Laidiens: 12.03.2018., Nr. 51
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/51.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas
uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu
darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas vadītāja
vietnieka/-ces amatā uz nenoteiktu laiku
Ir svarīgi, lai tev piemīt teicama analītiskā domāšana, spēja pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību.
Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un
saimniecības vadību Uzņēmumu reģistrā.
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt saimniecisko jautājumu veikšanu
- piedalīties budžeta veidošanā un kontrolēt tā izpildi
- vadīt, piedalīties valsts iepirkumu komisijas darbā
- izstrādāt iepirkumu procedūras un veikt to norisi atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- kontrolēt materiālo resursu iegādi iestādes funkciju nodrošināšanai
- nodrošināt inventarizācijas procesu
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība
- vēlama darba pieredze vadošā amatā, personāla vadībā un normatīvo aktu
izstrādē
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā
- zināšanas preču iegādē, valsts pasūtījumu jomā un citos saimnieciska
rakstura saistītajos jautājumos
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt lielisku pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no 965,00 EUR līdz 1270,00 EUR (11. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule)
iesniegt pa e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām
67031816, 67031815.
OP 2018/51.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas
uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu
darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas vecākā
grāmatveža/-des amatā uz nenoteiktu laiku
Ir svarīgi, lai tev piemīt teicama analītiskā domāšana, augsta atbildības
sajūta, precizitāte, labas plānošanas un organizēšanas prasmes.
Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un
saimniecības vadību Uzņēmumu reģistrā.
Galvenie pienākumi:
- veikt pilnu grāmatvedības uzskaiti Uzņēmumu reģistrā
- vadīt Uzņēmumu reģistra grāmatvedības funkciju
- veikt gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanu
- analizēt līdzekļu izlietojumu
- pārraudzīt grāmatvežu un grāmatveža palīgu darba izpildi
Prasības pretendentam/-ei:
- vēlama augstākā izglītība
- pieredze grāmatveža amatā
- zināšanas grāmatvedības datu uzskaitīšanā un analizēšanā, normatīvo aktu
izstrādē
- vēlama darba pieredze gada un ceturkšņu pārskatu sagatavošanā
- vēlama darba pieredze ar Horizon grāmatvedības
programmu
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā
- zināšanas finanšu jautājumos
- zināšanas lietvedībā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt lielisku pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no 846,00 EUR līdz 1123,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule)
iesniegt pa e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām
67031816, 67031815.
OP 2018/51.AKK3
Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
"BIOR" aicina savam kolektīvam pievienoties Projektu nodaļas vecāko
ekspertu uz noteiktu laiku (uz 5 gadiem)
Prasības:
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu projektu administrēšanu
- augstākā izglītība, kas vēlams būtu papildināta ar speciālajām mācībām
projektu jomā
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas mutvārdos
un rakstos
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office: Word, Excel, PowerPoint)
- augsta atbildība, labas argumentācijas spējas un komunikācijas prasmes
- orientācija uz mērķa un rezultātu sasniegšanu
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- iniciatīva un elastīga domāšana
Pienākumi:
- darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 1.1.1.
specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt Latvijas zinātnisko institūciju
pētniecisko un inovatīvo kapacitāti un spēju piesaistīt ārējo finansējumu,
ieguldot cilvēkresursos un infrastruktūrā" 1.1.1.5. pasākuma
"Atbalsts starptautiskās sadarbības projektiem pētniecībā un
inovācijās" 2.kārtas projekta administratīvā vadība un koordinēšana
- koordinēt komunikāciju, sadarbību un informācijas apmaiņu starp projekta
vadību, institūta administratīvās vadības komandu, iesaistītajiem pētniekiem
īstenošanā
- veikt projekta darba, termiņu, resursu un izmaksu plānošanu, uzraudzību,
pārplānošanu un saskaņošanu ar sadarbības iestādi
- veikt projekta naudas plūsmas plānošanu un vadību kopā ar projekta
grāmatvedi
- nodrošināt projekta publicitātes pasākumu īstenošanu
- sagatavot, saskaņot un ievadīt KP VIS sistēmā projekta atskaites
Piedāvājam:
- nepilnu darba laiku (20 stundas 5 darba dienu nedēļā, tai skaitā 0,3
noslodze projektā)
- elastīgu darba laiku
- iespēju iegūt pieredzi zinātniskajā institūtā ar starptautisku pieredzi
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu
- stabilas sociālas garantijas
- nepilna darba laika mēnešalgu - 600,00 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
"BIOR" (turpmāk - Institūts BIOR) informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi
- jūsu iepriekšminēto personas datu apstrādes pārzinis ir Institūts BIOR
Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67620668; adrese: Lejupes
iela 3, Rīga, LV-1076; mājaslapa www.bior.lv.
