Laidiens: 20.02.2019., Nr. 36
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2019/36.AKK1
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Nacionālā
opera un balets" valdes locekļa amatu (3 amatu vietas)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nevainojama reputācija
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā izglītība (izņemot pirmā
līmeņa profesionālo augstāko izglītību)
- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus Latvijas Nacionālajā operā un baletā
- brīvi pārvalda valsts valodu un vismaz 2 (divas) svešvalodas
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari, īpaši par mūzikas un skatuves
mākslu
- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību
- stratēģiskās plānošanas prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- labas darba organizācijas un vadības prasmes, spēja pieņemt lēmumus un
uzņemties atbildību
- sadarbības un komunikācijas prasmes
Bruto mēnešalga no 5637,00 līdz 6264,00 EUR (pamatojoties uz Ministru
kabineta 2015.gada 22.decembra noteikumu Nr.791 "Noteikumi par publiskas
personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un
padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem
rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru"
6., 7., 12.punktu un pielikuma 2.punktu).
Pretendentiem/-ēm līdz 2019.gada 20.martam
jānosūta pa pastu vai jāiesniedz (ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras
ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364,
21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2019.gada
20.marts), vai elektroniski uz e-pastu: vakances@km.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts sabiedrības ar ierobežotu
atbildību "Latvijas Nacionālā opera un balets" valdes locekļa amatu"
šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas tīmekļvietnē www.km.gov.lv sadaļā Vakances)
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass
CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))
- izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopija (ja izglītības dokuments
vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņa par
to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds)
- pretendenta izstrādāts Latvijas Nacionālās operas un baleta turpmākās
darbības attīstības piedāvājums, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi
(teksta apjoms - 3 (trīs) līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas) (informācija par
Latvijas Nacionālās operas un baleta darbību pieejama
https://www.opera.lv/lv/par-mums/parskati-un-finansu-raditaji/darbibas-parskats/)
- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot
Tālr. uzziņām 67330218.
Kultūras ministrija informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi atklāta
konkursa ietvaros. Pretendentu personas datu apstrādes pārzinis ir Kultūras
ministrija.
OP 2019/36.AKK2
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas eksperta amatu
(darba līgums uz nenoteiktu laiku)
Amata pienākumu apraksts:
- izvērtēt un identificēt rīcības virzienus sekmīgai studējošo (t.sk.
ārvalstu) piesaistes plāna izstrādei un īstenošanai
- organizēt un līdzdarboties studējošo (t.sk. ārvalstu) piesaistes pasākumos
(t.sk. darbs ar skolu direktoriem, metodiķiem, metodiskajām apvienībām,
karjeras konsultantiem, izglītības pārvaldēm, aģentiem, kuri piesaista ārvalstu
studentus u.c.)
- sagatavot, pilnveidot un organizēt informācijas pieejamības procesu
studējošo (t.sk. ārvalstu) piesaistes jautājumos
Amatam noteiktās individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība)
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu
- darba pieredze sabiedrisko attiecību vai mārketinga jomā (t.sk. drukāto un
digitālo reprezentācijas materiālu izveidē un satura veidošanā /darbā ar
sociālajiem tīkliem latviešu un angļu valodā u.tml.)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām
- teicamas angļu valodas un krievu valodas prasmes rakstos un mutvārdos
- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office), kā arī
prasme strādāt ar biroja tehniku
- labas publiskās uzstāšanās prasmes
- izpratne par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem izglītības nozarē
- spēja noteikt skaidrus īstermiņa un ilgtermiņa darbības mērķus
- spēja analizēt studējošo piesaistes attīstības tendences valsts un
starptautiskā mērogā
Ventspils Augstskola piedāvā:
- interesantu un dinamisku darba vidi
- izaugsmes iespējas
- stabilu darba samaksu
- sociālās garantijas
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī
Ministru kabineta 2010.gada 30.novembra noteikumiem Nr.1075 "Valsts un
pašvaldību institūciju amatu katalogs", nepārsniedzot 1647,00 EUR mēnesī
pirms nodokļu nomaksas, izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju
un prasmes.
Dzīves un darba aprakstu (Curriculum Vitae) un motivācijas vēstuli (ne vairāk kā A4 formāta
viena lapaspuse), ietverot redzējumu par Ventspils Augstskolas studējošo
piesaisti valsts un starptautiskā mērogā, līdz 2019.gada 27.februārim ieskaitot
iesniegt personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā, 2.stāvā,
Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: elina.feldmane@venta.lv,
uzziņas pa tālr. 636 28303.
