Laidiens: 19.03.2018., Nr. 56
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/56.AKK1
Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina
amatu konkursu uz piecām zinātniskā asistenta vietām ar šādām prasībām
pretendentiem:
- zinātniskais asistents darbam ar mikroskopiskajām plastmasas daļiņām
jūras vidē - vismaz 2.kursa students/-e, vides studiju programmā, ar
interesi par darba tēmu. Jāiesniedz CV un motivācijas vēstule ar īsu pamatojumu
interesei par tēmu
- zinātniskais asistents darbam ar piesārņojošām vielām jūras vidē -
vismaz 2.kursa students/-e, vides studiju programmā, ar interesi par darba
tēmu. Jāiesniedz CV un motivācijas vēstule ar īsu pamatojumu interesei par tēmu
- zinātniskais asistents darbam zinātnisko rezultātu un pētījumu projektu
komunikācijā - maģistra grāds vides zinātnē, zinātnes komunicēšanas
prasmes, vismaz 3 gadu darba pieredze jūras vides problēmu un risinājumu
atspoguļošanā masu informācijas līdzekļos, labas angļu un krievu val.
zināšanas. Jāiesniedz CV, diplomu kopijas
- zinātniskais asistents darbam ekotoksikoloģijā
ar farmaceitiskajām vielām - bakalaura grāds farmācijā, labas angļu valodas
zināšanas, pieredze darbā farmācijā un ar ekotoksikoloģiskajiem
testiem (aļģes). Jāiesniedz CV, diploma kopija
- zinātniskais asistents darbam ekotoksikoloģijā
ar jūras organismiem - vismaz 2. kursa students/-e, bioloģijas studiju
programmā, labas angļu valodas zināšanas, interese par darba tēmu. Jāiesniedz
CV un motivācijas vēstule ar īsu pamatojumu interesei par tēmu
Pieteikšanas termiņš 30 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas.
Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un
sertifikātu kopijas) lūdzam sūtīt pa e-pastu: arija.jansone@lhei.lv
vai pa pastu uz adresi - Latvijas Hidroekoloģijas
institūts, Voleru iela 4, Rīga, LV-1007.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Latvijas Hidroekoloģijas institūta lietvedībā. Bez kandidāta
piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/56.AKK2
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķo datorsistēmu institūts/ Informācijas tehnoloģijas nozare,
Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare - pētnieks - 1 vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumentus:
1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā
darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams
publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus
dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo
reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājas
lapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/56.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes
departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā konsultanta
valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību
zinātnes vai politikas zinātņu jomā
- pieredze darbā ar tiesību aktu izstrādi, politikas plānošanas jautājumiem,
vēlams, informācijas sabiedrības jomā
- pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai elektroniskās pārvaldes
jautājumiem ilgāka par diviem gadiem
- informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas
dokumentu pārzināšana
- zināšanas un vēlama pieredze projektu vadībā
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.3 saimes
"Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un informācijas
sistēmas vadība" IIA līmenis un 11.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Ja esi gatavs ikdienā meklēt dažādus risinājumus, kā pilnveidot normatīvo
regulējumu, atbilstoši digitālās vides attīstības tendencēm, kā arī esi gatavs
iesaistīties dažādu ikdienas aktivitāšu īstenošanā, tad pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus
uzskati par nepieciešamu pievienot, 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25,
Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas
tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā -
Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2018/56.AKK4
Izglītības
un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta
direktora vietnieka vispārējās izglītības jomā valsts civildienesta ierēdņa
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
Vispārējās izglītības politikas plānošana, īstenošana un
uzraudzība.
