Laidiens: 12.04.2018., Nr. 73

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/73.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā valsts notāra/-es ierēdņa amatā

Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte.

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļa nodrošina uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību, filiāļu reģistrāciju un komersantu, to filiāļu ierakstīšanu komercreģistrā, koncernu līgumu, publiskās un privātās partnerības līgumu, Eiropas ekonomisko interešu grupu un Eiropas uzņēmējsabiedrību reģistrāciju.

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2018/73.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Attīstības departamenta sistēmanalītiķa/-es amatā

Mums ir svarīgi, lai tev piemīt analītiska domāšana, plānošanas un organizēšanas prasmes, spēja strādāt patstāvīgi

Attīstības departaments nodrošina Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmas (URIS), kā arī citu Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmu, informācijas tehnoloģiju, infrastruktūras darbību un attīstību un sekmē Uzņēmumu reģistra funkciju kvalitatīvu ieviešanu un norisi.

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmas (URIS) darbību un piedalīties tās darbības stratēģijas izstrādē un ieviešanā

- analizēt iestādes funkciju procesus ar mērķi tos attīstīt, izmantojot informācijas tehnoloģiju risinājumus

- piedalīties amata kompetencē esošos iepirkumos sadarbībā ar iepirkuma komisijām

- analizēt informācijas sistēmu lietotāju vajadzības, piedalīties projektu specifikācijas sagatavošanā

- izstrādāt sistēmas prasības atbilstoši funkcionalitātes, kvalitātes un resursietilpības nosacījumiem

Prasības pretendentiem:

- nepabeigta, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai saistītā jomā

- zināšanas informācijas tehnoloģijās, informācijas sistēmu uzturēšanā un pilnveidošanā

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas apmaiņas standartiem

- iepriekšēja pieredze sistēmanalīzes metodiku un rīku izvēlē un lietošanā

- vēlama iepriekšēja pieredze informācijas sistēmu dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā vai ieviešanā

- vēlama pieredze darbā ar SQL datubāzēm

- vēlama iepriekšēja pieredze lietotāju intervēšanā, izmantojot intervēšanas metodiku

- labas komunikācijas spējas un augsta atbildības izjūta

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 940,00 EUR līdz 1578,00 EUR un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas, motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/73.AKK3

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lietošanā esošo bīstamo iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas u. c.) uzraudzību un kontroli, lai, atbilstoši lietotas un uzturētas, tās neapdraudētu cilvēka dzīvību, veselību, vidi vai materiālās vērtības. Lai īstenotu šo funkciju,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu bīstamo iekārtu uzraudzības jomā (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība mašīnbūves jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to darbības principiem

- praktiskā darba pieredze specialitātē

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- priekšrocība - profesionālās (tehnisko nozaru) terminoloģijas pārzināšana angļu, vācu un krievu valodā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu tehniskās uzraudzības jomā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas projektos

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt pārbaudes lietošanā esošajām bīstamajām iekārtām, kontrolējot normatīvo aktu ievērošanu

- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus

- izskatīt sūdzības/nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas bīstamās iekārtas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/73.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" (Nr. 7.1.1.0/15/I/001) vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz divu gadu darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā (vēlams valsts pārvaldē)

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- organizēšanas, plānošanas un komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar un biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: veikt ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 aktivitāšu īstenošanas kvalitātes un atbilstības projekta īstenošanas prasībām pārraudzību, novērtējot aktivitāšu īstenošanas atbilstību Aģentūras iekšējos un ārējos normatīvajos aktos noteiktajam. Veikt pārbaudes apmācību, prakses īstenošanas vietās un filiālēs, sagatavot pārbaudes aktus, sniegt konsultācijas un ieteikumus konstatēto trūkumu novēršanai. Organizēt un pārraudzīt sniegto norādījumu un ieteikumu izpildi. Piedalīties atbilžu sagatavošanā ar projekta īstenošanu saistīto juridisko un fizisko personu sūdzībām un iesniegumiem. Apkopot un analizēt atsauksmes par izglītības programmu īstenošanas kvalitāti, sagatavot pārskatus. Piedalīties metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē, sniegt metodisku un organizatorisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam un filiālēm.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 darba dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_vecākais_eksperts". Informācija pa tālr. 67021018 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/73.AKK5

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā.

Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 655 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajai vides pārvaldei Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, LV-3007, vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē Kazarmes ielā 17a, Jelgavā.

Kontaktinformācija: tālr. 63023228, fakss 63080666; e-pasta adrese: jelgava@jelgava.vvd.gov.lv.


