Laidiens: 18.05.2018., Nr. 97

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/97.AKK1

Valsts policijas koledžas Tiesību zinātnes un projektu pārvaldības katedra izsludina konkursu uz DOCENTA (uz darba līguma pamata) amatu (darbavieta Rīgā; darba laiks - uz noteiktu laiku no 2018. gada 1. septembra)

Amata pienākumos ietilpst:

- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Koledžas īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās

- atbilstoši apstiprinātiem mācību un studiju grafikiem Koledžas īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās, apstiprinātai plānotajai pedagoga slodzei, nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu

- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā atbilstoši apstiprinātajiem mācību un studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanas grafikiem

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- organizēt izglītojamo un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt, atbilstoši docējamo mācību priekšmetu un studiju kursu saturam

- sniegt atbalstu citiem Koledžas pedagogiem savas kompetences ietvaros

- katedras vadītāja uzdevumā nodrošināt mācību/studiju procesu, pieaugušo neformālās izglītības programmās atbilstoši Koledžas direktora apstiprinātam mācību/studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu plāniem, citu pedagogu prombūtnes laikā

- savas kompetences ietvaros un atbilstoši pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" saturam vadīt un recenzēt kvalifikācijas darbus

- izstrādāt vai aktualizēt Koledžas formālās un neformālās izglītības programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus

- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu atbilstoši mācību priekšmetu, studiju kursu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturam

- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes

- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS) un e-mācību vidē

- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu īstenošanai dienesta vietās

- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus atbilstoši studiju kursu un mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu un piedalīties prakses materiālu izvērtēšanā

- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

- savas kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu

- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt zināšanas, piedaloties pieaugušo neformālās izglītības vai profesionālās pilnveides pasākumos, lietišķi pētnieciskos projektos par profesionālās nozares aktuāliem jautājumiem

- savas kompetences ietvaros pildīt Koledžas vadības un katedras vadītāja rīkojumus, uzdevumus, kā arī iekšlietu ministra rīkojumus, Valsts policijas priekšnieka pavēles, Koledžas direktora pavēles vai citus Koledžas rīkojuma dokumentos noteiktos uzdevumus

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešama otrās kategorijas atļauja pieejai valsts noslēpuma objektiem

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (uz darba līguma pamata) amatu līdz 2018. gada 15. jūnijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146281, 26319992.


OP 2018/97.AKK2

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Reģistru nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veselības aprūpē vai sociālajās zinātnēs

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē veselības aprūpes jomā (2 gadi)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un izmantošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un nodaļas kompetences ietvaros esošo nozares normatīvo aktu pārzināšana un izmantošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim

- vienas svešvalodas (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint), datubāzēm

- lietvedības prasmes

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- labas komunikācijas prasmes

Galvenie pienākumi:

- veikt ārstniecības iestāžu vai ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu iesniegto datu pieņemšanu un reģistrāciju

- pieņemt lēmumus par ārstniecības iestāžu vai ārstniecības personu reģistrāciju vai pārreģistrāciju un ārstniecības personu kvalifikācijas atzīšanu

- nodrošināt kvalifikācijas atzīšanai ārvalstīs vai Latvijā nepieciešamo dokumentu sagatavošanu un izsniegšanu

- apkopot un analizēt reģistru datus

- konsultēt klientus

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- mēnešalgu 842-932 EUR un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents Reģistru nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2018/97.AKK3

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām:

MIKROBIOLOĢIJAS UN BIOTEHNOLOĢIJAS INSTITŪTS

- pētnieks - bioloģija, biotehnoloģija - 1 vieta

INDIJAS STUDIJU UN KULTŪRAS CENTRS

- zinātniskais asistents - medicīna, medicīnas vēsture - 1 vieta

KOMPLEMENTĀRĀS MEDICĪNAS CENTRS

- pētnieks - medicīna, medicīnas vēsture - 2 vietas

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 18. jūnijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālruni 67033990.


OP 2018/97.AKK4

Latvijas Universitāte, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi studiju virzienā "Izglītība, pedagoģija un sports" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī)

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: https://www.lu.lv/eng/general/vacancies/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2021. gada 1. septembrim.

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi iveta.lace@lu.lv vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, ar norādi "Atklātai doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.


OP 2018/97.AKK5

Latvijas Universitāte, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienā "Izglītība, pedagoģija un sports" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī)

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: https://www.lu.lv/eng/general/vacancies/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2021. gada 1. septembrim.

Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi iveta.lace@lu.lv vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, ar norādi "Atklātai ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.


