Laidiens: 22.05.2018., Nr. 99
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/99.AKK1
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto lektora amatu Ekonomikas un pārvaldības fakultātes
Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozarē (darba līgums uz noteiktu laiku -
ievēlēšanas laiku (seši gadi))
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds vai doktora grāds
- zinātņu nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti mācību
līdzekļi
- spēja patstāvīgi lasīt lekciju kursus, vadīt seminārus, praktiskās
nodarbības un laboratorijas darbus
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums
- akadēmisko un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu pretendentu
apliecinātas kopijas (uzrādot oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) pēc "EUROPASS" veidlapas parauga, kurā
norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba
pieredze, pēdējo sešu gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami līdz 2018. gada 31. maijam (ieskaitot) personīgi
darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 Ventspils
Augstskolas Personāldaļā C202. kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā 101,
Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: elina.feldmane@venta.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 28303.
OP 2018/99.AKK2
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - Juridiskā
un administratīvā departamenta JURISKONSULTS (profesijas kods 2619 01) uz
nenoteiktu laiku, amats klasificēts 21. saimē, IV līmenī,
11. mēnešalgu grupā
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot viedokļu, atzinumu, līgumu, normatīvo aktu projektus
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektus
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- sagatavot dokumentus Patentu valdes starptautiskās sadarbības veicināšanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze jurista amatā
- prasme sagatavot dažādu jautājumu juridisko pamatojumu
- vēlamas zināšanas par publisko iepirkumu
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- mērķtiecība un atbildība par uzdotā darba kvalitatīvu izpildi
Priekšrocības pretendentiem ar zināšanām par publisko iepirkumu.
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, tajā skaitā veselības
apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
- labus darba apstākļus
- profesionālās pilnveidošanās iespējas
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2018. gada 1. jūnijam lūdzam
iesniegt Patentu valdē Citadeles ielā 7/70, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz
e-pastu: lietvediba@lrpv.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67223132.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2018/99.AKK3
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk - BMC)
izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem - zinātniskais asistents/-e (2
amata vietas)
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu datu apstrādei saskaņā ar fizisko
personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai APP Latvijas Biomedicīnas
pētījumu un studiju centra lietvedībā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati
netiks izplatīti trešajām personām.
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami
Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā,
viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200,
e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.
Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv
sadaļā "VAKANCES".
OP 2018/99.AKK4
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta direktora vietnieka ierēdņa
amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnēs
- darbā pieredze valsts pārvaldē (ne mazāka kā 5 gadi)
- darba pieredze vadošā amatā (ne mazāka kā 2 gadi)
- darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu vadībā vai uzraudzībā (ne mazāka par 3 gadiem)
- zināšanas attīstības plānošanas dokumentu un ārējo un iekšējo normatīvo
aktu projektu izstrādē
- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību
- zināšanas par Eiropas Savienības transporta politiku, kā arī par Eiropas
infrastruktūras savienošanas instrumentu
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas (spēja tās izmantot dokumentu izstrādē un
analīzē)
- prasme strādāt ar datoru
- analītiskā domāšana, iniciatīva un orientāciju uz rezultātu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Būtiskākie amata pienākumi:
- realizēt valsts politiku Eiropas Savienības fondu investīciju jomā
Satiksmes ministrijas pārziņā esošajās nozarēs
- nodrošināt plānošanas dokumentu izstrādi un aktualizēšanu
- apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju par projektu īstenošanu
elektronisko sakaru un satiksmes infrastruktūras attīstības jomā
- nodrošināt dalību sanāksmes, kas notiek angļu valodā
- atbilstoši specifisko atbalstu mērķu specifikai apkopot un analizēt
nozares attīstības tendences
- izvērtēt TEN-T tīkla, Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta
(turpmāk - EISI), kā arī citu Latvijā pieejamo ārvalstu un starpvaldību
finanšu instrumentu iespējas transporta nozares projektu sagatavošanai un
ieviešanai elektronisko sakaru un valsts autoceļu infrastruktūras attīstības
jomā un informēt potenciālos atbalsta saņēmējus par iespējamā atbalsta
saņemšanu un tā nosacījumiem
Amats klasificēts 44. saimes VB līmenī (13. mēnešalgu grupa).
