Laidiens: 22.05.2018., Nr. 99

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/99.AKK1

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426) izsludina atklātu konkursu uz vakanto lektora amatu Ekonomikas un pārvaldības fakultātes Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozarē (darba līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi))

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds vai doktora grāds

- zinātņu nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti mācību līdzekļi

- spēja patstāvīgi lasīt lekciju kursus, vadīt seminārus, praktiskās nodarbības un laboratorijas darbus

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums

- akadēmisko un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu pretendentu apliecinātas kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) pēc "EUROPASS" veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, pēdējo sešu gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami līdz 2018. gada 31. maijam (ieskaitot) personīgi darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 Ventspils Augstskolas Personāldaļā C202. kabinetā, 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: elina.feldmane@venta.lv. Uzziņas pa tālr. 636 28303.


OP 2018/99.AKK2

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - Juridiskā un administratīvā departamenta JURISKONSULTS (profesijas kods 2619 01) uz nenoteiktu laiku, amats klasificēts 21. saimē, IV līmenī, 11. mēnešalgu grupā

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot viedokļu, atzinumu, līgumu, normatīvo aktu projektus

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektus

- piedalīties iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot dokumentus Patentu valdes starptautiskās sadarbības veicināšanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze jurista amatā

- prasme sagatavot dažādu jautājumu juridisko pamatojumu

- vēlamas zināšanas par publisko iepirkumu

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana

- mērķtiecība un atbildība par uzdotā darba kvalitatīvu izpildi

Priekšrocības pretendentiem ar zināšanām par publisko iepirkumu.

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

- labus darba apstākļus

- profesionālās pilnveidošanās iespējas

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2018. gada 1. jūnijam lūdzam iesniegt Patentu valdē Citadeles ielā 7/70, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pastu: lietvediba@lrpv.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67223132.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2018/99.AKK3

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk - BMC) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem - zinātniskais asistents/-e (2 amata vietas)

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu datu apstrādei saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centra lietvedībā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200, e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv sadaļā "VAKANCES".


OP 2018/99.AKK4

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta direktora vietnieka ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnēs

- darbā pieredze valsts pārvaldē (ne mazāka kā 5 gadi)

- darba pieredze vadošā amatā (ne mazāka kā 2 gadi)

- darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu vadībā vai uzraudzībā (ne mazāka par 3 gadiem)

- zināšanas attīstības plānošanas dokumentu un ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību

- zināšanas par Eiropas Savienības transporta politiku, kā arī par Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumentu

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas (spēja tās izmantot dokumentu izstrādē un analīzē)

- prasme strādāt ar datoru

- analītiskā domāšana, iniciatīva un orientāciju uz rezultātu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Būtiskākie amata pienākumi:

- realizēt valsts politiku Eiropas Savienības fondu investīciju jomā Satiksmes ministrijas pārziņā esošajās nozarēs

- nodrošināt plānošanas dokumentu izstrādi un aktualizēšanu

- apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju par projektu īstenošanu elektronisko sakaru un satiksmes infrastruktūras attīstības jomā

- nodrošināt dalību sanāksmes, kas notiek angļu valodā

- atbilstoši specifisko atbalstu mērķu specifikai apkopot un analizēt nozares attīstības tendences

- izvērtēt TEN-T tīkla, Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (turpmāk - EISI), kā arī citu Latvijā pieejamo ārvalstu un starpvaldību finanšu instrumentu iespējas transporta nozares projektu sagatavošanai un ieviešanai elektronisko sakaru un valsts autoceļu infrastruktūras attīstības jomā un informēt potenciālos atbalsta saņēmējus par iespējamā atbalsta saņemšanu un tā nosacījumiem

Amats klasificēts 44. saimes VB līmenī (13. mēnešalgu grupa).

Mēnešalga no 1460 līdz 1800 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinetā, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/99.AKK5

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Liepājā)

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā;

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- algu no 700 EUR līdz 850 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo

lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs, jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām 27891456 vai 67021621, e-pasta adrese: LM_Atlase@lm.gov.lv.


OP 2018/99.AKK6

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora valsts civildienesta ierēdņu amata vietu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Valmierā)

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- algu no 700 EUR līdz 850 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs, jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām 29400584 vai 67021621, e-pasta adrese: LM_Atlase@lm.gov.lv.


OP 2018/99.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- veikt grāmatvedības uzskaiti un kontroli par finanšu līdzekļu izlietojumu Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - ministrija) apakšprogrammai 97.01.00 "Ministrijas centrālā aparāta darbības nodrošināšana"

- sagatavot un iesniegt Valsts kases e-pārskatu sistēmā ministrijas ceturkšņa un gada pārskatus

- nodrošināt metodisku un praktisku vadību ministrijas padotības iestādēm darbā ar resursu vadības sistēmas HORIZON (turpmāk - RVS Horizon).