OP 2018/73.AKK6

Ja esi atvērts, idejām bagāts un gatavs jauniem izaicinājumiem, aicinām tevi pievienoties Ekonomikas ministrijas komandai Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatā

Ekonomikas ministrijai ir nepieciešamas tavas zināšanas Inovācijas procesu un stratēģiju plānošanā un īstenošanā. Augstu vērtēsim tavas ierosmes un priekšlikumus Latvijas inovācijas sistēmas pilnveidošanai, jo īpaši jaunu iniciatīvu izstrādē un attīstīšanā inovatīvas uzņēmējdarbības atbalstam.

Tavos pienākumos ietilps Inovācijas nodaļas kompetencē esošās politikas un saistīto politiku plānošana un ieviešanas uzraudzīšana. Tev būs iespēja iesaistīties pārrobežu projekta īstenošanā, kā arī izmantot savas zināšanas, idejas un pieredzi, lai veiktu citas funkcijas Inovācijas jomas prioritāro un aktuālo uzdevumu īstenošanai un plašākai inovācijas aktivitātes sekmēšanai Latvijā un pārrobežu līmenī.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu, pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto 1150-1400 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/73.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Tiesiskā nodrošinājuma un licencēšanas nodaļas juriskonsults/-e (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- ne mazāk kā viena gada darba pieredze jurista amatā pēdējo trīs gadu periodā (t. sk. pieredze administratīvo aktu vai normatīvo aktu projektu sagatavošanā)

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, spēja identificēt problēmas, piedāvāt problēmu risinājumu

- praktiska pieredze juridisku dokumentu izstrādē; t. sk. sagatavojot administratīvo aktu projektus, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- orientācija uz augstu kvalitāti uzdevumu izpildē, attīstību un profesionālo pilnveidošanos

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi veikt darba pienākumu

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūrai normatīvajos aktos noteiktās bezdarba samazināšanas valsts politikas īstenošanas juridisko atbalstu. Sagatavot un izvērtēt līgumprojektus un vienošanās projektus, iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu un lēmumu projektus. Izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem. Konsultēt un sniegt metodisku palīdzību struktūrvienībām departamenta kompetences jautājumos. Pārstāvēt Nodarbinātības valsts aģentūras intereses tiesā un citās valsts pārvaldes iestādēs

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 877,00 EUR, 3. kategorija: 1010,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JD_juriskonsults". Informācija pa tālr. 67021770 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2018/73.AKK8

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu uzskaites, analīzes un plānošanas nodaļas vadītājs galvenais grāmatvedis (uz nenoteiktu laiku)

Amata kods: 1211 04.

Amata mērķis: Vadīt, plānot un organizēt Zāļu valsts aģentūras finanšu analīzes, plānošanas un grāmatvedības procesus.

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt iestādes grāmatvedības un finanšu politiku atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- vadīt stratēģisko un īstermiņa finanšu plānošanu

- analizēt informāciju par budžeta izpildi, analizēt finanšu riskus

- vadīt un kontrolēt finanšu, nodokļu statistikas un operatīvo pārskatu sagatavošanu un sniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam, Valsts kasei un Centrālajai statistikas pārvaldei

- organizēt iekšējās kontroles sistēmu finanšu jomā, identificēt riskus un plānot pasākumus finanšu risku mazināšanai

- nodrošināt Aģentūras maksas pakalpojumu izmaksu kalkulāciju, kontrolēt Aģentūras maksas pakalpojumu cenu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt grāmatvedības un finanšu procedūras

- nodrošināt gada pārskata sagatavošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomās

- zināšanas par normatīvo aktu prasībām finanšu plānošanas, grāmatvedības un nodokļu piemērošanas jomās, izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti

- pieredze gada pārskatu sagatavošanā

- vēlama praktiskā darba pieredze galvenā grāmatveža vai galvenā grāmatveža vietnieka amatā vai finanšu revidenta amatā

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, analītiskā domāšana un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas sadarbības spējas, spēja risināt sarežģītas un nestandarta situācijas, pieredze personāla vadīšanā un spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams "Horizon") un iemaņas darbā ar MS Excel un MS Word pieredzējuša lietotāja līmenī

- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (C1), angļu valodas zināšanas vidējā līmenī (B1)

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amatam noteikts 12.1. saimes "Grāmatvedība" IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 1253 euro, 2. kategorija - līdz 1442 euro, 3. kategorija - līdz 1647 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2018. gada 27. aprīlim lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2018/73.AKK9

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - vecākais referents Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4.specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši, nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1.pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju par veselības veicināšanas un slimību profilakses jautājumiem

- piedalīties Projekta ietvaros īstenojamo iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un pretendentu izvērtēšanā

- veikt veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu saturisko uzraudzību

