Laidiens: 22.03.2018., Nr. 59
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/59.AKK1
SIA "Rīgas 1.slimnīca" izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas tehnoloģiju nodaļas sistēmanalītiķa
amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- analizēt un izvērtēt Rīgas 1.slimnīcas (turpmāk - Slimnīca) Informācijas
sistēmu (turpmāk - IS) darbību, lietotāju prasības, sistēmu atbilstību
Slimnīcas prasībām, nodrošinot ar nepieciešamo informāciju Slimnīcas vadības
procesiem, kā arī sniegt priekšlikumus un koordinēt IS attīstību
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt Slimnīcas IS darbību, IS lietotāju vajadzības, IS atbilstību
lietotāju vajadzībām un Slimnīcas procesiem, izstrādāt ieteikumus procesu
uzlabošanai, novērtēt iespējamos risinājumus un iesniegt priekšlikumus esošo un
jaunu IS attīstībai un pilnveidošanai IT nodaļas vadītājam un attiecīgās IS
resursa turētājam
- plānot, koordinēt un dokumentēt IS izstrādes un izmaiņu ieviešanas
procesus un rezultātus, t.sk. koordinēt programmatūras izmaiņu procesu
- analizēt iespējas attīstīt esošās un jaunas IS un esošo un jaunu IS
ietekmi uz citām sistēmām, kas ar to saistītas
- iegūt datus no Slimnīcas IS dažādos griezumos pēc atbildīgo personu vai
Slimnīcas valdes pieprasījuma
- identificēt IS lietošanas vides prasības un izstrādāt funkcionālās (kas
sistēmai jādara) un nefunkcionālās (veiktspējas, drošības u.c.) prasības,
nodrošinot atbilstību LR normatīvo aktu prasībām IT drošības jomā
- izstrādāt iekšējos dokumentus attiecībā uz Slimnīcas IS - izstrādāt
sistēmu aprakstus, t.sk. attēlot to uzbūvi, sastāvdaļas un mijiedarbību ar
citām sistēmām
- analizēt iespējas īstenot visas noteiktās prasības, aprēķināt izmaksas un
riskus, izstrādāt vispiemērotāko sistēmas risinājumu
- izstrādāt darba uzdevumus IS ražotājiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem,
koordinēt un pārbaudīt noteiktus darbus un to rezultātus, piedalīties un veikt
IS testēšanu, sadarbībā ar atbildīgajām personām izstrādāt IS tehniskās
specifikācijas
- veikt Slimnīcas personāla apmācību IS lietošanā
- aktualizēt informāciju Slimnīcas IS
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība: otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju,
datorzinātnes jomā vai finanšu, matemātikas, statistikas jomā ar specializāciju
informācijas tehnoloģijās
- pieredze: IS analīzes un/vai izmaiņu ieviešanas jomā, t. sk. praktiskas
iemaņas programmēšanā un testēšanā, vēlams veselības aprūpes jomā
Par priekšrocību tiks uzskatīti:
- amatam atbilstoši papildus kursi un/vai sertifikāti
- pieredze IS SmartMedical un/vai IS "Ārsta
Birojs" administrēšanā
Profesionālās zināšanas un prasmes:
- ļoti labas zināšanas par IS analīzes metodēm, IS izstrādi, ieviešanu,
uzturēšanu un testēšanu
- vispārīgas zināšanas par programmatūras izstrādi
- vispārīgas zināšanas par objektorientētu programmēšanu
- vispārīgas zināšanas par datubāzes vadības sistēmām
- iemaņas programmatūras izstrādes un IS dokumentācijas veidošanā,
tehniskajā rakstīšanā
- LR normatīvo aktu prasības IT drošības jomā
Vispārējās zināšanas un prasmes:
- valodas: valsts valodas prasme saskaņā ar noteiktā laika periodā spēkā
esošiem LR normatīvajiem aktiem; angļu valoda - spēja lasīt un izprast ar amata
pienākumu veikšanu saistīto informāciju un sarunvalodas pamatzināšanas
- datorprasmes: ļoti labas iemaņas darbā ar MS Office
- spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas
darbā
Piedāvājam:
- veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00
līdz 16.30
- vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- mēnešalgu EUR 1170 līdz 1300, sociālās garantijas; pēc pārbaudes laika
atlīdzībai tiek pievienoti bonusi
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;
- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.
Pēc konkursa 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Jūsu motivācijas vēstuli, kurā aprakstīta iegūtā darba pieredze un pašnovērtējums
profesionālajām zināšanām un prasmēm atbilstoši amatam izvirzītajām prasībām,
un CV ar norādi "IT sistēmanalītiķis"
lūdzam sūtīt SIA "Rīgas 1.slimnīca" Personāla vadības nodaļai
Bruņinieku ielā 5, Rīgā, LV-1001, vai pa e-pastu: atlase@1slimnica.lv līdz
2018.gada 9.aprīlim.
