Laidiens: 10.04.2018., Nr. 71
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/71.AKK1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Personāla vadības nodaļas vecākā personāla speciālista ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku)
LIAA aicina savā komandā darbinieku, kura pienākumos ietilpst noteiktu
personāla vadības procesu organizēšana un koordinēšana tiešā nodaļas vadītāja
vadībā, sniedzot metodisku un konsultatīvu atbalstu nodarbinātajiem, vienotas
LIAA personāla vadības politikas īstenošanai.
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt LIAA nodarbināto darba izpildes novērtēšanas procesu
- organizēt LIAA nodarbināto apmācību procesu
- piedalīties LIAA personāla atlases procesā
- piedalīties LIAA personāla attīstības stratēģijas izstrādes un īstenošanas
procesā
- sniegt atbalstu LIAA Pārstāvniecību vadītājiem personāla vadības jomā,
organizējot saistītos atbalsta procesus un sagatavojot atbilstošu dokumentu
projektus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(personāla vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinātnē) vai augstākā akadēmiskā
vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar mācībām
personāla jomā
- darba pieredze personāla vadības jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
(vismaz divi gadi)
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu HORIZON un valsts informācijas
sistēmu "Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma"
(NEVIS)
- pieredze informācijas apkopošanā un analīzē
- zināšanas Darba likuma un Valsts civildienesta likuma un saistīto
personāla vadības jomu reglamentējošo normatīvo aktu normu piemērošanā
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un darba izpildes vietu Rīgas centrā
- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas
- mēnešalgu līdz 1190,00 EUR (bruto) apmērā un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanas polisi
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma
vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses
ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv,
ar norādi "PVN vecākais personāla speciālists".
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/71.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles
probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91,
Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/71.AKK3
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas
filiāles probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas
un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91,
Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/71.AKK4
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā
darba daļas probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās,
kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 798 līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālr. 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/71.AKK5
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas
filiāles probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91,
Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/71.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles
probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas
un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr.
67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/71.AKK7
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Rīgas pilsētas Zemgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts
civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes
ielā 1, Rīgā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 675,00 EUR līdz 797,00 EUR (bruto)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Pamatpienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu
apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv;
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām;
- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt: VSAA Personāla daļa, Lāčplēša iela
70A, Rīga, LV-1011, vai uz e-pastu: personal@vsaa.lv
(ar norādi "Konkursam uz RP Zemgales nodaļas KAD inspektora amatu").
Tālr. uzziņām 67600651.
OP 2018/71.AKK8
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - pedagoģija, skolas pedagoģija
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - pedagoģija, augstskolas
pedagoģija
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - pedagoģija, vispārīgā
pedagoģija
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - pedagoģija, sociālā pedagoģija
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - psiholoģija, vispārīgā/kognitīvā
psiholoģija
- uz vienu docenta amata vietu - pedagoģija, nozaru pedagoģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018.gada 10.maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla
departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/71.AKK9
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas
pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes
funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas
uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi
IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA AMATU - KONTROLES DEPARTAMENTA
VECĀKAIS INSPEKTORS/-E
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt azartspēļu organizēšanas vietas un to norisi visā Latvijas Republikas
teritorijā un internetā
- kontrolēt izložu, preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas norisi
- veikt azartspēļu automātu un iekārtu tehniskās pārbaudes
- piedalīties kazino inkasācijas procesos
- veikt plašsaziņas līdzekļu un interneta resursu monitoringu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu
regulējošiem normatīviem aktiem
- izpratne un zināšanas par informācijas tehnoloģiju jomu, norēķinu veikšanu
un funkcionalitāti internetā vai pieredze kontroles un uzraudzības jomā, tiks
uzskatīta par priekšrocību
- spēja uztvert un veikt matemātiskas darbības
- pārvaldīt angļu un krievu valodas
- autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtajai
kategorijai
- labus darba apstākļus Rīgas centrā
Pretendentiem lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pastu: pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un
azartspēļu uzraudzības inspekcijā, Brīvības ielā 33 (4 stāvs), Rīgā, LV-1050,
fakss. 67504966.
Papildu informācija: tālr.67504952 vai http://www.iaui.gov.lv.
