Laidiens: 03.05.2018., Nr. 87

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/87.AKK1

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

JURIDISKĀ DEPARTAMENTA PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalga no 1028 līdz 1300 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pienākumi:

- risināt juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas Savienības fondu atbalsta administrēšanu

- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu

- pārstāvēt dienesta intereses kriminālprocesos, administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas tiesā

- daļas vadītāja prombūtnes laikā pildīt daļas vadītāja pienākumus

- veidot un uzturēt pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem

- spēt loģiski spriest un pamatot savu viedokli, pieņemt lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus

- ievērot profesionālās ētikas principus un normas

Prasības:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, t. sk. pieredze darbā ar administratīvā un kriminālprocesa tiesībām

- pieredze interešu pārstāvībā tiesā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- zināšanas par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem tiks uzskatītas par priekšrocību

Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies, sūtot CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Vadītāja vietnieks" un izglītības apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta 1. daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/87.AKK2

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

JURIDISKĀ DEPARTAMENTA PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS JURISKONSULTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalga no 894 līdz 1174 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pienākumi:

- risināt juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas Savienības fondu atbalsta administrēšanu

- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu

- pārstāvēt dienesta intereses administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas tiesā

- veidot un uzturēt pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem

- spēt loģiski spriest un pamatot savu viedokli, pieņemt lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus

- ievērot profesionālās ētikas principus un normas

Prasības:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, t. sk. pieredze darbā ar administratīvā procesa tiesībām

- pieredze interešu pārstāvībā tiesā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- zināšanas par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem tiks uzskatītas par priekšrocību

Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies sūtot CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Juriskonsults" un izglītības apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta 1. daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/87.AKK3

VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina konkursu uz VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes locekļa (finanšu jautājumos) amatu

Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību konkursa prasībām, Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējums (ne vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" darbību un attīstības perspektīvām.

Pieteikums un tam pievienotie dokumenti jāiesniedz līdz 2018. gada 23. maijam personīgi VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes sekretārei Unai Muceniecei, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga tikai personas apliecība (eID) vai pase), vai sūtot elektroniski uz e-pasta adresi U.Muceniece@riga-airport.com, vai nosūtot pa pastu, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 23.05.2018). Tālr. uzziņām 28338841.

Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.


OP 2018/87.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

Tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt zinātnes finansēšanas programmas, pārraudzīt programmu īstenošanu un finansēšanu

- izstrādāt priekšlikumus zinātnes un augstākās izglītības politikas veidošanai un attīstībai

- pārstāvēt ministriju citu iestāžu vai institūciju ar nozari saistītu dokumentu, projektu vai programmu izstrādē

- izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus, gatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem, gatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā

- sniegt atbalstu Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu īstenošanā un dokumentācijas izstrādē, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē, augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jautājumos

- pārstāvēt valsti nozares darba grupās Eiropas Savienības institūcijās un ar nozari saistītajās starptautiskajās organizācijās, darba grupās un ārvalstu institūcijās

- sagatavot instrukcijas un/vai pozīcijas Latvijas nostājai Eiropas Savienības normatīvo aktu izstrādes jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pētniecības pieredze vismaz divi gadi

- pētniecības projektu sagatavošanas un īstenošanas pieredze

- zināšanas par Latvijas zinātnes sistēmu, par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību zinātnes, augstākās izglītības un inovāciju jomā

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par Augstskolu likuma, Zinātniskās darbības likuma normu piemērošanu

- zināšanas par augstākās izglītības finansēšanu un pārvaldību

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- izpratne par sabiedrības norisēm, augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomas saistību ar tautsaimniecības attīstību

- izpratne par inovāciju nozīmi ekonomikas izaugsmē, kā arī augstākās izglītības un zinātnes lomu tajā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt, izmantot dokumentus un literatūru šajā svešvalodās

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus, rast risinājumus nestandarta situācijās

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē,

- mēnešalgu līdz 1050 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī, 9.mēnešalgu grupa,

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā,

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi pētniecībā, pieredzi pētniecības projektu sagatavošanā un īstenošanā, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze pētniecībā vai pieredze pētniecības projektu sagatavošanā un īstenošanā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes),

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperts (zinātnes jomā)".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana,

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047993.