OP 2019/36.AKK3
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas vecākā
iepirkumu speciālista amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)
Amata pienākumu apraksts:
- atbilstoši normatīvo aktu prasībām organizēt veikt iepirkumu dokumentu
sagatavošanu un izsludināt publisko iepirkumu procedūras, nodrošinot procedūru
dokumentēšanu, t.sk. Elektronisko Iepirkumu Sistēmā, Iepirkumu uzraudzības
biroja mājaslapā u.c.
- nodrošināt juridisko un metodoloģisko atbalstu un konsultāciju sniegšanu
iepirkumu plānošanā, organizēšanā un dokumentu sagatavošanā
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) ekonomikas vai tai pielīdzināmās jomās, vai tiesību zinātnēs vai
inženierzinātnēs, kuru programmās tiek apgūtas zināšanas iepirkumu vadībā
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu ekonomikas vai tai
pielīdzināmās jomās, vai tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs
- darba pieredze iepirkuma dokumentu izstrādāšanā, iepirkumu procedūru
organizēšanā un/vai vadībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām un Elektronisko
Iepirkumu Sistēmai
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām
- svešvalodu (t.sk. angļu valodas un krievu valodas) prasmes tiks uzskatītas
par priekšrocību
- pieredzējuša datora lietotāja prasmes (MS Office), kā arī prasmes darbā ar
biroja tehniku
- teicamas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- analītikas spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta
- spēja noteikt prioritātes un plānot savu ikdienas darbu
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī
Ministru kabineta 2010.gada 30.novembra noteikumiem Nr.1075 "Valsts un
pašvaldību institūciju amatu katalogs", nepārsniedzot 1200,00 EUR mēnesī
pirms nodokļu nomaksas, izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju
un prasmes.
CV (ietverot īsu darba pienākumu aprakstu saistībā ar pieredzi iepirkuma
dokumentu izstrādāšanā, organizēšanā un/vai vadībā atbilstoši normatīvo aktu
prasībām un Elektronisko Iepirkumu Sistēmai) un motivācijas vēstuli līdz 2019.
gada 27. februārim ieskaitot iesniegt personīgi Ventspils Augstskolas
Personāldaļā, C202. kabinetā 2. stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt
elektroniski: elina.feldmane@venta.lv. Uzziņas pa
tālr. 636 28303.
OP 2019/36.AKK4
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS VIDES
DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nevainojama reputācija
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība,
vēlams, ekonomikas, tiesību, vides vai dabas zinātņu jomā. Vēlams maģistra
grāds kādā no minētajām jomām
- vismaz triju gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā vai
citā vadošā amatā organizācijas vadītāja tiešā pakļautībā, ar vismaz 40
(četrdesmit) padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 (desmit) gadu laikā
(lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- starptautiska un/vai starpresoru sadarbības pieredze (lūdzam
norādīt CV konkrētus piemērus)
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem,
administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- izpratne par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanas uzraudzības
un kontroles nodrošināšanu
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām
nostādnēm valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un
prezentācijas prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- veiksmīga pārmaiņu vadības pieredze (lūdzam norādīt CV vismaz divus pārmaiņu
piemērus, kad sasniegts pārmaiņu rezultāts)
Piedāvājam:
- atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un liels darba
apjoms
- mēnešalgu 2353 euro
pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, kā arī
papildu samaksu par sasniegtiem darba rezultātiem
- iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus
sasniegt labāko iespējamo rezultātu
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju
attīstības programmā
Valsts vides dienesta darbības stratēģija 2018.-2020. gadam ir pieejama Valsts
vides dienesta tīmekļvietnē.1
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti
veic Valsts kanceleja.2 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar
Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās
pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs
jāprezentē arī savs redzējums par Valsts vides dienesta darbības prioritātēm un
attīstību.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību, komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana.
Pretendentiem līdz 2019. gada 11. martam lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts
vides dienesta ģenerāldirektora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj norādi, ka uz
pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta
trešajā daļā noteiktie ierobežojumi un apliecinājumu atbilstībai Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams
atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē
www.europass.lv).
Ja dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi
"Pieteikums Valsts vides dienesta ģenerāldirektora amata konkursam".
Ja dokumentus iesniedz personīgi Valsts kancelejā (Brīvības bulvārī 36,
Rīgā), tos ievieto slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Pieteikums Valsts
vides dienesta ģenerāldirektora amata konkursam". Obligāta prasība -
pretendents aploksni ar dokumentiem iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas
speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082932).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālr. uzziņām 67082932 (Katri Vintiša, Valsts
kanceleja).