Mēnešalga no 1460 līdz 1800 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinetā, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/99.AKK5
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Kurzemes
reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Liepājā)
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā;
- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- algu no 700 EUR līdz 850 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai
un profesionālajai pieredzei
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un
veicināt atbilstības nodrošināšanu
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo
lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu
pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī
kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba
aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs, jāiesniedz Akadēmiskās informācijas
centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā,
Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām 27891456 vai 67021621, e-pasta
adrese: LM_Atlase@lm.gov.lv.
OP 2018/99.AKK6
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora valsts
civildienesta ierēdņu amata vietu uz noteiktu laiku Vidzemes
reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Valmierā)
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā
- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- algu no 700 EUR līdz 850 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai
un profesionālajai pieredzei
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un
veicināt atbilstības nodrošināšanu
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda
uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba
aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda -
vēlama)
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs, jāiesniedz Akadēmiskās informācijas
centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā,
Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām 29400584 vai 67021621, e-pasta
adrese: LM_Atlase@lm.gov.lv.
OP 2018/99.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu
departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Amata mērķis:
- veikt grāmatvedības uzskaiti un kontroli par finanšu
līdzekļu izlietojumu Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk -
ministrija) apakšprogrammai 97.01.00 "Ministrijas centrālā aparāta
darbības nodrošināšana"
- sagatavot un iesniegt Valsts kases e-pārskatu sistēmā ministrijas
ceturkšņa un gada pārskatus
- nodrošināt metodisku un praktisku vadību ministrijas padotības iestādēm
darbā ar resursu vadības sistēmas HORIZON (turpmāk - RVS Horizon).
Galvenie amata pienākumi:
- veikt grāmatvedības uzskaiti un kontroli par finanšu līdzekļu izlietojumu
- apkopot, sagatavot un analizēt apgrozījuma pārskatus, virsgrāmatu pa
bilances kontiem par ministrijas administrētajām budžeta programmām
- sagatavot un iesniegt Valsts kases e-pārskatu sistēmā ministrijas
ceturkšņa un gada pārskatus
- nodrošināt metodisku un praktisku vadību ministrijas padotībā esošo
iestāžu darbiniekiem un amatpersonām par jautājumiem, kas saistīti ar RVS Horizon grāmatvedības moduļu un atskaišu moduļa lietošanu
- pārbaudīt un salīdzināt ar RVS Horizon
ministrijas padotības un pārraudzības iestāžu mēneša, ceturkšņa un gada
iesniegtos pārskatus e-pārskatu sistēmā
- savas kompetences ietvaros izstrādāt ministrijas iekšējos normatīvos aktus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze grāmatvedības uzskaitē un finanšu pārskatu sagatavošanā
valsts pārvaldes iestādē ilgāka par 3 gadiem
- detalizētas zināšanas par RVS Horizon
funkcionalitāti
- zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanas jautājumos
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, informācijas apkopošanas un
analizēšanas prasmes
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus
un literatūru amatu pienākumu izpildē
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā
kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu: 1. kategorijai - 1200 EUR, 2. kategorijai -
1350 EUR, 3. kategorijai - 1500 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 14. amata saimes VA līmenī, 12. mēnešalgu
grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi grāmatvedības
uzskaites jautājumos, īpaši finanšu pārskatu sagatavošanā, metodiskā un
praktiskā darba pieredzi ar RVS Horizon, norādot
periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta
minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas
pieredzes)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Finanšu departamenta vecākais eksperts (grāmatvedībā)".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2018/99.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Valsts
aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas eksperta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- zināšanas lietu tiesībās, komerctiesībās un valsts kapitāla daļu
pārvaldības jomā
- zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi un tiesību aktu piemērošanu
- labas datorzināšanas (MS Office)
- labas analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- prasme strādāt komandā un labas komunikācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Ekonomikas ministrija ir valsts
kapitāla daļu turētāja, pārvaldes funkciju veikšanu
- izvērtēt kapitālsabiedrību darbības rezultātus, kapitālsabiedrību sniegtās
atskaites par mērķu sasniegšanu un citus kapitālsabiedrību darbību
raksturojošus dokumentus
- sagatavot nepieciešamos dokumentu projektus un sniegt konsultācijas
vadībai par kapitālsabiedrību pārvaldes jautājumiem
- sniegt priekšlikumus kapitālsabiedrību darbības uzlabošanai
- sarakstes nodrošināšana ar valsts, pašvaldību institūcijām, fiziskām un
juridiskām personām par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
- izvērtēt un sagatavot atzinumu projektus par citu ministriju
izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, informatīvajiem ziņojumiem vai
politikas plānošanas dokumentiem un nodrošināt Ekonomikas ministrijas
pārstāvību starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmēs nodaļas kompetences
jautājumos
- izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus un
informatīvos ziņojumus valsts un pašvaldību īpašumu privatizācijas,
privatizācijas sertifikātu izmantošanas, publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības un publiskas personas mantas atsavināšanas jomās
un nodrošināt to virzību Ministru kabinetā
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un
profesionālu izaugsmi
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 14 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 55, Rīga.
