Laidiens: 08.07.2019., Nr. 136
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2019/136.AKK1
Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma
pamata) amatu (darbavieta Rīgā, darba laiks - uz
noteiktu (ievēlēšanas) laiku no 2019.gada 1.septembra
Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" - Tiesību teorijas
pamati un tēmas kriminālizlūkošanas jomā
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" - Tiesību teorija, - Juridisko tekstu analīze un sastādīšana, - Kriminālizlūkošana, - Darba tiesības
- pieaugušo neformālās izglītības programmā - aktuālie kriminālizlūkošanas
jautājumi Valsts policijas amatpersonām
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs,
pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares
docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Valsts policijas koledžas
īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās (teorētisko un
praktisko nodarbību vadīšana visā valsts teritorijā)
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- izstrādāt vai aktualizēt Valsts policijas koledžas formālās un neformālās
izglītības programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes
- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus
- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un
mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un
e-mācību vidē (arī neformālās izglītības pasākumu īstenošanai dienesta vietās),
atbilstoši plānotajai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam
- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus atbilstoši studiju kursu un
mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu un piedalīties
prakses materiālu izvērtēšanā
- konsultēt izglītojamos un studējošos, organizēt to patstāvīgo darbu
izpildi
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā
Piedāvājam:
- atalgojumu no EUR 782,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot
vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu (izglītības pakāpe un grāds,
pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV-1014
Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2019.gada 31.jūlijam jāiesniedz motivēta
pieteikuma vēstule, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas
noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam,
izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikāti,
licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumenti, kas apliecina
profesionālo kvalifikāciju, dokumenti par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu
atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņa par darba stāžu, kas apliecina
profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei
atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo
sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr. uzziņām 26306515, 67219643.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts policijas
koledža informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts policijas
koledža, kontaktinformācija: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014.
OP 2019/136.AKK2
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas
Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas
centrs" vadošā pētnieka amata vietu Elektrotehnikas, elektronikas,
informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozarē, elektroenerģētikas apakšnozarē
(darba līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi)):
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- spēja veikt patstāvīgi zinātniskos pētījumus un vadīt citu zinātnieku
pētniecisko darbu
- zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze kopumā nav mazāka par 3 gadiem
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda noteikta saskaņā ar
Ventspils Augstskolas noteikumiem par vienotu atlīdzības sistēmu, sākot no
765,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, piemērojot individuālo koeficientu,
pamatojoties uz zinātniskā personāla amata aprakstā, kā arī citos saistītos dokumentos,
kas apraksta darba pienākumus, noteikto, darba sarežģītību, garīgo piepūli,
sadarbību, vadības funkciju, atbildību par darba rezultātiem, atbildību par
lēmumiem, pētniecisko, popularizēšanas un organizatorisko ieguldījumu, amata
pienākumu izpildei nepieciešamo izglītību un profesionālo pieredzi.
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā,
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai
kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un
zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus),
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājums pēc
"EUROPASS" Curriculum Vitae
veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā
un citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumenti iesniedzami līdz 2019.gada 4.augustam ieskaitot, personīgi darba
dienās no plkst.8.30 līdz 12.00 un no plkst. 13.00 līdz 17.00 Ventspils
Augstskolas Personāldaļā, C202. Kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā 101,
Ventspilī, vai sūtot elektroniski: personals@venta.lv,
uzziņas pa tālr. 636 28303.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likumu, Ventspils Augstskola
informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas
datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.
OP 2019/136.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju,
datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās
- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze, prasme vadīt
kolektīvu
- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to
drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu
- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes
pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas
pieejamības informācijas normatīvo regulējumu
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt
pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un
juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un
uzņemties atbildību
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas)
zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas
Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo
struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu
īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu
resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz
rezultātu virzītu darbu u.c.
- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un
informatīvo resursu nodrošinājuma procesus
- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā
notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles
informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu
Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu
interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un
tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.
- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un
uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu
izmantošanu
- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu
Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā
arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas
nodrošināšanu
- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde)
principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā
arī konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas,
uzturēšanas un pilnveidošanas procesā
- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu,
ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo
normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu
- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un
metodisko atbalstu amata kompetences jomās
- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās
un organizācijās
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 2350 līdz 2649 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba
vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata
prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības
risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4
lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2019. gada 31. jūlijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt
personīgi papīra formātā aploksnē Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības
nodaļai, Jēkaba ielā 11, Rīgā (tālr. saziņai 67087272), vai nosūtīt pa pastu uz
adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļai (ievērojot, ka iesniegšanas datums Saeimā - 2019.gada 31.jūlijs), papīra
formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt
elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv.
Tālr. uzziņām 67087272; 67087217.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par
personu datu apstrādi Saeimā http://www.saeima.lv.
OP 2019/136.AKK4
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:
Profesors
Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē
- (1 amata vieta)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds un ne mazāk kā triju gadu darba pieredze
asociētā profesora vai profesora amatā augstākās izglītības institūcijā
- atbilstība 2001.gada 4.septembra Ministru kabineta noteikumu Nr.391
"Profesora un asociētā profesora amata pretendenta zinātniskās un
pedagoģiskās kvalifikācijas novērtēšanas kārtība" prasībām
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu (stundas likme - 23,50 EUR)
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, CV (europass), kurā norādīta
zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6
gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus līdz 2019.gada 2.augustam sūtīt
uz e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu Krišjāņa
Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu konkursam".
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa nodrošināšanai,
iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola, Krišjāņa
Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.