Laidiens: 23.04.2018., Nr. 81

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/81.AKK1

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu (divas amata vietas) vietu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektus sabiedrības integrācijas politikas jomā

- uzturēt pastāvīgu saikni ar integrācijas politikā definētajām mērķa grupām un tās pārstāvošām nevalstiskajām organizācijām, kā arī vākt, klasificēt un apkopot informāciju par tām

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs, komisijās, padomēs, darba grupās un pasākumos, kā arī nepieciešamības gadījumā nodrošināt to organizēšanu

- sadarbībā ar citām valsts un pašvaldību institūcijām vākt, apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju un sagatavot ziņojumus, informāciju publicēšanai ministrijas mājaslapā, kā arī citus informatīvos materiālus par sabiedrības integrācijas jautājumiem

- atbilstoši nodaļas kompetencei nodrošināt projektu īstenošanu un finanšu izlietojuma uzraudzību

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes uz tiem nodaļas kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs

- vismaz 6 (sešu) mēnešu darba pieredze sadarbībā ar valsts un/vai pašvaldību institūcijām un nevalstiskām organizācijām pilsoniskās sabiedrības attīstības un/vai sociālajos jautājumos

- labas zināšanas par sabiedrības integrācijas jautājumiem nacionālā un starptautiskā līmenī

- izpratne par sabiedrības daudzveidības izpausmēm un kultūras dažādību jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas dokumentu projektu izstrādē

- vēlamas zināšanas projektu ieviešanas īstenošanas un finanšu uzraudzības jautājumos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darba vietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 2. maijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir līdz 2018. gada 2. maijam), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu (divas amata vietas)":

- motivēta pieteikuma vēstule;

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama: http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālrunis uzziņām 67330207.


OP 2018/81.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - budžeta padomnieks/-e Fiskālās politikas departamenta Ekonomisko un finanšu lietu nodaļā Latvijas Republikas Pastāvīgajā pārstāvniecībā Eiropas Savienībā (darbavieta Briselē)

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada politikas ietvaru, nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī un saistīto interešu aizstāvību Eiropas Savienības līmenī un citos starptautiskos formātos.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, tiesību vai sociālajās zinātnēs

- teicamas angļu valodas zināšanas (franču valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- vismaz 3 gadu pieredze darbā ar valsts budžeta vai Eiropas Savienības (ES) budžeta veidošanu, kā arī pieredze darbā ar ES politiku jautājumiem

- pieredze vadošā darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze starptautiskā vidē, tai skaitā sadarbībā ar ES institūciju un citu ES dalībvalstu pārstāvjiem

- detalizētas zināšanas par ES budžeta veidošanu, pieņemšanas procesiem un ieviešanu/izpildi

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- spēja analizēt liela apjoma datus

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Ekonomisko un finanšu lietu nodaļas Latvijas Republikas Pastāvīgajā pārstāvniecībā Eiropas Savienībā kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt dinamisku darbu un šādus galvenos amata pienākumus:

- piedalīties ES Ministru padomes budžeta komitejas, pašu resursu un krāpšanas apkarošanas darba grupu sanāksmēs, kā arī steidzamo jautājumu risināšanai izveidotajās ārkārtas un citās darba grupās, analizēt tur izskatāmos jautājumus, pārstāvēt šajās sanāksmēs Latvijas Republikas nacionālās intereses un pozīciju

- dibināt sadarbības attiecības un aktīvi sadarboties ar pārējām ES dalībvalstīm, kā arī uzturēt ciešus kontaktus ar Eiropas Komisijas, Padomes Ģenerālsekretariāta, Eiropas Parlamenta un citu iestāžu un organizāciju pārstāvjiem nozares politikas jautājumu ietvaros, nodrošināt informācijas pieejamību iesaistītajām un atbildīgajām struktūrvienībām, apzināt un analizēt ES lēmumu pieņemšanas procedūras un darba metodes savas kompetences ietvaros

- sniegt padomus un informatīvo atbalstu Latvijas Republikas pastāvīgajam pārstāvim jautājumos, kas skar ES ikgadējo un daudzgadu budžetu un pašu resursus, kā arī krāpšanas apkarošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- stabilu atalgojumu un darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- starptautisku pieredzi, interesantu un dinamisku darbu, pārstāvot Latvijas Republikas nacionālās intereses un pozīciju

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas iesniegt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095611) šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību)

- Curriculum Vitae (CV), iekļaujot kontaktinformāciju

- izglītību apliecinoša dokumenta un svešvalodu prasmes apliecinoša dokumenta kopijas

- kandidāts, kurš augstāko izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

- apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (informācija Finanšu ministrijas mājaslapas sadaļā "Karjera")

