Laidiens: 11.05.2018., Nr. 92

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/92.AKK1

Konkurences padome aicina darbā JURISKONSULTU/-I

Saskaņā ar Global Competition Review vērtējumu Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomē strādā dažādu jomu eksperti, kuri ikdienā izvērtē konkurences jautājumus, kā arī piedalās valsts politikas veidošanā. Starptautiskā vide mūsu darbiniekiem sniedz iespēju nepārtraukti attīstīties un darbā izmantot citu valstu pieredzi un jaunas metodes. Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības - taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai, piesakies juriskonsulta/-es amatam.

Pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, izvērtēt Konkurences padomes sagatavoto dokumentu projektus

- nodrošināt juridisko atbalstu procesuālajās darbībās

- izstrādāt tiesā iesniedzamo tiesvedības dokumentu projektus

- sniegt konsultācijas konkurences tiesību piemērošanas jautājumos

- izstrādāt normatīvo aktu projektus konkurences tiesību jomā

- pārstāvēt iestādi dažādās organizācijās Latvijā un ārvalstīs

- nodrošināt departamenta kompetencē esošu datubāzu aktualizēšanu

Mūsu prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- izpratne par konkurences tiesībām, kā arī valsts pārvaldes tiesisko regulējumu

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 2. pakāpi (B2)

- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu

- attīstītas argumentēšanas un prezentēšanas prasmes

- par priekšrocību tiks uzskatītas zināšanas personu datu aizsardzības vai cilvēktiesību jautājumos

Mēs piedāvājam:

- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā

- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi strādājot pasaulē atzītā organizācijā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- amatalgu sākot no 900 līdz 1000 EUR pirms nodokļu nomaksas.

CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt līdz 2018. gada 27. maijam uz e-pastu: konkurence@kp.gov.lv. Tālr. uzziņām 67282865.


OP 2018/92.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta (būvniecības jomā) amatu Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole, t. sk. atzinumu sniegšana par finansējuma saņēmēju iesniegto projektu būvniecības dokumentāciju un infrastruktūras attīstības objektu pārbaude projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā

- pieredze projektēšanā, būvniecībā vai būvobjektu uzraudzībā

- vēlama pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts (būvniecības jomā)".

Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/92.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Vidzemes reģiona nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Cēsīs

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par būvniecības jomu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vidzemes reģiona nodaļa projekta vadītājs".

Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/92.AKK4

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" projekta vadītāja amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) ekonomikas un tai pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu ekonomikas un tai pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas

- darba pieredze Eiropas Struktūrfondu un citu finanšu instrumentu projektu sagatavošanā un/vai rakstīšanā, koordinēšanā un/vai vadībā

- priekšrocība pretendentiem ar darba pieredzi projektu sagatavošanā un/vai rakstīšanā, koordinēšanā un/vai vadībā augstākās izglītības iestādēs un/vai zinātniskajās institūcijās

- zināšanas par plānošanas dokumentu izstrādi, realizāciju un uzraudzību

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (papildu svešvalodu zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un normatīvo aktu bāzi un spēja to izmantot projekta ietvarā veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- spēja noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

CV (iekļaujot īsu darba pienākumu aprakstu darbā projektu izstrādē un vadībā) un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 25. maijam (ieskaitot) iesniegt personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202 kabinetā, 2. stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt uz e-pastu: elina.feldmane@venta.lv. Uzziņas pa tālr. 636 28303.


OP 2018/92.AKK5

Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Nodrošinājuma pavēlniecība (NP) izsludina konkursu uz jurista/-es amatu uz noteiktu laiku (darbavieta Rīgā, Vienības gatvē 56)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze

- vēlama darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- pieredze dokumentu (tostarp tiesību aktu projektu, tiesā iesniedzamo dokumentu, līgumu) sagatavošanā

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē, valsts pārvaldi, un to reglamentējošiem tiesību aktiem

- valsts valodas runas un rakstu prasme atbilstoši C līmeņa 1. pakāpē, angļu valodas prasme profesionālas nepieciešamības ietvaros

- vēlme rekrutēties profesionālajā militārajā dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību

Personības īpašības: precizitāte, augsta atbildības sajūta, labas komunikāciju prasmes, analītiska domāšana, paškontrole, spēja strādāt komandā, lēmumu pieņemšanas prasme savas kompetences ietvaros