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV ar norādi "Projekta
nodaļas vecākais eksperts") lūdzam sūtīt elektroniski: personals@bior.lv
līdz 2018.gada 23.martam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2.kārtai.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/51.AKK4
Krimuldas novada dome aicina pieteikties uz Krimuldas novada domes
Pašvaldības policijas priekšnieka amata vakanci
Galvenie pienākumi:
- vadīt un koordinēt Pašvaldības policijas darbu atbilstoši funkcijām un
darbinieku pienākumu sadalei. Sabiedriskās kārtības nodrošināšana Krimuldas
novada administratīvajā teritorijā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība likuma "Par policiju" 21.panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4.punktā noteiktajām prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnēs, ekonomikā vai vadībā
- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- vismaz trīs gadu darba pieredze policijā
- izpratne par pašvaldības policijas funkcijām
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām
- prasme analizēt, plānot, vadīt un uzņemties atbildību
- labas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes
- nepieciešama B kategorijas autovadītāja apliecība
- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī
- labas svešvalodu zināšanas darba pienākumu veikšanai nepieciešamajā līmenī
(angļu vai krievu valoda)
- atbildības sajūta, disciplinētība, pacietība, precizitāte un spēja
argumentēt veikto darbību
- komunikācijas prasmes, prasme orientēties sarežģītās situācijās, lietot
praksē teorētiskās zināšanas
- vēlme un spēja veidot un noturēt pozitīvas attiecības lietišķajā saskarsmē
ar novada iedzīvotājiem un ikdienas darbā ar kolēģiem
- vēlme un spēja sasniegt izvirzītos mērķus, ieguldot akadēmiskās zināšanas
un iepriekš iegūto pozitīvo pieredzi
Piedāvājam:
- interesantu un radošu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikumu iesniegšanas termiņš - 2018. gada 11. aprīlis plkst.12.00.
Pieteikumā ietilpst:
- Curriculum Vitae (CV)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- motivācijas vēstule
- izziņa no Iekšlietu ministrijas Sodu reģistra par (ne)sodāmību
- apraksts (uz vienas A4 lapas) par Krimuldas novada pašvaldības policijas
darba prioritātēm un darba organizāciju
Pieteikumu iesniegt personīgi vai pa pastu Parka ielā 1, Raganā, Krimuldas
pagastā, Krimuldas novadā, LV-2144, vai pa e-pastu: dome@krimulda.lv.
OP 2018/51.AKK5
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru
prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu
atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku
valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas
par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības
labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai profesionālu, atbildīgu
un uz rezultātu orientētu kolēģi un izsludinām konkursu uz Valsts pārvaldes
politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas vadītāja ierēdņa
amatu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- vadīt komandas darbu, noteikt valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības
politikas mērķus un pārraudzīt to izpildi
- vadīt projektu komandas starpnozaru problēmu risināšanai un pārmaiņu
ieviešanai
- izstrādāt efektīvus cilvēkresursu pārvaldības procesus, lai ieviestu
vienotu cilvēkresursu vadības informācijas sistēmu valsts pārvaldē
- sniegt metodisku atbalstu augstākā līmeņa vadītājiem darba snieguma
rādītāju sistēmas izstrādē
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- maģistra grāds sabiedrības vadībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze pārmaiņu projektu vadīšanā un personāla apmācībā (pieteikumā
lūdzam norādīt konkrētus piemērus)
- pieredze darba snieguma vadības sistēmu, t.sk. IKT rīku, izstrādē
(pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus piemērus)
- teicamas sadarbības, komunikācijas un komandas vadīšanas prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- iespēju piedalīties valsts pārvaldes reformu īstenošanā
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- atlīdzību atbilstoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 23.martam sūtīt vai iesniegt Valsts
kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844.
