Laidiens: 09.04.2018., Nr. 70

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/70.AKK1

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām:

- asociētais profesors - Informācijas tehnoloģiju fakultātes datorzinātnes un informātikas nozares signālu diskrētās apstrādes apakšnozarē - viena amata vieta

- asociētais profesors - Informācijas tehnoloģiju fakultātes elektrontehnikas, elektronikas, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas nozares sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora zinātniskais grāds

- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''EUROPASS'' Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202.kabinetā, mēneša laikā no publicēšanas datuma.


OP 2018/70.AKK2

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantiem ierēdņu amatiem - Jelgavas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku, no kurām viena izsludināta atkārtoti)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- vadīt sociālās rehabilitācijas un sociālās uzvedības korekcijas programmas

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Jelgavas TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Jelgavas teritoriālajā struktūrvienībā - Dobeles ielā 62a, Jelgavā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Jelgavas teritoriālajā struktūrvienībā - Dobeles ielā 62a, Jelgavā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/70.AKK3

Valsts probācijas dienests pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu līdz 2018.gada 12.aprīlim 2018.gada 29.martā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.64 (6150) izsludinātajam konkursam Valsts probācijas dienesta Juridiskās nodaļas juriskonsults (1 vakance uz nenoteiktu laiku).

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku).

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (juriskonsulta vai jurista profesionālā kvalifikācija, atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim)

- darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā

- zināšanas un/vai pieredze normatīvo aktu izstrādē (t.sk. zināšanas par juridiskās tehnikas prasībām)

- zināšanas un/vai pieredze publisko un privāto tiesību līgumu izstrādē

- prasme analizēt informāciju

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- saskarsmes prasmes, prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- vēlamas zināšanas tiesvedības jautājumos (t.sk. prasības pieteikumu un paskaidrojumu sagatavošana un pārstāvības īstenošana tiesu instancēs)

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas par fizisko personu datu apstrādes jautājumiem

Galvenie pienākumi:

- analizēt un izstrādāt dienestam nepieciešamos ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī nodrošināt to saskaņošanas procesu

- analizēt un izstrādāt publisko un privāto tiesību līgumus

- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības nodrošināšanai

- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesā u.c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 835 līdz € 1150 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta darbā

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā līdz 2018.gada 12.aprīlim. E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/70.AKK4

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - iepirkumu speciālists (jurists) (uz noteiktu laiku, ar iespēju noslēgt darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīga)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- priekšroka pretendentam ar pieredzi tiešās valsts pārvaldes iestādē

- priekšroka pretendentam, kurs ir ieguvis personas datu aizsardzības speciālista apliecību un ir tiesīgs veikt personas datu aizsardzības speciālista pienākumus

- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu

- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu (publisko iepirkumu nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo normatīvo aktu) sagatavošanā

- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas zināšanas par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm

- vēlamas autotransporta vadīšanas tiesības

Galvenie pienākumi:

- piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā

- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu un sagādes organizēšanu

- publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana

- līgumu projektus izstrādāšana, saskaņošana

- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājas lapā

- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana.

- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana

- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā

Piedāvājam:

- mēnešalga no 835 līdz 1190 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv.

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/70.AKK5

Zemkopības ministrija (reģistrācijas Nr.90000064161) izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz noteiktu laiku Meža departamenta Zemes pārvaldības un meliorācijas nodaļas vecākais referents

Amata pienākumos ietilpst ar valsts meža zemes pārvaldību saistītu tiesību aktu projektu un dokumentācijas sagatavošana, lauksaimniecības zemes tirgus tiesiskā regulējuma pilnveidošana, kā arī iestādes interešu pārstāvēšana šajos jautājumos

Prasības pretendentam/-ei:

- jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs, mežsaimniecībā vai vides zinātnē)

- vismaz viena gada darba pieredze ar tiesību zinātnēm, mežsaimniecību, ekonomiku vai vides jomu saistītā amatā

- zināšanas tiesību aktu un plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu izstrādē

- zināšanas par meža nozari un zemes pārvaldību

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasme strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- mācību iespējas profesionālai pilnveidei

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

- darbavietu Rīgas centrā

- bruto atalgojumu, sākot no 835 euro (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) - lūdzam sūtīt pa pastu uz adresi: Zemkopības ministrija, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1981, vai uz e-pasta adresi: ilona.vrona@zm.gov.lv.

Tālrunis uzziņām 67027513, 67027319.

Konkursa termiņš - 10 kalendāra dienas no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Zemkopības ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Zemkopības ministrija.


OP 2018/70.AKK6

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

- Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts/ Elektrotehnikas, elektronikas, informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozare, Elektriskās tehnoloģijas un automātikas apakšnozare, Elektriskās piedziņas specializācija

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds

- vismaz 4 gadu pieredze zinātniskajā institūcijā

- vismaz 10 publikācijas SCOPUS datubāzē

- pieredze zinātnisku projektu izpildē

- Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Vides inženierijas un enerģētikas nozare, Vides inženierzinātnes apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm: doktora zinātniskais grāds

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm: maģistra grāds

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2018/70.AKK7

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un trešās daļas prasībām

- maģistra grāds, vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnē vai vadības zinībās

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 40 padotajiem darbiniekiem

- zināšanas un izpratne par Valsts ieņēmumu dienesta darbības jomu

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

Piedāvājam:

- dinamisku un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

- profesionālu, uz rezultātu orientētu komandu

Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektoram 2018. gadā izvirzītie mērķi un rezultāti pieejami Finanšu ministrijas tīmekļvietnē.1

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja2. Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Valsts ieņēmumu dienesta darbības attīstību digitālās ekonomikas un jaunu uzņēmējdarbības formu ieviešanas periodā.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana, attiecību veidošana un uzturēšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Pretendentiem lūdzam līdz 2018. gada 2. maijam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju un sniedzot redzējumu par Valsts ieņēmumu dienesta darbības attīstību digitālās ekonomikas un jaunu uzņēmējdarbības formu ieviešanas periodā (3-5 galvenie secinājumi un priekšlikumi). Pieteikuma vēstulē iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un norādi, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Ja dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amata konkursam".

Ja dokumentus iesniedz personīgi Valsts kancelejā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā), tos ievieto slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Pieteikums Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amata konkursam". Pretendents aploksni ar dokumentiem iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082904).

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520). Tālrunis uzziņām 67082904 (Evija Burbecka, Valsts kanceleja).

 

[1] Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora 2018. gada individuālo mērķu projekts. Pieejams: http://www.fm.gov.lv/lv/finansu_ministrija/padotibas_iestades/
vid_generaldirektora_2018_gada_individualo_merku_projekts/

[2] Infografika pieejama: http://www.mk.gov.lv/sites/default/files/komunikacijas_files/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2018/70.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot atzinumu par Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu Latvijas finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu un pamatojošo dokumentāciju par projekta ietvaros veiktiem izdevumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projekta ietvaros plānoto iepirkumu pirmspārbaudes un noslēgto iepirkumu līgumu pārbaudes

- veikt pārbaudi Latvijas finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas vietā, konstatējot sasniegtā rezultāta atbilstību normatīvo aktu prasībām

- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projektos konstatēto neatbilstību analīzi un sagatavot pamatotu argumentāciju par konstatēto neatbilstību

- savas kompetences ietvaros koordinēt sadarbību ar Eiropas Teritoriālo sadarbības programmu administrējošo iestāžu speciālistiem

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrolē vai uzraudzībā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības fondu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanu

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un funkcijām

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros

- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu (darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā

- kompetences: orientācija uz klientu, plānošana un organizēšana, komunikācija, analītiskās prasmes, prasme strādāt komandā, ētiskums

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44.saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIB līmenis un 12.mēnešalgu grupa; mēnešalga līdz 1550 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojums publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.


OP 2018/70.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Valsts informācijas sistēmu nodaļas biznesa procesu analītiķa amatu (viena darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku un viena darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- piedalīties plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē valsts informācijas sistēmu, valsts informācijas resursu, IKT infrastruktūras un informācijas sistēmu koplietošanas komponenšu jomā

- sniegt atzinumus par citu valsts tiešās pārvaldes institūciju sagatavotajiem tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektiem valsts informācijas resursu un valsts informācijas sistēmu attīstības jomā

- piedalīties valsts informācijas sistēmu, valsts informācijas resursu, IKT infrastruktūras un informācijas sistēmu koplietošanas komponenšu izveidošanas, attīstības un uzturēšanas procesu koordinācijā un attīstības plānošanā

- uzraudzīt valsts informācijas sistēmu, valsts informācijas resursu, IKT infrastruktūras un informācijas sistēmu koplietošanas komponenšu izveidi, attīstību un uzturēšanu, apzinot un izvērtējot to attīstības un uzturēšanas problēmas

- apkopot, uzturēt un analizēt informāciju par valsts informācijas sistēmām, valsts informācijas resursiem, IKT infrastruktūru un informācijas sistēmu koplietošanas komponentēm

- sniegt atzinumus par valsts budžeta līdzekļu pieprasījumiem valsts informācijas sistēmu attīstībai un uzturēšanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, vadības vai informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā

- vismaz trīs gadu darba pieredze komercsabiedrībā vai valsts pārvaldē

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzē

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanas nozīmi valsts pārvaldes procesā

- zināšanas informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju jomā

- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem, tai skaitā datu, objektu un procesu modelēšanā

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus uzskati par nepieciešamu pievienot, 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amatu apraksti ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.


OP 2018/70.AKK10

Iestāde: Valsts policijas koledžas Latgales filiāle

ASISTENTS (uz darba līguma pamata)

Darbavieta: Daugavpils

Darba laiks: uz noteiktu laiku no 2018.gada 1.septembra

Amata pienākumos ietilpst:

Mācību priekšmetu un studiju kursu docēšana:

- vispārējā fiziskā sagatavošana

- profesionālā fiziskā sagatavošana

- ierindas mācība

- uzbrukuma atvairīšanas un aizsardzības taktika

- fiziskā sagatavošana

- nodrošināt studiju kursu, mācību priekšmetu un citu izglītības programmu izstrādi un aktualizēšanu

- nodrošināt studiju/mācību metodisko materiālu, izdales materiālu un praktisko uzdevumu izstrādi un aktualizēšanu

- izvērtēt, analizēt kadetu, klausītāju un studējošo profesionālās izglītības programmas apguves rezultātā iegūtās zināšanas un prasmes

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta (uz darba līguma pamata) amatu līdz 2018.gada 30.jūnijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146281, 26319992.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)