OP 2018/71.AKK10
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Juridiskās daļas jurista amatu
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot un izvērtēt līgumu projektus publisko iepirkumu, iestādes
darbības un publiskās pārvaldes jomā, t.sk. licenču līgumu projektu
sagatavošana
- sagatavot un saskaņot iestādes priekšlikumus par ārējo normatīvo aktu
projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem
- piedalīties publisko iepirkumu komisijās
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus
- pārstāvēt iestādi darba grupās, valsts un pašvaldību, kā arī tiesu
iestādēs atbilstoši pilnvarojumam.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- zināšanas administratīvo, valsts tiesību un civiltiesību jomā
- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā
(pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā
- vēlama pieredze autortiesību jautājumos
- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt liela apjoma
informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu
1.kategorija: 835 EUR, 2.kategorija: 930 EUR, 3.kategorija: 1020 EUR (pirms
nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Pretendentiem/-ēm lūdzam pieteikties, iesniedzot
motivētu pieteikuma vēstuli, aizpildot Curriculum Vitae formu, kura atrodama Aģentūras mājaslapā un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūrā (O.Vācieša iela 43, Rīga, LV-1004)
vai nosūtot uz e-pastu: konkurss@lgia.gov.lv ar
norādi "Jurists". Kontakttālr. 29135693.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2018/71.AKK11
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta direktora vietnieka
profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- profesionālās izglītības politikas izstrāde, profesionālās izglītības
sistēmas darbības nodrošināšana un attīstība
- padotības īstenošana pār ministrijas padotībā esošajām profesionālās
izglītības iestādēm un koledžām.
Galvenie amata pienākumi:
- pārraudzīt un koordinēt Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta
profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā nodarbināto darbu,
kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi,
atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem
uzdevumiem
- piedalīties profesionālās izglītības sistēmas strukturālo un satura
reformu īstenošanā, un nodrošināt darba vidē balstītu mācību īstenošanas
koordināciju
- koordinēt mērķtiecīgas karjeras izglītības attīstību profesionālās
izglītības sistēmā
- nodrošināt ministrijas padotībā esošo profesionālās izglītības iestāžu un
koledžu ikgadējo izglītojamo uzņemšanas plānu izstrādi atbilstoši normatīvajiem
aktiem par valsts finansēto vietu skaitu
- nodrošināt nepieciešamo pasākumu īstenošanu saistībā ar profesionālo
izglītības iestāžu un koledžu uzraudzību un profesionālās izglītības sistēmas
izglītības iestāžu tīkla pilnveidi
- nodrošināt padotības īstenošanu pār ministrijas padotībā esošajām
profesionālās izglītības iestādēm un koledžām, tostarp, nodrošināt to darbības
pārraudzību, un izglītības kvalitātes pārraudzību, piedalīties attīstības un
investīciju stratēģiju izvērtēšanā, pārraudzīt profesionālās izglītības iestāžu
un koledžu finansējuma piesaisti no dažādiem finanšu avotiem, nodrošinot to
izvērtēšanu, kā arī piedalīties vadītāju pieņemšana darbā un atbrīvošanā no
darba
- nodrošināt sadarbību profesionālās izglītības jomā ar valsts un pašvaldību
institūcijām, nozaru profesionālajām asociācijām, darba devēju un darbinieku
organizācijām, tajā skaitā starptautiskajām institūcijām un organizācijām
- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un
tiesību aktu projektu un analītisku pārskatu izstrādi un īstenošanu
profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā
- organizēt pieprasījumu par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu ministrijas
padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām izskatīšanu un
atzinumu sniegšanu, un veikt budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi
- nodrošināt ar projekta uzraudzību un īstenošanu saistīto uzdevumu izpildi,
atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem
uzdevumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā vadošā amatā
- pieredze profesionālās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem
- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu
projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām
organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās
- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu,
ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā
vai Saeimā
- zināšanas par Izglītības likuma, Profesionālās izglītības likuma normu
piemērošanu
- zināšanas par profesionālo izglītību un tās attīstības tendencēm, Eiropas
Savienības pamatnostādnēm profesionālās izglītības un prasmju jomā
- zināšanas par profesionālās izglītības sistēmas izglītības iestāžu tīkla
organizācijas jautājumiem
- zināšanas par profesionālās izglītības pārvaldību un sadarbību ar sociālo
partneru organizācijām
- zināšanas par Latvijas tautsaimniecības attīstības tendencēm
- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus
un literatūru darbības jomā
