Laidiens: 21.03.2018., Nr. 58

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/58.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Elektroniskās komercijas kontroles un analīzes daļas sistēmanalītiķa/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā (koledžas) izglītība vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas programmēšanas jomā kādā no interneta aplikāciju/programmu izveidei lietotajām programmēšanas valodām ( piem. Python, Ruby, Perl vai citas)

- zināšanas par datu bāzēm, to izveidi un datu atlasi

- zināšanas par interneta un datortīklu uzbūvi un darbības principiem

- teicamas prasmes darbā ar MS Office

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pielāgot Daļas rīcībā esošos informācijas tehnoloģiju rīkus Daļas funkciju izpildes veikšanai

- izstrādāt un pilnveidot Daļas pārziņā esošos IT rīkus Daļas funkciju izpildes vajadzībām

- sekot līdzi jaunajiem un inovatīviem tehnoloģiskajiem risinājumiem un sniegt priekšlikumus to ieviešanai VID darba efektivitātes uzlabošanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.4.apakšsaime "Programmatūras attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_EKKAD_S_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba aizsardzības vecākā/-s speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas licencētai 60 stundu mācību programmai

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt darba vides iekšējo uzraudzību, t.sk. darba vides risku novērtēšanu, darba aizsardzības pasākumu plānu izstrādi

- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu civilās aizsardzības pasākumu jomā

- veikt personāla veselības apdrošināšanas administrēšanu

- organizēt nodarbināto obligātās veselības pārbaudes

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi darbā darba aizsardzības jomā

- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas licencētai 160 stundu mācību programmai

Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība", III līmenis, 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi

"Konkurss uz PP_CDAD_DAVS_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Kontroles metodikas un uzraudzības daļas Metodikas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- spēja rast risinājumus sarežģītās situācijas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, MS Excel, Word, MS Power Point

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus (t.sk. īpaši sarežģītiem jautājumiem), sniegt priekšlikumus par tiem

- plānot nodokļu kontroles darba procesu un sniegt metodisku atbalstu kontroles veicējiem par procesu

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm, organizācijām pēc pieprasījuma

- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo projektu izstrādē, izvērtēšanā un sniegt atzinumus par tiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ievieššana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_KMUD_MN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Pirmās tehniskā atbalsta daļas Datortehnikas uzturēšanas nodaļas vecākā/-s informācijas tehnoloģiju administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā, informācijas tehnoloģijās

- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā viens gads

- padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu

- padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem

- praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt Informācijas sistēmu lietotājprogrammatūras nodrošināšanu

- veikt datortehnikas darbības nodrošināšanu

- Veikt Informācijas sistēmu tehniskās infrastruktūras darbības nodrošināšanu

- piedalīties kopējas tālruņa un datortīklu infrastruktūras darbības nodrošināšanā

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- praktisku pieredzi lietotāju atbalstā datortehnikas jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", III A līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_1TAD_DUN_VITA_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa amats (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas un izpratne par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām un regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un pierādījumus

- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID amatpersonu un darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un sagatavot atbildes uz tiem

- veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID amatpersonu rīcību

- izskatīt disciplinārlietas, sagatavot lēmumus disciplinārlietās

- veikt valsts amatpersonu amata savienošanas izvērtēšanu un atzinuma sniegšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 EUR līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi

"Konkurss uz PP_JD_GJ_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas galvenā/-s arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus

- teicamas prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās divu līmeņu plauktos (kāpt augstumā (virs 1,5 m), pārvietot kravas (ar platformas ratiņiem un palešu ratiņiem līdz 130-150 m) un celt smagumus (vīriešiem - vairāk par 10 kg ar abām rokām vai 5 kg ar vienu roku, sievietēm - vairāk par 7 kg ar abām rokām vai 3 kg ar vienu roku))

- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai

- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai institūcijas arhīvā

- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā

- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam arhīvam saglabāšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā

Darbinieka darba vieta: Buļļu iela 74, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.1 apakšsaime "Arhīva pakalpojumi", I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_PLAN_GA_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs, ekonomikā, komerczinnībās vai tiesībās

- pieredze uzskaites vai nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos

- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu nodokļu administrācijām

- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu ieviešanu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- vācu, franču vai krievu valodas zināšanām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_CIAD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Iedzīvotāju ienākuma nodokļa datu atbilstības pārbaužu daļas galv. nodokļu inspektors (uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredze nodokļu administrēšanas jomā, ekonomikā vai finanšu vadībā

- zināšanas nodokļu administrēšanas jomā, grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt iedzīvotāju ienākuma nodokļa datu atbilstības pārbaudes saskaņā ar normatīvajiem aktiem un VID izstrādātajiem norādījumiem

