Laidiens: 19.03.2018., Nr. 56

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/56.AKK1

Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina amatu konkursu uz piecām zinātniskā asistenta vietām ar šādām prasībām pretendentiem:

- zinātniskais asistents darbam ar mikroskopiskajām plastmasas daļiņām jūras vidē - vismaz 2.kursa students/-e, vides studiju programmā, ar interesi par darba tēmu. Jāiesniedz CV un motivācijas vēstule ar īsu pamatojumu interesei par tēmu

- zinātniskais asistents darbam ar piesārņojošām vielām jūras vidē - vismaz 2.kursa students/-e, vides studiju programmā, ar interesi par darba tēmu. Jāiesniedz CV un motivācijas vēstule ar īsu pamatojumu interesei par tēmu

- zinātniskais asistents darbam zinātnisko rezultātu un pētījumu projektu komunikācijā - maģistra grāds vides zinātnē, zinātnes komunicēšanas prasmes, vismaz 3 gadu darba pieredze jūras vides problēmu un risinājumu atspoguļošanā masu informācijas līdzekļos, labas angļu un krievu val. zināšanas. Jāiesniedz CV, diplomu kopijas

- zinātniskais asistents darbam ekotoksikoloģijā ar farmaceitiskajām vielām - bakalaura grāds farmācijā, labas angļu valodas zināšanas, pieredze darbā farmācijā un ar ekotoksikoloģiskajiem testiem (aļģes). Jāiesniedz CV, diploma kopija

- zinātniskais asistents darbam ekotoksikoloģijā ar jūras organismiem - vismaz 2. kursa students/-e, bioloģijas studiju programmā, labas angļu valodas zināšanas, interese par darba tēmu. Jāiesniedz CV un motivācijas vēstule ar īsu pamatojumu interesei par tēmu

Pieteikšanas termiņš 30 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas.

Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un sertifikātu kopijas) lūdzam sūtīt pa e-pastu: arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu uz adresi - Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Voleru iela 4, Rīga, LV-1007.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Latvijas Hidroekoloģijas institūta lietvedībā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2018/56.AKK2

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķo datorsistēmu institūts/ Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare - pētnieks - 1 vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumentus:

1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājas lapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2018/56.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnes vai politikas zinātņu jomā

- pieredze darbā ar tiesību aktu izstrādi, politikas plānošanas jautājumiem, vēlams, informācijas sabiedrības jomā

- pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai elektroniskās pārvaldes jautājumiem ilgāka par diviem gadiem

- informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas un vēlama pieredze projektu vadībā

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.3 saimes "Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmas vadība" IIA līmenis un 11.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Ja esi gatavs ikdienā meklēt dažādus risinājumus, kā pilnveidot normatīvo regulējumu, atbilstoši digitālās vides attīstības tendencēm, kā arī esi gatavs iesaistīties dažādu ikdienas aktivitāšu īstenošanā, tad pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus uzskati par nepieciešamu pievienot, 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2018/56.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta direktora vietnieka vispārējās izglītības jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

Vispārējās izglītības politikas plānošana, īstenošana un uzraudzība.

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt izglītības politikas veidošanu un īstenošanu pirmsskolas izglītībā, vispārējā pamatizglītībā un vispārējā vidējā izglītībā, tostarp mazākumtautību izglītībā, vispārējās izglītības īpašajos veidos - speciālajā izglītībā un sociālās korekcijas izglītībā

- koordinēt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu izstrādi un īstenošanu vispārējās izglītības jomā

- pārraudzīt un koordinēt Izglītības departamenta vispārējās izglītības jomā nodarbināto darbu, kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi vispārējās izglītības jomā, atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

- koordinēt stratēģijas izstrādi vispārējās un speciālās izglītības iestāžu tīkla attīstībai

- koordinēt valsts izglītības standarta īstenošanu un pilnveidi

- piedalīties vispārējās izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas ieviešanas koordinēšanā

- piedalīties iekļaujošās izglītības, interešu izglītības un karjeras izglītības attīstības politikas izstrādē un ieviešanā

- pārzināt Eiropas Savienības un Eiropas Padomes un citu vispārējai izglītībai saistošu dokumentu normas un atbilstoši savai kompetencei ierosināt priekšlikumus to ieviešanai, īstenot starptautisko sadarbību

- atbilstoši Izglītības departamenta kompetencei vispārējās izglītības jomā sagatavot priekšlikumus un informāciju par Latvijas nacionālās reformu programmas "ES 2020" stratēģijas īstenošanu

- analizēt un piedalīties izglītības stratēģijas attīstībai nepieciešamo pilotprojektu ieviešanā, piedalīties starptautiskās sadarbības un attīstības izglītojošo programmu īstenošanā

- analizēt un gatavot priekšlikumus budžeta līdzekļu plānošanai, piedalīties budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes uzraudzībā

- organizēt atzinumu projektu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem vispārējās izglītības jomā

- informēt pašvaldību izglītības pārvalžu vadītājus par aktualitātēm izglītības iestāžu darba organizēšanā un atbilstoši savai kompetencei nodrošināt informācijas pieejamību ministrijas mājaslapā

- piedalīties darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. departamenta kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā vadošā amatā

- pieredze vispārējās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem

- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē

- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās

- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par Izglītības likuma, Vispārējās izglītības likuma normu piemērošanu

- zināšanas par vispārējo izglītību, iekļaujošo izglītību un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlamas vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36.amata saimes IV līmenī, 13.mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) Pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības jomā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes).

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "ID departamenta direktora vietnieks vispārējās izglītības jomā".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko uzdevumu;

3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Pēc konkursa 1.kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākošajai kārtai! Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālrunis uzziņām 67047892.


OP 2018/56.AKK5

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"", Vienotais reģ.nr.40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietu: uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Ekonomika, Tirgzinība - 1 vieta

Prasības kandidātiem/-ēm:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds;

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze;

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u.c.);

- prasme darboties e-studiju interneta vidē;

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā.

- uz LEKTORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Valodniecība; Romāņu valodniecība- 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares maģistra grāds;

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze;

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u.c.);

- prasme darboties e-studiju interneta vidē;

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā.

Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci,

- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās,

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas,

- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam,

- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam,

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas.

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā 3, Rīga, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.


OP 2018/56.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ.nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā/-s ekonomista/-es amatu Rīgas nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sastādīt līgumu finanšu pielikumus un uzraudzīt budžeta līdzekļu izlietojumu

- pārbaudīt informācijas sistēmā izveidotos rēķinus

- sagatavot maksājumu pieteikumus

- sagatavot pārskatus un dažāda veida operatīvo informāciju

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

Prasības pretendentiem/ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (biznesa vadībā)

- ļoti labas EXCEL prasmes

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un mēnešalgu no 706 EUR līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Rīgas nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu (Cēsu iela 31 k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018.gada 2.aprīlim. Papildu informācija pa tālr.67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un testu metodiku.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/56.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieces amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 12.marta iecelta SANTA BARONE-UPENIECE.


OP 2018/56.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 15.marta iecelta ZANE SERŽANTE.


OP 2018/56.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/56.AKR4

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākās ekspertes amatā 2018.gada 15.martā ir iecelta LĪVA SEILE.


OP 2018/56.AKR5

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas juristes amatā 2018.gada 19.martā ir iecelta IRINA VOLKOVA.


OP 2018/56.AKR6

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda jurista amatā 2018.gada 19.martā ir iecelts VLADIMIRS MIŠINS.


OP 2018/56.AKR7

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecāko ekspertu, programmu koordinatoru amatos 2018.gada 12.martā tika iecelta LAURA KRONLAKA un KARĪNA CIRCENE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)