Laidiens: 21.03.2018., Nr. 58
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/58.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Elektroniskās komercijas kontroles un
analīzes daļas sistēmanalītiķa/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā (koledžas) izglītība vai akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas programmēšanas jomā kādā no interneta aplikāciju/programmu
izveidei lietotajām programmēšanas valodām ( piem. Python,
Ruby, Perl vai citas)
- zināšanas par datu bāzēm, to izveidi un datu atlasi
- zināšanas par interneta un datortīklu uzbūvi un darbības principiem
- teicamas prasmes darbā ar MS Office
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pielāgot Daļas rīcībā esošos informācijas tehnoloģiju rīkus Daļas funkciju
izpildes veikšanai
- izstrādāt un pilnveidot Daļas pārziņā esošos IT rīkus Daļas funkciju
izpildes vajadzībām
- sekot līdzi jaunajiem un inovatīviem tehnoloģiskajiem risinājumiem un
sniegt priekšlikumus to ieviešanai VID darba efektivitātes uzlabošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.4.apakšsaime "Programmatūras
attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719
līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NKP_EKKAD_S_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba
aizsardzības vecākā/-s speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā,
kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības,
darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
licencētai 60 stundu mācību programmai
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt darba vides iekšējo uzraudzību, t.sk. darba vides risku novērtēšanu,
darba aizsardzības pasākumu plānu izstrādi
- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu civilās aizsardzības pasākumu
jomā
- veikt personāla veselības apdrošināšanas administrēšanu
- organizēt nodarbināto obligātās veselības pārbaudes
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā darba aizsardzības jomā
- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
licencētai 160 stundu mācību programmai
Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība", III
līmenis, 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un
augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi
"Konkurss uz PP_CDAD_DAVS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi: "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Kontroles metodikas un uzraudzības
daļas Metodikas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- spēja rast risinājumus sarežģītās situācijas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, MS Excel,
Word, MS Power Point
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
(t.sk. īpaši sarežģītiem jautājumiem), sniegt priekšlikumus par tiem
- plānot nodokļu kontroles darba procesu un sniegt metodisku atbalstu
kontroles veicējiem par procesu
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo projektu izstrādē, izvērtēšanā un
sniegt atzinumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ievieššana",
III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NKP_KMUD_MN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes Pirmās tehniskā atbalsta daļas Datortehnikas uzturēšanas nodaļas
vecākā/-s informācijas tehnoloģiju administratora/-es darbinieka amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā,
informācijas tehnoloģijās
- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā viens gads
- padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un
lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu
- padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas
iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem
- praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem
protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt Informācijas sistēmu lietotājprogrammatūras nodrošināšanu
- veikt datortehnikas darbības nodrošināšanu
- Veikt Informācijas sistēmu tehniskās infrastruktūras darbības
nodrošināšanu
- piedalīties kopējas tālruņa un datortīklu infrastruktūras darbības
nodrošināšanā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- praktisku pieredzi lietotāju atbalstā datortehnikas jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", III A līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740
līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi:
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP_1TAD_DUN_VITA_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa amats
(vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā,
kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības,
darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos
ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas un izpratne par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām un
regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un
pierādījumus
- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID
amatpersonu un darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un
sagatavot atbildes uz tiem
- veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID
amatpersonu rīcību
- izskatīt disciplinārlietas, sagatavot lēmumus disciplinārlietās
- veikt valsts amatpersonu amata savienošanas izvērtēšanu un atzinuma
sniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863
EUR līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi
"Konkurss uz PP_JD_GJ_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas
galvenā/-s arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus
- teicamas prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook,
Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās divu līmeņu plauktos
(kāpt augstumā (virs 1,5 m), pārvietot kravas (ar
platformas ratiņiem un palešu ratiņiem līdz 130-150 m) un celt smagumus
(vīriešiem - vairāk par 10 kg ar abām rokām vai 5 kg ar vienu roku, sievietēm -
vairāk par 7 kg ar abām rokām vai 3 kg ar vienu roku))
- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai
- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai institūcijas arhīvā
- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā
- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam
arhīvam saglabāšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā
Darbinieka darba vieta: Buļļu iela 74, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.1 apakšsaime
"Arhīva pakalpojumi", I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_PLAN_GA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-s nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās
zinātnēs, ekonomikā, komerczinnībās vai tiesībās
- pieredze uzskaites vai nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu
nodokļu administrācijām
- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu
pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas
sistēmu ieviešanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vācu, franču vai krievu valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis
un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978,
vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss uz NP_CIAD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Iedzīvotāju ienākuma nodokļa datu atbilstības pārbaužu daļas
galv. nodokļu inspektors (uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā, ekonomikā vai finanšu vadībā
- zināšanas nodokļu administrēšanas jomā, grāmatvedībā, ekonomikā vai
finanšu vadībā un administratīvā procesa normu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt iedzīvotāju ienākuma nodokļa datu atbilstības pārbaudes saskaņā ar