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības zinātnēs, dabaszinātnēs, sociālajās zinātnēs vai izglītības zinātnēs

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai ar sabiedrības veselību vai veselības veicināšanu saistītā jomā

- vēlama pieredze veselības veicināšanas vai slimību profilakses pasākumu plānošanā, īstenošanā vai novērtēšanā

- zināšanas par veselību un to ietekmējošajiem faktoriem, sabiedrības veselības problēmām, to novēršanas iespējām, izpratne par veselības aprūpes politiku

- spēja analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera prasmes, spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem

- angļu valodas zināšanas A2 līmenī

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu Projekta ietvaros

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/73.AKK10

Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Nodrošinājuma pavēlniecība (NP) izsludina konkursu uz Transporta remonta nodrošinājuma centra Atbalsta daļas Personāla un lietvedības nodaļas personāla inspektora/-es amatu (civilais darbinieks, vienu amata vietu) uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā, Vagonu ielā 38

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība (vismaz bakalaura grāds vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība) personāla vadībā, cilvēkresursu vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinību jomā

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze

- zināšanas Darba likuma, Valsts civildienesta likuma, Militāra dienesta likuma un saistīto personāla vadības jomu reglamentējošo normatīvo aktu normu piemērošanā

- prasme strādāt ar Microsoft Office programmām

- prasme noformēt lietišķās sarakstes dokumentāciju

- valsts valodas runas un rakstu prasme atbilstoši C līmeņa 1.pakāpē, angļu valodas prasme profesionālas nepieciešamības ietvaros

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva

- spēja strādāt komandā un individuāli, prasme saglabāt emocionālu stabilitāti stresa situācijās

Priekšrocība pretendentam, kuram ir pieredze NBS.

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot personālsastāva un ierindas dienesta pavēļu projektus par profesionālā dienesta karavīriem un civilo personālu

- sagatavot amatu sarakstu un nepieciešamo dokumentāciju par izmaiņām amatu sarakstos

- piedalīties amatu aprakstu (darba aprakstu) izstrādē

- organizēt civilā personāla darba izpildes novērtēšanas procesu (sagatavot protokolus, apkopot rezultātus u.c.)

- veikt personu lietu noformēšanu un turpmāko uzturēšanu, veikt lietu noformēšanu un nodošanu arhīvam

- veikt datu ievadīšanu automātiskajā personālsastāva uzskaites sistēmā

Mēs iedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu Valsts pārvaldē

- pilnu darba slodzi un kvalifikācijas celšanas iespējas

- sociālās garantijas (t.sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši Valsts pārvaldē noteiktajam

- amats klasificēts 30.amata saimes III līmenī ar mēnešalgu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56, LV-1004, vai uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālr. papildu informācijai 67804443.


OP 2018/73.AKK11

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē:

- uz vienu docenta amata vietu - sociālā un ekonomiskā ģeogrāfija, vides pārvaldība

- uz četrām vadošā pētnieka amata vietām - sociālā un ekonomiskā ģeogrāfija

- uz divpadsmit vadošā pētnieka amata vietām - Zemes zinātne, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātne

- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu - sociālā un ekonomiskā ģeogrāfija

- uz desmit pētnieka (Dr.) amata vietām - Zemes zinātne, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātne

- uz piecām pētnieka amata vietām - Zemes zinātne, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātne

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Zemes zinātne, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātne

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 12. maijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/73.AKK12

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 30. decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta laiku)

Galvenie pienākumi:

- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana, analīze un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- nepieciešamās dokumentācijas un tās grozījumu izstrāde, lai nodrošinātu vadības un kontroles sistēmas ieviešanu ministrijā kā deleģētajā iestādē

- sadarbība ar citām iestādēm, kas nodrošina Patvēruma migrācijas un integrācijas fonda ieviešanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā sociālajās zinātnēs ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē

- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu palīdzības instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā

- vēlama darba pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- labas zināšanas Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu jautājumos

- labas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos, projektu vadības un grāmatvedības jomās

- labas angļu valodas zināšanas (šī Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs, atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- prasme operatīvi, atbilstoši prioritātēm, koordinēt veicamos amata pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 44. saime "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība", IIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1224 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 26. aprīlim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne vēlāk kā līdz 2018. gada 26. aprīlim), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz ESFD Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 30. decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta laiku)":

- motivēta pieteikuma vēstule,

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā, vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas),

- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds,

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. anta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html),

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālr. uzziņām 67330244.


OP 2018/73.AKK13

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības organizatora amats (4 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt risinājumu

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par uz klientu orientētu darbību

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)