Galvenie darba pienākumi:

- sniegt juridiskās konsultācijas NBS NP personālam

- NBS NP kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrāde

- pārstāvēt NBS NP intereses tiesās, Iepirkumu uzraudzības birojā un citās institūcijās

- piedalīties publisko iepirkumu procedūru norisē, iepirkumu komisijās

- sagatavot un izvērtēt līgumu projektus publisko iepirkumu, iestādes darbības un publiskās pārvaldes jomā

- izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām

Mēs piedāvājam:

- Pilnu darba slodzi

- rekrutēties profesionālajā militārajā dienestā jurista amatā Nacionālajos bruņotajos spēkos

- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu

- labus darba apstākļus, interesantu un atbildīgu darbu

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56, LV-1004, vai atsūtīt uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālr. papildu informācijai 67804443.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, NBS NP informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/92.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- krievu valodas pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "Austrumvidzemes pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/92.AKK7

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus bērnu tiesību aizsardzības, ārpusģimenes aprūpes un valsts sociālo pabalstu ģimenēm ar bērniem jomā

- izstrādāt normatīvo regulējumu audžuģimeņu informācijas sistēmas ieviešanai

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektiem

- konsultēt valsts pārvaldes iestādes un citas valsts un pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas un citas juridiskas un fiziskas personas par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām un nevalstiskajām organizācijām par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pārstāvēt ministrijas viedokli, sniegt konsultācijas un informāciju amata kompetences ietvaros plašsaziņas līdzekļiem, kā arī nodrošināt sabiedrības informēšanu (dažādu informatīvo materiālu sagatavošana un informatīvu pasākumu organizēšana un piedalīšanās tajos)

- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem

- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- labas zināšanas bērnu tiesību aizsardzības un ārpusģimenes aprūpes jautājumos

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi LM_Atlase@lm.gov.lv vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, tālr. uzziņām 67021621 vai 67021632.


OP 2018/92.AKK8

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:

- uz četru vadošo pētnieku amata vietām - ekonomika un uzņēmējdarbība, izglītības vadība

- uz vienu zinātniskā asistenta amatu - ekonomika un uzņēmējdarbība, izglītības vadība

- uz vienu lektora amata vietu - pedagoģija, vispārīgā pedagoģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 11. jūnijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/92.AKK9

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Starpnozaru izglītības inovāciju centrā:

- uz vienu vadošā pētnieka amatu - izglītības zinātne, pieaugušo pedagoģija

- uz vienu vadošā pētnieka amatu - izglītības zinātne, pieaugušo pedagoģija, skolas pedagoģija

- uz vienu pētnieka amatu - izglītības zinātne, skolas pedagoģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 11. jūnijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/92.AKK10

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Akadēmiskajā bibliotēkā:

- uz vienu vadošā pētnieka amatu - vēsture, kultūras un zinātnes vēsture

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 11. jūnijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/92.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas datu uzskaites un analīzes daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai dabaszinātnēs, matemātikā, vai informācijas tehnoloģijās

- pieredze darbā ar datubāzēm

- prasme strādāt ar liela apjoma dažādu informāciju

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- sagatavot statistikas datus

- veikt datu kvalitātes pārbaudi muitas deklarācijām atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sadarboties ar Latvijas Republikas tiesībaizsardzības iestādēm un ārvalstu muitas dienestiem muitas noteikumu pārkāpumu atklāšanas un novēršanas jomā

- sagatavot analītiskos pārskatus par muitas deklarācijās aprēķinātiem muitas administrējamiem maksājumiem, skaidras naudas deklarācijām, preču importu un eksportu

- definēt IS biznesa prasības, testēt izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā

- saskaņā ar Daļas vadītāja uzdevumiem un norādījumiem veikt citus amata kompetencei atbilstošus uzdevumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocība pretendentiem:

- ar pieredzi muitas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 18.6. apakšsaime "Statistika", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1114 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_MDUAD_VME_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas datu uzskaites un analīzes daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai dabaszinātnēs, matemātikā, vai informācijas tehnoloģijās

- pieredze darbā ar datubāzēm datu apstrādes un analīzes jomā

- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- administrēt IS resursu lietotāju tiesības

- veikt datu kvalitātes pārbaudi muitas deklarācijām atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pārvaldīt IS darbību

