Laidiens: 03.04.2018., Nr. 66
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/66.AKK1
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Finanšu ekonomists
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai augstākā profesionālā izglītība
ekonomikas vai finanšu jomā
- pieredze darbā valsts un/vai pašvaldības iestādē ne mazāk
kā 2 gadi
- prasme apstrādāt un analizēt liela apjoma datus
- prasme sniegt priekšlikumus, sagatavot viedokli un izdarīt secinājumus par
kompetencē esošajiem jautājumiem
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (Word un Excell,
Power Point)
Pievienojies Finanšu nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt
pienākumus, kuri saistīti ar:
- Finanšu ministrijas (resora) ikgadējā budžeta plānošanu, tai skaitā
budžeta paskaidrojuma sagatavošanu
- Finanšu ministrijas (resora) budžeta analīzes pārskatu un paskaidrojumu
par to sagatavošanu
- Finanšu ministrijas iekšējo normatīvo aktu par ministrijas finanšu
plānošanas un izlietojuma procesu sagatavošanu un aktualizēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 12.1. saimes
"Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās" IIC
līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/66.AKK2
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834), aicina pieteikties pretendentus
uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas juriskonsulta amatu
(uz noteiktu laiku, no 2018.gada 2.maija) (amata kods
2619 01) Maskavas ielā 3, LV-1050
Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā divi
gadi
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša
valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju
saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu
- publicēt iepirkuma dokumentus tīmekļa vietnēs saskaņā ar publisko
iepirkumu likumu
- sagatavot līgumus saskaņā ar iepirkumu dokumentāciju
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- protokolēt iepirkumu komisijas sanāksmes
- vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus
Zināšanas un prasmes:
- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu ( no EUR 785,00 līdz 1190,00) un sociālās garantijas
Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties
kandidēt, līdz 2018.gada 2.maijam nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pastu: cv@vugd.gov.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.
OP 2018/66.AKK3
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko
amatu vietām
- vadošais pētnieks - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozares
salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē - viena amata vieta
- vadošais pētnieks - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozares
lietišķās valodniecības apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- filoloģijas doktora zinātniskais grāds
- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
- pētnieks - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozares lietišķās
valodniecības apakšnozarē - viena amata vieta
- zinātniskais asistents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības
nozares lietišķās valodniecības apakšnozarē - divas amata vietas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds
- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''EUROPASS'' Curriculum
Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī
pētniecības, akadēmiskā un zinātniski organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6
gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša laikā no
publicēšanas datuma.