Laidiens: 20.03.2018., Nr. 57
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/57.AKK1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības
projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu
izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, projektu izdevumu pamatojošo
dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/57.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā projekta
vadītāja amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības
projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu
izdevumu finanšu plūsmas analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un
projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā- augsta
atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākais projekta
vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/57.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības
projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu
izdevumu finanšu plūsmas analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un
projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole
- projektu iepirkumu dokumentu pārbaužu un iepirkuma norises pārbaužu
uzraudzība
- nodaļas pārziņā esošo projektu mērķu un uzraudzības rādītāju sasniegšanas
kontrole
- atbalsta sniegšana nodaļas darbiniekiem projektu īstenošanas saturiskajā
uzraudzībā
- normatīvo aktu izskatīšana un komentēšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākais eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/57.AKK4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Informācijas sistēmu
administrators Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas
nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība IT jomā
- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā vismaz viens gads
- pieredze datortehnikas, perifērijas iekārtu un programmatūras uzturēšanā
un konfigurēšanā (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)
- pieredze darbstaciju un programmatūras pārvaldībā ar centralizētajiem
rīkiem (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)
- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru
- angļu valodas zināšanas
Pievienojies Informātikas nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt
šādus galvenos uzdevumus:
- veikt datortehnikas un perifērijas iekārtu uzstādīšanu un konfigurēšanu
- uzturēt datortehnikas programmatūru
- konsultēt lietotājus informācijas tehnoloģiju jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 19.5 saimes "Sistēmu
administrēšana un uzturēšana" IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/57.AKK5
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz
Informācijas sistēmu uzturētājs/-a (civilais darbinieks) vienu amata vietu uz
noteiktu laiku, darbavieta Rīgā, Vagonu ielā 38
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai telekomunikāciju jomā, pieļaujama arī profesionālā vidēja izglītība IT jomā
- vismaz viena gada profesionālā pieredze
- labas zināšanas par tīkla darbības principiem, izpratne un pieredze tīkla
drošības jautājumos
- valsts valodas runas un rakstu prasme atbilstoši "C" līmeņa
1.pakāpē, angļu valodas prasme profesionālas nepieciešamības ietvaros
- pašiniciatīvas, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- priekšrocība pretendentam, kuram ir sertifikāti, kas apliecina zināšanas
IT specializācijas jomā
Galvenie darba pienākumi:
- organizēt un veikt NP datortehnikas, sakaru un biroja tehnikas (datori,
monitori, printeri, kopētāji u.c.) uzstādīšanu, diagnostiku, tehnisko apkopi,
remontu un uzturēšanu
- sniegt nepieciešamo ikdienas atbalstu datortehnikas, sakaru un biroja
tehnikas lietotājiem
- veikt lietojumprogrammatūras uzstādīšanu, uzturēšanu un lietojuma atbalstu
- piedalīties datortehnikas, sakaru un biroja tehnikas tehnisko
specifikāciju izstrādāšanā
- plānot datortehnikas, sakaru un biroja tehnikas iegādi un uzstādīšanu
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- sociālās garantijas (t.sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 940 EUR līdz
1287 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no profesionālās pieredzes ilguma,
kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- labus darba apstākļus, interesantu un atbildīgu darbu
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu
kopijas iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma pavēlniecības
Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56, LV-1004, vai
atsūtīt uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālr.
papildus informācijai 67804443.
OP 2018/57.AKK6
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz
grāmatveža (civilais darbinieks) amatu (1 vieta) uz nenoteiktu laiku, darbavieta
Rīgā, Vienības gatvē 56
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- atbilstoša vidējā profesionālā izglītība (3.līmeņa kvalifikācija)
- darba pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē
- pārzināt un spēt pielietot darbā budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaiti
reglamentējošus normatīvos aktus
- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- labas prasmes darbā ar MS Word un Excel programmām
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas
prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- krājumu uzskaite
- veikt grāmatojumus un kārtot grāmatvedības reģistrus
- sagatavot kontu apgrozījumus un nepieciešamās atskaites
- sagatavot inventarizāciju sarakstus un citus dokumentus par atbildībā
esošiem grāmatvedības reģistriem
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas
- sociālās garantijas (t.sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 8.mēnešalgu grupai no 657 EUR līdz
1093 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma,
kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu
kopijas iesniegt vai atsūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma
pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56,
LV-1008, vai atsūtīt uz e-pastu: indra.jurdza@mil.lv.
Tālr. papildu informācijai 67892640.
OP 2018/57.AKK7
Vecpiebalgas novada pašvaldība izsludina konkursu uz vispārējās
izglītības iestādes direktora amatu
No 2018. gada 1. septembra Vecpiebalgas novadā darbu uzsāks jauna izglītības
iestāde - Vecpiebalgas novada pamatskola. Tieši jums būs vienreizēja iespēja veidot
un attīstīt skolas darbību saskaņā ar pastāvošo likumdošanu, kā arī vadīt un
nodrošināt skolas saimniecisko darbību.
Nepieciešamās kvalifikācijas un prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu nav attiecināmi Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā un pedagoģiskā izglītība,
augstākā izglītība, un pašlaik tiek apgūta pedagoģiskā izglītība
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- vismaz trīs gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā
- vēlama vadības pieredze
- svešvalodu zināšanas - vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas
zināšanas profesionālās darbības veikšanai
- labas komunikācijas, sadarbības, valodas un publiskās runas prasmes, psiholoģiskā
noturība stresa situācijās
- prasmes darbā ar datoru un izglītības iestādes darbības organizēšanai
izveidotajām datu bāzēm
- vēlama pieredze projektu vadībā
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Pretendents dokumentus var iesniegt:
- personīgi Vecpiebalgas novada pašvaldībā (Alauksta iela 4, Vecpiebalga,
Vecpiebalgas pagasts, Vecpiebalgas novads) darba laikā no plkst. 8.00 līdz
17.00, pusdienas pārtraukums no 12.00 līdz 13.00. Iesniedzamie dokumenti
jāievieto slēgtā aploksnē,
- nosūtot pasta sūtījumu uz adresi - Alauksta iela 4, Vecpiebalga,
Vecpiebalgas pagasts, Vecpiebalgas novads, LV-4122,
- nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu dokumentu uz e-pastu: vecpiebalga@vecpiebalga.lv.
Pieteikumu iesniegšanas termiņš - 2018. gada 5. aprīlis plkst. 16.00.
Konkursa nolikums un iesniedzamo dokumentu saraksts atrodami interneta
vietnē www.vecpiebalga.lv/aktualitātes/darba
piedāvājumi.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/57.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas
Klientu apkalpošanas daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2018. gada 15. martā iecelta ANDRA STRAZDA.
OP 2018/57.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas
Pabalstu koordinācijas daļas vecākās inspektores - valsts civildienesta
ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2018. gada 16. martā iecelta SANDA VIDMANTE.
OP 2018/57.AKR3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils reģionālās nodaļas
Pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2018. gada 27. martā iecelta AĻONA SOKOLOVA.
OP 2018/57.AKR4
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2018. gada 19. janvārī izsludinātais
konkurss uz Informācijas departamenta direktora vietnieka ierēdņa amata vietu
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/57.AKR5
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 8.martā
Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļas personāla speciālistes amatā
ir iecelta DIĀNA ŠĒNA.
OP 2018/57.AKR6
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 8.martā
Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiāles vadītāja amatā ir iecelts
AIGARS RUBLIS.