Laidiens: 03.05.2018., Nr. 87
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/87.AKK1
Lauku atbalsta
dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus,
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei
un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai
un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi -
JURIDISKĀ
DEPARTAMENTA PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKU/-I
(ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalga no 1028 līdz 1300 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pienākumi:
- risināt juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas
Savienības fondu atbalsta administrēšanu
- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu
- pārstāvēt dienesta intereses kriminālprocesos, administratīvajā un
vispārējās jurisdikcijas tiesā
- daļas vadītāja prombūtnes laikā pildīt daļas vadītāja pienākumus
- veidot un uzturēt pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem
- spēt loģiski spriest un pamatot savu viedokli, pieņemt lēmumus, izvērtējot
iespējamos riskus
- ievērot profesionālās ētikas principus un normas
Prasības:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši darbības
jomai, t. sk. pieredze darbā ar administratīvā un kriminālprocesa
tiesībām
- pieredze interešu pārstāvībā tiesā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office
standarta programmas)
- zināšanas par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas
pamatprincipiem un mehānismiem tiks uzskatītas par priekšrocību
Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies, sūtot CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Vadītāja
vietnieks" un izglītības apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta
1. daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/87.AKK2
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska
loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un
klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un
inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi -
JURIDISKĀ DEPARTAMENTA PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS
JURISKONSULTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalga no 894 līdz 1174 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pienākumi:
- risināt juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas
Savienības fondu atbalsta administrēšanu
- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu
- pārstāvēt dienesta intereses administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas
tiesā
- veidot un uzturēt pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem
- spēt loģiski spriest un pamatot savu viedokli, pieņemt lēmumus, izvērtējot
iespējamos riskus
- ievērot profesionālās ētikas principus un normas
Prasības:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši darbības
jomai, t. sk. pieredze darbā ar administratīvā procesa tiesībām
- pieredze interešu pārstāvībā tiesā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- zināšanas par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas
pamatprincipiem un mehānismiem tiks uzskatītas par priekšrocību
Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies sūtot CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Juriskonsults" un
izglītības apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta 1. daļu,
jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/87.AKK3
VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina
konkursu uz VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes
locekļa (finanšu jautājumos) amatu
Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību
konkursa prasībām, Curriculum Vitae (CV),
kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva
darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējums (ne vairāk kā
1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga""
darbību un attīstības perspektīvām.
Pieteikums un tam pievienotie dokumenti jāiesniedz līdz 2018. gada 23. maijam
personīgi VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes
sekretārei Unai Muceniecei, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1",
Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot
piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga
tikai personas apliecība (eID) vai pase), vai sūtot
elektroniski uz e-pasta adresi U.Muceniece@riga-airport.com,
vai nosūtot pa pastu, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1",
Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 23.05.2018).
Tālr. uzziņām 28338841.
Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.
OP 2018/87.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
Tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju jomā
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt zinātnes finansēšanas programmas, pārraudzīt programmu
īstenošanu un finansēšanu
- izstrādāt priekšlikumus zinātnes un augstākās izglītības politikas
veidošanai un attīstībai
- pārstāvēt ministriju citu iestāžu vai institūciju ar nozari saistītu
dokumentu, projektu vai programmu izstrādē
- izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus, gatavot
atzinumus par tiesību aktu projektiem, gatavot atbildes uz juridisko un fizisko
personu iesniegumiem augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā
- sniegt atbalstu Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu finanšu
instrumentu programmu īstenošanā un dokumentācijas izstrādē, t. sk. Ministru
kabineta noteikumu projektu izstrādē, augstākās izglītības, zinātnes un
inovāciju jautājumos
- pārstāvēt valsti nozares darba grupās Eiropas Savienības institūcijās un
ar nozari saistītajās starptautiskajās organizācijās, darba grupās un ārvalstu
institūcijās
- sagatavot instrukcijas un/vai pozīcijas Latvijas nostājai Eiropas
Savienības normatīvo aktu izstrādes jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pētniecības pieredze vismaz divi gadi
- pētniecības projektu sagatavošanas un īstenošanas pieredze
- zināšanas par Latvijas zinātnes sistēmu, par politikas plānošanu,
ieviešanu un uzraudzību zinātnes, augstākās izglītības un inovāciju jomā
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā
vai Saeimā
- zināšanas par Augstskolu likuma, Zinātniskās darbības likuma normu
piemērošanu
- zināšanas par augstākās izglītības finansēšanu un pārvaldību
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- izpratne par sabiedrības norisēm, augstākās izglītības, zinātnes un
inovāciju jomas saistību ar tautsaimniecības attīstību
- izpratne par inovāciju nozīmi ekonomikas izaugsmē, kā arī augstākās
izglītības un zinātnes lomu tajā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi
komunicēt, izmantot dokumentus un literatūru šajā svešvalodās
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus, rast risinājumus
nestandarta situācijās
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē,
- mēnešalgu līdz 1050 euro atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī,
9.mēnešalgu grupa,
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā,
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi pētniecībā,
pieredzi pētniecības projektu sagatavošanā un īstenošanā, norādot periodu (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze pētniecībā vai pieredze pētniecības
projektu sagatavošanā un īstenošanā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam
nav šādas pieredzes),
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperts
(zinātnes jomā)".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana,
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67047993.