- vēlama pieredze investīciju piesaistē un administrēšanā
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts
36.amata saimes IV līmenī, 13.mēnešalgu grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp
pieredze darbā vadošā amatā un pieredze profesionālās izglītības jomā (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze
profesionālās izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav
šādas pieredzes),
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
3) redzējumu par izaicinājumiem profesionālās izglītības sistēmā Latvijas tautsaimniecības
attīstības kontekstā (max 2 A4 formāta lapas),
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "PPID departamenta direktora vietnieks profesionālās izglītības un
iestāžu pārraudzības jomā".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko darbu;
- 3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā būs jāprezentē iesniegtais redzējums, tiks izvērtēta katra pretendenta
piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1.kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2018/71.AKK12
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas
departamenta Zemes politikas nodaļas juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa
amatu
Amata mērķis ir nodrošināt tiesību aktu projektu izstrādi zemes pārvaldības
jomā un publisku personu nekustamo īpašumu atsavināšanas jomā.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē vai pašvaldībā
- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības
plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā
- zināšanas un darba pieredze zemes pārvaldības un publiskas personas
nekustamā īpašuma atsavināšanas jomās
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā
analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11.mēnešalgu
grupa; mēnešalga no 1000 euro pirms nodokļu nomaksas)
un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus
uzskati par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Telpiskās
plānošanas departaments" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga,
LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Tālr. uzziņām 67026902.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.
OP 2018/71.AKK13
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu - Teritoriju infrastruktūras attīstības Projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu izdevumu finanšu
plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas
izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē
(pieredze infrastruktūras attīstības projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā, spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to pielietot
projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī
izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Teritoriju infrastruktūras attīstības projektu nodaļa
projekta vadītājs".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/71.AKK14
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Izglītības infrastruktūras attīstības Projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu izdevumu finanšu
plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas
izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē
(pieredze ar infrastruktūras attīstību saistītu projektu ieviešanā vai
uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā, spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to pielietot
projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī
izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa
projekta vadītājs".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/71.AKK15
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija (RTA) izsludina konkursu uz šādiem
amatiem:
uz lektora amatu:
- sociālajā psiholoģijā (uzvedības psiholoģijā) - 1 vieta
- uzņēmējdarbībā (mārketinga komunikācijās) - 1 vieta
- uzņēmējdarbībā (projektu vadībā) - 1 vieta
- tiesību zinātnē (valsts tiesībās) - 1 vieta
- nozarē 1.Dabaszinātnes: 1.4. Ķīmija - apakšnozare Citas ķīmijas
apakšnozares - 1 vieta
- nozarē 2. Inženierzinātnes un tehnoloģijas: 2.5. Materiālzinātne -
apakšnozare Tekstila un apģērbu tehnoloģija - 1 vieta
- nozarē 2. Inženierzinātnes un tehnoloģijas: 2.2.Elektrotehnika,
elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas - apakšnozare Datu
apstrādes sistēmas un datortīkli - 1 vieta
uz docenta amatu:
- nozarē 1.Dabaszinātnes: 1.6. Bioloģija - apakšnozare Mikrobioloģija - 1
vieta
- nozarē 5. Sociālās zinātnes: 5.2. Ekonomika un uzņēmējdarbība -
apakšnozare Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
- nozarē 1. Dabaszinātnes: 1.2.Datorzinātne un informātika - apakšnozare
Citas datorzinātnes un informātikas apakšnozares - 1 vieta
uz asociētā profesora amatu:
- nozarē 6.Humanitārās un mākslas zinātne: 6.1. Vēsture un arheoloģija -
apakšnozare Latvijas vēsture - 1 vieta
uz vadošā pētnieka amatu:
- Izglītības, valodu un dizaina fakultātes Reģionālistikas zinātniskajā institūtā,
nozarē 6.Humanitārās un mākslas zinātne: 6.4. Mūzika, vizuālās mākslas un
arhitektūra - apakšnozare Latviešu folkloristika - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā
www.rta.lv sadaļā "Vakances".
