Laidiens: 07.03.2018., Nr. 48

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/48.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Infrastruktūras projektu atlases nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 1 gadu (iespējams pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā struktūrvienībā)

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- organizēt Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases (sagatavot un saskaņot atlases dokumentāciju, organizēt informatīvos pasākumus, konsultēt projektu iesniegumu iesniedzējus)

- vērtēt projektu iesniegumus, sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektus)

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- pieredze projektu, jo īpaši ES fondu projektu, atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem

- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais eksperts".

Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/48.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- piedalīties kvalitātes un risku vadības procesos

- izstrādāt un aktualizēt ES projektu uzraudzības atbilstības pārbaužu sistēmas reglamentējošos dokumentus, veikt ES fondu projektu uzraudzības atbilstības pārbaudes, sniegt priekšlikumus uzraudzības pasākumu efektivitātes celšanai un iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai

- pārzināt un analizēt ES fondu programmu ieviešanas nosacījumus, normatīvo bāzi un sniegt priekšlikumus ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai

- veikt ES fondu ieviešanas progresa informācijas apkopošanu un analīzi

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)

- labas zināšanas un izpratne par kvalitātes vadības un risku vadības jautājumiem (praktiska pieredze minētajos jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze darbā ES fondu projektu ieviešanā vai kontrolē

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu

- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan rakstos, gan mutvārdos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, analītiskā domāšana un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais eksperts".

Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/48.AKK3

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas sektora būvinženiera amata vietu (1 vakance):

Galvenie pienākumi:

- sagatavot tehniskās specifikācijas būvprojekta izstrādes, būvniecības darbu, būvuzraudzības un citiem ar projektēšanu un būvniecību saistītu pakalpojumu iepirkumiem

- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem un normatīvo aktu prasībām

- konsultēt projektēšanas un būvniecības jautājumos t.sk. piedalīties pašvaldības administrācijas īstenošanā esošo investīciju projektu būvdarbu sanāksmēs, nodrošinot pašvaldības interešu pārstāvniecību

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība būvniecības jomā (priekšroka pretendentiem ar būvinženiera kvalifikāciju)

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze attiecīgā jomā

- precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt patstāvīgi

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, AutoCad, Microstation)

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā

iesniedzami Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Lielā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas sektora būvinženiera amata konkursam" līdz 2018.gada 26.martam (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005583, e-pasts: inese.belova@dome.jelgava.lv.

Amats klasificēts 20. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).


OP 2018/48.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā eksperta amata vietu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2019.gada 31.decembrim)

LIAA savā komandā aicina radošu un atbildīgu cilvēku, kurš nodrošinās starpreģionu sadarbības programmas INTERREG projekta vadību un īstenošanu

Galvenie amata pienākumi

- nodrošināt projekta vadību un īstenošanu kopumā atbilstoši projektā paredzētajām aktivitātēm, laika grafikam, finansēšanas plānam un sasniedzamajiem rezultātiem

- organizēt LIAA projekta īstenošanas darba grupas un projektā iesaistīto pušu darba grupas sanāksmes un citus pasākumus

- nodrošināt projekta informācijas un publicitātes pasākumus, t.sk. publicitāti medijos

- nodrošināt ikdienas komunikāciju ar projekta partneriem un projekta īstenošanas darba grupu locekļiem

- apkopot informāciju par projekta ieviešanas gaitu un sagatavot regulāros un vienreizējos pārskatus

- piedalīties pieredzes apmaiņas pasākumos pie projekta ārvalstu partneriem

Prasības pretendentiem/-ēm

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs)

- vēlama pieredze projektu vadībā

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- vēlamas labas zināšanas par ES fondiem

- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 18.martam, pieteikuma vēstuli, CV latviešu valodā, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtot uz e-pastu: personals@liaa.gov.lv ar norādi "INTERREG vadošais eksperts" vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442).

