Laidiens: 25.10.2019., Nr. 217
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2019/217.AKK1
VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr.
40003457109) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakantajām amata
vietām - valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa
klīniskā universitātes slimnīca" valdes priekšsēdētājs/-a un valdes
loceklis/-e
Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā
universitātes slimnīca" valdes priekšsēdētājam/-ai tiek izvirzītas šādas
prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz triju gadu pieredze vadītāja amatā vai vairāku struktūrvienību
vadībā vidēja lieluma vai lielā uzņēmumā
vai
vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un
zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes priekšsēdētāja
uzdevumus konkrētajā amatā
- pieredze organizācijās ar daudzpakāpju vadības struktūru
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz
kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo
un pārmaiņu vadību
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to regulējošajiem
normatīviem aktiem, biznesa ētikas pārzināšana
- izpratne par kapitālsabiedrību finanšu vadības un iekšējā audita
jautājumiem
- izpratne par veselības aprūpes sistēmu
- laba izpratne par korporatīvo pārvaldību un spējas to ieviest ikdienas
darbībā
- kompetences: stratēģiskā plānošana; spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties valdes priekšsēdētāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu
sasniegšanu; spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības; lēmumu pieņemšana
un atbildība
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei. Papildu valodas zināšanas tiks uzskatīta par priekšrocību
- nevainojama reputācija
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes
loceklim/-ei tiek izvirzītas šādas prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz triju gadu pieredze vadītāja amatā vai vairāku struktūrvienību
vadībā vidēja lieluma vai lielā uzņēmumā
vai
vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un
zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa
uzdevumus konkrētajā amatā
- pieredze darbā ar liela apjoma būvniecības projektu vadību (lūgums norādīt
konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes ilgumu)
- zināšanas par būvniecības projektu realizācijas kontroli un izpildi,
pamatojoties uz būvprojekta dokumentāciju un būvprojekta īstenošanas
nosacījumiem
- pienākumu izpildei atbilstošas zināšanas finanšu jautājumos (būvniecības
objektu budžeta sastādīšana)
- zināšanas iepirkumu procesu organizēšanā, pārvaldībā un kontrolē
- zināšanas par korporatīvās pārvaldības principiem
- kompetences: stratēģiskā plānošana; spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties valdes locekļa lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu
sasniegšanu; spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības; lēmumu pieņemšana
un atbildība
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmeni atbilstoši Eiropas
kopīgajām nostādnēm valodu apguvei. Papildu valodas zināšanas tiks uzskatīta
par priekšrocību
- nevainojama reputācija
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
Kandidāta iesniedzamie pieteikuma dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves gaitas aprakstu (atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz līdz 2019. gada 7. novembrim (ieskaitot)
nosūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv (dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu
elektronisko parakstu) vai iesniedzot klātienē vai arī nosūtot pa pastu: Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Brīvības
ielā 72, LV-1011, ar norādi "Konkursam uz PSKUS valdes priekšsēdētaja
amatu" vai "Konkursam uz PSKUS valdes locekļa amatu". Tālrunis
uzziņām 67876028.
Plānotā mēneša atlīdzība:
- valdes priekšsēdētājam - no 6000 EUR līdz 8000 EUR pirms nodokļu nomaksas
- valdes loceklim - no 5000 EUR līdz 7000 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, jūsu
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
ministrija, reģ. Nr. 90001474921, Brīvības iela 72,
Rīga, LV-1011.
OP 2019/217.AKK2
VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr.
