Laidiens: 13.04.2018., Nr. 74
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/74.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Veterinārās uzraudzības departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas
daļas vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu
ielā 30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze darbā ar zālēm vai veterinārajām zālēm
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba
pienākumu veikšanai, un prasme strādāt ar biroja programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj komunicēt, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru amata darbības jomā
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- izpratne par valsts pārvaldes darbību
- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- ļoti laba komunikāciju prasme
Galvenie amata pienākumi:
- veikt reģistrācijai, pārreģistrācijai vai izmaiņām iesniegto veterināro
zāļu novērtēšanu
- novērtēt veterināro zāļu atlikušo krājumu izplatīšanas atļauju iesniegumus
- pilnveidot Latvijas veterināro zāļu reģistra klasifikatorus
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- pieredzi un zināšanas veterināro zāļu novērtēšanā un reģistrācijā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt
Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30,
Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "VUD Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais eksperts". Tālr.
uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/74.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas
speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas
un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Salaspils filiāle
- KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011, vai iesniegt personīgi Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības
Salaspils filiālē, Rīgas ielā 30A, Salaspilī. Informācija pa tālr. 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/74.AKK3
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es
uzraudzības jomā valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu uz nenoteiktu
laiku
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās
labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes
un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības
kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es uzraudzības jomā amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas
ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t.sk. pieņemt pārvaldes lēmumus
pārbaudes ietvaros
- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu
saistītos dokumentus un dokumentu projektus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi,
izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu
- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu
pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai
- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un
efektivitātes paaugstināšanu
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi),
vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 2 gadi)
- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze konfliktu risināšanā
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības
dalībvalstu valoda
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 26.1. saimes IV līmenī (11. mēnešalgu
grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju -, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam vecākais eksperts" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67387865.
OP 2018/74.AKK4
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latvijas Valsts arhīva Izziņu nodaļas
vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā, Bezdelīgu ielā
1A)
Latvijas Valsts arhīvā tiek uzkrāti un glabāti Latvijas Republikas augstāko
valsts pārvaldes institūciju, Rīgas un Jūrmalas pilsētas pašvaldību institūciju
dokumenti, kā arī sabiedrisko organizāciju, biedrību, privātpersonu dokumenti
un kolekcijas. Latvijas Valsts arhīvā ir uzkrāts arī plašs trimdas latviešu
organizāciju dokumentu klāsts.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- labas, pieredzē balstītas zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares
jomā vairāk par trīs gadiem
- ļoti labas zināšanas par normatīvajiem dokumentus, kas saistīti ar Arhīva
nozari un dokumentu izmantošanu, kā arī dokumentu juridiskā spēka pielietošanu
un īstenošanu
- labi attīstītas kompetences: elastīga domāšana, komunikācija, spēja
pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, patstāvība, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata
pienākumu izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, vēlama pieredze
darbā ar datubāzēm
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību arhīva klientiem sociāltiesisko jautājumu
risināšanai nepieciešamo arhīva dokumentu sagatavošanā
- nodrošināt arhīva klientiem vispusīgu dažāda rakstura arhīva dokumentos
esošās informācijas iegūšanu, ievērojot citu personu fizisko datu aizsardzības
prasības
- pēc klientu pieprasījuma veikt sastādīto dokumentu tulkošanu svešvalodās
- izmantot darbā Vienoto valsts arhīvu informācijas sistēmu (VVAIS)
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē, kā arī specializēto iekšējo mācību programmu
- mēnešalgu pārbaudes laikā 825 euro (860 euro atbilstoši profesionālajai pieredzei 3. kategorijai)
pirms nodokļu nomaksas
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz vai jānosūta pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija uz
e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai Latvijas
Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050.
Uzziņas pa tālr. 22324649, 25906683. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances".
OP 2018/74.AKK5
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Sēlijas virsmežniecības vecākā inspektora (juridiskajos jautājumos) ierēdņa
amatu (uz noteiktu laiku), darbavieta Mežrūpnieku ielā 2a, Jēkabpilī
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- juridiskā darba pieredze ne mazāka par 1 gadu (vēlams valsts pārvaldes
iestādē)
- vēlama pieredze administratīvo tiesību jomā
- prasme efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot dokumentus (pierādījumus, pieteikumus, pieprasījumus) par
konstatētajiem pārkāpumiem iesniegšanai tiesību aizsardzības iestādēs
- sagatavot un iesniegt tiesai prasības pieteikumus un pieteikumus, kā arī
paskaidrojumus un pārsūdzības krimināllietās, civillietās, administratīvo
pārkāpumu un administratīvajās lietās
- pārstāvēt VMD tiesās, pamatojoties uz pilnvarojumu
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 835 līdz 1150 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67220027.