OP 2018/51.AKK6
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz tiesneša amatu Kurzemes rajona tiesā (Liepājā)
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta 1. un 3.punkta
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama
http://europass.cedefop.europa.eu/lv)
- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to
apliecinātas kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi: Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamentam", 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063853, 67063844.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta
noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un
kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".
OP 2018/51.AKK7
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz tiesneša amatu Vidzemes rajona tiesā (Valkā)
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta 1. un 3.punkta
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama
http://europass.cedefop.europa.eu/lv)
- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to
apliecinātas kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi: Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamentam", 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063853, 67063844.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta
noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un
kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".
OP 2018/51.AKK8
Valsts policijas koledžas Latgales filiāle izsludina konkursu uz
ASISTENTA (uz darba līguma pamata) amatu, darbavieta: Daugavpils, darba laiks:
uz noteiktu laiku no 2018.gada 11.aprīļa
Amata pienākumos ietilpst:
- mācību priekšmetu un studiju kursu docēšana:
• vispārējā fiziskā sagatavošana
• profesionālā fiziskā sagatavošana
• ierindas mācība
• uzbrukuma atvairīšanas un aizsardzības taktika
• fiziskā sagatavošana
- nodrošināt studiju kursu, mācību priekšmetu un citu izglītības programmu
izstrādi un aktualizēšanu
- nodrošināt studiju/mācību metodisko materiālu, izdales materiālu un
praktisko uzdevumu izstrādi un aktualizēšanu
- izvērtēt, analizēt kadetu, klausītāju un studējošo profesionālās
izglītības programmas apguves rezultātā iegūtās zināšanas un prasmes
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs.
Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā
profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2018.gada 26.martam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums,
tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas
iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146281,
26319992.
OP 2018/51.AKK9
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, darbavieta Daugavpils)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnēs)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri un argumentēti
paust savu viedokli
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- obligātas autotransporta vadīšanas tiesības, vēlamas traktortehnikas
vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana un pieņemšana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba
vietu www.vtua.gov.lv.
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/51.AKK10
Labklājības ministrija izsludina konkursu biedrībām un nodibinājumiem uz
piecām komisijas locekļu vietām Sociālo uzņēmumu komisijā
Dalībai konkursā aicinātas biedrības un nodibinājumi, kas darbojas sociālās
uzņēmējdarbības jomā vai ar šo jomu saistītajos jautājumos, un kuras vēlas
līdzdarboties Sociālā uzņēmuma likumā noteikto mērķu īstenošanā.
Ar konkursa nolikumu var iepazīties Labklājības ministrijas tīmekļvietnē
www.lm.gov.lv/text/3496.
Pieteikumi jāiesniedz Labklājības ministrijā divu nedēļu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nogādājot to personīgi vai nosūtot
pa pastu - Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai nosūtot elektroniski uz e-pastu: lm@lm.gov.lv, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu.
Informāciju par nolikumu un dalību konkursā var saņemt pa tālr. 67021519 vai
nosūtot pieprasījumu uz e-pasta adresi: lm@lm.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/51.AKR1
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra informē, ka
konkursa kārtībā Juridiskās daļas vadītāja vietnieka amatā uz nenoteiktu laiku
iecelts MĀRTIŅŠ DRĀKE.
OP 2018/51.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils
reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektoru - valsts civildienesta ierēdņu
amatos konkursa kārtībā 2018. gada 9. martā iecelti - JŪLIJA JEFANOVA, NADEŽDA
VAVILOVA, SARMĪTE PURIŅA, SARMĪTE PETKUNE, INNA NIKOĻSKA, ARTURS APEINS; 2018.
gada 12. martā - ANITA NARUŠEVIČA.