Laidiens: 15.03.2018., Nr. 54
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/54.AKK1
Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU
LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz
šādām akadēmisko amatu vietām:
- vadošā pētnieka vieta mākslas zinātnes nozares, teātra un kino vēstures
un teorijas apakšnozarē ar specializāciju 21. gadsimta režijas analīzē
- pētnieka vieta folkloristikas nozarē ar specializāciju digitālajā
humanitārajā zinātnē, arhīva darba metodoloģijā un vernakulāro
kultūrprakšu izpētē
- pētnieka vieta folkloristikas nozarē ar specializāciju digitālajā
humanitārajā zinātnē, arhīva darba metodoloģijā
- divas pētnieka vietas literatūras nozarē ar specializāciju latviešu
literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā
- zinātniskā asistenta vieta folkloristikas nozarē ar specializāciju
arhīva darba metodoloģijā
LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus sk. LU LFMI mājaslapas (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem
jāiesniedz: iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta
kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2018) un perspektīvais
pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti
iesniedzami līdz š.g. 16. aprīlim LU LFMI sekretariātā, Mūkusalas ielā 3, 510.
kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv).
Tālr. uzziņām 67229017.
OP 2018/54.AKK2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta direktora vietnieka ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku -
līdz 2023.gada 31.decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, 15
LIAA biznesa inkubatoru veiksmīgas darbības nodrošināšanai!
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt kvalitatīvu, savlaicīgu un atbilstošu pakalpojumu sniegšanu
LIAA biznesa inkubatoru klientiem
- izstrādāt un ieviest pakalpojumu savlaicīgas nodrošināšanas un kvalitātes
kontroles mehānismu projekta veiksmīgas īstenošanas nodrošināšanai
- veicināt projektā noteikto mērķu sasniegšanu
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp biznesa inkubatoru
klientiem un pakalpojumu sniedzējiem
- gatavot informāciju projektā iesaistītajām organizācijām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā 2.3.2.1.aktivitātē "Biznesa
inkubatori" vai citā biznesa inkubatorā, koprades
telpā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts iestādē darbā ar uzņēmējdarbības
uzsācējiem (vismaz divi gadi)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un investīciju piesaisti
- izpratne par iepirkumu veikšanas procedūru
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- labas krievu valodas zināšanas
- teicamas vadības, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un Redzējumu par biznesa inkubatoru
klientiem nepieciešamo pakalpojumu nodrošināšanas un to kvalitātes kontroles
mehānismu (ievērojot Publisko iepirkumu likumu), ar mērķi veicināt
uzņēmējdarbības attīstību reģionos, atbilstoši labākajai pasaules praksei
(teksta apjoms līdz 1 A4 lapai), iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla
vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "BID direktora
vietnieks".
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/54.AKK3
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība: iegūts zinātņu doktora grāds minimāli pirms 2 gadiem un
maksimāli pirms 10 gadiem
- H-index: vismaz 10
- vismaz 5 nozīmīgas publikācijas atzītos starptautiskos specializētos
zinātniskos žurnālos, kuros iesniegtos rakstus vērtē neatkarīgi zinātnieki (angļu
val.: peer-reviewed), kurās pieteicējs ir galvenais
autors (žurnāliem ir jābūt indeksētiem SCOPUS ar SNIP
≥ 1 vai Web of Science ar
ietekmes faktoru ≥ 3)
BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Būvmateriālu un būvizstrādājumu katedra/ Būvniecības un transporta
inženierzinātņu nozare, Būvmateriālu un būvtehnoloģijas apakšnozare,
Būvmateriālu specializācija
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas institūts/ Būvniecības un transporta
inženierzinātņu nozare, Siltuma, gāzes un ūdens inženiersistēmu
apakšnozare, Siltuma un gāzes tehnoloģijas specializācija
- zinātniskais asistents - 1 vieta
- pētnieks - 1 vieta darbam projektā "Pēcdoktorantūras pētniecības
atbalsts"
E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
Tālmācības studiju centrs/ E-studiju tehnoloģiju un pārvaldības nozare
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība inženierzinātnēs
- sekmīgas studijas doktora studiju programmā "E-studiju tehnoloģijas
un pārvaldība"
- pieredze dalībai ar E-studiju tehnoloģiju un pārvaldību saistītajos
zinātniski pētnieciskajos projektos un tiem atbilstošu zinātnisko rakstu
sagatavošanā
- pieredze e-satura kursu izveidē, datu iegūšanā, apstrādē un modelēšanā
- zināšanas studiju procesa novērtēšanā un studentu uzvedības īpatnību
apzināšanā informācijas sistēmu ietvarā;
- pieredze ERAF projektu pieteikumu sagatavošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību.
