Laidiens: 08.01.2018., Nr. 5

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/5.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā valsts notāra/-es ierēdņa/-es amatā

Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļa nodrošina uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību, filiāļu reģistrāciju un komersantu, to filiāļu ierakstīšanu komercreģistrā, koncernu līgumu, publiskās un privātās partnerības līgumu, Eiropas ekonomisko interešu grupu un Eiropas uzņēmējsabiedrību reģistrāciju.

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram vai nosūtīt pa pastu, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2018/5.AKK2

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Arhīvu inspekcijas vecākais inspektors/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama juridiskā vai izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām)

- ne mazāk kā trīs gadu praktiskā darba pieredze un profesionālās iemaņas dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā

- amata darbību reglamentējošo normatīvo aktu - Arhīvu likuma, Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa, Sodu reģistra likuma un citu ar amata pienākumu izpildi saistītu normatīvo aktu - pārzināšana

- labi attīstītas kompetences: patstāvība, komunikācija, elastīga domāšana, iniciatīva, precizitāte un kvalitāti, ētiskums

- labas latviešu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel, Power Point) pieredzējuša lietotāja līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- veikt pārbaudes institūcijās dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un likumā noteiktajos gadījumos - akreditētos privātos arhīvos dokumentu pārvaldības un nacionālā dokumentārā mantojuma saglabāšanas, pieejamības un izmantošanas jautājumos - atbilstoši Arhīvu likuma un citu normatīvo aktu prasībām

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas, izvērtēt pārkāpumus, sastādīt protokolus administratīvo pārkāpumu lietās un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu par dokumentu un arhīvu pārvaldības pārkāpumiem

- kontrolēt institūciju pārbaudēs doto norādījumu un uzlikto administratīvo sodu izpildi un pārkāpumu novēršanu

- izskatīt un pārbaudīt fizisku, juridisku personu un institūciju iesniegumus par Arhīvu likuma normu neievērošanu un sagatavot atbildi likumā noteiktajā kārtībā

- darbs saistīts ar darba braucieniem

Mēnešalga 960 euro - 1000 euro pirms nodokļiem.

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas jāiesniedz vai jānosūta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personāla vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālruni 29579108 un Arhīvu inspekcija vadītājas tālruni 29802322. Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.


OP 2018/5.AKK3

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas studijās, tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadības zinātnē vai darbības sfērai atbilstoša augstākā tehniskā izglītība

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos vai elektronisko sakaru un/vai pasta nozarē

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- krievu valodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos uzdevumus

- labas komunikācijas prasmes

Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (mēnešalga no 835 līdz 1000 EUR).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2018/5.AKK4

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta (darba aizsardzības un ugunsdrošības speciālista) amatu Drošības režīma nodaļā, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt, ieviest, kontrolēt un attīstīt darba aizsardzības procesus Aizsardzības ministrijā

- instruēt darbiniekus darba aizsardzības jomā

- plānot un organizēt ikgadējās darbinieku mācības darba aizsardzības jomā

- nodrošināt darba vides iekšējo uzraudzību

- nodrošināt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu, dokumentu noformēšanu un uzskaiti

- nodrošināt normatīvajos aktos noteikto ugunsdrošības prasību ievērošanu Aizsardzības ministrijas ēku kompleksā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība

- nepieciešams teorētisko zināšanu apliecinošs dokuments darba aizsardzības jautājumos saskaņā ar Ministru kabineta 10.08.2010. noteikumiem Nr. 749 "Apmācības kārtība darba aizsardzības jautājumos"

- nepieciešams teorētisko zināšanu apliecinošs dokuments drošības un ugunsdrošības jautājumos atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas izstrādātai licencētai mācību programmai (ne mazāk par 160 stundām)

- profesionāla darba pieredze ar darba aizsardzību saistītos amatos viens gads

- zināšanas par AM un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule, augstākās izglītības un teorētisko zināšanu apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/5.AKK5

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta direktors/-e

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt iestādes valsts budžeta programmu/apakšprogrammu un ES politikas instrumentu un citu ārvalstu finanšu palīdzības finansēto projektu budžeta plānošanu, apstiprinātā budžeta izpildes kontroli, analīzi un pārskatu sagatavošanu

- plānot un vadīt iepirkumu komisiju administratīvo darbu

- organizēt nomāto ēku un tehnisko iekārtu apsaimniekošanu

- nodrošināt un kontrolēt darba aizsardzības un ugunsdrošības pasākumus

- organizēt un kontrolēt fizisko telpu drošības pasākumus nomātajās ēkās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikas vai vadības jomā) vai inženierzinātnēs

- darba pieredze finanšu, ēku apsaimniekošanas vai publisko iepirkumu jomā ilgāka par trīs gadiem, t.sk. vadošā amatā ilgāka par gadu

- zināšanas par budžeta grāmatvedību

- zināšanas par budžeta izpildi, ēku apsaimniekošanas, publisko iepirkumu un darba aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un prasme tos lietot darbā

- zināšanas par informācijas drošību

- darba aizsardzības pamatlīmeņa zināšanas

- labas datorprasmes (Microsoft Office)

- prasme vadīt kolektīvu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu

- prasme plānot un organizēt darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

-  darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

-  stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

-  veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "FDND_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919. Papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/5.AKR1

Iekšlietu ministrijas un veselības centrs paziņo, ka Administratīvās nodaļas juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 1.janvāra iecelta AISMA GAVARE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)