Laidiens: 12.03.2018., Nr. 51

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/51.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatā uz nenoteiktu laiku

Ir svarīgi, lai tev piemīt teicama analītiskā domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un saimniecības vadību Uzņēmumu reģistrā.

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt saimniecisko jautājumu veikšanu

- piedalīties budžeta veidošanā un kontrolēt tā izpildi

- vadīt, piedalīties valsts iepirkumu komisijas darbā

- izstrādāt iepirkumu procedūras un veikt to norisi atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- kontrolēt materiālo resursu iegādi iestādes funkciju nodrošināšanai

- nodrošināt inventarizācijas procesu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība

- vēlama darba pieredze vadošā amatā, personāla vadībā un normatīvo aktu izstrādē

- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju

- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā

- zināšanas preču iegādē, valsts pasūtījumu jomā un citos saimnieciska rakstura saistītajos jautājumos

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt lielisku pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no 965,00 EUR līdz 1270,00 EUR (11. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt pa e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2018/51.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas vecākā grāmatveža/-des amatā uz nenoteiktu laiku

Ir svarīgi, lai tev piemīt teicama analītiskā domāšana, augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas plānošanas un organizēšanas prasmes.

Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un saimniecības vadību Uzņēmumu reģistrā.

Galvenie pienākumi:

- veikt pilnu grāmatvedības uzskaiti Uzņēmumu reģistrā

- vadīt Uzņēmumu reģistra grāmatvedības funkciju

- veikt gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanu

- analizēt līdzekļu izlietojumu

- pārraudzīt grāmatvežu un grāmatveža palīgu darba izpildi

Prasības pretendentam/-ei:

- vēlama augstākā izglītība

- pieredze grāmatveža amatā

- zināšanas grāmatvedības datu uzskaitīšanā un analizēšanā, normatīvo aktu izstrādē

- vēlama darba pieredze gada un ceturkšņu pārskatu sagatavošanā

- vēlama darba pieredze ar Horizon grāmatvedības programmu

- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju

- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā

- zināšanas finanšu jautājumos

- zināšanas lietvedībā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt lielisku pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no 846,00 EUR līdz 1123,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt pa e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2018/51.AKK3

Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts "BIOR" aicina savam kolektīvam pievienoties Projektu nodaļas vecāko ekspertu uz noteiktu laiku (uz 5 gadiem)

Prasības:

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu projektu administrēšanu

- augstākā izglītība, kas vēlams būtu papildināta ar speciālajām mācībām projektu jomā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office: Word, Excel, PowerPoint)

- augsta atbildība, labas argumentācijas spējas un komunikācijas prasmes

- orientācija uz mērķa un rezultātu sasniegšanu

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- iniciatīva un elastīga domāšana

Pienākumi:

- darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 1.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt Latvijas zinātnisko institūciju pētniecisko un inovatīvo kapacitāti un spēju piesaistīt ārējo finansējumu, ieguldot cilvēkresursos un infrastruktūrā" 1.1.1.5. pasākuma "Atbalsts starptautiskās sadarbības projektiem pētniecībā un inovācijās" 2.kārtas projekta administratīvā vadība un koordinēšana

- koordinēt komunikāciju, sadarbību un informācijas apmaiņu starp projekta vadību, institūta administratīvās vadības komandu, iesaistītajiem pētniekiem īstenošanā

- veikt projekta darba, termiņu, resursu un izmaksu plānošanu, uzraudzību, pārplānošanu un saskaņošanu ar sadarbības iestādi

- veikt projekta naudas plūsmas plānošanu un vadību kopā ar projekta grāmatvedi

- nodrošināt projekta publicitātes pasākumu īstenošanu

- sagatavot, saskaņot un ievadīt KP VIS sistēmā projekta atskaites

Piedāvājam:

- nepilnu darba laiku (20 stundas 5 darba dienu nedēļā, tai skaitā 0,3 noslodze projektā)

- elastīgu darba laiku

- iespēju iegūt pieredzi zinātniskajā institūtā ar starptautisku pieredzi

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu

- stabilas sociālas garantijas

- nepilna darba laika mēnešalgu - 600,00 EUR pirms nodokļu nomaksas

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts "BIOR" (turpmāk - Institūts BIOR) informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi

- jūsu iepriekšminēto personas datu apstrādes pārzinis ir Institūts BIOR

Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67620668; adrese: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076; mājaslapa www.bior.lv.

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV ar norādi "Projekta nodaļas vecākais eksperts") lūdzam sūtīt elektroniski: personals@bior.lv līdz 2018.gada 23.martam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2.kārtai.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/51.AKK4

Krimuldas novada dome aicina pieteikties uz Krimuldas novada domes Pašvaldības policijas priekšnieka amata vakanci

Galvenie pienākumi:

- vadīt un koordinēt Pašvaldības policijas darbu atbilstoši funkcijām un darbinieku pienākumu sadalei. Sabiedriskās kārtības nodrošināšana Krimuldas novada administratīvajā teritorijā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība likuma "Par policiju" 21.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4.punktā noteiktajām prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnēs, ekonomikā vai vadībā

- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- vismaz trīs gadu darba pieredze policijā

- izpratne par pašvaldības policijas funkcijām

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām

- prasme analizēt, plānot, vadīt un uzņemties atbildību

- labas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes

- nepieciešama B kategorijas autovadītāja apliecība

- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī

- labas svešvalodu zināšanas darba pienākumu veikšanai nepieciešamajā līmenī (angļu vai krievu valoda)

- atbildības sajūta, disciplinētība, pacietība, precizitāte un spēja argumentēt veikto darbību

- komunikācijas prasmes, prasme orientēties sarežģītās situācijās, lietot praksē teorētiskās zināšanas

- vēlme un spēja veidot un noturēt pozitīvas attiecības lietišķajā saskarsmē ar novada iedzīvotājiem un ikdienas darbā ar kolēģiem

- vēlme un spēja sasniegt izvirzītos mērķus, ieguldot akadēmiskās zināšanas un iepriekš iegūto pozitīvo pieredzi

Piedāvājam:

- interesantu un radošu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikumu iesniegšanas termiņš - 2018. gada 11. aprīlis plkst.12.00.