OP 2018/71.AKK16
Latvijas Kultūras akadēmija/ Starpkultūru komunikācijas un svešvalodu
katedra/ nozarē Mākslas zinātne / apakšnozarē Kultūras teorija / darbības joma
Angļu valoda un britu kultūra
Darbavieta: Rīga
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: lektors, 1 amata vieta
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam/-ei:
- maģistra grāds humanitārajās vai mākslas zinātnēs
- pieredze pedagoģiskajā darbā ne mazāk kā piecus gadus
- valsts valodas zināšanas (C2)
- angļu valodas zināšanas (C2)
- spēja strādāt starptautiskā kolēģu komandā
- labi pārzināt Lielbritānijas un Kanādas kultūras mantojumu, tulkošanas
teoriju un praksi, diskursa teoriju, literatūras teoriju
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jānorāda amats, uz kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- izglītību vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)
- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā, Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. Kabinetā, tālr. 67114805. Papildinformācija
publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
OP 2018/71.AKK17
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- vecākais eksperts Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības
nodaļā uz ierēdņa prombūtnes laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, veselības zinātnēs vai bioloģijā, vēlams maģistra grāds
- darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā
valsts vai pašvaldības iestādē vismaz 1 gads
- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme
- izpratne par atkarību profilakses politiku reglamentējošiem tiesību
aktiem, to realizācijas mehānismiem Latvijas un starptautiskā līmenī
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas papildu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku
- precizitāte, komunikācijas prasmes un ētiskums darba pienākumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt normatīvos aktus un politikas plānošanas dokumentus atkarību
profilakses jomā
- apkopot informāciju un sniegt priekšlikumus jautājumu risināšanai atkarību
profilakses jomā, piedalīties nozares attīstības stratēģijas plānošanā
- pārstāvēt nacionālās intereses atkarību profilakses jomas darba grupās
Eiropas Savienības institūcijās un Pasaules Veselības organizācijas darba
grupās
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanā un ieviešanā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/71.AKK18
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr.
90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA KONKURSU UZ
Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶA/-ES
amatu
Galvenie pienākumi:
- līdzdarbojas ERAF līdzfinansētā projektā "Vienotā datu telpa"
(Nr.2.2.1.1/17/I/009) (turpmāk - projekts), nodrošinot projektā veidojamo un
attīstāmo sistēmu, Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv
(turpmāk - portāls latvija.lv) izmitināmo e-pakalpojumu
un datu apmaiņas risinājumu analīzi, attīstību, ieviešanu
- plāno, nodrošina un koordinē portālā latvija.lv
izmitināto e-pakalpojumu un datu apmaiņas risinājumu uzturēšanu un darbības
pārraudzību
- piedalās e-pakalpojumu un datu apmaiņu risinājumu infrastruktūras
pilnveidošanā
- nodrošina VRAA IS dokumentācijas sagatavošanu, saskaņošanu, konsolidēšanu
un uzturēšanu, tai skaitā, izskata un sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu
sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus)
- nodrošina kompetencē esošo nodevumu kvalitātes kontroli un nepieciešamības
gadījumā ierosina ārpakalpojuma piesaisti nodevumu kvalitātes kontrolei
- izvērtē normatīvajos aktos noteikto prasību izpildi saistībā ar VRAA IS un
izstrādā priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem
pasākumiem
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm (lietotāju atbalsts,
apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- augstākā izglītība telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā (vai
ir pēdējo kursu students), vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- par priekšrocību tiks uzskatīta:
• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām
un institucionālo sistēmu
• pieredze un zināšanas IT un telekomunikāciju jomā
• pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
Piedāvājam:
- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- mēnešalgu no 1052,00 euro (pirmā kvalifikācijas kategorija), 1209,00 euro (otrā
