Laidiens: 16.03.2018., Nr. 55
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/55.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas
uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu
darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties
kolēģus, kuriem ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas
speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina
iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām
struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un
sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta
adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816,
67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos
pretendentus.
OP 2018/55.AKK2
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas (Robežnieku apgaitas)
mežziņa/-es ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu
ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās
VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67220027).
OP 2018/55.AKK3
Valsts meža dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto Meža resursu
reģistra departamenta Informācijas sistēmas drošības speciālista/-es darbinieka
amatu (darbavieta Rīgā, 13.janvāra ielā 15)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- labas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā un prasme pielietot tās
praksē
- labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- zināšanas un izpratne par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē informācijas
sistēmu drošību, t.sk. valsts informācijas sistēmu drošību
- zināšanas un izpratne par veicamajiem pasākumiem informācijas sistēmu
drošības nodrošināšanā
- vēlamas zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības riskiem un
to pārvaldību
- sertifikāti, kas apliecina zināšanas informācijas tehnoloģiju drošības
specializācijas jomā, tiks uzskatīti par priekšrocību
- pieredze informācijas sistēmu drošības jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- angļu valodas prasme atbilstoši amata nepieciešamībai
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju drošības pārvaldību
atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- izstrādāt, ieviest un aktualizēt ar informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju drošību saistītos iekšējos normatīvos aktus, kontrolēt to
ievērošanu
- veikt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju drošības risku analīzi un
pasākumu to mazināšanai ieviešanu
- nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju drošības incidentu
pārvaldību
- izvērtēt informācijas pieprasījumu atbilstību normatīvo aktu prasībām,
sagatavot atbildes dokumentus
- uzturēt komunikāciju ar fiziskām un juridiskām personām informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju drošības jautājumos
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 1052,00 līdz 1382,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67220027).
OP 2018/55.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-s
referenta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- zināšanas patērētāju tiesību aizsardzības jomā, tiesiskā regulējuma
Latvijā un Eiropas Savienībā pārzināšana
- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu,
nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, pastāvīgi pieņemt lēmumus
- iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē, kā arī zināšanas par
konkurences, tirdzniecības vai patērētāju tiesību aizsardzības tiesisko
regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā tiks uzskatītas par
priekšrocību
- spēja strādāt individuāli un komandā
- augsta atbildības sajūta un iniciatīva
Amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un
patērētāju tiesību aizsardzības jomā;
- gatavot slēdzienus un veikt analīzi par vispārējiem patērētāju tiesību un
interešu aizsardzības jautājumiem, sniegt priekšlikumus un piedāvāt risinājumus
jomas attīstībai
- izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
un sūdzībām
- piedalīties Eiropas Savienības, valsts un nevalstisko institūciju
organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs,
semināros un citos pasākumos patērētāju tiesību un interešu aizsardzības,
konkurences un tirdzniecības jomā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2018/55.AKK5
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma
valsts aģentūras Izņemto lietu, piedziņas un materiālās apgādes departamenta
Piedziņas nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, komerczinībās vai sociālās un cilvēkrīcību zinātnēs
- pēdējo piecu gadu laikā ir vēlama vismaz divu gadu darba pieredze valsts
pārvaldes iestādē
- padziļinātas zināšanas par administratīvo pārkāpumu lietās izņemto mantu
radīto izdevumu atgūšanu
- juridiskās terminoloģijas un speciālās terminoloģijas finanšu jomā
pārzināšana
- labas datora lietošanas prasmes
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2.pakāpe)
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta otrās un trešās
daļas prasībām
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās izņemto mantu radīto izdevumu
atgūšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- sagatavot lēmumu par izdevumu apmēru un izpildrīkojumu
projektus par administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas un dokumentu
nodošanu glabāšanā, glabāšanu un iznīcināšanu radīto izdevumu piedziņu
- aprēķināt izdevumus un informēt procesa virzītājus par izdevumiem, kas
saistīti ar lietisko pierādījumu un arestētās mantas glabāšanu, pārsūtīšanu,
realizāciju vai iznīcināšanu, lai minētos izdevumu iekļautu procesuālajos
izdevumos
- sagatavot ziņojumus par administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas un
dokumentu vai kriminālprocesos izņemto lietisko pierādījumu (arestētās mantas)
radīto izdevumu piedziņas neiespējamību
Piedāvājam:
- mēnešalgu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai
(pārbaudes laikā no 835 - 920 euro) un sociālās garantijas
- darbavietu Piedrujas ielā 20, Rīgā
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2,
Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pastu: personals@agentura.iem.gov.lv,
tālr. uzziņām 67219255 darbdienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.
OP 2018/55.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības
informācijas sistēmu nodaļas projekta koordinators (viena amata vieta uz
noteiktu laiku)
Ja tava pieredze informācijas sistēmu attīstībā palīdzēs radīt modernu un
efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- līdzdarboties būvniecības procesu un informācijas sistēmas projekta
(turpmāk - projekta) plānošanā un īstenošanā, sniedzot vērtējumu termiņiem,
riskiem un procesiem
- sadarboties ar projekta īstenošanā iesaistītajām institūcijām un
sadarbības partneriem, piedalīties projekta vadības, darba grupu un citas ar
projektu saistītas sanāksmēs
- veikt esošo pakalpojumu nodrošināšanas procesu analīzi, identificējot
aktuālās vajadzības, tajā skaitā analizējot konstatētās problēmas un riskus un
sniegt priekšlikumus pakalpojumu sniegšanas procesu uzlabošanai, tajā skaitā
izstrādājot attīstības stratēģijas
- piedalīties biznesa procesu modelēšanā jauniem un pilnveidotajiem
pakalpojumiem, t.sk. tehniskās specifikācijas izstrādē
- veikt jaunizstrādātas programmatūras darbības testēšanu, pārbaudīt vai
jauna funkcionalitāte ir realizēta atbilstoši tehniskajai specifikācijai,
piedalīties kontroles pasākumos par izstrādāto vai pilnveidoto informācijas
sistēmu
- sniegt konsultatīvo atbalstu apmācību laikā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība, kas saistīta ar informāciju tehnoloģijām,
vadībzinībās, tiesību zinībās vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā trīs gadi
prasītajā jomā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo
aktu un standartu pārzināšana
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas prasmes
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas projekta koordinatora amata
konkursam" līdz 2018.gada 26.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 9.aprīlim.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2018/55.AKK7
Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ.Nr.
