Laidiens: 15.05.2018., Nr. 94
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/94.AKK1
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskās nodaļas juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā
- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- algu no 835 EUR līdz 1000 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai
un profesionālajai pieredzei
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- izvērtēt un sniegt atzinumus par darba tiesisko attiecību regulējošo
normatīvo aktu piemērošanu
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt konsultācijas par darba tiesisko attiecību jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze jurista amatā, kas saistīta ar
administratīvo aktu izdošanu, lēmumu pieņemšanu administratīvo pārkāpumu lietās
- darba tiesisko attiecību normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos
pielietot
- pieredze darbā, kas saistīta ar normatīvo aktu izvērtēšanu un atzinumu
sagatavošanu
- latviešu valoda augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Word,
Excel, Outlook, Internet Explore,
Lotus notes) labā
lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu
- pieredze darbā ar dokumentu sagatavošanu un to noformēšanu
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, LV-1331. Tālr. uzziņām 27891463 un 67021628, e-pasta adrese: LM_Atlase@lm.gov.lv.
OP 2018/94.AKK2
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības
procesu daļas jurista ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku), kura galvenie
pienākumi ir nodrošināt Dienestā iesniegto un Dienesta sagatavoto dokumenta
projektu, kā arī Daļas nodarbināto faktiskās rīcības tiesiskuma un pamatotības
izvērtēšanu un sniegt atbalstu Daļas nodarbinātajiem par normatīvajiem aktiem,
kas saistīti ar Dienesta funkciju realizēšanu, administratīvā procesa
nodrošināšanas un tiesību normu piemērošanas jautājumiem.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā
- prasme orientēties Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un
Dienesta sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos
- zināšanas Administratīvā procesa likuma piemērošanā
- nekustamo īpašumu reģistrācijas kārtības un tās juridiskā un tiesiskā
pamatojuma pārzināšana
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus un
juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas un analizēt iekšējos un ārējos
normatīvos aktus
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savus darba procesus
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2. pakāpē
- labas prasmes darbā ar MS Office programmām
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD
mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/94.AKK3
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības
procesu daļas metodikas eksperta darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir sabiedrības interesēm atbilstošu
normatīvo aktu projektu sagatavošana un virzību zemes konsolidācijas ieviešanai
un veicināt to ieviešanu, kā arī veicināt labas pārvaldības principu
realizēšanu zemes ierīcības projektu izstrādē.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība zemes zinātnēs, būvniecībā vai tiesību zinātnēs
- izglītībai atbilstoša vismaz viena gada pieredze publiskajā pārvaldē
- nekustamo īpašumu reģistrācijas kārtības Nekustamā īpašuma valsts kadastra
informācijas sistēmā un zemesgrāmatā pārzināšana
- zemes ierīcības, zemes kadastrālās uzmērīšanas un zemes reformas procesu
un ar tiem saistītos normatīvos aktu pārzināšana
- prasme orientēties Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un
Dienesta sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savus darba procesus
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2. pakāpē
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/94.AKK4
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Juridiskās daļas vadītāja ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi veicināt
labas pārvaldības principus un efektīvas, uz klientu orientētas, valsts
pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, nodrošinot kvalitatīvu juridiskā
atbalsta sniegšanu reģionālajā nodaļā un Dienesta pārstāvniecību tiesās
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā divu gadu pieredze jurista darbā valsts pārvaldē
- ne mazāk kā viena gada pieredze vadošā amatā
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- spēja un prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un
administratīvajā tiesā)
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un iztulkošanā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
sagatavošanā, piemērojot Administratīvā procesa likumu
- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās un ar Dienesta
darbību saistītajos tiesību aktos
- pieredze pārstāvībā tiesā un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, patstāvīgi plānot