- analizēt un novērtēt riskus un noteikt pasākumus risku novēršanai vai mazināšanai

- iegūt un uzkrāt riska informāciju par fiziskajām personām un veikt tās aprites procesu

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu administrēšanas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Klusā iela 4a, Daugavpils.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_NP_IINDAPD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredze nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- spējā strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sniegt priekšlikumus to izstrādē

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- analizēt un novērtēt nodokļu maksātāju riskus, sniegt priekšlikumus pasākumu noteikšanai risku novēršanai vai mazināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu administrēšanas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_NP_DTNMUD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes grāmatvedības eksperta/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vismaz trīs gadu pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē, valsts finanšu līdzekļu ekonomiskas izlietošanas kontrolē

- teicamas prasmes darbā ar Resursu vadības sistēmu Horizon

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- nodrošināt Resursu vadības sistēmas Horizon uzraudzību un izmantošanas koordinēšanu

- nodrošināt nepieciešamo izmaiņu ieviešanu Resursu vadības sistēmas Horizon klasifikatoros atbilstoši normatīvo aktu un iestādes finanšu un vadības grāmatvedības uzskaites prasībām

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- konsultēt VID ierēdņus un darbiniekus par Resursu vadības sistēmas Horizon izmantošanu

- veikt informācijas sistēmu tajā skaitā Resursu vadības sistēmas Horizon prasību definēšanu, izmaiņu testēšanu un līdzdalību to ieviešanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 14.saime "Grāmatvedība", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_GE_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vismaz 2 gadu pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- plānot un administrēt VID kopējo budžetu un sagatavot VID kopējo finanšu līdzekļu pieprasījumu, t.sk., no citiem finansējuma avotiem

- līdzdarboties attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu izstrādāšanā un aktualizēšanā, izstrādāt un aktualizēt VID maksas pakalpojumu cenrādi un pārstāvēt to izskatīšanas procesā

- izvērtēt un sniegt atzinumus par VID saimnieciskās darbības finanšu rādītājiem, kā arī analizēt un novērtēt VID darbību

- līdzdarboties projektu īstenošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1.apakšsaime "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_FS_II_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vismaz 2 gadu pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- plānot un administrēt VID kopējo budžetu un uzturēt vadības grāmatvedības klasifikāciju

- kontrolēt VID kopējā budžeta izlietojumu un veikt ekonomisko analīzi

- plānot struktūrvienības finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt izlietojumu

- administrēt un koordinēt VID maksas pakalpojumus

- līdzdarboties projektu īstenošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1.apakšsaime "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_FS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Slepenības režīma nodrošināšanas un informācijas tehnoloģiju atbalsta daļas drošības speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), administrēšanā vai tiesībās

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt Pārvaldē valsts noslēpuma objektu (turpmāk - VNO) sevišķo lietvedību

- organizēt drošības pasākumus Pārvaldes personālam, kas veic darbu ar VNO, sniegt metodisku un praktisku palīdzību Pārvaldes ierēdņiem, kuriem ir speciālā atļauja pieejai valsts noslēpumam

- organizēt Pārvaldes ierobežotās pieejamības informācijas dokumentu apriti un aizsardzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi darbā ar ierobežotības pieejamības dokumentu vai valsts noslēpumu objektu apriti

Ierēdņa amatam ir noteikta: 16.saime "Iestāžu drošība", IB līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska Pārvaldes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_SRNITAD_DS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Taktisko uzdevumu daļas Rīgas pirmās taktisko uzdevumu nodaļas inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama tiesībās, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt operatīvās darbības pasākumus un kontroles pasākumus saskaņā ar darba uzdevuma pieteikumu operatīvās lietas vai kriminālizlūkošanas ietvaros

- sniegt atbalstu muitas kriminālizlūkošanas un operatīvās darbības nodrošināšanai atbilstoši pieteiktajam uzdevumam

- sniegt atbalstu muitas struktūrvienībām un citām tiesībaizsardzības iestādēm iespējamo noziedzīgo nodarījumu muitas jomā atklāšanā un novēršanā

- veikt kontroles pasākumus operatīvās darbības un izmeklēšanas atbalstīšanai saskaņā ar darba uzdevuma pieteikumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 28.2 apakšsaime "Operatīvā darbība", II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi

"Konkurss uz NMPP_TUD_R1TUN_I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Kurzemes muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu vecākā/-s muitas uzrauga/-dzes (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība

- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām un citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- pamatzināšanas angļu valodā

- pamatzināšanas krievu valodā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- nodrošināt kvalitatīvu muitas klientu apkalpošanu un vienveidīgu muitas normatīvo aktu piemērošanu

- pildot amata pienākumus, lietot Muitas kontroles punktu (MKP) deleģēto uzdevumu īstenošanai reglamentā minētās informācijas sistēmas

- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu un muitas deklarāciju, un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darba vietu aprakstiem

- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darba vietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības

- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darba vietu aprakstiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Sarkanmuižas dambis 25 a, Ventspils.

