Laidiens: 18.04.2018., Nr. 77
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/77.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Aizsardzības
politikas departamenta Organizācijas nodaļas vecākā referenta amatu (uz
noteiktu laiku - darbinieka prombūtnes laiku)
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu
un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
atkarībā no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt, koordinēt un realizēt ārvalstu pārstāvju vizītes Latvijas
Republikā
- piedalīties nodaļas organizēto iekšzemes pasākumu un ceremoniju
koordinēšanā un realizācijā
- nodrošināt ministra un valsts sekretāra protokola korespondenci
- sagatavot un nodrošināt Aizsardzības ministrijas organizētās
starptautiskās konferences, seminārus un kongresus
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- darba pieredze organizatoriskā darbā, vizīšu vai pasākumu sagatavošanā
- vismaz divu svešvalodu zināšanas (viena no tām -
labas angļu valodas zināšanas. Pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests -
kritērijs ne mazāk kā 70 punkti)
- pieredze dokumentu projektu sagatavošanā
- spēja operatīvi darboties paaugstināta stresa situācijā, augsta atbildības
izjūta, spēja strādāt komandā
- labas datorprogrammu lietotājprasmes
Konkursa pretendenta pieteikums, aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā,
LV-1473 vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas
ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/77.AKK2
Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281)
izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Jūras akadēmijas (LJA) rektora amatu
Rektora amata kandidātiem 20 (divdesmit) dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas jāiesniedz LJA rektorātā Flotes ielā 12, k-1, Rīgā, LV-1016, šādi
dokumenti:
1) iesniegums, kas adresēts LJA Satversmes sapulces priekšsēdētājam, uzrādot
personu apliecinošu dokumentu;
2) izglītības, zinātnisko un akadēmisko dokumentu kopijas, uzrādot
oriģinālus;
3) darba un dzīves gājums (CV) ar izvērstu pretendenta zinātniskās,
pedagoģiskās, administratīvi organizatoriskās, profesionālās un sabiedriskās
darbības aprakstu pēdējo piecu (5) gadu laikā, klāt pievienojot dokumentus, kas
apliecina pretendenta atbilstību izvirzītajām prasībām (ieskaitot
apliecinājumus attiecībā uz darba pieredzi jūrniecības nozarē; valsts valodas
zināšanām ne zemāk kā C1 pakāpē un citām prasmēm, kas varētu būt noderīgas
augstskolas rektora darbā);
4) darbības programmu - LJA vadības un attīstības koncepciju turpmāko 5
darbības gadu periodam, ne vairāk kā 8000 (astoņi tūkstoši) zīmes.
LJA rektora amata pretendentam:
- jāatbilst Latvijas Republikas valsts amatpersonai izvirzītām prasībām
- jābūt profesoram vai ieguvušam doktora zinātnisko grādu
- jābūt vismaz 5 gadu akadēmiskā darba pieredzei augstākās izglītības
iestādē
- jābūt darba stāžam ne mazākam par 5 gadiem jūrniecības nozarē
Ar nolikumu "Par Latvijas Jūras akadēmijas rektora vēlēšanām" var
iepazīties LJA mājaslapā.
Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi rektora amata pretendents ir
apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei, piekrīt sava CV un
savas iesniegtās LJA vadības un attīstības koncepcijas turpmāko 5 darbības gadu
periodam publicēšanai LJA mājaslapā iekšējā Intranet tīklā; ir informēts, ka
vēlēšanu kandidātu izvērtēšanas gaitā tiks organizētas kandidātu publiskas
diskusijas.
Vēlēšanas notiks 2018. gada 28. maijā plkst. 14.00 auditorijā BI.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka:
1) jūsu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras
akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016; tālr.
67161129.