normatīvajiem aktiem un VID izstrādātajiem norādījumiem
- analizēt un novērtēt riskus un noteikt pasākumus risku novēršanai vai
mazināšanai
- iegūt un uzkrāt riska informāciju par fiziskajām personām un veikt tās
aprites procesu
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm
un organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu administrēšanas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Klusā iela 4a, Daugavpils.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.apakšsaime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978,
vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss uz NP_NP_IINDAPD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un
uzraudzības daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai
nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- pieredze nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā ne mazāk kā viens gads
- pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- spējā strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, sniegt priekšlikumus to izstrādē
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm
un organizācijām pēc pieprasījuma
- analizēt un novērtēt nodokļu maksātāju riskus, sniegt priekšlikumus
pasākumu noteikšanai risku novēršanai vai mazināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu administrēšanas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi:
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP_NP_DTNMUD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes grāmatvedības eksperta/-es darbinieka amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu
vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz trīs gadu pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē, valsts finanšu
līdzekļu ekonomiskas izlietošanas kontrolē
- teicamas prasmes darbā ar Resursu vadības sistēmu Horizon
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- nodrošināt Resursu vadības sistēmas Horizon uzraudzību un izmantošanas
koordinēšanu
- nodrošināt nepieciešamo izmaiņu ieviešanu Resursu vadības sistēmas Horizon
klasifikatoros atbilstoši normatīvo aktu un iestādes finanšu un vadības
grāmatvedības uzskaites prasībām
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- konsultēt VID ierēdņus un darbiniekus par Resursu vadības sistēmas Horizon
izmantošanu
- veikt informācijas sistēmu tajā skaitā Resursu vadības sistēmas Horizon
prasību definēšanu, izmaiņu testēšanu un līdzdalību to ieviešanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 14.saime "Grāmatvedība", IIIA
līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi:
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_GE_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas finanšu
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai komerczinībās
- vismaz 2 gadu pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā,
finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- plānot un administrēt VID kopējo budžetu un sagatavot VID kopējo finanšu
līdzekļu pieprasījumu, t.sk., no citiem finansējuma avotiem
- līdzdarboties attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un
ārējo normatīvo aktu izstrādāšanā un aktualizēšanā, izstrādāt un aktualizēt VID
maksas pakalpojumu cenrādi un pārstāvēt to izskatīšanas procesā
- izvērtēt un sniegt atzinumus par VID saimnieciskās darbības finanšu
rādītājiem, kā arī analizēt un novērtēt VID darbību
- līdzdarboties projektu īstenošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1.apakšsaime "Finanšu analīze un
vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978,
vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss uz FP_BAD_FS_II_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas finanšu
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai komerczinībās
- vismaz 2 gadu pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā,
finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- plānot un administrēt VID kopējo budžetu un uzturēt vadības grāmatvedības
klasifikāciju
- kontrolēt VID kopējā budžeta izlietojumu un veikt ekonomisko analīzi
- plānot struktūrvienības finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt
izlietojumu
- administrēt un koordinēt VID maksas pakalpojumus
- līdzdarboties projektu īstenošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1.apakšsaime "Finanšu analīze un
vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP_BAD_FS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Slepenības režīma
nodrošināšanas un informācijas tehnoloģiju atbalsta daļas drošības
speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama ekonomikā,
komerczinībās (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un
nodokļi), administrēšanā vai tiesībās
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts
noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt Pārvaldē valsts noslēpuma objektu (turpmāk - VNO) sevišķo lietvedību
- organizēt drošības pasākumus Pārvaldes personālam, kas veic darbu ar VNO,
sniegt metodisku un praktisku palīdzību Pārvaldes ierēdņiem, kuriem ir speciālā
atļauja pieejai valsts noslēpumam
- organizēt Pārvaldes ierobežotās pieejamības informācijas dokumentu apriti
un aizsardzību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar ierobežotības pieejamības dokumentu vai valsts noslēpumu
objektu apriti
Ierēdņa amatam ir noteikta: 16.saime "Iestāžu drošība", IB līmenis
un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska Pārvaldes
funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NMPP_SRNITAD_DS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Taktisko uzdevumu daļas Rīgas
pirmās taktisko uzdevumu nodaļas inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt operatīvās darbības pasākumus un kontroles pasākumus saskaņā ar
darba uzdevuma pieteikumu operatīvās lietas vai kriminālizlūkošanas
ietvaros
- sniegt atbalstu muitas kriminālizlūkošanas un
operatīvās darbības nodrošināšanai atbilstoši pieteiktajam uzdevumam
- sniegt atbalstu muitas struktūrvienībām un citām tiesībaizsardzības
iestādēm iespējamo noziedzīgo nodarījumu muitas jomā atklāšanā un novēršanā
- veikt kontroles pasākumus operatīvās darbības un izmeklēšanas
atbalstīšanai saskaņā ar darba uzdevuma pieteikumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.2 apakšsaime
"Operatīvā darbība", II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NMPP_TUD_R1TUN_I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Muitas pārvaldes Kurzemes muitas kontroles punktu daļas Muitas
kontroles punktu vecākā/-s muitas uzrauga/-dzes (2
vakances uz nenoteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām un citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- pamatzināšanas angļu valodā
- pamatzināšanas krievu valodā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel,
PowerPoint
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- nodrošināt kvalitatīvu muitas klientu apkalpošanu un vienveidīgu muitas
normatīvo aktu piemērošanu
- pildot amata pienākumus, lietot Muitas kontroles punktu (MKP) deleģēto
uzdevumu īstenošanai reglamentā minētās informācijas sistēmas
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju, un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, MKP reglamentam un darba vietu aprakstiem
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darba vietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos
noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas
darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darba vietu aprakstiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Sarkanmuižas dambis 25 a,
Ventspils.