- sagatavot statistikas datus

- definēt IS biznesa prasības, testēt izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā

- saskaņā ar Daļas vadītāja uzdevumiem un norādījumiem veikt citus amata kompetencei atbilstošus uzdevumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocība pretendentiem/-ēm:

- ar pieredzi muitas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_MDUAD_VME_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Stratēģiskās vadības lietu daļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējas komunikācijas veidošanai, koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā un starptautiskās sadarbības nodrošināšanas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālās zinātnēs, vadības zinātnēs vai komerczinībās

- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes, analizēt darbības rezultātus un izdarīt secinājumus

- prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

- prasme uzklausīt citus un veidot efektīvu komunikāciju

- vēlēšanās un prasmes sadarboties ar vadību un kolēģiem

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- koordinēt projekta pieteikuma sagatavošanu un iesniegšanu dotāciju saņemšanai

- veikt VID struktūrvienībām noteikto uzdevumu un procesu identificēšanu un uzturēšanu, organizēt procesu vadības sistēmas ieviešanu un attīstību

- veikt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentu izstrādi

- analizēt un novērtēt VID darbību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem/-ēm ar:

- labām angļu valodas zināšanām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SVLSAP_SVD_VE_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos

- prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatzināšanas krievu valodā

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- noteikt, kurās valsts amatpersonu deklarācijās ir konstatētas kļūdas, neatbilstības vai neprecizitātes

- informēt valsts amatpersonas par konstatētajām kļūdām iesniegtajā valsts amatpersonas deklarācijā un pieprasīt tās precizējuma iesniegšanu

- noteikt, kuru valsts un pašvaldību institūciju iesniegtajos sarakstos ir konstatētas kļūdas, neatbilstības vai neprecizitātes

- informēt valsts un pašvaldību institūciju vadītājus par konstatētajām neprecizitātēm iesniegtajos amatpersonu sarakstos un pieprasīt iesniegt sarakstu grozījumus

- veikt darbu ar valsts amatpersonu deklarāciju un valsts amatpersonu sarakstu un to grozījumu neiesniedzējiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.1. apakšsaime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_VADAD_GS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Ceturtās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (5 vakances uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un:

- veikt nodokļu un tiem pielīdzināto maksājumu bezstrīda piedziņu no iekšzemes un citu valsts nodokļu maksātājiem valsts vai Eiropas Savienības budžetam

- veikt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanas kontroli un darbu ar nodokļu maksātājiem par labprātīgu parādu samaksu līdz bezstrīda piedziņas uzsākšanai

- izskatīt jautājumus un sagatavot lēmumu projektus par nodokļu maksāšanas termiņa pagarināšanu, veikt termiņa ievērošanas kontroli

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- veikt iesniegumu par nokavēto nodokļu maksājumu labprātīgu izpildi izskatīšanu, lēmumu sagatavošanu un to izpildes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonas kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_4N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Speciālās piedziņas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un:

- veikt nodokļu un tiem pielīdzināto maksājumu bezstrīda piedziņu no iekšzemes un citu valstu nodokļu maksātājiem valsts vai Eiropas Savienības budžetam

- veikt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanas kontroli un darbu ar nodokļu maksātājiem par labprātīgu parādu samaksu līdz bezstrīda piedziņas uzsākšanai

- veikt iesniegumu par nokavēto nodokļu maksājumu labprātīgu izpildi izskatīšanu, lēmumu sagatavošanu un to izpildes kontroli

- izskatīt iesniegumus par pieteikšanos atbalstam, pieņemt un kontrolēt lēmumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonas kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_SPN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma procesā un kriminālprocesā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pārstāvēt VID intereses tiesās un pirmstiesas kriminālprocesā

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem un sūdzībām, tiesas un pirmstiesas kriminālprocesā pieņemto nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās un procesa virzītājam iesniedzamos dokumentus

- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TD_3N_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK18

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Finanšu noziegumu izmeklēšanas daļas Otrās izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu, finanšu vai noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- labas prasmes darbā ar MS Word

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā; - izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_FNID_2IN_I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK19

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Finanšu noziegumu izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu, finanšu vai noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā (ne mazāk kā viens gads)

- zināšanas noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- labas prasmes darbā ar MS Word

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_FNID_1IN_I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK20

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālās zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai nodokļu administrēšanā

- pieredze nodokļu kontroles jomā (ne mazāk kā 2 gadi)

- zināšanas VID un nodokļu reglamentējošos normatīvajos aktos

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatprasmes MS Outlook, Word, PowerPoint, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- plānot un uzraudzīt nodokļu kontroles darba procesu

- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai transfertcenu un muitas lietu jomā

- sadarboties ar ārvalstu nodokļu administrācijām atbilstoši normatīvo aktu prasībām un veikt informācijas apmaiņu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_SDKAMD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK21

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma procesā un kriminālprocesā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus

- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TD_1N_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/92.AKK22

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā.