Galvenie amata pienākumi:

- veikt grāmatvedības uzskaiti un kontroli par finanšu līdzekļu izlietojumu

- apkopot, sagatavot un analizēt apgrozījuma pārskatus, virsgrāmatu pa bilances kontiem par ministrijas administrētajām budžeta programmām

- sagatavot un iesniegt Valsts kases e-pārskatu sistēmā ministrijas ceturkšņa un gada pārskatus

- nodrošināt metodisku un praktisku vadību ministrijas padotībā esošo iestāžu darbiniekiem un amatpersonām par jautājumiem, kas saistīti ar RVS Horizon grāmatvedības moduļu un atskaišu moduļa lietošanu

- pārbaudīt un salīdzināt ar RVS Horizon ministrijas padotības un pārraudzības iestāžu mēneša, ceturkšņa un gada iesniegtos pārskatus e-pārskatu sistēmā

- savas kompetences ietvaros izstrādāt ministrijas iekšējos normatīvos aktus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze grāmatvedības uzskaitē un finanšu pārskatu sagatavošanā valsts pārvaldes iestādē ilgāka par 3 gadiem

- detalizētas zināšanas par RVS Horizon funkcionalitāti

- zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanas jautājumos

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, informācijas apkopošanas un analizēšanas prasmes

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu: 1. kategorijai - 1200 EUR, 2. kategorijai - 1350 EUR, 3. kategorijai - 1500 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 14. amata saimes VA līmenī, 12. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi grāmatvedības uzskaites jautājumos, īpaši finanšu pārskatu sagatavošanā, metodiskā un praktiskā darba pieredzi ar RVS Horizon, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Finanšu departamenta vecākais eksperts (grāmatvedībā)".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2018/99.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Valsts aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas eksperta/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas lietu tiesībās, komerctiesībās un valsts kapitāla daļu pārvaldības jomā

- zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi un tiesību aktu piemērošanu

- labas datorzināšanas (MS Office)

- labas analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- prasme strādāt komandā un labas komunikācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Ekonomikas ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, pārvaldes funkciju veikšanu

- izvērtēt kapitālsabiedrību darbības rezultātus, kapitālsabiedrību sniegtās atskaites par mērķu sasniegšanu un citus kapitālsabiedrību darbību raksturojošus dokumentus

- sagatavot nepieciešamos dokumentu projektus un sniegt konsultācijas vadībai par kapitālsabiedrību pārvaldes jautājumiem

- sniegt priekšlikumus kapitālsabiedrību darbības uzlabošanai

- sarakstes nodrošināšana ar valsts, pašvaldību institūcijām, fiziskām un juridiskām personām par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

- izvērtēt un sagatavot atzinumu projektus par citu ministriju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, informatīvajiem ziņojumiem vai politikas plānošanas dokumentiem un nodrošināt Ekonomikas ministrijas pārstāvību starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmēs nodaļas kompetences jautājumos

- izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus un informatīvos ziņojumus valsts un pašvaldību īpašumu privatizācijas, privatizācijas sertifikātu izmantošanas, publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības un publiskas personas mantas atsavināšanas jomās un nodrošināt to virzību Ministru kabinetā

Piedāvājam:

- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) jāiesniedz 14 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga.


OP 2018/99.AKK9

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA AMATU - KONTROLES DEPARTAMENTA VECĀKAIS INSPEKTORS/-E

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt azartspēļu organizēšanas vietas un to norisi visā Latvijas Republikas teritorijā un internetā

- kontrolēt izložu, preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas norisi

- veikt azartspēļu automātu un iekārtu tehniskās pārbaudes

- piedalīties kazino inkasācijas procesos

- veikt plašsaziņas līdzekļu un interneta resursu monitoringu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošiem normatīviem aktiem

- izpratne un zināšanas par informācijas tehnoloģiju jomu, norēķinu veikšanu un funkcionalitāti internetā vai pieredze kontroles un uzraudzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja uztvert un veikt matemātiskas darbības

- pārvaldīt angļu un krievu valodu

- autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtajai kategorijai

- labus darba apstākļus Rīgas centrā

Pretendentiem lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijā Brīvības ielā 33 (4. stāvs), Rīgā, LV-1050, fakss 67504966. Papildu informācija: tālr. 67504952 vai http://www.iaui.gov.lv.


OP 2018/99.AKK10

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA AMATU - JURIDISKĀ DEPARTAMENTA LICENCĒŠANAS NODAĻAS VECĀKAIS REFERENTS/-E

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt iesniegtos dokumentus un sagatavot Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas lēmumu projektus par azartspēļu organizēšanas licenču un izložu organizēšanas licences izsniegšanu, pārreģistrāciju

- izskatīt preču un pakalpojumu loterijas atļaujas izsniegšanai iesniegtos dokumentus un sagatavot loterijas atļaujas izsniegšanas lēmuma projektu un loterijas atļauju

- sniegt fiziskām un juridiskām personām metodoloģisku palīdzību Licencēšanas nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošiem normatīviem aktiem

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datubāzēm

- teicamas prasmes darbā ar datoru

- angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus Rīgas centrā

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijā Brīvības ielā 33 (4. stāvs), Rīgā, LV-1050, fakss 67504966. Papildu informācija: tālr. 67504952 vai http://www.iaui.gov.lv.


OP 2018/99.AKK11

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana u. c.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Atbilstoši spēkā esošajiem, fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.


OP 2018/99.AKK12

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā, pieredze darbā ar juridiskiem dokumentiem un pieredze audita, uzraudzības vai kontroles veikšanā

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

Amata pienākumi:

- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamo dokumentu projektus

- veikt maksātnespējas procesa administratoru uzraudzību

- sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas administrācijā saņemtajiem iesniegumiem

- veikt pārbaudes administratora un uzraugošās personas prakses vietā vai parādnieka - juridiskas personas - atrašanās vietā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Atbilstoši spēkā esošajiem, fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)