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt izglītības politikas veidošanu un īstenošanu
pirmsskolas izglītībā, vispārējā pamatizglītībā un vispārējā vidējā izglītībā,
tostarp mazākumtautību izglītībā, vispārējās izglītības īpašajos veidos -
speciālajā izglītībā un sociālās korekcijas izglītībā
- koordinēt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu
un tiesību aktu projektu izstrādi un īstenošanu vispārējās izglītības jomā
- pārraudzīt un koordinēt Izglītības departamenta vispārējās
izglītības jomā nodarbināto darbu, kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt
savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi vispārējās izglītības jomā,
atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem
uzdevumiem
- koordinēt stratēģijas izstrādi vispārējās un speciālās
izglītības iestāžu tīkla attīstībai
- koordinēt valsts izglītības standarta īstenošanu un
pilnveidi
- piedalīties
vispārējās izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas ieviešanas
koordinēšanā
- piedalīties iekļaujošās izglītības, interešu izglītības un
karjeras izglītības attīstības politikas izstrādē un ieviešanā
- pārzināt Eiropas Savienības un Eiropas Padomes un citu
vispārējai izglītībai saistošu dokumentu normas un atbilstoši savai kompetencei
ierosināt priekšlikumus to ieviešanai, īstenot starptautisko sadarbību
- atbilstoši Izglītības departamenta kompetencei vispārējās
izglītības jomā sagatavot priekšlikumus un informāciju par Latvijas nacionālās
reformu programmas "ES 2020" stratēģijas īstenošanu
- analizēt un piedalīties izglītības stratēģijas attīstībai
nepieciešamo pilotprojektu ieviešanā, piedalīties starptautiskās sadarbības un
attīstības izglītojošo programmu īstenošanā
- analizēt un gatavot priekšlikumus budžeta līdzekļu
plānošanai, piedalīties budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes uzraudzībā
- organizēt atzinumu projektu sagatavošanu par citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem vispārējās izglītības jomā
- informēt pašvaldību izglītības pārvalžu vadītājus par
aktualitātēm izglītības iestāžu darba organizēšanā un atbilstoši savai
kompetencei nodrošināt informācijas pieejamību ministrijas mājaslapā
- piedalīties darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. departamenta
kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze darbā vadošā amatā
- pieredze vispārējās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem
- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm,
sabiedriskajām organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība
dalīborganizācijās
- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības
politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību
Ministru kabinetā vai Saeimā
- zināšanas par Izglītības likuma, Vispārējās izglītības
likuma normu piemērošanu
- zināšanas par vispārējo izglītību, iekļaujošo izglītību un
tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības
pamatprincipiem
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlamas vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā
kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats
klasificēts 36.amata saimes IV līmenī, 13.mēnešalgu grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties
amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) Pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā
pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības
jomā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze
vispārējās izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav
šādas pieredzes).
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass
CV standarta formai),
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15
(piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets,
Rīga, LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv
ar norādi "ID departamenta direktora vietnieks vispārējās izglītības jomā".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības
un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko
uzdevumu;
3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba
interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām
prasībām.
Pēc konkursa 1.kārtas, sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākošajai kārtai!
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz
interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma
8.panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir
Izglītības un zinātnes ministrija.
Tālrunis uzziņām 67047892.
OP 2018/56.AKK5
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA
"Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"",
Vienotais reģ.nr.40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietu:
uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē: Ekonomika,
Tirgzinība - 1 vieta
Prasības kandidātiem/-ēm:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds;
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze;
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u.c.);
- prasme darboties e-studiju interneta vidē;
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā.
- uz LEKTORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Valodniecība; Romāņu valodniecība- 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares maģistra grāds;
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze;
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u.c.);
- prasme darboties e-studiju interneta vidē;
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā.
Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA,
Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci,
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās,
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas,
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam,
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam,
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas.
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa
pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā
3, Rīga, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam").
Kontakttālrunis 67807959.
OP 2018/56.AKK6
Nacionālais
veselības dienests (reģ.nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz
vecākā/-s ekonomista/-es amatu Rīgas nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sastādīt līgumu finanšu pielikumus un uzraudzīt budžeta
līdzekļu izlietojumu
- pārbaudīt informācijas sistēmā izveidotos rēķinus
- sagatavot maksājumu pieteikumus
- sagatavot pārskatus un dažāda veida operatīvo informāciju
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu
iesniegumiem
Prasības pretendentiem/ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (biznesa vadībā)
- ļoti labas EXCEL
prasmes
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko
aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un
organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu
kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba
apstākļus
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
un mēnešalgu no 706 EUR līdz 994 EUR
(pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar
norādi "Vecākais eksperts Rīgas nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības
dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa
pastu (Cēsu iela 31 k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018.gada 2.aprīlim. Papildu
informācija pa tālr.67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.
panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas
dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju.
Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un
testu metodiku.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/56.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Satiksmes
infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieces amatā uz noteiktu laiku no
2018.gada 12.marta iecelta SANTA BARONE-UPENIECE.
OP 2018/56.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta
Energoefektivitātes projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku
no 2018.gada 15.marta iecelta ZANE SERŽANTE.
OP 2018/56.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu Programmu vadības un uzraudzības departamenta
Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu
uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/56.AKR4
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākās ekspertes amatā 2018.gada 15.martā ir
iecelta LĪVA SEILE.
OP 2018/56.AKR5
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas juristes amatā 2018.gada 19.martā
ir iecelta IRINA VOLKOVA.
OP 2018/56.AKR6
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda jurista amatā 2018.gada
19.martā ir iecelts VLADIMIRS MIŠINS.
OP 2018/56.AKR7
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu
nodaļas vecāko ekspertu, programmu koordinatoru amatos 2018.gada
12.martā tika iecelta LAURA KRONLAKA un KARĪNA CIRCENE.