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Madonas reģionālās vides pārvaldes direktors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Madonā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo izaugsmi

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu līdz 1630 euro (3. kat.) pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un koordinēt Madonas reģionālās vides pārvaldes darbu, nodrošināt normatīvajos aktos un reglamentā noteikto funkciju un uzdevumu izpildi

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība, vēlams ķīmijā, bioloģijā, agronomijā, mežsaimniecībā vai citās vides zinātnēs, tiesību zinātnēs, priekšroka dodama maģistra grādam

- darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādes vadītāja vai struktūrvienības vadītāja darbā ne mazāka par gadu un labas prasmes vadīt kolektīvu un koordinēt tā darbu iestādes uzdevumu risināšanai

- teicamas zināšanas par valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem, administratīvo procesu un vides aizsardzības normatīvajiem aktiem, prasmes un pieredze tos piemērot

- spējas un pieredze lēmumu pieņemšanā situācijās, kuras prasa ātru reaģēšanu

- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas krievu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), izvērstu motivācijas vēstuli un savu redzējumu par Madonas RVP attīstību un ilgtermiņa mērķiem (uz 2-3 lp.) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Madonas RVP direktors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2018/92.AKK23

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors, Operatīvās brīdināšanas grupas vadītājs (viena amata vieta uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs

- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās

- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 750 līdz 950 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un koordinēt Operatīvās brīdināšanas grupas darbu, kas noris 24/7 režīmā

- nodrošināt kodolnegadījumu izziņošanas 24 stundu operatīvo gatavību un veikt sakaru punkta funkcijas saskaņā ar Konvenciju par kodolnegadījumu operatīvu izziņošanu

- nodrošināt radiācijas monitoringa agrīnās brīdināšanas sistēmas darbu, apkopot un analizēt datus no radiācijas monitoringa stacijām

- nodrošināt informācijas apmaiņu ar starptautiskajām organizācijām radiācijas drošības jomā, kā arī saņemtās informācijas apstrādi un analīzi

- veikt ziņojumu saņemšanu, apstrādi un koordinēšanu par paaugstinātu jonizējošā starojumu radiometriskās kontroles, izvērtēt un pieņemt lēmumu par kravu, personu, bagāžas un transportlīdzekļu ielaišanu valstī

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība eksakto zinātņu jomā vai medicīnā. Priekšrocības pretendentiem, kuri studiju laikā apguvuši kodolfiziku un radiācijas fiziku, radiācijas ķīmiju, radiobioloģiju vai medicīnas fiziku

- vēlama vismaz 1 gada pieredze ar radiācijas drošību un kodoldrošību saistītu jautājumu risināšanā

- vēlamas Latvijas normatīvo aktu, ES normatīvo aktu un starptautisko organizāciju rekomendāciju zināšanas radiācijas drošības un kodoldrošības, kā arī vides aizsardzības jomā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā) un krievu valodas zināšanas (mutvārdos)

- labas datorlietošanas iemaņas darbā ar Microsoft lietojumprogrammām, datu uzkrāšanas sistēmām un informācijas apmaiņas platformām

- vēlamas prasmes personāla ar maiņu darba grafiku vadībā

- labas komunikācijas un informācijas analīzes prasmes, noturība stresa situācijās

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors, OBG vadītājs"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvā) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2018/92.AKK24

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts / Vides inženierijas un enerģētikas nozare, Vides inženierzinātnes apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem: maģistra grāds vides zinātnē.

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķo datorsistēmu institūts / Datorzinātnes nozare, Datoru un sistēmu programmatūras apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai inženierzinātnes jomā

- vismaz 2 publicētas zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā LZP atzītos izdevumos

- zināšanas par datoru un sistēmu programmatūru

- teicamas angļu valodas zināšanas

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)