Laidiens: 15.05.2018., Nr. 94

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/94.AKK1

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- algu no 835 EUR līdz 1000 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- izvērtēt un sniegt atzinumus par darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanu

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt konsultācijas par darba tiesisko attiecību jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze jurista amatā, kas saistīta ar administratīvo aktu izdošanu, lēmumu pieņemšanu administratīvo pārkāpumu lietās

- darba tiesisko attiecību normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos pielietot

- pieredze darbā, kas saistīta ar normatīvo aktu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu

- latviešu valoda augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explore, Lotus notes) labā lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu

- pieredze darbā ar dokumentu sagatavošanu un to noformēšanu

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 27891463 un 67021628, e-pasta adrese: LM_Atlase@lm.gov.lv.


OP 2018/94.AKK2

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības procesu daļas jurista ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir nodrošināt Dienestā iesniegto un Dienesta sagatavoto dokumenta projektu, kā arī Daļas nodarbināto faktiskās rīcības tiesiskuma un pamatotības izvērtēšanu un sniegt atbalstu Daļas nodarbinātajiem par normatīvajiem aktiem, kas saistīti ar Dienesta funkciju realizēšanu, administratīvā procesa nodrošināšanas un tiesību normu piemērošanas jautājumiem.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā

- prasme orientēties Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un Dienesta sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos

- zināšanas Administratīvā procesa likuma piemērošanā

- nekustamo īpašumu reģistrācijas kārtības un tās juridiskā un tiesiskā pamatojuma pārzināšana

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas un analizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savus darba procesus

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2. pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/94.AKK3

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības procesu daļas metodikas eksperta darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir sabiedrības interesēm atbilstošu normatīvo aktu projektu sagatavošana un virzību zemes konsolidācijas ieviešanai un veicināt to ieviešanu, kā arī veicināt labas pārvaldības principu realizēšanu zemes ierīcības projektu izstrādē.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība zemes zinātnēs, būvniecībā vai tiesību zinātnēs

- izglītībai atbilstoša vismaz viena gada pieredze publiskajā pārvaldē

- nekustamo īpašumu reģistrācijas kārtības Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā un zemesgrāmatā pārzināšana

- zemes ierīcības, zemes kadastrālās uzmērīšanas un zemes reformas procesu un ar tiem saistītos normatīvos aktu pārzināšana

- prasme orientēties Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un Dienesta sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savus darba procesus

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2. pakāpē

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/94.AKK4

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Juridiskās daļas vadītāja ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi veicināt labas pārvaldības principus un efektīvas, uz klientu orientētas, valsts pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, nodrošinot kvalitatīvu juridiskā atbalsta sniegšanu reģionālajā nodaļā un Dienesta pārstāvniecību tiesās

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā divu gadu pieredze jurista darbā valsts pārvaldē

- ne mazāk kā viena gada pieredze vadošā amatā

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- spēja un prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un iztulkošanā

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā, piemērojot Administratīvā procesa likumu

- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās un ar Dienesta darbību saistītajos tiesību aktos

- pieredze pārstāvībā tiesā un tiesvedības dokumentu sagatavošanā

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, patstāvīgi plānot savu darba procesu, vadīt kolektīvu un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- izpratne par Dienesta darbību un nekustamā īpašuma formēšanas procesiem

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/94.AKK5

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītībā tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāka kā 2 gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- zināšanas un pieredze par juridisko tehniku un tiesību aktu jaunradi

- zināšanas un pieredze par administratīvo procesu iestādē un tiesā

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze un zināšanas par autoceļu jomu, tajā skaitā satiksmes drošības un ar to saistīto Latvijas Republikas un starptautisko likumdošanu

- spēja veikt liela apjoma informācijas analīzi

- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas komunikācijas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Būtiskākie pienākumi:

- izstrādāt autoceļu jomu reglamentējošus tiesību aktu projektus un sagatavot politikas plānošanas dokumentu juridisko pamatojumu un ietvaru autoceļu jomā

- nodrošināt autoceļu pārvaldīšanas un ikdienas uzturēšanas jomā noslēgto deleģēšanas un sadarbības līgumu izpildes kontroli un līgumu grozījumu izstrādi

- izvērtēt citu ministrijas struktūrvienību un institūciju izstrādātos normatīvos aktus no autoceļu jomas normatīvā regulējuma viedokļa

- gatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- izvērtēt esošo ārējo normatīvo aktu aktualitāti un atbilstību tiesību aktu sistēmai un izstrādāt priekšlikumus konstatēto problēmu novēršanai

Amats klasificēts 21. saimes IIIB līmenī.

Mēnešalga no 1010 līdz 1100 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/94.AKK6

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākais eksperts

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvinženiera vai būvuzrauga specialitātē, vēlams transportbūvju specialitātē

- vismaz 2 gadu profesionālā darba pieredze būvdarbu uzraudzības vai organizēšanas jomā

- vēlama pieredze ceļu ikdienas uzturēšanas darbu veikšanā

- zināšanas par normatīvajiem aktiem autoceļu jomā, statistiskās uzskaites principiem un analītiskajām metodēm

- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- spēja veikt liela apjoma informācijas analīzi

- spēja saprotami izklāstīt savu viedokli mutiski un rakstiski

- labas komunikācijas prasmes

- organizatora spējas un iniciatīva

- orientācija uz attīstību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Būtiskākie pienākumi:

- veikt autoceļu uzturēšanas darbu plānošanas, veikšanas un izpildes pārraudzības kontroli

- piedalīties Eiropas Savienības fondu finansēto projektu ieviešanas pārraudzībā autoceļu jomā

Amats klasificēts 10. saimes III līmenī.

Mēnešalga no 1010 līdz 1100 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/94.AKK7

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 5. novada nodaļas (Rīgā) saimniecības pārziņa/darba aizsardzības speciālista amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- veikt materiāli tehnisko līdzekļu uzskaiti (izmantojot resursu vadības sistēmu HORIZON), uzglabāšanu un izsniegšanu atbilstoši reglamentējošajiem dokumentiem

- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi

- veikt tirgus izpētes un sagatavot tāmes

- piedalīties tehnisko specifikāciju un iepirkumu dokumentācijas izstrādē

- veikt darba aizsardzības sistēmas organizēšanu un darba vides uzraudzības pasākumus

- organizēt novada nodaļas darbinieku apmācības darba aizsardzības jomās

- organizēt personāla un materiāli tehnisko līdzekļu pārvadāšanu, koordinēt autotransporta izmantošanu novada nodaļas ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nozarei atbilstoša vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām mācībām - darba aizsardzība un drošība, ugunsdrošība

- atbilstoša profesionālā pieredze vismaz viens gads

- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu HORIZON

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un informācijas centra vietu tajā

- spēja strādāt gan individuāli, gan komandā

- prasme strādāt ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība, vēlama C kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

Amats ir klasificēts 3. saimes IIB līmenī (8. mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 689 līdz 984 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 1. jūnijam. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tālr. uzziņām 67335370, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)