OP 2018/99.AKK9
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas
pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju
organizēšanas uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu
prasību ievērošanu un izpildi.
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO
IERĒDŅA AMATU - KONTROLES DEPARTAMENTA VECĀKAIS INSPEKTORS/-E
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt azartspēļu organizēšanas vietas un to norisi visā Latvijas
Republikas teritorijā un internetā
- kontrolēt izložu, preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas norisi
- veikt azartspēļu automātu un iekārtu tehniskās pārbaudes
- piedalīties kazino inkasācijas procesos
- veikt plašsaziņas līdzekļu un interneta resursu monitoringu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu
regulējošiem normatīviem aktiem
- izpratne un zināšanas par informācijas tehnoloģiju jomu, norēķinu veikšanu
un funkcionalitāti internetā vai pieredze kontroles un uzraudzības jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- spēja uztvert un veikt matemātiskas darbības
- pārvaldīt angļu un krievu valodu
- autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtajai
kategorijai
- labus darba apstākļus Rīgas centrā
Pretendentiem lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un
azartspēļu uzraudzības inspekcijā Brīvības ielā 33 (4. stāvs), Rīgā,
LV-1050, fakss 67504966. Papildu informācija: tālr. 67504952 vai
http://www.iaui.gov.lv.
OP 2018/99.AKK10
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas
pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju
organizēšanas uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu
prasību ievērošanu un izpildi.
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO
IERĒDŅA AMATU - JURIDISKĀ DEPARTAMENTA LICENCĒŠANAS NODAĻAS VECĀKAIS
REFERENTS/-E
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt iesniegtos dokumentus un sagatavot Izložu un azartspēļu
uzraudzības inspekcijas lēmumu projektus par azartspēļu organizēšanas licenču
un izložu organizēšanas licences izsniegšanu, pārreģistrāciju
- izskatīt preču un pakalpojumu loterijas atļaujas izsniegšanai iesniegtos
dokumentus un sagatavot loterijas atļaujas izsniegšanas lēmuma projektu un
loterijas atļauju
- sniegt fiziskām un juridiskām personām metodoloģisku palīdzību
Licencēšanas nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu
regulējošiem normatīviem aktiem
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datubāzēm
- teicamas prasmes darbā ar datoru
- angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus Rīgas centrā
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
uz e-pasta adresi pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt
personīgi Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijā Brīvības ielā 33 (4.
stāvs), Rīgā, LV-1050, fakss 67504966. Papildu informācija: tālr. 67504952
vai http://www.iaui.gov.lv.
OP 2018/99.AKK11
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u. c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošajiem, fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem
normatīvajiem aktiem informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos
ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu
atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.
OP 2018/99.AKK12
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Pirmajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā, pieredze darbā ar juridiskiem dokumentiem
un pieredze audita, uzraudzības vai kontroles veikšanā
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
Amata pienākumi:
- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamo dokumentu
projektus
- veikt maksātnespējas procesa administratoru uzraudzību
- sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas administrācijā saņemtajiem
iesniegumiem
- veikt pārbaudes administratora un uzraugošās personas prakses vietā vai
parādnieka - juridiskas personas - atrašanās vietā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošajiem, fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem
normatīvajiem aktiem informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos
ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu
atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.