OP 2018/87.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta nozares eksperta četrām ierēdņa amata vietām (uz noteiktu laiku līdz 2023. gada 30. jūnijam)

Amata mērķis: nodrošināt projekta Nr. 1.1.1.5/17/I/002 "Integrētie nacionālā līmeņa pasākumi Latvijas pētniecības un attīstības interešu pārstāvības stiprināšanai Eiropas pētniecības telpā" (turpmāk - projekts) īstenošanu, formulējot un pārstāvot Latvijas intereses "Apvārsnis 2020" programmkomitejās un citās starptautiskās programmās un iniciatīvās, kā arī koordinējot Latvijas Viedās specializācijas stratēģijas (turpmāk - RIS3) īstenošanu un darbības monitoringu, zinātņu nozaru grupu atbilstoši Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (turpmāk - OECD) noteiktajai klasifikācijai, Kopējo programmēšanas iniciatīvu (turpmāk - KPI) un citu projekta īstenošanai atbilstošo ekosistēmu darbību.

Galvenie amata pienākumi:

- veidot sistēmu Latvijas pētniecības un attīstības interešu pārstāvniecības stiprināšanai Eiropas Komisijas pētniecības programmas "Apvārsnis 2020" programmkomitejās un citās starptautiskās programmās, nodrošinot Latvijas interešu formulēšanu, kā arī gatavojot Latvijas viedokli dažādos jautājumos

- koordinēt RIS3 īstenošanu un darbības monitoringu, tostarp:

• nodrošināt savākto datu padziļinātu analīzi

• piedalīties RIS3 īstenošanas programmu plānošanā, izstrādē un esošo programmu pilnveidošanā

• koordinēt zinātņu nozaru grupu atbilstoši OECD noteiktajai klasifikācijai, KPI un citu projekta īstenošanai atbilstošo ekosistēmu darbību, kas ietver uzņēmējdarbības atklājuma principa īstenošanu, sadarbību ar nozaru ministrijām un citiem atbildībā esošajiem ekosistēmu dalībniekiem (arī ārvalstu)

- piedalīties rīcības plāna dalībai KPI īstenošanā, tostarp veidot pastāvīgu saikni ar KPI un citu starptautisku iniciatīvu ekosistēmas dalībniekiem (arī ārvalstu)

- veicināt zinātniskās kapacitātes paaugstināšanu

- iedalīties Starptautiskās sadarbības stiprināšanas komunikācijas pasākumu plāna īstenošanā

- atbilstoši savai kompetencei nodrošināt politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu projektu izstrādāšanu

- piedalīties ministrijas pārstāvju vizīšu organizēšanā uz sadarbības institūcijām vai to rīkotajiem pasākumiem un sadarbības institūciju pārstāvju vizīšu organizēšanā Latvijā

- piedalīties vietējos un ārzemju pasākumos (konferencēs, semināros, sapulcēs, sanāksmēs, sēdēs, darba grupās), kas skar projekta darbību vai atsevišķas tā interesējošas sfēras

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds), vēlams doktora grāds

- pieredze pētniecībā vai augstas pievienotās vērtības uzņēmumā privātajā sektorā vismaz divi gadi izvēlētajā specializācijas jomā

- pieredze darbā ar starptautiskajiem jautājumiem

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju, sadarbības organizāciju un koordināciju

- zināšanas par RIS3 jomu un ar to saistīto ekosistēmu

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- izpratne par nozares normatīvajiem aktiem

- izpratne par Latvijas zinātnes sistēmu un Eiropas Pētniecības telpu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt, izmantot dokumentus un literatūru šajā svešvalodās

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus, rast risinājumus nestandarta situācijās

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1647,00 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī, 12. mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi pētniecībā vai augstas pievienotās vērtības uzņēmumā privātajā sektorā, pieredzi darbā ar starptautiskajiem jautājumiem, pieredzi darbā ar liela apjoma informāciju, sadarbības organizāciju un koordināciju, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta nozares eksperts".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047993.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/87.AKR1

Izglītības un zinātnes ministrijas paziņo, ka 2018.gada 26.februārī Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/87.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 23.aprīlī Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Otrās metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts GUNDARS KRISTAPSONS.


OP 2018/87.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 23.aprīlī Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Otrās metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts EDMUNDS SPROĢIS.


OP 2018/87.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 24.aprīlī Nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Otrās lietu uzglabāšanas un informācijas sagatavošanas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta OLGA VOLOŽAŅINOVA.


OP 2018/87.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Attīstības un uzraudzības daļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/87.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Informācijas sistēmu atbalsta daļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/87.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/87.AKR8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Finanšu vadības un grāmatvedības departamenta Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 26.aprīļa iecelta INGA BALTUSA.


OP 2018/87.AKR9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 1.maija iecelta MADARA ZAMARINA.


OP 2018/87.AKR10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 1.maija iecelta EVELĪNA BRIKMANE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)