OP 2018/74.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
un nekustamā īpašuma departamenta vecākā eksperta (iepirkumu jomā) valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- centralizēto publisko iepirkumu realizācijas, tai skaitā ministrijas
īstenoto Eiropas Savienības fondu un citu starptautisko
finanšu instrumentu finansētu projektu vajadzībām, nodrošināšana;
ministrijas iepirkuma komisijas vadīšana
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt centralizēto publisko iepirkumu procesu
- nodrošināt nepieciešamo publisko iepirkumu dokumentu izstrādi atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt ministrijas izveidotās iepirkuma komisijas vadību un
administratīvo darbu
- nodrošināt atzinumu sagatavošanu par citu valsts institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu projektiem publisko iepirkumu jomā
- izstrādāt ministrijas iekšējos tiesību aktu projektus iepirkumu jomā
- nodrošināt ministrijas iepirkumu plānu sagatavošanu, to izpildes kontroli
un atskaišu par plānu izpildi sagatavošanu
- nodrošināt noteikto pārskatu par publiskajiem iepirkumiem sagatavošanu un
iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojā
- pārstāvēt ministrijas intereses Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēdēs
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz ministrijā saņemto korespondenci
publisko iepirkumu jomā
- nodrošināt ministrijas organizēto publisko iepirkumu lietu veidošanu un to
uzglabāšanu atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlama tiesību zinātnē
- pieredze juridiskajā darbā, t. sk. līgumu izstrādē
- pieredze publisko iepirkumu jomā ilgāka par 3 gadiem
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
- zināšanas publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu un kompetento
institūciju izstrādāto publiskā iepirkuma vadlīniju piemērošanas jomā
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1647,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats
klasificēts 2. amata saimes V līmenī, 12. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp
pieredze publisko iepirkumu jomā (ja pieteikuma vēstulē nav
aprakstīta pieredze publisko iepirkumu jomā, konkursa komisija uzskata, ka
pretendentam nav šādas pieredzes);
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai);
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi " JNĪD vecākais eksperts"
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko
uzdevumu;
- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047993.
OP 2018/74.AKK7
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz darbinieka
amatu - Iepirkumu un apgādes speciālists (uz nenoteiktu laiku) Finanšu
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vēlama augstākā izglītība (var būt vispārējā vidējā, speciālā vai arodizglītība)
- vēlama praktiskā darba pieredze līdzīgā amatā
- ar amata pienākumiem saistīto normatīvo aktu pārziņa
- zināšanas dokumentu pārvaldībā (DocLogix; Horizon)
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu
- vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras piemērošanā un Elektronisko
iepirkumu sistēmas izmantošanā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Amata pienākumi:
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par saimnieciskajiem jautājumiem
- plānot, organizēt, īstenot un apkopot Maksātnespējas administrācijas
valsts iepirkumus atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt līgumu projektus
- nodrošināt Maksātnespējas administrācijas darba aizsardzības, darba
drošības, ugunsdrošības un elektrodrošības prasību izpildi
- nodrošināt Maksātnespējas administrācijas darbībai nepieciešamo preču un
pakalpojumu iegādi
- plānot, organizēt un koordinēt Maksātnespējas administrācijas
transportlīdzekļu lietošanu, kontrolēt un atbildēt par dienesta
transportlīdzekļu tehnisko stāvokli, nepieciešamības gadījumā veikt kurjera
pienākumus starp Maksātnespējas administrāciju un citām fiziskām un juridiskām
personām
- nodrošināt kvalifikācijas pilnveides un citu pasākumu organizēšanu
atbilstoši departamenta kompetencei
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu, sākot no 835 līdz 1190 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju līdz 2018. gada 21. aprīlim.
Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu
ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
OP 2018/74.AKK8
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu
pārvaldības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku
(darbavieta Bezdelīgu ielā 1A, Rīgā)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās
radnieciskās jomās)
- labas teorētiskās zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā
- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus
- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes
par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata
pienākumu izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datubāzēm
un elektroniskajiem dokumentiem
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības,
sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos
- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA
- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu
klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu
iznīcināšanas aktus
Ierēdņa amatam noteikta 18.1. apakšsaime "Arhīvu
pakalpojumi", IVA līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Mēnešalga no 900 euro līdz 950 euro
pirms nodokļu nomaksas.
Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz
vai jānosūta pieteikumu un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās
izglītības apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personāla
vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālr.
29579108 22324649.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/74.AKR1
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
09.04.2018. Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā
uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta LELDE STIVRINIECE.
OP 2018/74.AKR2
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa
kārtībā 11.04.2018. Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatā
ir iecelts RAIVIS BRESIS.
OP 2018/74.AKR3
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Finanšu resursu departamenta vecākā
eksperta ierēdņa amatā no 2018.gada 12.aprīļa uz nenoteiktu laiku iecelts JĀNIS ĢĒĢERIS.