40003457128) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakantu amata
vietu - valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā
universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e
Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā
universitātes slimnīca" valdes loceklim/-lei tiek izvirzītas šādas
prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vadības zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai jomā, kas
nepieciešama, lai profesionāli pildītu valdes locekļa pienākumus konkrētajā
amatā
- vismaz triju gadu pieredze vadītāja amatā vai
vairāku struktūrvienību vadībā vidēja lieluma vai lielā uzņēmumā
vai
vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā, kas
nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli
pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā
- praktiska pieredze finanšu vadības jomā, vadības
sistēmu uzlabošanā, risku pārvaldībā, kvalitātes un procesu vadībā, auditēšanā
(pretendentam tiks lūgts CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes
ilgumu)
- pieredze projektu un pārmaiņu vadības jautājumos
(pretendentam tiks lūgts CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes
ilgumu)
- vēlama pieredze Eiropas Savienības finanšu
instrumentu izmantošanā (CV norādot konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes
ilgumu)
- vēlama pieredze digitālo risinājumu ieviešanā,
pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības
uzlabošanā (CV norādot konkrētus piemērus)
- vēlama pieredze vadības grāmatvedības procesu
attīstībā un digitalizācijā (CV norādot konkrētus piemērus)
- izpratne par iepirkumu procesu organizēšanu
- zināšanas par korporatīvās pārvaldības principiem
- izpratne par informācijas drošības pārvaldību
- nepieciešamās kompetences: stratēģiskā plānošana; spēja veidot pozitīvas
attiecības un uzņemties valdes locekļa lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības
mērķu sasniegšanu; spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības; lēmumu
pieņemšana un atbildība; spēja prognozēt un modelēt skaitliskos rādītājus un
kritiski izvērtēt finanšu scenārijus; labas prezentēšanas un argumentācijas
prasmes
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos
valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmeni
atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei. Papildu valodas
zināšanas tiks uzskatīta par priekšrocību
- nevainojama reputācija
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta
ceturtās daļas prasībām
Kandidāta iesniedzamie pieteikuma dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves gaitas aprakstu (atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Publiskas personas
kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta
ceturtās daļas prasībām
- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz līdz 2019. gada 7. novembrim (ieskaitot)
nosūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv (dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu
elektronisko parakstu) vai iesniedzot klātienē vai arī nosūtot pa pastu:
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā,
Brīvības ielā 72, LV-1011, ar norādi "Konkursam uz BKUS valdes locekļa
amatu". Tālrunis uzziņām 67876028.
Plānotā mēneša atlīdzība valdes loceklim - no 5000 EUR
līdz 7000 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.
pantu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas
dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, reģ.
Nr. 90001474921, Brīvības iela 72, Rīga, LV-1011.
OP 2019/217.AKK3
VESELĪBAS MINISTRIJA kā sabiedrības
ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003951628) kapitāla daļu turētāja
izsludina atklātu konkursu uz vakantu
amata vietu -sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklim/-ei tiek
izvirzītas šādas prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai jomā, kas
nepieciešama, lai profesionāli pildītu valdes locekļa pienākumus konkrētajā amatā
- vismaz triju gadu pieredze
vadītāja amatā vai vairāku struktūrvienību
vadībā vidēja lieluma vai lielā
uzņēmumā
vai
vismaz triju gadu pieredze
vadošā amatā, kas nodrošina kompetences
un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā
- praktiska pieredze finanšu vadības jomā, vadības
sistēmu uzlabošanā, risku pārvaldībā, kvalitātes un procesu vadībā, auditēšanā (pretendentam tiks lūgts CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes ilgumu)
- pieredze projektu un pārmaiņu vadības jautājumos (pretendentam tiks lūgts CV norādīt konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes ilgumu)
- praktiska pieredze digitālo risinājumu ieviešanā biznesa procesu efektivitātes uzlabošanai (CV norādot konkrētus piemērus)
- vēlama pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (CV norādot konkrētus piemērus un iegūtās pieredzes ilgumu)
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas procesu organizēšanā
- izpratne par iepirkumu procesu organizēšanu
- zināšanas par korporatīvās pārvaldības principiem
- izpratne par informācijas drošības pārvaldību
- nepieciešamās kompetences: stratēģiskā plānošana; spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties valdes locekļa lomu, lai nodrošinātu
kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu; spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības;
lēmumu pieņemšana un atbildība; labas prezentēšanas un argumentācijas prasmes
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmeni atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei. Papildu valodas zināšanas tiks uzskatīta par priekšrocību
- nevainojama reputācija
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās
daļas prasībām
Kandidāta iesniedzamie pieteikuma dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves gaitas aprakstu (atbilstoši Europass CV standarta formai)
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta
ceturtās daļas prasībām
- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz
līdz 2019. gada 7. novembrim
(ieskaitot) nosūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv (dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu) vai iesniedzot
klātienē vai arī nosūtot pa pastu: Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam, Rīgā, Brīvības ielā 72, LV-1011, ar norādi "Konkursam uz RAKUS valdes locekļa amatu". Tālrunis uzziņām 67876028.
Plānotā
mēneša atlīdzība valdes loceklim - no 5000 EUR līdz 7000 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu,
jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija,
reģ. Nr. 90001474921, Brīvības iela 72, Rīga, LV-1011.