Ierēdnim noteikta: 26.2. apakšsaime "Muita un muitas kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi

"Konkurss uz MP_KMKPD_MKPN_VME_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras analīzes daļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu un nenoteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā VID pieņemtos lēmumus

- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem pirmstiesas strīdu izskatīšanas rezultātā pieņemtajiem lēmumiem

- analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

- izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus par pieņemtajiem lēmumiem valsts nodevu atmaksu lietās un pieņemtajiem lēmumiem uzņēmumu ienākuma nodokļa avansa maksājumu noteikšanā

- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā

- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_LJD_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/58.AKK17

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām:

- profesors - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē (specializācija: tulkošana (angļu - latviešu valoda)) - viena amata vieta

- asociētais profesors - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē (specializācija: tulkošana (angļu - latviešu valoda)) - viena amata vieta

- asociētais profesors - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē lietišķās valodniecības apakšnozarē (specializācija: starpkultūru komunikācija (franču - latviešu valoda)) - viena amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- filoloģijas doktora zinātniskais grāds

- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās

- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

- pētnieks - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē - viena amata vieta

- zinātniskais asistents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē - divas amata vietas

- pētnieks - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Astronomijas nozarē, astrofizikas un fundamentālās astronomijas apakšnozarē - viena amata vieta

- zinātniskais asistents - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Datorzinātnes nozarē, signālu diskrētās apstrādes apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds

- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''EUROPASS'' Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. Kabinetā, mēneša laikā no publicēšanas datuma.


OP 2018/58.AKK18

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (divas vakances uz nenoteiktu laiku un viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku (finanšu pakalpojumu uzraudzības jomā) un viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku (patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības jomā)).

JA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu sagatavošanā un finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

LAI TU SPĒTU:

- veikt patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību

- sagatavot administratīvos aktus

- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības

- pārstāvēt iestādi tiesā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālruni 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/58.AKK19

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība, ļoti labas komunikācijas prasmes un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās, gan veicot pārbaudes, gan izskatot patērētāju iesniegumus un sūdzības, gan konsultējot fiziskas un juridiskas personas. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā.

JA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- labas angļu valodas un vēlamas krievu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- priekšrocība - pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

LAI TU SPĒTU:

- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības

- konsultēt un izglītot fiziskas un juridiskas personas

- sagatavot lēmumu projektus

- palīdzēt patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem vai pakalpojumu sniedzējiem

- pildīt Patērētāju strīdu izskatīšanas komisijas sekretariāta funkcijas sakarā ar patērētāju iesniegto iesniegumu izskatīšanu

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālruni 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/58.AKK20

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz jurista/-es amatu Juridiskā departamenta Regresu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- regresu piedziņa

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem

- līgumu izstrāde

Prasības pretendentiem/-ēm:

- iegūta augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar administratīvo aktu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL)

- teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 756 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1174 EUR

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Jurists Regresu nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu (Cēsu ielā 31 k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018.gada 2.aprīlim. Papildu informācija pa tālr.67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās, kur pretendentu atbilstība tiks vērtēta:

1.kārtā visiem - ņemot vērā pretendenta iesniegtajos dokumentos esošo informāciju;

2.kārtā iekļuvušajiem - ņemot vērā uzdevuma izpildi, ko pretendenti tiks lūgti izpildīt;

3.kārtā iekļuvušajiem - ņemot vērā klātienes intervijas rezultātus, kurā tiks izmantota pārrunu un testu metodika.


OP 2018/58.AKK21

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu kontroles daļas vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ķīmijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības sajūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- kontrolēt Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas normatīvo aktu un starptautisko līgumu prasību ievērošanu jūras un iekšējo ūdeņu vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā pārraudzībā esošajā teritorijā

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- piedāvājam atalgojumu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2018/58.AKK22

Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas vecākā referenta amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību personālvadības jomā), valsts valodas prasme augstākajā līmenī, pieredze personālvadības jomā, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, profesionālas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas finanšu un kredītu jautājumos, ar amata pienākumu pildīšanu saistīto normatīvo aktu pārzināšana, pieredze darbā ar klientiem, analītiskā domāšana, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, komunikabilitāte.