90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem (uz noteiktu
laiku):
uz profesoru amata
vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:
|
Ainavu arhitektūras un
plānošanas katedra
|
Ēku arhitektūra
|
1 vieta
|
Augsnes un augu
zinātņu institūts
|
Dārzkopība
|
1 vieta
|
Agrobiotehnoloģijas institūts
|
Lopkopība
|
1 vieta
|
Vadības sistēmu
katedra
|
Ekonometrija
|
1 vieta
|
Vadības sistēmu
katedra
|
Biometrija un
bioinformātika
|
1 vieta
|
Vides un
ūdenssaimniecības katedra
|
Hidroloģija
|
1 vieta
|
uz asociēto profesoru
amata vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:
|
Augsnes un augu
zinātņu institūts
|
Laukkopība
|
1 vieta
|
Datoru sistēmu katedra
|
Datorvadība
|
1 vieta
|
Datoru sistēmu katedra
|
Sistēmu analīze,
modelēšana un projektēšana
|
1 vieta
|
Izglītības un
mājsaimniecības institūts
|
Skolas pedagoģija
|
1 vieta
|
Klīniskais institūts
|
Ķirurģija
|
1 vieta
|
Lauksaimniecības
tehnikas institūts
|
Lauksaimniecības
inženierzinātne
|
1 vieta
|
Sociālo un humanitāro
zinātņu institūts
|
Sabiedrības vadība
|
1 vieta
|
Uzņēmējdarbības un
vadībzinātnes institūts
|
Uzņēmējdarbības vadība
|
1 vieta
|
Uztura katedra
|
Pārtikas procesi un
iekārtas
|
1 vieta
|
uz docentu amata
vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:
|
Ainavu arhitektūras un
plānošanas katedra
|
Ainavu arhitektūra
|
1 vieta
|
Augsnes un augu
zinātņu institūts
|
Laukkopība
|
1 vieta
|
Fizikas katedra
|
Teorētiskā fizika
|
1 vieta
|
Izglītības un
mājsaimniecības institūts
|
Skolas pedagoģija
|
1 vieta
|
Kokapstrādes katedra
|
Koksnes materiāli un
tehnoloģijas
|
1 vieta
|
Matemātikas katedra
|
Diferenciālvienādojumi
|
1 vieta
|
Mežkopības katedra
|
Meža ekoloģija un
mežkopība
|
1 vieta
|
Pārtikas un vides
higiēnas institūts
|
Parazitoloģija
|
1 vieta
|
Sociālo un humanitāro
zinātņu institūts
|
Lauku socioloģija
|
2 vietas
|
Uzņēmējdarbības un
vadībzinātnes institūts
|
Uzņēmējdarbības vadība
|
1 vieta
|
Vadības sistēmu
katedra
|
E-studiju tehnoloģijas
un pārvaldība
|
1 vieta
|
uz lektoru amata
vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:
|
Enerģētikas institūts
|
Lauksaimniecības
inženierzinātne
|
1 vieta
|
Mehānikas institūts
|
Lauksaimniecības
inženierzinātne
|
1 vieta
|
Pārtikas un vides
higiēnas institūts
|
Mikrobioloģija
|
1 vieta
|
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par
piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, - izziņu par grādu
pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam
grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto
diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs),
dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu
gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai sūtīt pa pastu (LV-3001),
pa e-pastu: astrida.domkina@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā Par mums, Dokumenti, Nolikumi. Tālr.
uzziņām 63005697.
Darbavieta: Jelgava.
OP 2018/55.AKK8
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu
projektus mediju politikas jomā
- analizēt tiesību aktu un citu dokumentu piemērošanas praksi
- veikt Mediju politikas nodaļas izstrādāto tiesību aktu projektu juridisku
izvērtēšanu
- konsultēt citas iestādes par mediju politikas izstrādes jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz 6 (sešu) mēnešu darba pieredze tiesību aktu un/vai citu juridisko
dokumentu sagatavošanā
- vismaz 6 (sešu) mēnešu darba pieredze jurista amatā
- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa
izpratnē vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas
prasmēs angļu valodai atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai
http://www.europass.lv/valodu-pase)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- vēlamas zināšanas par mediju politiku un mediju nozari
- labas zināšanas un izpratne par tiesību aktu izstrādi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36.saime "Politikas plānošana", III līmenis,
12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1483 EUR (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018.gada 26.martam
jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības
nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti
tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2018.gada 26.marts), vai elektroniski
uz e-pastu: vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams
sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- Valsts izglītības satura centra izsniegtu valsts valodas prasmes
apliecības kopiju (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas
mājas lapā www.km.gov.lv)
- kā arī citus dokumentus, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālrunis uzziņām 67330207.