Pieteikumā ietilpst:

- Curriculum Vitae (CV)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- motivācijas vēstule

- izziņa no Iekšlietu ministrijas Sodu reģistra par (ne)sodāmību

- apraksts (uz vienas A4 lapas) par Krimuldas novada pašvaldības policijas darba prioritātēm un darba organizāciju

Pieteikumu iesniegt personīgi vai pa pastu Parka ielā 1, Raganā, Krimuldas pagastā, Krimuldas novadā, LV-2144, vai pa e-pastu: dome@krimulda.lv.


OP 2018/51.AKK5

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.

Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai profesionālu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi un izsludinām konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- vadīt komandas darbu, noteikt valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politikas mērķus un pārraudzīt to izpildi

- vadīt projektu komandas starpnozaru problēmu risināšanai un pārmaiņu ieviešanai

- izstrādāt efektīvus cilvēkresursu pārvaldības procesus, lai ieviestu vienotu cilvēkresursu vadības informācijas sistēmu valsts pārvaldē

- sniegt metodisku atbalstu augstākā līmeņa vadītājiem darba snieguma rādītāju sistēmas izstrādē

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- maģistra grāds sabiedrības vadībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze pārmaiņu projektu vadīšanā un personāla apmācībā (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus piemērus)

- pieredze darba snieguma vadības sistēmu, t.sk. IKT rīku, izstrādē (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus piemērus)

- teicamas sadarbības, komunikācijas un komandas vadīšanas prasmes

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam:

- iespēju piedalīties valsts pārvaldes reformu īstenošanā

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- atlīdzību atbilstoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 23.martam sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844.


OP 2018/51.AKK6

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amatu Kurzemes rajona tiesā (Liepājā)

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta 1. un 3.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama http://europass.cedefop.europa.eu/lv)

- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to apliecinātas kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi: Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamentam", 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063853, 67063844.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2018/51.AKK7

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amatu Vidzemes rajona tiesā (Valkā)

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta 1. un 3.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama http://europass.cedefop.europa.eu/lv)

- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to apliecinātas kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi: Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamentam", 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063853, 67063844.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2018/51.AKK8

Valsts policijas koledžas Latgales filiāle izsludina konkursu uz ASISTENTA (uz darba līguma pamata) amatu, darbavieta: Daugavpils, darba laiks: uz noteiktu laiku no 2018.gada 11.aprīļa

Amata pienākumos ietilpst:

- mācību priekšmetu un studiju kursu docēšana:

• vispārējā fiziskā sagatavošana

• profesionālā fiziskā sagatavošana

• ierindas mācība

• uzbrukuma atvairīšanas un aizsardzības taktika

• fiziskā sagatavošana

- nodrošināt studiju kursu, mācību priekšmetu un citu izglītības programmu izstrādi un aktualizēšanu

- nodrošināt studiju/mācību metodisko materiālu, izdales materiālu un praktisko uzdevumu izstrādi un aktualizēšanu

- izvērtēt, analizēt kadetu, klausītāju un studējošo profesionālās izglītības programmas apguves rezultātā iegūtās zināšanas un prasmes

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta (uz darba līguma pamata) amatu līdz 2018.gada 26.martam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146281, 26319992.


OP 2018/51.AKK9

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, darbavieta Daugavpils)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnēs)

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- obligātas autotransporta vadīšanas tiesības, vēlamas traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana un pieņemšana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu www.vtua.gov.lv.

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/51.AKK10

Labklājības ministrija izsludina konkursu biedrībām un nodibinājumiem uz piecām komisijas locekļu vietām Sociālo uzņēmumu komisijā

Dalībai konkursā aicinātas biedrības un nodibinājumi, kas darbojas sociālās uzņēmējdarbības jomā vai ar šo jomu saistītajos jautājumos, un kuras vēlas līdzdarboties Sociālā uzņēmuma likumā noteikto mērķu īstenošanā.

Ar konkursa nolikumu var iepazīties Labklājības ministrijas tīmekļvietnē www.lm.gov.lv/text/3496.

Pieteikumi jāiesniedz Labklājības ministrijā divu nedēļu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nogādājot to personīgi vai nosūtot pa pastu - Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai nosūtot elektroniski uz e-pastu: lm@lm.gov.lv, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu.

Informāciju par nolikumu un dalību konkursā var saņemt pa tālr. 67021519 vai nosūtot pieprasījumu uz e-pasta adresi: lm@lm.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/51.AKR1

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra informē, ka konkursa kārtībā Juridiskās daļas vadītāja vietnieka amatā uz nenoteiktu laiku iecelts MĀRTIŅŠ DRĀKE.


OP 2018/51.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektoru - valsts civildienesta ierēdņu amatos konkursa kārtībā 2018. gada 9. martā iecelti - JŪLIJA JEFANOVA, NADEŽDA VAVILOVA, SARMĪTE PURIŅA, SARMĪTE PETKUNE, INNA NIKOĻSKA, ARTURS APEINS; 2018. gada 12. martā - ANITA NARUŠEVIČA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)