Laidiens: 22.03.2018., Nr. 59

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/59.AKK1

SIA "Rīgas 1.slimnīca" izsludina atklātu konkursu uz Informācijas tehnoloģiju nodaļas sistēmanalītiķa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- analizēt un izvērtēt Rīgas 1.slimnīcas (turpmāk - Slimnīca) Informācijas sistēmu (turpmāk - IS) darbību, lietotāju prasības, sistēmu atbilstību Slimnīcas prasībām, nodrošinot ar nepieciešamo informāciju Slimnīcas vadības procesiem, kā arī sniegt priekšlikumus un koordinēt IS attīstību

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt Slimnīcas IS darbību, IS lietotāju vajadzības, IS atbilstību lietotāju vajadzībām un Slimnīcas procesiem, izstrādāt ieteikumus procesu uzlabošanai, novērtēt iespējamos risinājumus un iesniegt priekšlikumus esošo un jaunu IS attīstībai un pilnveidošanai IT nodaļas vadītājam un attiecīgās IS resursa turētājam

- plānot, koordinēt un dokumentēt IS izstrādes un izmaiņu ieviešanas procesus un rezultātus, t.sk. koordinēt programmatūras izmaiņu procesu

- analizēt iespējas attīstīt esošās un jaunas IS un esošo un jaunu IS ietekmi uz citām sistēmām, kas ar to saistītas

- iegūt datus no Slimnīcas IS dažādos griezumos pēc atbildīgo personu vai Slimnīcas valdes pieprasījuma

- identificēt IS lietošanas vides prasības un izstrādāt funkcionālās (kas sistēmai jādara) un nefunkcionālās (veiktspējas, drošības u.c.) prasības, nodrošinot atbilstību LR normatīvo aktu prasībām IT drošības jomā

- izstrādāt iekšējos dokumentus attiecībā uz Slimnīcas IS - izstrādāt sistēmu aprakstus, t.sk. attēlot to uzbūvi, sastāvdaļas un mijiedarbību ar citām sistēmām

- analizēt iespējas īstenot visas noteiktās prasības, aprēķināt izmaksas un riskus, izstrādāt vispiemērotāko sistēmas risinājumu

- izstrādāt darba uzdevumus IS ražotājiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, koordinēt un pārbaudīt noteiktus darbus un to rezultātus, piedalīties un veikt IS testēšanu, sadarbībā ar atbildīgajām personām izstrādāt IS tehniskās specifikācijas

- veikt Slimnīcas personāla apmācību IS lietošanā

- aktualizēt informāciju Slimnīcas IS

Prasības pretendentiem/-ēm:

- izglītība: otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, datorzinātnes jomā vai finanšu, matemātikas, statistikas jomā ar specializāciju informācijas tehnoloģijās

- pieredze: IS analīzes un/vai izmaiņu ieviešanas jomā, t. sk. praktiskas iemaņas programmēšanā un testēšanā, vēlams veselības aprūpes jomā

Par priekšrocību tiks uzskatīti:

- amatam atbilstoši papildus kursi un/vai sertifikāti

- pieredze IS SmartMedical un/vai IS "Ārsta Birojs" administrēšanā

Profesionālās zināšanas un prasmes:

- ļoti labas zināšanas par IS analīzes metodēm, IS izstrādi, ieviešanu, uzturēšanu un testēšanu

- vispārīgas zināšanas par programmatūras izstrādi

- vispārīgas zināšanas par objektorientētu programmēšanu

- vispārīgas zināšanas par datubāzes vadības sistēmām

- iemaņas programmatūras izstrādes un IS dokumentācijas veidošanā, tehniskajā rakstīšanā

- LR normatīvo aktu prasības IT drošības jomā

Vispārējās zināšanas un prasmes:

- valodas: valsts valodas prasme saskaņā ar noteiktā laika periodā spēkā esošiem LR normatīvajiem aktiem; angļu valoda - spēja lasīt un izprast ar amata pienākumu veikšanu saistīto informāciju un sarunvalodas pamatzināšanas

- datorprasmes: ļoti labas iemaņas darbā ar MS Office

- spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu

- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā

Piedāvājam:

- veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00 līdz 16.30

- vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

- mēnešalgu EUR 1170 līdz 1300, sociālās garantijas; pēc pārbaudes laika atlīdzībai tiek pievienoti bonusi

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;

- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

Pēc konkursa 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Jūsu motivācijas vēstuli, kurā aprakstīta iegūtā darba pieredze un pašnovērtējums profesionālajām zināšanām un prasmēm atbilstoši amatam izvirzītajām prasībām, un CV ar norādi "IT sistēmanalītiķis" lūdzam sūtīt SIA "Rīgas 1.slimnīca" Personāla vadības nodaļai Bruņinieku ielā 5, Rīgā, LV-1001, vai pa e-pastu: atlase@1slimnica.lv līdz 2018.gada 9.aprīlim.