____________
1 Valsts vides dienesta darbības stratēģija
2018.-2020. gadam. Pieejams:
http://www.vvd.gov.lv/par-mums/darbibas-strategija/
2 Infografika pieejama: http://www.mk.gov.lv/sites/default/files/komunikacijas_files/atlases_process_12-01_0.pdf
OP 2019/36.AKK5
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas
inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas
centrs" projekta vadītāja amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) ekonomikas vai tai pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
zināšanas projektu vadībā
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu ekonomikas vai tai
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas zināšanas projektu vadībā
- darba pieredze Eiropas Struktūrfondu un citu finanšu instrumentu projektu
pieteikumu izstrādāšanā, koordinēšanā un/vai vadībā
- darba pieredze projektu pieteikumu izstrādāšanā, koordinēšanā un/vai
vadībā augstākās izglītības iestādēs un/vai zinātniskajās institūcijās tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu izstrādi, ieviešanu un
uzraudzību
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām
- teicamas angļu valodas un labas krievu valodas prasmes rakstos un
mutvārdos
- pieredzējuša datora lietotāja prasmes (MS Office), kā arī prasmes darbā ar
biroja tehniku
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un normatīvo aktu bāzi, un prasmes
to izmantot projektā veikto iepirkumu procedūru īstenošanai
- izpratne par grāmatvedības, personālvadības un finanšu vadības
pamatprincipiem
- teicamas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- spēja noteikt prioritātes un plānot savu ikdienas darbu
Ventspils Augstskola piedāvā:
- interesantu un dinamisku darba vidi
- izaugsmes iespējas
- stabilu darba samaksu
- sociālās garantijas
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī
Ministru kabineta 2010. gada 30. novembra noteikumiem Nr.1075 "Valsts un
pašvaldību institūciju amatu katalogs", nepārsniedzot 1500,00 EUR mēnesī
pirms nodokļu nomaksas, izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju
un prasmes.
Dzīves un darba aprakstu (Curriculum Vitae) un motivācijas vēstuli (ne vairāk kā A4 formāta
viena lapaspuse), ietverot redzējumu par projektu pieteikumu izstrādāšanu,
koordinēšanu un/vai vadību, līdz 2019.gada 27.februārim ieskaitot iesniegt
personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā, 2.stāvā,
Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: elina.feldmane@venta.lv,
uzziņas pa tālr. 636 28303.
OP 2019/36.AKK6
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas datorlaboratorijas vadītāja amatu (darba līgums uz
nenoteiktu laiku)
Amata pienākumu apraksts:
- uzturēt esošās un ieviest jaunas informācijas sistēmas un informācijas
tehnoloģiju servisus
- piedalīties informācijas tehnoloģiju infrastruktūras uzturēšanā
- piedalīties citās, ar informācijas tehnoloģiju saistītās norisēs
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) informācijas tehnoloģiju jomā (var būt pēdējā kursa students / -e)
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama darba pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā un administrēšanā,
kā arī programmēšanā
- vēlama darba pieredze ar informācijas tehnoloģiju drošības un
infrastruktūras risinājumiem, standartiem un prasībām
- labas programmēšanas prasmes (PHP, MySQL, Python un/vai citas);
- labas sistēmu administrēšanas prasmes (datortīkli, Linux,
virtualizācijas vides)
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām
- svešvalodu (t.sk. angļu valodas) prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
- prasmes darbā ar biroja tehniku
- teicamas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- spēja risināt sarežģītus uzdevumus
- strukturēta un analītiska domāšana
- patstāvība, spēja noteikt prioritātes un plānot savu ikdienas darbu
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī
Ministru kabineta 2010.gada 30.novembra noteikumiem Nr.1075 "Valsts un
pašvaldību institūciju amatu katalogs", sākot no 1200,00 EUR mēnesī pirms
nodokļu nomaksas, izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju un
prasmes.
CV (ietverot īsu darba pienākumu aprakstu saistībā ar pieredzi informācijas
sistēmu administrēšanā un uzturēšanā, kā arī programmēšanā) un motivācijas
vēstuli līdz 2019. gada 27. februārim ieskaitot iesniegt personīgi Ventspils
Augstskolas Personāldaļā, C202. kabinetā, 2. stāvā, Inženieru ielā 101,
Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: elina.feldmane@venta.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 28303.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2019/36.AKR1
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Attīstības un finanšu
plānošanas departamenta vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku
2019.gada 18.februārī iecelta KITIJA EGLĪTE.