Laidiens: 25.02.2019., Nr. 39

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2019/39.AKK1

Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģistrācijas Nr. 90000041898) 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi 2019. gadam studiju virzienā Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne (1 vieta; darbības joma: Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana)

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums ESF finansējuma saņemšanai

- motivācijas vēstule

- dzīves gājuma apraksts (CV Europass formātā)

- izziņa no doktorantūras par apgūtajiem KP

- promocijas darba vadītāja atsauksme par doktorantu kā potenciālu docētāju

Pieteikumu ar norādi "Atklātai doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei" un dokumentus lūdzam sūtīt pa e-pastu: personaldala@llu.lv līdz 2019.gada 12.martam.

Sīkāka informācija par paziņojumu: https://www.llu.lv/lv/darba_piedavajumi/view_item/2022 un https://www.llu.lv/lv/darba_piedavajumi/view_item/2023.

Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulu un Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. Panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi.

Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Lauksaimniecības universitāte, adrese: Lielā iela 2, Jelgava.


OP 2019/39.AKK2

Valsts zinātniskais institūts, atvasināta publiska persona "Elektronikas un datorzinātņu institūts" izsludina amata konkursu uz direktora amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- zinātņu doktora grāds elektronikas un telekomunikāciju vai datorzinātņu nozarē vai arī maģistra grāds finansēs, ekonomikā, vadībzinātnēs

- darba pieredze vadošā amatā vismaz 3 gadi, kura ietver pieredzi finanšu un budžeta vadībā. Pieredze zinātniskās institūcijas vadībā tiks vērtēta kā priekšrocība

- valsts valodas un svešvalodu prasme, no kurām viena ir angļu valoda, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- vismaz pēdējo trīs gadu pieredze darbā ar Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem par zinātnisko darbību

- vīzija par institūta attīstības stratēģiju un organizatoriskās darbības programmu

- iepriekšēja zinātniskā darba pieredze elektronikā, datorzinātnē, IKT vai saistītās nozarēs tiks uzskatīta par priekšrocību

Darbavieta: Rīga, Dzērbenes iela 14.

Mēneša darba alga: sākot no 2000 euro, direktora pienākumu pildīšanu var apvienot ar citu pienākumu pildīšanu institūta īstenotos projektos.

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā

- pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae - CV), kurā ir aprakstīta profesionālā darba pieredze, tostarp pieredze vadošā amatā un zinātniskā darbā, t.sk. būtiskāko zinātnisko projektu un publicēto zinātnisko darbu un iegūto patentu saraksts, valodu zināšanas

- augstāko izglītību un zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas

- pretendents ir tiesīgs iesniegt arī citus dokumentus un informāciju, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- vīzijas par institūta attīstības stratēģiju un organizatoriskās darbības programmas kopsavilkumu (līdz 2 lapām)

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2019.gada 1.aprīlim, dokumentus:

- iesniedzot personīgi Elektronikas un datorzinātņu institūta direkcijā Dzērbenes ielā 14, Rīgā, darba laikā no plkst. 8.30 līdz 17.00,

- iesniedzot slēgtā aploksnē ar uzrakstu "Amata konkursam uz EDI direktora amatu".

Ar Elektronikas un datorzinātņu institūta nolikumu par direktora vēlēšanām ir iespējams iepazīties personīgi Elektronikas un datorzinātņu institūta direkcijā Dzērbenes ielā 14, Rīgā, darba laikā no plkst. 8.30 līdz 17.00 vai sūtot pieprasījumu uz e-pasta adresi info@edi.lv.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Elektronikas un datorzinātņu institūts informē, ka:

- pretendenta pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi,

- iepriekš minētā pretendenta personas datu apstrādes pārzinis ir Elektronikas un datorzinātņu institūts.

Papildu informācija zvanot pa tālr. 67554500 vai rakstot elektroniski uz info@edi.lv.


OP 2019/39.AKK3

Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz SIA "Rīgas serviss" (reģistrācijas Nr. 40103058501, juridiskā adrese: Rāmuļu iela 24, Rīga, LV-1005)

valdes locekļa/-les amatu

SIA "Rīgas serviss" valdes locekļa/-les amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, nekustamā īpašuma pārvaldībā vai inženierzinātnēs (būvniecība, inženierekonomika un vadība)

- pieredze ar nekustamo īpašumu apsaimniekošanu vai būvniecību saistītā jomā un vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (kapitālsabiedrības valdes locekļa, padomes locekļa vai struktūrvienības (departamenta, pārvaldes u.tml.) vadītāja amatā vai iestādes vadītāja vai tā vietnieka amatā)

- izpratne par SIA "Rīgas serviss" darbības jomu - nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un būvuzraudzību

- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē un vismaz vienas svešvalodas zināšanas valdes locekļa pienākumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā

- augsta atbildības sajūta un nevainojama reputācija

- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes

- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes

- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2019. gada 11. martam (ieskaitot) slēgtā aploksnē ar norādi "SIA "Rīgas serviss" valdes locekļa/-les amata kandidātu konkursam" Rīgas domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldē (Rīgā, Riharda Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera starpniecību iesniegt šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. pantā un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa/-les amatā);

- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi ir) kopijas.

Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs trīs darba dienu laikā iesniegt redzējumu (uz trīs lappusēm) par SIA "Rīgas serviss" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.

Informācijai: mēneša atlīdzība no 2168 līdz 2439 euro (pamatojoties uz Ministru kabineta 22.12.2015. noteikumu Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" 7., 8. un 10. punktu un pielikuma 1. punktu), saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 79. pantu ar valdes locekli tiek slēgts pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem. Informatīvais paziņojumu par kandidāta personas datu apstrādi konkursa norises nodrošināšanai pieejams Rīgas pilsētas pašvaldības portālā www.riga.lv sadaļā "Pašvaldība" - "Darba sludinājumi". Papildu informācija pa tālr. 67026328.


OP 2019/39.AKK4

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz 3 gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz piecu gadu iepriekšēja darba pieredze mazas vai vidējas iestādes vadīšanā, prasme vadīt kolektīvu

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām; spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu u.c.

- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus

- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.

- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu

- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu

- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī konsultatīvo un metodisko atbalstu elektroniskās pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu

- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2095 līdz 2539 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2019. gada 4. martam (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi papīra formātā aploksnē Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļai, Jēkaba ielā 11, Rīgā (tālrunis saziņai 67087272), vai nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai (ievērojot, ka iesniegšanas datums Saeimā - 2019.gada 4.marts), - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontaktinformācija datu apstrādes jautājumos datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā http://www.saeima.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2019/39.AKR1

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Juridiskās nodaļas juriskonsultes - valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta JOLANTA NAZAROVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)