Laidiens: 23.03.2018., Nr. 60

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/60.AKK1

Valsts administrācijas skola īsteno valsts politiku valsts pārvaldes profesionālās attīstības jomā, lai sagatavotu augsti kvalificētus un profesionālus nodarbinātos.

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts administrācijas skolas komandai zinošu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi, lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu mācību projekta "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" (turpmāk - Projekts) īstenošanu

Izsludinām konkursu uz ES fondu mācību koordinatora amatu uz noteiktu laiku (1,5 gadi)

Amata pienākumi:

- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta ietvaros paredzētos mācību un saistītus pasākumus (t.sk. organizēt pieredzes apmaiņas vizītes u.c.), piedalīties mācību satura izstrādē

- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par reģistrācijas veikšanu

- mutiski un rakstveidā sniegt informāciju par Projekta mācību pasākumiem visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem, pasniedzējiem un sadarbības partneriem

- aktualizēt informāciju ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datu bāzēs un mācību pārvaldības sistēmā; veikt citus tehniska rakstura darbus saistībā ar mācību organizēšanu

- sagatavot mācību dokumentāciju un datnes, piemēram, mācību dalībnieku apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti, mācību rezultātu apkopojumu, anketas, sertifikātus; kārtot citus ar mācību organizēšanu saistītos jautājumus

- sagatavot dokumentu projektus un informācijas apkopojumus

- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām

- veikt cenu aptaujas un tirgus izpētes

- sniegt tehnisko atbalstu VAS iepirkumu komisijām iepirkumu dokumentu sagatavošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstāka vai nepabeigta augstākā izglītība

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā un/vai satura izstrādē

- vēlama pieredze komandējumu organizēšanā

- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā

- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā

- vēlama pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

- ētiskums

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilu atalgojumu (9.mēnešalgas grupas ietvaros) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) lūdzam sūtīt pa pastu uz adresi Valsts administrācijas skola, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi: vas@vas.gov.lv līdz 2018.gada 5.aprīlim (ieskaitot).


OP 2018/60.AKK2

BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakantām akadēmiskā personāla vietām:

- nozarē Mūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra apakšnozare Vizuālās mākslas, dizains - divas profesora vietas

- nozarē Tiesību zinātne apakšnozare Valsts tiesības - asociētā profesora vieta

- nozarē Tiesību zinātne apakšnozare Civiltiesības - asociētā profesora vieta

Pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz rektoram adresēts pieteikums, diploma kopija par augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina doktora zinātniskā grāda piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze.

Dokumenti iesniedzami Rīga, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā. Tālr. 67100540.


OP 2018/60.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, lai modernizētu statistikas datu apkopošanas sistēmu, kas ir saskaņota gan no statistikas sagatavošanas metodoloģijas, gan informācijas tehnoloģiju viedokļa, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam

Piedāvātais amats: Informātikas departamenta Sistēmanalīzes un standartizācijas daļas sistēmanalītiķis (2 amata vietas)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1100 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- klasificēt un standartizēt statistiskos rādītājus veidojot vienotu katalogu

- veikt statistisko biznesa procesu analīzi Centrālās statistikas pārvaldes (turpmāk CSP) departamentos un dokumentēt to no informācijas tehnoloģiju pielietojuma viedokļa, atbilstoši analīzes rezultātiem sniegt procesu uzlabošanas risinājumus

- dokumentēt CSP izmantoto datu analīzes un apstrādes rīkus

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs, ekonomikā vai saistītā nozarē

- pieredze atbilstošā darbā vai darbā ar datu (t.sk. informācijas) apstrādi un analīzi ilgāka par gadu

- padziļinātas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, Access, PowerPoint)

- labas angļu un latviešu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas analītiskās prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/60.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas (Aglonas apgaita) mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā mežsaimnieciskā izglītība

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā, Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 301.kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67220027).