Ierēdnim noteikta: 26.2. apakšsaime "Muita un
muitas kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MP_KMKPD_MKPN_VME_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras analīzes daļas
galvenā/-s jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu un nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko
pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā VID
pieņemtos lēmumus
- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem pirmstiesas strīdu izskatīšanas
rezultātā pieņemtajiem lēmumiem
- analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jomā
- izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus par pieņemtajiem lēmumiem valsts nodevu
atmaksu lietās un pieņemtajiem lēmumiem uzņēmumu ienākuma nodokļa avansa
maksājumu noteikšanā
- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863
līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi:
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_JPSIP_LJD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/58.AKK17
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko
amatu vietām:
- profesors - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē
salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē (specializācija: tulkošana
(angļu - latviešu valoda)) - viena amata vieta
- asociētais profesors - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības
nozarē salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē (specializācija:
tulkošana (angļu - latviešu valoda)) - viena amata vieta
- asociētais profesors - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības
nozarē lietišķās valodniecības apakšnozarē (specializācija: starpkultūru
komunikācija (franču - latviešu valoda)) - viena amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- filoloģijas doktora zinātniskais grāds
- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās
- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
- pētnieks - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē
salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē - viena amata vieta
- zinātniskais asistents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības
nozarē salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē - divas amata
vietas
- pētnieks - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils
Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Astronomijas nozarē, astrofizikas un
fundamentālās astronomijas apakšnozarē - viena amata vieta
- zinātniskais asistents - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu
institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Datorzinātnes
nozarē, signālu diskrētās apstrādes apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds
- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''EUROPASS'' Curriculum
Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī
pētniecības, akadēmiskā un zinātniski organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6
gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. Kabinetā, mēneša laikā no
publicēšanas datuma.
OP 2018/58.AKK18
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā
patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības
reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju tiesību uzraudzības
departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (divas
vakances uz nenoteiktu laiku un viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku
(finanšu pakalpojumu uzraudzības jomā) un viena vakance uz ierēdņa prombūtnes
laiku (patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības jomā)).
JA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas
sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu sagatavošanā un
finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
LAI TU SPĒTU:
- veikt patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību
- sagatavot administratīvos aktus
- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības
- pārstāvēt iestādi tiesā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālruni 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.
panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.
OP 2018/58.AKK19
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība,
ļoti labas komunikācijas prasmes un tu vēlies veidot karjeru
valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās, gan veicot pārbaudes,
gan izskatot patērētāju iesniegumus un sūdzības, gan konsultējot fiziskas un
juridiskas personas. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju konsultāciju un sūdzību
departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes
laiku) centrālajā iestādē Rīgā.
JA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- labas angļu valodas un vēlamas krievu valodas zināšanas
- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas
sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- priekšrocība - pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
LAI TU SPĒTU:
- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības
- konsultēt un izglītot fiziskas un juridiskas personas
- sagatavot lēmumu projektus
- palīdzēt patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem vai pakalpojumu
sniedzējiem
- pildīt Patērētāju strīdu izskatīšanas komisijas sekretariāta funkcijas
sakarā ar patērētāju iesniegto iesniegumu izskatīšanu
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu
CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālruni 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi.
