institūts.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)