savu darba procesu, vadīt kolektīvu un pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- izpratne par Dienesta darbību un nekustamā īpašuma formēšanas procesiem
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD
mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/94.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītībā
tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāka kā 2 gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- zināšanas un pieredze par juridisko tehniku un tiesību aktu jaunradi
- zināšanas un pieredze par administratīvo procesu iestādē un tiesā
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze un zināšanas par autoceļu jomu, tajā skaitā satiksmes
drošības un ar to saistīto Latvijas Republikas un starptautisko likumdošanu
- spēja veikt liela apjoma informācijas analīzi
- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas komunikācijas prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Būtiskākie pienākumi:
- izstrādāt autoceļu jomu reglamentējošus tiesību aktu projektus un
sagatavot politikas plānošanas dokumentu juridisko pamatojumu un ietvaru
autoceļu jomā
- nodrošināt autoceļu pārvaldīšanas un ikdienas uzturēšanas jomā noslēgto
deleģēšanas un sadarbības līgumu izpildes kontroli un līgumu grozījumu izstrādi
- izvērtēt citu ministrijas struktūrvienību un institūciju izstrādātos
normatīvos aktus no autoceļu jomas normatīvā regulējuma viedokļa
- gatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātajiem normatīvo
aktu projektiem
- izvērtēt esošo ārējo normatīvo aktu aktualitāti un atbilstību tiesību aktu
sistēmai un izstrādāt priekšlikumus konstatēto problēmu novēršanai
Amats klasificēts 21. saimes IIIB līmenī.
Mēnešalga no 1010 līdz 1100 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese:
satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/94.AKK6
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākais eksperts
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvinženiera vai būvuzrauga specialitātē, vēlams transportbūvju specialitātē
- vismaz 2 gadu profesionālā darba pieredze būvdarbu uzraudzības vai
organizēšanas jomā
- vēlama pieredze ceļu ikdienas uzturēšanas darbu veikšanā
- zināšanas par normatīvajiem aktiem autoceļu jomā, statistiskās uzskaites
principiem un analītiskajām metodēm
- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- spēja veikt liela apjoma informācijas analīzi
- spēja saprotami izklāstīt savu viedokli mutiski un rakstiski
- labas komunikācijas prasmes
- organizatora spējas un iniciatīva
- orientācija uz attīstību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Būtiskākie pienākumi:
- veikt autoceļu uzturēšanas darbu plānošanas, veikšanas un izpildes
pārraudzības kontroli
- piedalīties Eiropas Savienības fondu finansēto projektu ieviešanas
pārraudzībā autoceļu jomā
Amats klasificēts 10. saimes III līmenī.
Mēnešalga no 1010 līdz 1100 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/94.AKK7
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 5. novada
nodaļas (Rīgā) saimniecības pārziņa/darba aizsardzības speciālista amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt materiāli tehnisko līdzekļu uzskaiti (izmantojot resursu vadības
sistēmu HORIZON), uzglabāšanu un izsniegšanu atbilstoši reglamentējošajiem
dokumentiem
- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi
- veikt tirgus izpētes un sagatavot tāmes
- piedalīties tehnisko specifikāciju un iepirkumu dokumentācijas izstrādē
- veikt darba aizsardzības sistēmas organizēšanu un darba vides uzraudzības
pasākumus
- organizēt novada nodaļas darbinieku apmācības darba aizsardzības jomās
- organizēt personāla un materiāli tehnisko līdzekļu pārvadāšanu, koordinēt
autotransporta izmantošanu novada nodaļas ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar
atbilstošām mācībām - darba aizsardzība un drošība, ugunsdrošība
- atbilstoša profesionālā pieredze vismaz viens gads
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu HORIZON
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un
informācijas centra vietu tajā
- spēja strādāt gan individuāli, gan komandā
- prasme strādāt ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu
izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība, vēlama C kategorijas
transportlīdzekļu vadītāja apliecība
Amats ir klasificēts 3. saimes IIB līmenī (8. mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 689 līdz 984 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
1. jūnijam. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes
un informācijas centram (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu:
konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir
ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu
Latvijā.
Tālr. uzziņām 67335370, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir
iesnieguši visus norādītos dokumentus.