OP 2018/97.AKK6

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā/-ās arhivāra/-es amatā (uz nenoteiktu laiku)

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.

Galvenie pienākumi:

- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās lietas

- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas

- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus

- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām

- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai iznīcināšanai

- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze arhīvā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 462,00 EUR (7. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2, un Starta ielā 1

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/97.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Ja esi atvērts un gatavs jauniem izaicinājumiem, aicinām tevi pievienoties mūsu komandai. Ekonomikas ministrijai ir nepieciešamas tavas zināšanas un prasmes darbā ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un administrēšanu. Augstu vērtēsim tavus ierosinājumus un priekšlikumus atbalsta programmu pilnveidošanai, jo īpaši - jaunu iniciatīvu izstrādē un attīstīšanā inovatīvas uzņēmējdarbības atbalstam. Tavos pienākumos ietilps Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda finanšu instrumentu programmu izstrāde un uzraudzība un 2007.-2013. gada Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda pēcuzraudzības nodrošināšana. Tev būs iespēja iesaistīties daudzveidīgu projektu īstenošanā un sniegt savu ieguldījumu uzņēmumu attīstības iespējām Latvijā, veidojot valsts atbalsta politiku.

Prasības pretendentam/-ei:

- nozarei atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu, pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu

- komunikācijas prasmes, analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas un sadarbības iemaņas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu progresīvā valsts pārvaldes iestādē

- karjeras izaugsmes iespējas un apmācību programmas

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes un Eiropas Savienības institūcijām

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1150 līdz 1400 euro), sociālās garantijas un plašu motivācijas sistēmu

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga.


OP 2018/97.AKK8

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu pārvaldes un publisko līgumu nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze valsts pārvaldes sistēmā (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama profesionālā pieredze darbā ar starptautiskajiem tiesību aktiem, starptautiskajiem līgumiem un ar starptautisko organizāciju daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama pieredze brīvās tirdzniecības līgumu saskaņošanas procedūru veikšanā

- vēlamas zināšanas par ES jauktas kompetences līgumu saturisko uzbūvi un saskaņošanas procedūrām

- zināšanas par starptautiskajiem līgumiem, starptautisko tiesību normu un pamatprincipu piemērošanu

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumu risināšanu

- prasme strādāt ar datoru

- labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas

- labas komunikācijas spējas un analītiskā domāšana

Būtiskākie pienākumi:

- piedalīties ministrijas kompetencē esošo starptautisko tiesību aktu, starptautisko divpusējo un daudzpusējo līgumu projektu izstrādāšanā un virzībā

- pārstāvēt ministrijas intereses starptautisko tiesību jautājumos

- organizēt ministrijas pārstāvību starptautiskajās organizācijās, darba grupās, pārraudzīt iepriekš minēto institūciju lēmumu izpildi

Amats klasificēts 21. saimes III B līmenī, mēnešalga no 940 līdz 1100 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, LV-1743, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/97.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas datu apstrādes departamenta Ārējās tirdzniecības statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 730 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- elastīgu darba laiku

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- nodrošināt Intrastat statistikas datu savākšanu un kvalitatīvu datu masīvu nodošanu

- veikt uzņēmumu un preču datu analīzi

- veikt Intrastat pārskatu mikrodatu apvienošanu vienotā datu masīvā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)

- angļu valodas pamatzināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/97.AKK10

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi datu analīzē

- iespēju strādāt pie mūsdienīgu datu avotu un analīzes rīku izstrādes

- interesantu, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- elastīgu darba laiku

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt cenu indeksu metodoloģijas izpēti un tās pilnveidošanu

- organizēt cenu reģistratoru datu vākšanas procesu

- veikt datu apstrādi un analīzi

- veikt cenu indeksu aprēķināšanu

- veikt publikāciju sagatavošanu

- piedalīties jaunu datu avotu izpētē un mūsdienīgu datu vākšanas un analīzes rīku izstrādē

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai tai tuva profila izglītība)

- iepriekšēja darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ne mazāka par 1 gadu)

- statistikas un matemātikas zināšanas

- labas analītiskās spējas

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, Access, MS PowerPoint)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā ar noteiktiem darba izpildes termiņiem

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analizē, SPSS vai R izmantošanā

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/97.AKR1

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 10.maija uz noteiktu laiku Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta vecākā eksperta amatā iecelts ALEKSANDRS VLADS.


OP 2018/97.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu, kas izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 21.04.2018., Nr. 80 (6166), noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)