kvalifikācijas kategorija) līdz 1382,00 euro (trešā kvalifikācijas kategorija)
- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc viena gada
darba stāža sasniegšanas)
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās
attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2018.gada
27.aprīlim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: mailto:darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2018/71.AKK19
SIA "Rīgas 1.slimnīca" izsludina atklātu konkursu uz kvalitātes
un risku vadītāja amatu (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku, profesijas klasifikatora kods 2423 14)
Amata mērķis:
- organizēt un vadīt Slimnīcas kvalitātes un pacientu drošības sistēmas
ieviešanu un pilnveidošanu
Galvenie amata pienākumi:
- noteikt kvalitātes un pacientu drošības sistēmas dokumentācijas struktūru
un koordinēt dokumentēto prasību izstrādāšanu
- sadarbībā ar atbildīgajām personām izstrādāt procesu/sistēmu aprakstus
- analizēt un sistematizēt datus par pamatdarbības un atbalsta procesu
atbilstību noteiktajām prasībām un vadīt noteikto procesu un procedūru
izstrādāšanu konstatēto neatbilstību novēršanai
- vadīt Slimnīcas struktūrvienību sagatavošanu atbilstības novērtēšanai (sertifikācija, resertifikācija, akreditācija, reakreditācija, uzraudzība)
- nodrošināt konstatēto neatbilstību uzskaiti, organizēt un vadīt to cēloņu
un seku analīzi un korektīvo/preventīvo pasākumu izstrādāšanu, analizēt
dinamiku, sniegt priekšlikumus situācijas uzlabošanai
- uzraudzīt korektīvo/preventīvo pasākumu izpildi un novērtēt to izpildes
efektivitāti
veikt iekšējos auditus atbilstoši Slimnīcas apstiprinātajām prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
Izglītība: augstākā izglītība kvalitātes vadībā
Pieredze: kvalitātes vadībā ne mazāk kā 3 gadi,
vēlams ārstniecības iestādē
Profesionālās zināšanas un prasmes:
- analizēt un pielietot darbā LR normatīvo aktu, starptautisko standartu un
vadlīniju prasības
- pielietot praktiskajā darbā kvalitātes nodrošināšanas metodes
- zināšanas un prasmes statistiskajā datu apstrādē
- zināšanas un prasmes izmaiņu vadībā
- labas iemaņas darbā ar MS Word, Excel, Visio
- valsts valodas prasme C līmeņa 1.pakāpē
- angļu valodas zināšanas labā līmenī (spēja lasīt un izprast ar amata
pienākumu veikšanu saistīto informāciju un sarunvalodas pamatzināšanas)
- zināšanas un prasmes dokumentu noformēšanā
Piedāvājam:
- veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst. 8.00
līdz 16.30
- vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- mēnešalgu pārbaudes laikā EUR 1350, sociālās garantijas; pēc pārbaudes
laika atlīdzībai tiek pievienoti bonusi
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;
- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.
Pēc konkursa 1.kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Jūsu motivācijas vēstuli, kurā aprakstīta iegūtā darba pieredze un
pašnovērtējums profesionālajām zināšanām un prasmēm atbilstoši amatam
izvirzītajām prasībām, un CV ar norādi "Kvalitātes un risku vadītājs"
lūdzam sūtīt SIA "Rīgas 1.slimnīca" Personāla vadības nodaļai
Bruņinieku ielā 5, Rīgā, LV-1001, vai pa e-pastu: atlase@1slimnica.lv līdz
2018.gada 27.aprīlim.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/71.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Jelgavas teritoriālās struktūrvienības
probācijas speciālista amata konkurss (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
(izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018.gada 19.feburārī
Nr.35 (6121)) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/71.AKR2
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Vidzemes priekšpilsētas filiāles probācijas speciālista amata konkurss (1
vakance uz noteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2018.gada 19.februārī Nr.35 (6121)) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/71.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Rīga" inspektora fitosanitārās uzraudzības jomā
amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 3.aprīļa iecelta JEKATERĪNA VOLKOVA.
OP 2018/71.AKR4
Finanšu ministrija paziņo, ka Nodokļu analīzes departamenta Nodokļu
politikas stratēģijas nodaļas vecākā eksperta amatā uz noteiktu laiku no
2018.gada 3.aprīļa iecelta DAINA DZELME-URBĀNE.
OP 2018/71.AKR5
Veselības ministrija informē, ka Sabiedrības veselības departamenta
Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku
iecelta ILZE VAMŽA.