OP 2018/59.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020.gada 31.decembrim) (darbavieta: Liepu iela 33, Rēzekne)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- krievu valodas pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi - Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/59.AKK3

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz veterinārārsta amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) Ziemeļlatgales pārvaldē

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai saskaņā ar Veterinārmedicīnas likuma pārejas noteikumu 2.punktu un 55.panta 2.punktu pielīdzināma izglītība, kas iegūta citā akreditētā augstskolā

- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē

- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē

- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana kautuvē

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi - Ziemeļlatgales pārvaldes veterinārārsts. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/59.AKK4

Valsts administrācijas skola īsteno valsts politiku valsts pārvaldes profesionālās attīstības jomā, lai sagatavotu augsti kvalificētus un profesionālus nodarbinātos

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts administrācijas skolas komandai zinošu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi, lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu mācību projekta "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" (turpmāk - Projekts) īstenošanu!

Izsludinām konkursu uz ES fondu mācību koordinatora amatu uz noteiktu laiku (1,5 gadi)

Amata pienākumi:

- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta ietvaros paredzētos mācību un saistītus pasākumus (t.sk. organizēt pieredzes apmaiņas vizītes u.c.), piedalīties mācību satura izstrādē

- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par reģistrācijas veikšanu

- mutiski un rakstveidā sniegt informāciju par Projekta mācību pasākumiem visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem, pasniedzējiem un sadarbības partneriem

- aktualizēt informāciju ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datu bāzēs un mācību pārvaldības sistēmā; veikt citus tehniska rakstura darbus saistībā ar mācību organizēšanu

- sagatavot mācību dokumentāciju un datnes, piemēram, mācību dalībnieku apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti, mācību rezultātu apkopojumu, anketas, sertifikātus; kārtot citus ar mācību organizēšanu saistītos jautājumus

- sagatavot dokumentu projektus un informācijas apkopojumus

- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām

- veikt cenu aptaujas un tirgus izpētes

- sniegt tehnisko atbalstu VAS iepirkumu komisijām iepirkumu dokumentu sagatavošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā un/vai satura izstrādē

- vēlama pieredze komandējumu organizēšanā

- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā

- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā

- vēlama pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

- ētiskums

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilu atalgojumu (9.mēnešalgas grupas ietvaros) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) lūdzam sūtīt pa pastu uz adresi Valsts administrācijas skola, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi: vas@vas.gov.lv līdz 2018.gada 5.aprīlim (ieskaitot).


OP 2018/59.AKK5

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Piedziņas nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt cietušajiem izmaksātās valsts kompensācijas piedziņu un ar valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības nodrošināšanu saistīto izdevumu piedziņu: izvērtēt administratīvo lietu materiālus, personu iesniegumus, sagatavot administratīvo aktu u.c. piedziņas dokumentu projektus

- sniegt konsultācijas par piedziņas kārtību, sadarboties ar kriminālprocesa virzītajiem un zvērinātiem tiesu izpildītājiem

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, komunikācija, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram no EUR 840 līdz 1060

- darbavieta Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi vakance "juriskonsulta/-es amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas četrpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.


OP 2018/59.AKK6

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinātnē, vai darbības sfērai atbilstoša augstākā tehniskā izglītība

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos vai elektronisko sakaru un/vai pasta nozarē

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- krievu valodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos uzdevumus

- labas komunikācijas prasmes

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus

- izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos, lai nodrošinātu elektronisko sakaru un pasta nozari reglamentējošo tiesību aktu atbilstību Eiropas Savienības un starptautiskajiem tiesību aktiem

- izstrādāt priekšlikumu instrukciju projektiem uz Patstāvīgo pārstāvju komitejā (COREPER) izskatāmiem jautājumiem un Eiropas Savienības Padomes darba grupu sēdēm

Amats klasificēts 36.saimes II līmenī (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)