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/48.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā eksperta amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2019.gada 31.decembrim)

LIAA savā komandā aicina radošu un atbildīgu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām

Galvenie amata pienākumi

- nodrošināt Tehnoloģiju pārneses programmas projekta īstenošanas aktivitātes

- piedalīties tehnoloģiju pārneses procesa veicināšanā un koordinācijā

- piedalīties atbalsta pakalpojumu nodrošināšanā mikro (sīkajiem), mazajiem un vidējiem komersantiem

- piedalīties atbalsta pieteikumu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma piešķiršanu, to īstenošanas uzraudzībā, maksājumu dokumentu izskatīšanā un rezultātu apstiprināšanā

Prasības pretendentiem/-ēm

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs)

- pieredze ES fondu administrēšanā

- vēlama pieredze projektu vadībā

- vēlama divu gadu darba pieredze tehnoloģiju pārneses jomā

- vēlama pieredze biznesa projektu analizēšanā un īstenošanā

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- labas zināšanas par ES fondiem

- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 18.martam, pieteikuma vēstuli, CV latviešu valodā, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtot uz e-pastu: personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD IUAN vadošais eksperts" vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442).

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/48.AKK6

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītāja ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku (līdz 2022.gada 31.decembrim)

LIAA savā komandā aicina radošu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām!

Galvenie amata pienākumi

- vadīt un organizēt komandas darbu

- apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības

- meklēt inovāciju interesējošus komersantus un palīdzēt tiem realizēt attīstības ieceres

- ieviest atbalsta instrumentus komersantiem (tai skaitā start-up uzņēmumos)

- nodrošināt projektu pieteikumu atlasi

- palīdzēt un uzraudzīt projektu īstenošanu

Prasības pretendentiem/-ēm

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar struktūrvienības kompetencei atbilstošām speciālajām mācībām

- darba pieredze vadošā amatā struktūrvienības kompetences jomās (vismaz divi gadi)

- darba pieredze budžeta plānošanā un iepirkumu organizēšanā (vismaz divi gadi)

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem un valsts pārvaldes darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1253,00 EUR, 2.kategorija: 1442,00 EUR, 3.kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un Redzējumu par nozīmīgākajām Latvijas uzņēmēju radītajām inovācijām pēdējo piecu gadu laikā (teksta apjoms līdz 2 A4 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "TeD IUAN vadītājs".

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai!

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/48.AKK7

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Vadības un ārējās sadarbības departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus nodaļas darbiniekiem un kontrolēt uzticēto uzdevumu izpildi

- uzturēt un pilnveidot vienotu un standartizētu informācijas tehnoloģiju infrastruktūru

- pārvaldīt un nodrošināt serveru, darba staciju, aktīvo tīkla iekārtu, biroja iekārtu, kā arī telekomunikāciju tīkla darbību. Pētīt, testēt un ieviest risinājumus Valsts izglītības attīstības aģentūras darba un informācijas sistēmu darba optimizēšanai. Izstrādāt un realizēt informācijas sistēmu un telekomunikāciju modernizācijas plānus

- veikt datu drošības un aizsardzības pasākumus pret ārējiem, kā arī iekšējiem draudiem un organizēt drošības pasākumu uzlabojumus gan tehniskus, gan izglītojošus

- izstrādāt un aktualizēt datu drošības politiku un citus ar datu drošības politiku saistītus dokumentus

- izstrādāt tehnisko dokumentāciju valsts iepirkumu konkursu, cenu aptauju vai sarunu procedūru organizēšanai informācijas tehnoloģiju iepirkumos, ievērojot normatīvajos aktos paredzēto kārtību

- plānot, nodrošināt un kontrolēt atbildībā esošo projektu un līgumu izpildi (informācijas sistēmu izstrāde, citi ārpakalpojumi) atbilstoši termiņiem, budžetam un kvalitātes prasībām

- veikt personas datu apstrādi saskaņā ar Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu datu aizsardzību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze kolektīva vadīšanā vismaz 1 gadu

- vēlamas zināšanas vai pieredze informācijas sistēmu dzīves ciklu norisēs, datu drošībā, kā arī programmēšanā