OP 2018/58.AKK20
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz jurista/-es
amatu Juridiskā departamenta Regresu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- regresu piedziņa
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
- līgumu izstrāde
Prasības pretendentiem/-ēm:
- iegūta augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar administratīvo aktu izstrādi tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL)
- teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 756 EUR, pēc pārbaudes
laika līdz 1174 EUR
Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Jurists Regresu nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta
Personāla nodaļai uz e-pastu vakances@vmnvd.gov.lv
vai nosūtīt pa pastu (Cēsu ielā 31 k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018.gada
2.aprīlim. Papildu informācija pa tālr.67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās, kur pretendentu atbilstība tiks
vērtēta:
1.kārtā visiem - ņemot vērā pretendenta iesniegtajos dokumentos esošo
informāciju;
2.kārtā iekļuvušajiem - ņemot vērā uzdevuma
izpildi, ko pretendenti tiks lūgti izpildīt;
3.kārtā iekļuvušajiem - ņemot vērā klātienes intervijas rezultātus, kurā
tiks izmantota pārrunu un testu metodika.
OP 2018/58.AKK21
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde,
reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu
kontroles daļas vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ķīmijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par
priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības sajūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- kontrolēt Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas normatīvo aktu un
starptautisko līgumu prasību ievērošanu jūras un iekšējo ūdeņu vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā pārraudzībā esošajā teritorijā
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- piedāvājam atalgojumu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi:
VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai
sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai
iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā, 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.
OP 2018/58.AKK22
Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas
vecākā referenta amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību
personālvadības jomā), valsts valodas prasme augstākajā līmenī, pieredze
personālvadības jomā, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, profesionālas
iemaņas darbā ar datoru, zināšanas finanšu un kredītu jautājumos, ar amata
pienākumu pildīšanu saistīto normatīvo aktu pārzināšana, pieredze darbā ar
klientiem, analītiskā domāšana, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un
organizēt savu darbu, komunikabilitāte.
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt iestādes personāla lietvedību, sniegt
konsultācijas par kredīta no valsts budžeta līdzekļiem atmaksas un dzēšanas
kārtību, sagatavot informāciju bankām un kredīta ņēmējiem par studiju kredīta
saistību izpildes gaitu un citus dokumentus, pieņemt apmeklētājus, reģistrēt
korespondenci.
Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, mēneša amatalgu 750.00 EUR
apmērā (bruto).
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
Studiju un zinātnes administrācijai, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14,
Rīgā, LV - 1050. Tālr. informācijai 67702490."
Pretendentu konkurss noritēs divās kārtās. Pirmajā kārtā notiks pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tika
aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta
piemērotība noteiktajā prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim
par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, informējam, ka
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Studiju un
zinātnes administrācija.
OP 2018/58.AKK23
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
iepirkumu speciālists (uz noteiktu laiku, ar iespēju noslēgt darba līgumu uz
nenoteiktu laiku, darba vieta Rīga)
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- priekšroka pretendentam ar pieredzi tiešās valsts pārvaldes iestādē
- priekšroka pretendentam, kurs ir ieguvis personas datu aizsardzības
speciālista apliecību un ir tiesīgs veikt personas datu aizsardzības
speciālista pienākumus
- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu
- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu (publisko iepirkumu
nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo
normatīvo aktu) sagatavošanā
- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana
- vēlamas zināšanas par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības sajūta, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, plānot savu darbu un
noteikt prioritātes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm
- vēlamas autotransporta vadīšanas tiesības
Galvenie pienākumi:
- piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā
- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas
projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu un
sagādes organizēšanu
- publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana
- līgumu projektus izstrādāšana, saskaņošana
- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājas lapā
- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana.
- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana
- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā
Piedāvājam:
- mēnešalga no 835 līdz 1190 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīgā, LV
1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo
darba vietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/58.AKK24
Latvijas lauksaimniecības un meža zinātņu akadēmija
izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām agrārās ekonomikas nozarē:
- pētnieks - 1 amata vieta
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Prasības:
- nav ievēlēts nevienā zinātniskajā institūcijā vai augstākajā izglītības
iestādē par vadošo pētnieku vai pētnieku, vai zinātnisko asistentu
- doktora grāds attiecīgajā nozarē (zinātniskajam asistentam var būt
maģistra grāds)
- labas svešvalodas zināšanas
- organizatoriskā darba pieredze projektos (vēlams starptautiskajos) vai
valsts pētījumu programmās kādā no zinātniskajām institūcijām vai augstākās
izglītības iestādēm
- pētnieciskā darba pieredze zinātniskajās institūcijās vai augstākās
izglītības iestādēs attiecīgajā jomā (agrārā ekonomikā)
- vēlams darba pieredze LZA un/ vai LLMZA darbībā
Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kas atspoguļo zinātniskā un
organizatoriskā darba pieredzi
- zinātniskos grādus un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- 6 pēdējo gadu nozīmīgāko publicēto zinātnisko darbu un/vai saņemto patentu
saraksts
- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumentus līdz 20. martam jānosūta pa pastu: Latvijas Lauksaimniecības un
meža zinātņu akadēmija, Akadēmijas laukums 1, Rīga,
LV-1050, slēgtā aploksnē ar norādi "Amatu konkursam''.