Laidiens: 12.04.2018., Nr. 73
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/73.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Funkciju izpildes departamenta Rīgas
reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā valsts notāra/-es ierēdņa
amatā
Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un
profesionalitāte.
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļa nodrošina uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību,
filiāļu reģistrāciju un komersantu, to filiāļu ierakstīšanu komercreģistrā,
koncernu līgumu, publiskās un privātās partnerības līgumu, Eiropas ekonomisko
interešu grupu un Eiropas uzņēmējsabiedrību reģistrāciju.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības,
Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu
reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos
izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8.mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2018/73.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Attīstības departamenta
sistēmanalītiķa/-es amatā
Mums ir svarīgi, lai tev piemīt analītiska domāšana, plānošanas un
organizēšanas prasmes, spēja strādāt patstāvīgi
Attīstības departaments nodrošina Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmas
(URIS), kā arī citu Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmu, informācijas tehnoloģiju,
infrastruktūras darbību un attīstību un sekmē Uzņēmumu reģistra funkciju
kvalitatīvu ieviešanu un norisi.
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmas (URIS) darbību un
piedalīties tās darbības stratēģijas izstrādē un ieviešanā
- analizēt iestādes funkciju procesus ar mērķi tos attīstīt, izmantojot
informācijas tehnoloģiju risinājumus
- piedalīties amata kompetencē esošos iepirkumos sadarbībā ar iepirkuma
komisijām
- analizēt informācijas sistēmu lietotāju vajadzības, piedalīties projektu
specifikācijas sagatavošanā
- izstrādāt sistēmas prasības atbilstoši funkcionalitātes, kvalitātes un
resursietilpības nosacījumiem
Prasības pretendentiem:
- nepabeigta, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
datorzinātnēs vai saistītā jomā
- zināšanas informācijas tehnoloģijās, informācijas sistēmu uzturēšanā un
pilnveidošanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas
apmaiņas standartiem
- iepriekšēja pieredze sistēmanalīzes metodiku un rīku izvēlē un lietošanā
- vēlama iepriekšēja pieredze informācijas sistēmu dokumentācijas un
programmatūras izstrādē, testēšanā vai ieviešanā
- vēlama pieredze darbā ar SQL datubāzēm
- vēlama iepriekšēja pieredze lietotāju intervēšanā, izmantojot intervēšanas
metodiku
- labas komunikācijas spējas un augsta atbildības izjūta
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 940,00 EUR līdz 1578,00 EUR un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas, motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/73.AKK3
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lietošanā esošo
bīstamo iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas u. c.)
uzraudzību un kontroli, lai, atbilstoši lietotas un uzturētas, tās neapdraudētu
cilvēka dzīvību, veselību, vidi vai materiālās vērtības. Lai īstenotu šo
funkciju,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības
daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu bīstamo iekārtu uzraudzības jomā (viena vakance
uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
mašīnbūves jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to darbības principiem
- praktiskā darba pieredze specialitātē
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- priekšrocība - profesionālās (tehnisko nozaru) terminoloģijas pārzināšana
angļu, vācu un krievu valodā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu tehniskās uzraudzības jomā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas
projektos
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt pārbaudes lietošanā esošajām bīstamajām iekārtām, kontrolējot
normatīvo aktu ievērošanu
- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus
- izskatīt sūdzības/nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas bīstamās iekārtas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr.
67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi.
OP 2018/73.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu -
ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku
izglītībai" (Nr. 7.1.1.0/15/I/001) vecākā/-ās
eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs)
- vismaz divu gadu darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā
(vēlams valsts pārvaldē)
- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- organizēšanas, plānošanas un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar un biroja tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: veikt ESF projekta "Atbalsts
bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 aktivitāšu īstenošanas
kvalitātes un atbilstības projekta īstenošanas prasībām pārraudzību, novērtējot
aktivitāšu īstenošanas atbilstību Aģentūras iekšējos un ārējos normatīvajos
aktos noteiktajam. Veikt pārbaudes apmācību, prakses īstenošanas vietās un
filiālēs, sagatavot pārbaudes aktus, sniegt konsultācijas un ieteikumus
konstatēto trūkumu novēršanai. Organizēt un pārraudzīt sniegto norādījumu un
ieteikumu izpildi. Piedalīties atbilžu sagatavošanā ar projekta īstenošanu
saistīto juridisko un fizisko personu sūdzībām un iesniegumiem. Apkopot un
analizēt atsauksmes par izglītības programmu īstenošanas kvalitāti, sagatavot
pārskatus. Piedalīties metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē, sniegt
metodisku un organizatorisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam un
filiālēm.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
darba dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālr. 67021018 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/73.AKK5
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā.
Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora
vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā un profesionālās
izaugsmes iespējas
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 655 līdz 850 euro pirms
nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas
vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē pēdējo piecu gadu
laikā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt pa pastu Valsts
vides dienesta Jelgavas reģionālajai vides pārvaldei Kazarmes
ielā 17a, Jelgavā, LV-3007, vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides
pārvaldē Kazarmes ielā 17a, Jelgavā.
Kontaktinformācija: tālr. 63023228, fakss 63080666; e-pasta adrese: jelgava@jelgava.vvd.gov.lv.
OP 2018/73.AKK6
Ja esi atvērts, idejām bagāts un gatavs jauniem izaicinājumiem, aicinām
tevi pievienoties Ekonomikas ministrijas komandai Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es amatā
Ekonomikas ministrijai ir nepieciešamas tavas zināšanas Inovācijas procesu
un stratēģiju plānošanā un īstenošanā. Augstu vērtēsim tavas ierosmes un
priekšlikumus Latvijas inovācijas sistēmas pilnveidošanai, jo īpaši jaunu
iniciatīvu izstrādē un attīstīšanā inovatīvas uzņēmējdarbības atbalstam.
Tavos pienākumos ietilps Inovācijas nodaļas kompetencē esošās politikas un
saistīto politiku plānošana un ieviešanas uzraudzīšana. Tev būs iespēja
iesaistīties pārrobežu projekta īstenošanā, kā arī izmantot savas zināšanas,
idejas un pieredzi, lai veiktu citas funkcijas Inovācijas jomas prioritāro un
aktuālo uzdevumu īstenošanai un plašākai inovācijas aktivitātes sekmēšanai
Latvijā un pārrobežu līmenī.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras
svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu,
pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības institūcijām
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto 1150-1400 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv,
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2018/73.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu
amata vietām - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Tiesiskā
nodrošinājuma un licencēšanas nodaļas juriskonsults/-e (3 amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- ne mazāk kā viena gada darba pieredze jurista amatā pēdējo trīs gadu
periodā (t. sk. pieredze administratīvo aktu vai normatīvo aktu
projektu sagatavošanā)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, spēja
identificēt problēmas, piedāvāt problēmu risinājumu
- praktiska pieredze juridisku dokumentu izstrādē; t. sk. sagatavojot
administratīvo aktu projektus, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- orientācija uz augstu kvalitāti uzdevumu izpildē, attīstību un
profesionālo pilnveidošanos
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi veikt darba
pienākumu
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūrai normatīvajos aktos noteiktās
bezdarba samazināšanas valsts politikas īstenošanas juridisko atbalstu.
Sagatavot un izvērtēt līgumprojektus un vienošanās projektus, iekšējo normatīvo
aktu, rīkojumu un lēmumu projektus. Izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisko
un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem. Konsultēt un
sniegt metodisku palīdzību struktūrvienībām departamenta kompetences
jautājumos. Pārstāvēt Nodarbinātības valsts aģentūras intereses tiesā un citās
valsts pārvaldes iestādēs
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija:
877,00 EUR, 3. kategorija: 1010,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JD_juriskonsults".
Informācija pa tālr. 67021770 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie
pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2018/73.AKK8
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu uzskaites, analīzes un plānošanas
nodaļas vadītājs galvenais grāmatvedis (uz nenoteiktu laiku)
Amata kods: 1211 04.