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Neorganiskās ķīmijas institūts, Biomateriālu zinātniskās pētniecības
laboratorija/ Materiālzinātnes nozare, Biomateriālu apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā,
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju,
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošu dokumentu u.tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas,
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/54.AKK4
Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas
akadēmija izsludina konkursu uz vakantajiem profesora, asociēto profesora,
docenta un lektora akadēmiskajiem amatiem (kopā 11 vakances) no 2018.gada
1.septembra uz 6 gadiem.
Sīkāka informācija pieejama JVLMA mājas lapā - www.jvlma.lv, sadaļā
"vakances".
OP 2018/54.AKK5
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u.c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā
19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
OP 2018/54.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas
iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība -
īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai
novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa
dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas
iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Olaines filiāle -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu: Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines
filiālē Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
OP 2018/54.AKK7
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Vadības un ārējas sadarbības departamenta Personālā un dokumentu pārvaldības
nodaļas personāla speciālista amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot rīkojumus par VIAA personālsastāvu, komandējumiem, atvaļinājumiem,
kvalifikācijas celšanu
- piedalīties personāla atlases procesa organizēšanā, tai skaitā, veikt
iesniegto dokumentu analīzi un protokolēšanu
- sniegt konsultācijas personālvadības jautājumos
- piedalīties VIAA ierēdņu un darbinieku amatu aprakstu izstrādāšanā un
aktualizēšanā
- veikt personāla datu ievadīšanu un aktualizēšanu resursu vadības sistēmā
"Horizon" un novērtēšanas sistēmā NEVIS
- izveidot un uzglabāt VIAA ierēdņu un darbinieku personas lietas, tai
skaitā nodrošināt VIAA ierēdņu un darbinieku lietu aktualizāciju
- kārtot un uzturēt personāla lietvedību, veikt nodaļā saņemto, nosūtāmo un
iekšējās aprites dokumentu uzskaiti un reģistrēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā (vēlama personāla vadībā vai psiholoģijā) vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālajām mācībām
personāla vadības jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē personāla vadības jomā vismaz divi gadi
- pieredze iekšējo normatīvo aktu projektu personāla vadības jomā
izstrādāšanā
- pieredze darbā ar darba izpildes novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS (Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas
sistēma) un resursu vadības sistēmu HORIZON
- pieredze personāla atlases procesa organizēšanā
- pieredze dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā
- zināšanas par Darba likuma un Valsts civildienesta likuma normu
piemērošanu
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- prasme apkopot un analizēt datus par personāla skaitu, sastāvu, mainību
u.c.
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru darbības jomā
- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā
arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 30.saimes III līmenī (9.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas
apmērs: 1.kategorija: 835,00 EUR, 2.kategorija: 1015,00 EUR, 3.kategorija:
1190,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, kurā aprakstīta pieredze
personāla dokumentu pārvaldībā un personāla vadības procesu nodrošināšanā,
norādot darba periodu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības
attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta
adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi
"Konkursam") līdz 2018.gada 23.martam
ieskaitot, vai iesniegt personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālruni
67359077.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2018/54.AKK8
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu Valsts
bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta
vecākais inspektors (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo
aktu prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā
- algu no 650 euro līdz 812 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai
un profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās
teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar
bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, semināros, kā
arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, uz klientu orientēta
saskarsme, kas vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda -
vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski
uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359134, 67021621.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/54.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils
reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektoru - valsts civildienesta ierēdņu
amatos konkursa kārtībā ieceltas: 2018. gada 13. martā - SVETLANA BRŪVERE;
2018. gada 15. martā - JULIANNA MILLERE un TATJANA HAIDUROVA; 2018. gada 19.
martā - OKSANA JAKIMOVA.
OP 2018/54.AKR2
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā
Juridiskā departamenta juriskonsulta amatā uz nenoteiktu laiku 2018.gada
19.martā ir iecelta IEVA LIELMANE.
OP 2018/54.AKR3
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz noteiktu
laiku no 2018.gada 5.marta iecelta ANETE POROZOVA.
OP 2018/54.AKR4
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālista amata
konkurss (1 vakance uz nenoteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā
Latvijas Vēstnesis 2018.gada 2.februārī Nr.24 (6110)) noslēdzies bez rezultāta.