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām, datubāzēm

- praktiskā pieredze datu drošības jautājumos

- praktiskā pieredze IT sistēmu, datortīklu un telekomunikāciju tīklā apkalpošanā un administrēšanā

- teicama prasme strādāt ar biroja programmatūrām un serveriem, darba staciju operētājsistēmām

- zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- prasme koordinēt kolektīva darbu svarīgu uzdevumu risināšanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- teicama prasme sniegt prezentācijas

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 19.saimes IVA līmenī (12.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1.kategorija: 1253,00 EUR, 2.kategorija: 1442,00 EUR, 3.kategorija: 1647,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi: info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") līdz 2018.gada 16.martam ieskaitot, vai iesniegt personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2018/48.AKK8

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo soda piemērošanas daļas vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Daugavpils)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus

- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai

- var būt atsevišķi darba braucieni uz Rēzekni

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu un administratīvo procesu

- krievu sarunvalodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- augsta atbildības sajūta, labas plānošanas un komunikācijas spējas

- vēlama pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- vēlamas zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors") vai iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs), iesniegt personīgi Daugavpils reģionālajā vides pārvaldē (Raiņa iela 28, Daugavpils) vai sūtīt uz e-pasta adresi: vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084203, 67084204.


OP 2018/48.AKK9

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā, Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 750 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību

- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu

- sagatavot pārskatus, ziņojumus, atskaites, informācijas apkopojumus par iestādes darbību un vides kvalitāti, kā arī analizēt apkopoto informāciju

- piedalīties stratēģijas, darba plāna un plānošanas dokumentu izstrādē

- sagatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos

- sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību institūciju iesniegumiem

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā priekšrocība

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Uzraudzības departaments"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.

Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67084203, 67084209.


OP 2018/48.AKK10

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā, Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 750 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību

- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu

- sniegt atbalstu ģenerāldirektoram darba organizēšanā

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā priekšrocība

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi: vvd@vvd.gov.lv.

Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67084203, 67084209.


OP 2018/48.AKK11

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu karantīnas departamenta vecākais eksperts

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežzinātnēs, vides zinātnē vai bioloģijā, priekšroka pretendentiem ar izglītību lauksaimniecībā un mežzinātnēs

- vēlama pieredze attiecīgajā specialitātē

- zināšanas par augu karantīnu regulējošiem normatīviem aktiem

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par Latvijā konstatētajiem augu karantīnas un

augiem sevišķi bīstamajiem organismiem

- sagatavot pārskatus par monitoringa un apsekojumu rezultātiem nosūtīšanai ES Komisijai

- sagatavot priekšlikumus dienesta normatīvajiem aktiem, vadlīnijām un informatīvajiem materiāliem

- izsniegt augu pases un etiķetes

- sagatavot aktuālo informāciju par augu karantīnas organismiem un augiem sevišķi bīstamiem organismiem, to izplatību un ierobežošanas pasākumiem informācijas ievietošanai dienesta mājaslapā un sabiedrības informēšanai

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2018/48.AKK12

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) - Zemgales reģionālās nodaļas vecākais inspektors

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, vēlama lauksaimniecībā

- zināšanas par augu karantīnas jomu un sēklu kontroles jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- uzraudzīt un kontrolēt normatīvo aktu izpildi sēklu aprites jomā un fitosanitārās uzraudzības un kontroles jomā

- sastādīt pārbaudes aktus

- sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas un sēklu aprites jomā

- ņemt augu un augu produktu paraugus

- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā noteiktajā kārtībā un termiņos

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

- darbs summētā darba laika ietvaros

Ierēdņa dienesta vieta Dobele vai Jelgava.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/48.AKR1

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 21.februārī Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas galvenās juristes amatā ir iecelta MARINA PETROPA.


OP 2018/48.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 22.februārī Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta MADARA REINIKA.


OP 2018/48.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 26.februārī Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešā nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts RAIMONDS VĪGANTS.