Amata mērķis: Vadīt, plānot un organizēt Zāļu valsts aģentūras finanšu
analīzes, plānošanas un grāmatvedības procesus.
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt iestādes grāmatvedības un finanšu politiku atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- vadīt stratēģisko un īstermiņa finanšu plānošanu
- analizēt informāciju par budžeta izpildi, analizēt finanšu riskus
- vadīt un kontrolēt finanšu, nodokļu statistikas un operatīvo pārskatu
sagatavošanu un sniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam, Valsts kasei un
Centrālajai statistikas pārvaldei
- organizēt iekšējās kontroles sistēmu finanšu jomā, identificēt riskus un
plānot pasākumus finanšu risku mazināšanai
- nodrošināt Aģentūras maksas pakalpojumu izmaksu kalkulāciju, kontrolēt
Aģentūras maksas pakalpojumu cenu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- izstrādāt grāmatvedības un finanšu procedūras
- nodrošināt gada pārskata sagatavošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomās
- zināšanas par normatīvo aktu prasībām finanšu plānošanas, grāmatvedības un
nodokļu piemērošanas jomās, izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un
dokumentu apriti
- pieredze gada pārskatu sagatavošanā
- vēlama praktiskā darba pieredze galvenā grāmatveža vai galvenā grāmatveža
vietnieka amatā vai finanšu revidenta amatā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, analītiskā domāšana un spēja
strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas sadarbības spējas, spēja risināt sarežģītas un nestandarta
situācijas, pieredze personāla vadīšanā un spēja strādāt gan patstāvīgi, gan
komandā
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams "Horizon")
un iemaņas darbā ar MS Excel un MS Word pieredzējuša lietotāja līmenī
- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (C1), angļu valodas zināšanas
vidējā līmenī (B1)
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amatam noteikts 12.1. saimes "Grāmatvedība" IVA līmenis un
12. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 1253 euro,
2. kategorija - līdz 1442 euro, 3.
kategorija - līdz 1647 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2018. gada 27. aprīlim
lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2018/73.AKK9
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina
atklātu konkursu uz darbinieka amatu - vecākais referents Resursu vadības
departamenta Projektu vadības nodaļā (uz Darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 9.2.4.specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību
veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši,
nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem"
9.2.4.1.pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses
pasākumi" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju par veselības
veicināšanas un slimību profilakses jautājumiem
- piedalīties Projekta ietvaros īstenojamo iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā
un pretendentu izvērtēšanā
- veikt veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu saturisko
uzraudzību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības
zinātnēs, dabaszinātnēs, sociālajās zinātnēs vai izglītības zinātnēs
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai ar
sabiedrības veselību vai veselības veicināšanu saistītā jomā
- vēlama pieredze veselības veicināšanas vai slimību profilakses pasākumu
plānošanā, īstenošanā vai novērtēšanā
- zināšanas par veselību un to ietekmējošajiem faktoriem, sabiedrības
veselības problēmām, to novēršanas iespējām, izpratne par veselības aprūpes
politiku
- spēja analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to
risinājumus
- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera
prasmes, spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem
- angļu valodas zināšanas A2 līmenī
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu Projekta ietvaros
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/73.AKK10
Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Nodrošinājuma pavēlniecība (NP) izsludina
konkursu uz Transporta remonta nodrošinājuma centra Atbalsta daļas Personāla un
lietvedības nodaļas personāla inspektora/-es amatu (civilais darbinieks, vienu
amata vietu) uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā, Vagonu ielā 38
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība (vismaz bakalaura grāds vai 2.līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) personāla vadībā, cilvēkresursu vadībā, vadības zinībās vai tiesību
zinību jomā
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze
- zināšanas Darba likuma, Valsts civildienesta likuma, Militāra dienesta
likuma un saistīto personāla vadības jomu reglamentējošo normatīvo aktu normu
piemērošanā
- prasme strādāt ar Microsoft Office programmām
- prasme noformēt lietišķās sarakstes dokumentāciju
- valsts valodas runas un rakstu prasme atbilstoši
C līmeņa 1.pakāpē, angļu valodas prasme profesionālas nepieciešamības ietvaros
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva
- spēja strādāt komandā un individuāli, prasme saglabāt emocionālu
stabilitāti stresa situācijās
Priekšrocība pretendentam, kuram ir pieredze NBS.