OP 2018/77.AKK3
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un
finansēšanas departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļā
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā
valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām,
izstrādāšanu, veic normatīvo aktu projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem
novērtējumu, kā arī nodrošina pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un
finanšu rādītāju analīzi, izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības
politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finanšu jomā
- vismaz 2 gadu darba pieredze valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā
- darba pieredze pašvaldību finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas un izpratne par pašvaldību finanšu jautājumiem, par valsts
pārvaldes darbības principiem
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru, spēja sagatavot prezentācijas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta kolektīvam, ja esi gatavs uzņemties:
- sagatavot vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā valsts budžeta
likumprojekta daļu, kas saistīta ar valsts budžeta resoru
64. "Dotācijas pašvaldībām"
- veikt pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķina kārtējā gada analīzi un
veikt gadskārtējo pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķinu
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par attīstības plānošanas dokumentu un
normatīvo aktu projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz pašvaldību
budžetiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 15 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/77.AKK4
Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264)
izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu uz
noteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Eiropas Savienības un starptautiskās
sadarbības nodaļa nodrošina starptautiskās sadarbības īstenošanu, koordinē
pārbaužu, kas saistītas ar Datu valsts inspekcijas pārstāvību Eiropas
Savienības līmeņa darba grupās, īstenošanu, pārstāv Datu valsts inspekciju
Eiropas Savienības un starptautiskajos forumos personas datu aizsardzības jomā.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus,
analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un
nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzības
pilnveidošanai Latvijā un Eiropas Savienības līmenī, aizstāvēt Datu valsts
inspekcijas viedokli un gūt pieredzi darbā ar Eiropas Savienības iestādēm un
starptautiskajām organizācijām, tad aicinām pievienoties Datu valsts
inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.
Mēs tev uzticēsim sagatavot materiālus pārbaudēm, revīzijām un Datu valsts
inspekcijas pārstāvēšanai Eiropas Savienības un Eiropas Padomes līmeņa darba
grupās un institūcijās, ziņojumu un vēstuļu projektus Latvijas Republikas
institūcijām, Eiropas Savienības institūcijām, starptautiskajām un ārvalstu
institūcijām, atbilstoši datu subjekta pieprasījumam sagatavot informācijas
pieprasījumu nosūtīšanai Eiropas Tiesu sadarbības vienībai (Eurojust),
piedalīties izvērtējumu ziņojumu sagatavošanā par veikto pārbaužu un revīziju
rezultātiem, izskatīt, sagatavot un saskaņot starptautisko finanšu instrumentu
līdzfinansētu projektu dokumentāciju saistībā ar projektu īstenošanu, sniegt
konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- vēlama darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to
risināšanu
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- vēlama pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu
līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
- darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu
- pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu
projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā
Ierēdņa darba vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
nodaļas vecākā eksperta amatam noteikta 35. saime "Politikas
ieviešana", III līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no
752 EUR līdz 1004 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts
inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2018/77.AKK5
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem
ierēdņu amatiem - Daugavpils teritoriālās struktūrvienības probācijas
speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku un 1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās
garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Daugavpils
TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese:
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz Daugavpils teritoriālajā
struktūrvienībā Lāčplēša ielā 41, Daugavpilī. Informācija pa tālruni 67021178
vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kas ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Daugavpils teritoriālajā
struktūrvienībā Lāčplēša ielā 41, Daugavpilī.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/77.AKK6
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Neformālās
izglītības departamenta Interešu izglītības un audzināšanas darba nodaļas
vecākā referenta (darbinieka) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība
- pieredze pedagoģiskajā darbā (vēlams vispārējā vai profesionālajā
izglītībā)
- pieredze metodiskā darba vadīšanā un īstenošanā
- pieredze pasākumu/projektu audzināšanas darba jomā organizēšanā
- labas komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme
- vēlama angļu valodas prasme
Veicamie amata pienākumi:
- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide)
ar pašvaldību audzināšanas darba speciālistiem, profesionālās izglītības
iestāžu direktoru vietniekiem audzināšanas darbā, izglītības pārvalžu
darbiniekiem, pedagogiem, sociālajiem partneriem, valsts institūciju
darbiniekiem par audzināšanas darba jautājumiem
- organizēt profesionālās kompetences pilnveides pasākumus (seminārus,
kursus, pieredzes apmaiņas pasākumus) pedagogiem audzināšanas darba jomā
- koordinēt valsts nozīmes pasākumu/projektu organizēšanu un īstenošanu
audzināšanas darba jomā
- koordinēt metodisko līdzekļu/atbalsta materiālu izstrādi audzināšanas
darba pilnveidei
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un
priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus
- sniegt priekšlikumus un izstrādāt normatīvo aktu projektus
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem; sniegt ar audzināšanas darba saturu saistītu informāciju dažādiem
politikas plānošanas un analīzes dokumentiem, pētījumiem un izvērtējumiem
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu, sākot no 783 EUR pirms nodokļu nomaksas
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centra tuvumā (Strūgu
ielā 4)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapā www.visc.gov.lv sadaļā "Vakances")
Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa,
Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050 ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Informējam, ka
pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts izglītības satura centrs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.