Galvenie amata pienākumi: nodrošināt iestādes personāla lietvedību, sniegt konsultācijas par kredīta no valsts budžeta līdzekļiem atmaksas un dzēšanas kārtību, sagatavot informāciju bankām un kredīta ņēmējiem par studiju kredīta saistību izpildes gaitu un citus dokumentus, pieņemt apmeklētājus, reģistrēt korespondenci.

Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, mēneša amatalgu 750.00 EUR apmērā (bruto).

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV - 1050. Tālr. informācijai 67702490."

Pretendentu konkurss noritēs divās kārtās. Pirmajā kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tika aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajā prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Studiju un zinātnes administrācija.


OP 2018/58.AKK23

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - iepirkumu speciālists (uz noteiktu laiku, ar iespēju noslēgt darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darba vieta Rīga)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- priekšroka pretendentam ar pieredzi tiešās valsts pārvaldes iestādē

- priekšroka pretendentam, kurs ir ieguvis personas datu aizsardzības speciālista apliecību un ir tiesīgs veikt personas datu aizsardzības speciālista pienākumus

- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu

- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu (publisko iepirkumu nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo normatīvo aktu) sagatavošanā

- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas zināšanas par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm

- vēlamas autotransporta vadīšanas tiesības

Galvenie pienākumi:

- piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā

- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu un sagādes organizēšanu

- publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana

- līgumu projektus izstrādāšana, saskaņošana

- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājas lapā

- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana.

- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana

- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā

Piedāvājam:

- mēnešalga no 835 līdz 1190 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīgā, LV 1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/58.AKK24

Latvijas lauksaimniecības un meža zinātņu akadēmija izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām agrārās ekonomikas nozarē:

- pētnieks - 1 amata vieta

- zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Prasības:

- nav ievēlēts nevienā zinātniskajā institūcijā vai augstākajā izglītības iestādē par vadošo pētnieku vai pētnieku, vai zinātnisko asistentu

- doktora grāds attiecīgajā nozarē (zinātniskajam asistentam var būt maģistra grāds)

- labas svešvalodas zināšanas

- organizatoriskā darba pieredze projektos (vēlams starptautiskajos) vai valsts pētījumu programmās kādā no zinātniskajām institūcijām vai augstākās izglītības iestādēm

- pētnieciskā darba pieredze zinātniskajās institūcijās vai augstākās izglītības iestādēs attiecīgajā jomā (agrārā ekonomikā)

- vēlams darba pieredze LZA un/ vai LLMZA darbībā

Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kas atspoguļo zinātniskā un organizatoriskā darba pieredzi

- zinātniskos grādus un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- 6 pēdējo gadu nozīmīgāko publicēto zinātnisko darbu un/vai saņemto patentu saraksts

- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumentus līdz 20. martam jānosūta pa pastu: Latvijas Lauksaimniecības un meža zinātņu akadēmija, Akadēmijas laukums 1, Rīga, LV-1050, slēgtā aploksnē ar norādi "Amatu konkursam''.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/58.AKR1

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 12.martā Muitas pārvaldes Muitas sadarbības un attīstības daļas Plānošanas un koordinācijas nodaļas vecākās muitas ekspertes amatā ir iecelta SINDIJA BĒRZIŅA.


OP 2018/58.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 12.martā Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Nodokļu maksātāju segmentācijas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts VIKTORS KAČALOVS.


OP 2018/58.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 12.martā Nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Pirmā lietu uzglabāšanas un informācijas sagatavošanas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta ZANE STRJUKA.


OP 2018/58.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 12.martā Nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Pirmā lietu uzglabāšanas un informācijas sagatavošanas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta MĀRA UPĪTE.


OP 2018/58.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 12.martā Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmā reģistrācijas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta ARNITA DUMPE- ĶEPURE.


OP 2018/58.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 12.martā Muitas pārvaldes Muitas atļauju kontroles daļas Pirmā atļauju uzraudzības nodaļas vecākās muitas ekspertes amatā ir iecelta SANDIJA ĀTRENA.


OP 2018/58.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 15.martā Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenās personāla speciālistes amatā ir iecelta RAITA SALDAVA.


OP 2018/58.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Informācijas sagatavošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/58.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās reģistrācijas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/58.AKR10

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku) 19.03.2018. iecelta ILZE VIĻUMA.


OP 2018/58.AKR11

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka š.g. 24. janvārī "Latvijas Vēstnesī" izsludinātais konkurss uz vakanto Pirmās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/58.AKR12

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Uzraudzības departamenta vecākās ekspertes uzraudzības jomā amatā 2018.gada 12.martā ir iecelta INGA KALNIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)