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2018/81.AKK3

Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz lietveža (civilais darbinieks) amata vietu Psihodiagnostikas centrā uz noteiktu laiku (darbavieta Rīgā, Krustabaznīcas ielā 9)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- vidēja profesionālā izglītība

- vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze lietvedības jomā

- latviešu valodas zināšanas atbilstoši augstākajam C līmenim, labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt dokumentu plūsmas apriti, sistematizēšanu un glabāšanu

- reģistrēt dokumentus un veikt dokumentu atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu noformēšanas prasībām, pieņemt lēmumu par dokumentu sākotnējo virzību

- sniegt konsultācijas un atbalstu centra vadībai un darbiniekiem, asistējot ikdienas darbos

- veikt centra ienākošo zvanu un e-pastu koordinēšanu, pieraksta uz psiholoģisko izpēti administrēšanu

Mēs iedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu Valsts pārvaldē

- pilnu darba slodzi un kvalifikācijas celšanas iespējas

- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši Valsts pārvaldē noteiktajam

- amats klasificēts 18.3. amata saimes II līmenī ar mēnešalgu atbilstoši 7. mēnešalgu grupai no 675 EUR līdz 996 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56, LV-1004, vai atsūtīt uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālr. papildu informācijai 67804443.


OP 2018/81.AKK4

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz trīs gadu pieredze darbā jurista amatā valsts pārvaldē

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas administratīvajās tiesībās

- vēlamas zināšanas par Aizsardzības ministrijas, Aizsardzības ministrijas padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā Nacionālo bruņoto spēku, uzdevumiem un struktūru

- labas analītiskās spējas

- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office programmas)

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus, kā arī spēja darboties komandā

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus un atbalstīt Aizsardzības ministrijas struktūrvienības un padotības iestādēs tiesību aktu izstrādē

- piedalīties tiesību aktu projektu virzīšanā (tajā skaitā Ministru kabineta komitejas un Ministru kabineta sēdēs, kā arī Saeimas atbildīgajās komisijās)

- veikt tiesību aktu projektu un dokumentu juridisko izvērtējumu

- līdzdarboties tiesību aktu projektu izstrādāšanas plānošanas un koordinēšanas jautājumos

- sagatavot atbilžu projektus uz Aizsardzības ministrijai adresētajiem personu iesniegumiem un sūdzībām

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/81.AKK5

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākā referenta amatu (uz noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē

- vēlama pieredze starptautisko publisko tiesību jomas līgumu izstrādē

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

- labas datorprogrammu lietotājprasmes

Galvenie pienākumi:

- izskatīt un analizēt citu ministriju (institūciju) sagatavotos tiesību aktu projektus un dokumentus starptautisko tiesību jomā un sagatavot atzinumus par tiem

- nodrošināt tiesisko bāzi Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku daudzpusējai sadarbībai aizsardzības jomā

- nodrošināt tiesisko bāzi Nacionālo bruņoto spēku vienību līdzdalībai starptautiskajās operācijās

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/81.AKK6

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem dokumentiem

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

Amata pienākumi:

- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu piemērošanu sagatavošana un sniegšana

- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana

- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana

- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un iegūtās informācijas analīze

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/81.AKK7

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS DARBAM AR PROJEKTIEM (uz nenoteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar finanšu projektiem

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Amata pienākumi:

- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu piemērošanu sagatavošana un sniegšana

- finanšu projektu ietvaros pieejamā finansējuma apgūšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/81.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Informācijas vadības nodaļas Informācijas vadības speciālists (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- pieņemt, reģistrēt, klasificēt dokumentus, nodrošināt to iekšējo virzību un nosūtīt dokumentus saskaņā ar Biroja dokumentu pārvaldības sistēmu, kā arī piedalīties dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas uzturēšanā un pilnveidošanā

- administrēt elektronisko dokumentu vadības sistēmu, konsultēt un apmācīt Biroja darbiniekus tās lietošanā

- veikt informācijas apstrādi informācijas sistēmu reģistru uzturēšanai, aktualizēšanai un arhivēšanai

- nodrošināt atbilžu sniegšanu uz Birojā saņemtajiem pieprasījumiem par būvniecības informācijas sistēmas reģistru datiem, kā arī uz iesniegumiem un sūdzībām savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmām vai citām informācijas sistēmām

- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē

- labas komunikācijas prasmes darbā ar klientiem

- spēja un prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt dokumentus, izmantojot lietišķās rakstības stilu

- spēja ievērot un kontrolēt dokumentu izpildes termiņus

- spēja izmantot informācijas datubāzes, datorprogrammas un biroja tehniku

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Informācijas vadības nodaļas Informācijas vadības speciālista amata konkursam" līdz 2018. gada 3. maijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 16. maijam.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)