OP 2018/60.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ilgtspējīgas enerģētikas politikas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem gatavs kolēģis. Darbs saistīts ar ilgtspējīgas enerģētikas politikas izstrādi un īstenošanu Latvijā. Darba pienākumos ietilpst uzdevumi, kas saistīti ar iesaisti politikas plānošanas un tiesību aktu projektu sagatavošanā atjaunojamās enerģijas jomā, kā arī analītiska rakstura uzdevumi, saziņa ar fiziskām un juridiskām personām.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ekonomikā, enerģētikā, vides zinātnē

- teicamas angļu valodas prasmes (nepieciešams analizēt Eiropas Savienības dokumentus)

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas un pieredze enerģētikas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiskās spējas

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi atjaunojamās enerģijas jomā

- atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (1100-1250 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/60.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ilgtspējīgas enerģētikas politikas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem gatavs kolēģis. Darbs saistīts ar ilgtspējīgas enerģētikas politikas izstrādi un īstenošanu Latvijā. Darba pienākumos ietilpst uzdevumi, kas saistīti ar iesaisti politikas plānošanas un tiesību aktu projektu sagatavošanā energoefektivitātes jomā un enerģētikas jautājumos, kas saistīti ar klimata jautājumiem, līdzdalība pārskata ziņojumu sagatavošanā par energoefektivitātes jautājumiem, kā arī analītiska rakstura uzdevumi, enerģijas ietaupījumu uzskaite, saziņa ar fiziskām un juridiskām personām.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ekonomikā, enerģētikā, vides zinātnē

- teicamas angļu valodas prasmes

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas un pieredze enerģētikas, energoefektivitātes un klimata jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- analītiskās spējas

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi atjaunojamās enerģijas jomā

- atalgojums no 12.mēnešalgu grupai (1100-1250 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/60.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģētikas finanšu instrumentu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem gatavs kolēģis. Darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu ieviešanu un uzraudzību energoefektivitātes paaugstināšanas aktivitātēs rūpnieciskās ražošanas komersantiem un centralizētās siltumapgādes pakalpojumu sniedzējiem. Veicot darba pienākumus būs nepieciešams analizēt Ekonomikas ministrijas izstrādātos nosacījumus programmu ieviešanai, sniegt konsultācijas par projektu iesniegumu sagatavošanu un vērtēšanu, piedalīties projektu vērtēšanā, sadarboties ar Ekonomikas ministrijas sadarbības partneriem un citām valsts pārvaldes institūcijām. Bet pats galvenais - nepieciešami Tavi priekšlikumi un idejas energoefektivitātes paaugstināšanas programmu uzlabošanai.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība

- zināšanas un pieredze enerģētikas un energoefektivitātes jomā, kā arī darbā ar Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas angļu valodas prasmes (nepieciešams analizēt Eiropas Komisijas dokumentus)

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- analītiskās spējas

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi enerģētikas jomā un piedalīties tās nākotnes veidošanā

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

- atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (1100-1250 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/60.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem gatavs kolēģis. Darbs saistīts ar enerģētikas politikas izstrādi un īstenošanu Latvijā. Darba pienākumos ietilpst uzdevumi, kas saistīti ar enerģētikas jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi, jo īpaši ogļūdeņražu meklēšanas, izpētes un ieguves jomā, līdzdalība informācijas apkopošanā un analīzē par enerģētikas jautājumiem, saziņa ar fiziskām un juridiskām personām, kā arī ministrijas viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāksmēs un darba grupās.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība inženierzinātnēs vai dabas zinātnēs

- zināšanas un iepriekšēja pieredze ģeoloģijā un vides aizsardzības jomā

- teicamas angļu valodas prasmes

- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi un apriti

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- analītiskās spējas un labas prezentācijas prasmes

- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi enerģētikas jomā un piedalīties tās nākotnes veidošanā

- atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (1100-1250 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/60.AKK9

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem gatavs kolēģis. Darbs saistīts ar enerģētikas politikas izstrādi un īstenošanu Latvijā. Darba pienākumi:1) uzdevumi, kas saistīti ar enerģētkas jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi, jo īpaši dabasgāzes tirgus un infrastruktūras jomā; 2) piedalīties enerģētikas nozares mobilizācijas plāna sagatavošanā; 3) līdzdalība informācijas apkopošanā un analīzē par enerģētikas jautājumiem; 4) saziņa ar fiziskām un juridiskām personām, kā arī ministrijas viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāsmēs un darba grupās.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, inženierzinātnēs vai dabaszinātnēs