OP 2018/59.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors
veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz
2020.gada 31.decembrim) (darbavieta: Liepu iela 33, Rēzekne)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai
darba pienākumu veikšanai
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- krievu valodas pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi - Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors
veterināras uzraudzības jomā. Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/59.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz veterinārārsta
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) Ziemeļlatgales
pārvaldē
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai saskaņā ar Veterinārmedicīnas
likuma pārejas noteikumu 2.punktu un 55.panta 2.punktu pielīdzināma izglītība,
kas iegūta citā akreditētā augstskolā
- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē
- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē
- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana
kautuvē
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski
nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar
norādi - Ziemeļlatgales pārvaldes veterinārārsts.
Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/59.AKK4
Valsts administrācijas skola īsteno valsts politiku valsts pārvaldes
profesionālās attīstības jomā, lai sagatavotu augsti kvalificētus un
profesionālus nodarbinātos
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Valsts administrācijas skolas komandai zinošu, atbildīgu un uz
rezultātu orientētu kolēģi, lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu mācību
projekta "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide korupcijas novēršanas un
ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" (turpmāk - Projekts) īstenošanu!
Izsludinām konkursu uz ES fondu mācību koordinatora amatu uz noteiktu
laiku (1,5 gadi)
Amata pienākumi:
- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta ietvaros
paredzētos mācību un saistītus pasākumus (t.sk. organizēt pieredzes apmaiņas
vizītes u.c.), piedalīties mācību satura izstrādē
- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku
grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par
reģistrācijas veikšanu
- mutiski un rakstveidā sniegt informāciju par Projekta mācību pasākumiem
visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem,
pasniedzējiem un sadarbības partneriem
- aktualizēt informāciju ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datu
bāzēs un mācību pārvaldības sistēmā; veikt citus tehniska rakstura darbus
saistībā ar mācību organizēšanu
- sagatavot mācību dokumentāciju un datnes, piemēram, mācību dalībnieku
apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti, mācību rezultātu
apkopojumu, anketas, sertifikātus; kārtot citus ar mācību organizēšanu
saistītos jautājumus
- sagatavot dokumentu projektus un informācijas apkopojumus
- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisko
personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām
- veikt cenu aptaujas un tirgus izpētes
- sniegt tehnisko atbalstu VAS iepirkumu komisijām iepirkumu dokumentu
sagatavošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai nepabeigta augstākā
izglītība
- vēlama pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā un/vai satura
izstrādē
- vēlama pieredze komandējumu organizēšanā
- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā
- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem
- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā
- vēlama pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis)
zināšanas
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
- ētiskums
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilu atalgojumu (9.mēnešalgas grupas ietvaros) un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli un profesionālās
darbības aprakstu (CV) lūdzam sūtīt pa pastu uz adresi Valsts administrācijas
skola, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi: vas@vas.gov.lv līdz 2018.gada 5.aprīlim (ieskaitot).
OP 2018/59.AKK5
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.
90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Piedziņas nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (amata
saime 21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt cietušajiem izmaksātās valsts kompensācijas piedziņu un ar
valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības nodrošināšanu saistīto izdevumu
piedziņu: izvērtēt administratīvo lietu materiālus, personu iesniegumus,
sagatavot administratīvo aktu u.c. piedziņas dokumentu projektus
- sniegt konsultācijas par piedziņas kārtību, sadarboties ar kriminālprocesa
virzītajiem un zvērinātiem tiesu izpildītājiem
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai
piederīgajās institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
komunikācija, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram no EUR 840 līdz 1060
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi vakance "juriskonsulta/-es
amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas četrpadsmit dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā
4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
OP 2018/59.AKK6
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru
departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents uz noteiktu
laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
vadības zinātnē, vai darbības sfērai atbilstoša augstākā tehniskā izglītība
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos vai elektronisko
sakaru un/vai pasta nozarē
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādē
- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem (ES
institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- krievu valodas zināšanas
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos
uzdevumus
- labas komunikācijas prasmes
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu
un politikas plānošanas dokumentu projektus
- izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos,
lai nodrošinātu elektronisko sakaru un pasta nozari reglamentējošo tiesību aktu
atbilstību Eiropas Savienības un starptautiskajiem tiesību aktiem
- izstrādāt priekšlikumu instrukciju projektiem uz Patstāvīgo pārstāvju
komitejā (COREPER) izskatāmiem jautājumiem un Eiropas Savienības Padomes darba
grupu sēdēm
Amats klasificēts 36.saimes II līmenī (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.