OP 2018/87.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta nozares eksperta četrām ierēdņa
amata vietām (uz noteiktu laiku līdz 2023. gada 30. jūnijam)
Amata mērķis: nodrošināt projekta Nr. 1.1.1.5/17/I/002 "Integrētie
nacionālā līmeņa pasākumi Latvijas pētniecības un attīstības interešu
pārstāvības stiprināšanai Eiropas pētniecības telpā" (turpmāk -
projekts) īstenošanu, formulējot un pārstāvot Latvijas intereses "Apvārsnis
2020" programmkomitejās un citās starptautiskās
programmās un iniciatīvās, kā arī koordinējot Latvijas Viedās specializācijas
stratēģijas (turpmāk - RIS3) īstenošanu un darbības
monitoringu, zinātņu nozaru grupu atbilstoši Ekonomiskās sadarbības un attīstības
organizācijas (turpmāk - OECD) noteiktajai klasifikācijai, Kopējo programmēšanas
iniciatīvu (turpmāk - KPI) un citu projekta īstenošanai atbilstošo
ekosistēmu darbību.
Galvenie amata pienākumi:
- veidot sistēmu Latvijas pētniecības un attīstības interešu pārstāvniecības
stiprināšanai Eiropas Komisijas pētniecības programmas "Apvārsnis
2020" programmkomitejās un citās starptautiskās
programmās, nodrošinot Latvijas interešu formulēšanu, kā arī
gatavojot Latvijas viedokli dažādos jautājumos
- koordinēt RIS3 īstenošanu un darbības monitoringu, tostarp:
• nodrošināt savākto datu padziļinātu analīzi
• piedalīties RIS3 īstenošanas programmu plānošanā, izstrādē un esošo
programmu pilnveidošanā
• koordinēt zinātņu nozaru grupu atbilstoši OECD noteiktajai klasifikācijai,
KPI un citu projekta īstenošanai atbilstošo ekosistēmu darbību, kas ietver
uzņēmējdarbības atklājuma principa īstenošanu, sadarbību ar nozaru ministrijām
un citiem atbildībā esošajiem ekosistēmu dalībniekiem (arī ārvalstu)
- piedalīties rīcības plāna dalībai KPI īstenošanā, tostarp veidot pastāvīgu
saikni ar KPI un citu starptautisku iniciatīvu ekosistēmas dalībniekiem (arī
ārvalstu)
- veicināt zinātniskās kapacitātes paaugstināšanu
- iedalīties Starptautiskās sadarbības stiprināšanas komunikācijas pasākumu
plāna īstenošanā
- atbilstoši savai kompetencei nodrošināt politikas plānošanas dokumentu,
tiesību aktu, informatīvo ziņojumu projektu izstrādāšanu
- piedalīties ministrijas pārstāvju vizīšu organizēšanā uz sadarbības
institūcijām vai to rīkotajiem pasākumiem un sadarbības institūciju pārstāvju
vizīšu organizēšanā Latvijā
- piedalīties vietējos un ārzemju pasākumos (konferencēs, semināros,
sapulcēs, sanāksmēs, sēdēs, darba grupās), kas skar projekta darbību vai
atsevišķas tā interesējošas sfēras
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds), vēlams doktora grāds
- pieredze pētniecībā vai augstas pievienotās vērtības
uzņēmumā privātajā sektorā vismaz divi gadi izvēlētajā specializācijas jomā
- pieredze darbā ar starptautiskajiem jautājumiem
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju, sadarbības organizāciju un
koordināciju
- zināšanas par RIS3 jomu un ar to saistīto ekosistēmu
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- izpratne par nozares normatīvajiem aktiem
- izpratne par Latvijas zinātnes sistēmu un Eiropas Pētniecības telpu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi
komunicēt, izmantot dokumentus un literatūru šajā svešvalodās
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus, rast risinājumus
nestandarta situācijās
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1647,00 euro atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī, 12. mēnešalgu
grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi pētniecībā vai
augstas pievienotās vērtības uzņēmumā privātajā sektorā, pieredzi darbā ar
starptautiskajiem jautājumiem, pieredzi darbā ar liela apjoma informāciju,
sadarbības organizāciju un koordināciju, norādot periodu (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata,
ka pretendentam nav šādas pieredzes)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta nozares
eksperts".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67047993.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/87.AKR1
Izglītības un zinātnes ministrijas paziņo, ka 2018.gada
26.februārī Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz Augstākās izglītības, zinātnes un
inovāciju departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/87.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2018.gada 23.aprīlī Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Otrās
metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts GUNDARS
KRISTAPSONS.
OP 2018/87.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2018.gada 23.aprīlī Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Otrās
metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts EDMUNDS SPROĢIS.
OP 2018/87.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2018.gada 24.aprīlī Nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Otrās lietu
uzglabāšanas un informācijas sagatavošanas nodaļas galvenās nodokļu inspektores
amatā ir iecelta OLGA VOLOŽAŅINOVA.
OP 2018/87.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Attīstības un uzraudzības daļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir
beidzies bez rezultāta.
OP 2018/87.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Informācijas sistēmu atbalsta daļas galvenā nodokļu inspektora amatu
ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/87.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā nodokļu inspektora
amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/87.AKR8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Finanšu vadības un grāmatvedības departamenta
Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālistes
amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 26.aprīļa iecelta INGA BALTUSA.
OP 2018/87.AKR9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā
uz noteiktu laiku no 2018.gada 1.maija iecelta MADARA ZAMARINA.
OP 2018/87.AKR10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā
uz noteiktu laiku no 2018.gada 1.maija iecelta EVELĪNA BRIKMANE.