- zināšanas un iepriekšēja pieredze enerģētikas sektorā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas angļu valodas prasmes

- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi un apriti

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- analītiskās spējas un labas prezentācijas prasmes

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi enerģētikas jomā un piedalīties tās nākotnes veidošanā

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

- atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (1100-1250 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/60.AKK10

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta amata vietu - Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Juridiskās nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību jomā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 950 euro līdz 1381 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu, atbildēt par nodaļai noteikto funkciju un uzdevumu izpildi

- pārstāvēt inspekcijas un nodaļas viedokli valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās

- organizēt juridisku jautājumu risināšanu un juridiska atbalsta sniegšanu nodaļas kompetences jautājumos inspekcijas ierēdņiem un darbiniekiem, lai nodrošinātu ar tiesību aktu normu piemērošanu saistīto jautājumu inspekcijas kompetences ietvaros piemērotu risināšanu, tostarp administratīvo pārkāpumu lietu ietvaros

- nodrošināt iekšējo procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu inspekcijas kompetences jautājumos, izstrādāšanu

- nodrošināt fizisko un juridisko personu iesniegumu izskatīšanu atbilstoši nodaļas kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- nodrošināt nodaļas amatpersonu piedalīšanos disciplinārlietu procesā; plānot informācijas par situāciju nodaļas kompetences jautājumos sagatavošanu un priekšlikumu par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos bērnu tiesību aizsardzības jomā iesniegšanu Labklājības ministrijai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā

- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu sagatavošanā

- profesionālas zināšanas par administratīvo procesu iestādē un administratīvo pārkāpumu procesu

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šīs jomas reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze juridisko dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- pieredze pārstāvēt iestādi tiesā:

* pieredze valsts pārvaldes darbā

* spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, piedāvāt risinājumus;

* teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas divu svešvalodu zināšanas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359128, 67021628.


OP 2018/60.AKK11

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ. Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Juridiskās daļas jurista amatu

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot un izvērtēt līgumu projektus publisko iepirkumu, iestādes darbības un publiskās pārvaldes jomā, t.sk. licenču līgumu projektu sagatavošana

- sagatavot un sniegt juridisko atbalstu normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu iestādes struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un informatīvo ziņojumu projektiem iestādes kompetences jomās

- piedalīties publisko iepirkumu komisijās

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus

- pārstāvēt iestādi darba grupās, valsts un pašvaldību, kā arī tiesu iestādēs atbilstoši pilnvarojumam.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- zināšanas administratīvo, valsts tiesību un civiltiesību jomā

- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā (pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze autortiesību jautājumos

- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt liela apjoma informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu 1.kategorija: 835 EUR, 2.kategorija: 930 EUR, 3.kategorija: 1020 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Pretendentiem/-ēm lūdzam pieteikties, iesniedzot motivētu pieteikuma vēstuli, aizpildot Curriculum Vitae formu, kura atrodama Aģentūras mājaslapā un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūrā (O.Vācieša iela 43, Rīga, LV-1004) vai nosūtot uz e-pastu: konkurss@lgia.gov.lv ar norādi "Jurists". Kontakttālr. 29135693.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/60.AKR1

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Personāla daļas vadītājas ierēdnes amatā 21.03.2018. iecelta AIGA BABRE.


OP 2018/60.AKR2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras iekšējās kontroles speciālistes (valsts civildienesta ierēdnes) amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 20.marta iecelta ZAIGA JENSONE.


OP 2018/60.AKR3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākās inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2018. gada 20. martā iecelta JANA LIEPA.


OP 2018/60.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Madonas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2018. gada 23. martā iecelta ĻENA ROMANOVA.


OP 2018/60.AKR5

Kultūras ministrija paziņo, ka konkurss uz Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)