OP 2018/48.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 26.februārī Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenās personāla speciālistes amatā ir iecelta JŪLIJA SEMJONOVA.


OP 2018/48.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 28.februārī Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenās personāla speciālistes amatā ir iecelta LĀSMA STRAZDIŅA.


OP 2018/48.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta GUNDEGA MEĻĶE.


OP 2018/48.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts KRISTS ANSONS.


OP 2018/48.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas reģionālās daļas Latgales izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja amatā ir iecelts ANDREJS DUDAREVS.


OP 2018/48.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā Nodokļu kontroles pārvaldes Ražošanas kontroles daļas Trešās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta KRISTĪNE FREIMANE.


OP 2018/48.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas galvenās juristes amatā ir iecelta ILONA MITENKOVA.


OP 2018/48.AKR11

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Nodokļu maksātāju segmentācijas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta NADEŽDA KŅIGA.


OP 2018/48.AKR12

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā Nodokļu pārvaldes Juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta LINDA LOGINA.


OP 2018/48.AKR13

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 5.martā Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu vecākās muitas uzraudzes amatā ir iecelta VALĒRIJA SOKOLKO.


OP 2018/48.AKR14

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 5.martā Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu vecākā muitas uzrauga amatā ir iecelts KONSTANTĪNS PETROVS.


OP 2018/48.AKR15

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 5.martā Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Nodokļu maksātāju segmentācijas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts ANDRIS LUBGANS.


OP 2018/48.AKR16

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 5.martā Nodokļu kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles daļas Pirmās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta LINDA MURĀNE.


OP 2018/48.AKR17

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā jurista amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/48.AKR18

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Muitas pārvaldes Muitas atļauju kontroles daļas Otrās atļauju uzraudzības nodaļas vecākā muitas eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/48.AKR19

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Analīzes nodaļas galvenā nodokļu inspektora ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/48.AKR20

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/48.AKR21

Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkursa kārtībā Ventspils zonālā valsts arhīva vecākās ekspertes amatā (uz nenoteiktu laiku) 2018.gada 5.martā iecelta BAIBA LĀCE.


OP 2018/48.AKR22

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2018.gada 6.marta konkursa kārtībā iecelta GUNDEGA ATSLĒGA.


OP 2018/48.AKR23

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākās referentes amatā 05.03.2018. iecelta ZITA KUŠĶE.


OP 2018/48.AKR24

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 1.martā Nodarbinātības valsts aģentūras Apmācību daļas nodarbinātības organizatora amatā ir iecelts VALDIS VANAGS.


OP 2018/48.AKR25

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 1.martā Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā personāla speciālistes amatā ir iecelta LORETA SVALBE.


OP 2018/48.AKR26

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 1.martā Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā personāla speciālistes amatā ir iecelta IVONNA ZIEDIŅA.


OP 2018/48.AKR27

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 1.martā Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā personāla speciālistes amatā ir iecelta KRISTĪNE BĒRZIŅA-DAMŠKALNE.


OP 2018/48.AKR28

Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkursa kārtībā Arhīvu inspekcijas vecākās inspektores amatā (uz nenoteiktu laiku) 2018.gada 1.martā iecelta VIJA GVOZDKOVA.


OP 2018/48.AKR29

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 19.februāra iecelts KRISTAPS BALODIS.


OP 2018/48.AKR30

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 19.februāra iecelta ANDA JANSONE.


OP 2018/48.AKR31

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 22.februāra iecelts ARTŪRS SAVICKIS.


OP 2018/48.AKR32

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 26.februāra iecelta KRISTĪNE SMIRNOVA.


OP 2018/48.AKR33

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Latgales reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 1.marta iecelta TATJANA SILAGAILE.


OP 2018/48.AKR34

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 6.marta iecelta KATRĪNA TETERE-FROLOVA.


OP 2018/48.AKR35

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/48.AKR36

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 2. janvārī izsludinātais konkurss uz vakanto Resursu kontroles daļas vecākā inspektora amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)