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot personālsastāva un ierindas dienesta pavēļu projektus par
profesionālā dienesta karavīriem un civilo personālu
- sagatavot amatu sarakstu un nepieciešamo dokumentāciju par izmaiņām amatu
sarakstos
- piedalīties amatu aprakstu (darba aprakstu) izstrādē
- organizēt civilā personāla darba izpildes novērtēšanas procesu (sagatavot
protokolus, apkopot rezultātus u.c.)
- veikt personu lietu noformēšanu un turpmāko uzturēšanu, veikt lietu
noformēšanu un nodošanu arhīvam
- veikt datu ievadīšanu automātiskajā personālsastāva uzskaites sistēmā
Mēs iedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu Valsts pārvaldē
- pilnu darba slodzi un kvalifikācijas celšanas iespējas
- sociālās garantijas (t.sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši Valsts
pārvaldē noteiktajam
- amats klasificēts 30.amata saimes III līmenī ar mēnešalgu atbilstoši
9.mēnešalgu grupai no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu
kopijas - nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma
pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56,
LV-1004, vai uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālr.
papildu informācijai 67804443.
OP 2018/73.AKK11
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē:
- uz vienu docenta amata vietu - sociālā un ekonomiskā ģeogrāfija, vides
pārvaldība
- uz četrām vadošā pētnieka amata vietām - sociālā un ekonomiskā
ģeogrāfija
- uz divpadsmit vadošā pētnieka amata vietām - Zemes zinātne, fiziskā
ģeogrāfija un vides zinātne
- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu - sociālā un ekonomiskā ģeogrāfija
- uz desmit pētnieka (Dr.) amata vietām - Zemes zinātne, fiziskā
ģeogrāfija un vides zinātne
- uz piecām pētnieka amata vietām - Zemes zinātne, fiziskā ģeogrāfija un
vides zinātne
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Zemes zinātne, fiziskā
ģeogrāfija un vides zinātne
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 12. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/73.AKK12
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu
uzraudzības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku līdz 2022. gada
30. decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.-2020. gada
plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta laiku)
Galvenie pienākumi:
- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana, analīze un
projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- nepieciešamās dokumentācijas un tās grozījumu izstrāde, lai nodrošinātu
vadības un kontroles sistēmas ieviešanu ministrijā kā deleģētajā iestādē
- sadarbība ar citām iestādēm, kas nodrošina Patvēruma migrācijas un
integrācijas fonda ieviešanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā sociālajās
zinātnēs ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības vai citu ārvalstu
finanšu palīdzības instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā
- vēlama darba pieredze normatīvo aktu izstrādē
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- labas zināšanas Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
jautājumos
- labas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos, projektu vadības un
grāmatvedības jomās
- labas angļu valodas zināšanas (šī Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs, atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai
http://www.europass.lv/valodu-pase)
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
- prasme operatīvi, atbilstoši prioritātēm, koordinēt veicamos amata
pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 44. saime "Ārvalstu finanšu instrumentu
vadība", IIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1224 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 26. aprīlim jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības
nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne
vēlāk kā līdz 2018. gada 26. aprīlim), vai jānosūta elektroniski uz
e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar
norādi "Pieteikums konkursam uz ESFD Eiropas Savienības fondu uzraudzības
nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku līdz 2022. gada
30. decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.-2020. gada
plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta
laiku)":
- motivēta pieteikuma vēstule,
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā, vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas),
- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments
vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par
to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds,
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. anta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html),
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālr. uzziņām 67330244.
OP 2018/73.AKK13
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības
organizatora amats (4 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt risinājumu
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par uz klientu orientētu darbību
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem
aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām
un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija:
670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz
e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.