Laidiens: 08.01.2018., Nr. 5
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/5.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Funkciju izpildes departamenta Rīgas
reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā valsts notāra/-es
ierēdņa/-es amatā
Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un
profesionalitāte
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļa nodrošina uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību,
filiāļu reģistrāciju un komersantu, to filiāļu ierakstīšanu komercreģistrā,
koncernu līgumu, publiskās un privātās partnerības līgumu, Eiropas ekonomisko
interešu grupu un Eiropas uzņēmējsabiedrību reģistrāciju.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos
izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos
aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas
Savienības tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistram vai nosūtīt pa pastu, adrese: Rīga, Pērses iela
2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2018/5.AKK2
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.
Nr. 90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Arhīvu inspekcijas vecākais inspektors/-e uz nenoteiktu laiku
(darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama juridiskā vai izglītība, kas papildināta ar
nozarei atbilstošām speciālām mācībām)
- ne mazāk kā trīs gadu praktiskā darba pieredze un profesionālās iemaņas
dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā
- amata darbību reglamentējošo normatīvo aktu - Arhīvu likuma, Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa, Sodu reģistra likuma un citu ar amata
pienākumu izpildi saistītu normatīvo aktu - pārzināšana
- labi attīstītas kompetences: patstāvība, komunikācija, elastīga domāšana,
iniciatīva, precizitāte un kvalitāti, ētiskums
- labas latviešu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību)
- iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word,
Excel, Power Point)
pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- veikt pārbaudes institūcijās dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un
likumā noteiktajos gadījumos - akreditētos privātos arhīvos dokumentu
pārvaldības un nacionālā dokumentārā mantojuma saglabāšanas, pieejamības un
izmantošanas jautājumos - atbilstoši Arhīvu likuma un citu
normatīvo aktu prasībām
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas, izvērtēt pārkāpumus, sastādīt
protokolus administratīvo pārkāpumu lietās un pieņemt lēmumus par
administratīvā soda uzlikšanu par dokumentu un arhīvu pārvaldības pārkāpumiem
- kontrolēt institūciju pārbaudēs doto norādījumu un uzlikto administratīvo
sodu izpildi un pārkāpumu novēršanu
- izskatīt un pārbaudīt fizisku, juridisku personu un institūciju
iesniegumus par Arhīvu likuma normu neievērošanu un sagatavot atbildi likumā
noteiktajā kārtībā
- darbs saistīts ar darba braucieniem
Mēnešalga 960 euro - 1000 euro pirms nodokļiem.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz vai jānosūta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija
Latvijas Nacionālā arhīva Personāla vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā,
LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Vakances". Uzziņas pa tālruni 29579108 un Arhīvu inspekcija
vadītājas tālruni 29802322. Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka
sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases
kārtai.
OP 2018/5.AKK3
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents uz
noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas
studijās, tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadības zinātnē vai darbības sfērai
atbilstoša augstākā tehniskā izglītība
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos vai elektronisko
sakaru un/vai pasta nozarē
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādē
- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu
izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- krievu valodas zināšanas
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos
uzdevumus
- labas komunikācijas prasmes
Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (mēnešalga no 835 līdz
1000 EUR).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2018/5.AKK4
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta
(darba aizsardzības un ugunsdrošības speciālista) amatu Drošības režīma
nodaļā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu
un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā
no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt, ieviest, kontrolēt un attīstīt darba aizsardzības procesus
Aizsardzības ministrijā
- instruēt darbiniekus darba aizsardzības jomā
- plānot un organizēt ikgadējās darbinieku mācības darba aizsardzības jomā
- nodrošināt darba vides iekšējo uzraudzību
- nodrošināt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu, dokumentu noformēšanu un
uzskaiti
- nodrošināt normatīvajos aktos noteikto ugunsdrošības prasību ievērošanu
Aizsardzības ministrijas ēku kompleksā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība
- nepieciešams teorētisko zināšanu apliecinošs dokuments darba aizsardzības
jautājumos saskaņā ar Ministru kabineta 10.08.2010. noteikumiem Nr. 749
"Apmācības kārtība darba aizsardzības jautājumos"
- nepieciešams teorētisko zināšanu apliecinošs dokuments drošības un
ugunsdrošības jautājumos atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
izstrādātai licencētai mācību programmai (ne mazāk par 160 stundām)
- profesionāla darba pieredze ar darba aizsardzību saistītos amatos viens
gads
- zināšanas par AM un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS,
uzdevumiem un struktūru
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi
arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule,
augstākās izglītības un teorētisko zināšanu apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas
lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Uzziņas pa tālr.
67335268, 67335200.
OP 2018/5.AKK5
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz ierēdņa amatu -
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta direktors/-e
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt iestādes valsts budžeta programmu/apakšprogrammu un ES
politikas instrumentu un citu ārvalstu finanšu palīdzības finansēto projektu
budžeta plānošanu, apstiprinātā budžeta izpildes kontroli, analīzi un pārskatu
sagatavošanu
- plānot un vadīt iepirkumu komisiju administratīvo darbu
- organizēt nomāto ēku un tehnisko iekārtu
apsaimniekošanu
- nodrošināt un kontrolēt darba aizsardzības un ugunsdrošības pasākumus
- organizēt un kontrolēt fizisko telpu drošības pasākumus nomātajās
ēkās
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikas vai vadības jomā)
vai inženierzinātnēs
- darba pieredze finanšu, ēku apsaimniekošanas vai publisko iepirkumu jomā
ilgāka par trīs gadiem, t.sk. vadošā amatā ilgāka par gadu
- zināšanas par budžeta grāmatvedību
- zināšanas par budžeta izpildi, ēku apsaimniekošanas, publisko
iepirkumu un darba aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un prasme
tos lietot darbā
- zināšanas par informācijas drošību
- darba aizsardzības pamatlīmeņa zināšanas
- labas datorprasmes (Microsoft Office)
- prasme vadīt kolektīvu un strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu
- prasme plānot un organizēt darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "FDND_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919. Papildu informācija: tālr. 67094277,
www.kase.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/5.AKR1
Iekšlietu ministrijas un veselības centrs paziņo, ka Administratīvās nodaļas
juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada
1.janvāra iecelta AISMA GAVARE.