Laidiens: 07.03.2018., Nr. 48
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/48.AKK1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Infrastruktūras projektu atlases nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 1 gadu (iespējams pēc noteiktā termiņa darbu
turpināt citā struktūrvienībā)
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS
- organizēt Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases (sagatavot
un saskaņot atlases dokumentāciju, organizēt informatīvos pasākumus, konsultēt
projektu iesniegumu iesniedzējus)
- vērtēt projektu iesniegumus, sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un
lēmumu projektus)
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- pieredze projektu, jo īpaši ES fondu projektu, atlasē, ieviešanā,
uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem
- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais eksperts".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/48.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro
līdz 1382 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS
- piedalīties kvalitātes un risku vadības procesos
- izstrādāt un aktualizēt ES projektu uzraudzības atbilstības pārbaužu
sistēmas reglamentējošos dokumentus, veikt ES fondu projektu uzraudzības
atbilstības pārbaudes, sniegt priekšlikumus uzraudzības pasākumu efektivitātes
celšanai un iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai
- pārzināt un analizēt ES fondu programmu ieviešanas nosacījumus, normatīvo
bāzi un sniegt priekšlikumus ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai
- veikt ES fondu ieviešanas progresa informācijas apkopošanu un analīzi
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- labas zināšanas un izpratne par kvalitātes vadības un risku vadības
jautājumiem (praktiska pieredze minētajos jautājumos tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- vēlama pieredze darbā ES fondu projektu ieviešanā vai kontrolē
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu
- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan
rakstos, gan mutvārdos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, analītiskā domāšana un vēlme
nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas
nodaļas vecākais eksperts".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/48.AKK3
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes
Teritorijas plānošanas sektora būvinženiera amata vietu (1 vakance):
Galvenie pienākumi:
- sagatavot tehniskās specifikācijas būvprojekta izstrādes, būvniecības
darbu, būvuzraudzības un citiem ar projektēšanu un būvniecību saistītu
pakalpojumu iepirkumiem
- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu
sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem un normatīvo aktu prasībām
- konsultēt projektēšanas un būvniecības jautājumos t.sk. piedalīties
pašvaldības administrācijas īstenošanā esošo investīciju projektu būvdarbu
sanāksmēs, nodrošinot pašvaldības interešu pārstāvniecību
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība būvniecības jomā (priekšroka pretendentiem ar
būvinženiera kvalifikāciju)
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze attiecīgā jomā
- precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt patstāvīgi
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, AutoCad, Microstation)
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā
iesniedzami Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Lielā
ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas
pilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes
Teritorijas plānošanas sektora būvinženiera amata konkursam" līdz 2018.gada 26.martam (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005583,
e-pasts: inese.belova@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 20. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).
OP 2018/48.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā
eksperta amata vietu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2019.gada 31.decembrim)
LIAA savā komandā aicina radošu un atbildīgu cilvēku, kurš nodrošinās
starpreģionu sadarbības programmas INTERREG projekta vadību un īstenošanu
Galvenie amata pienākumi
- nodrošināt projekta vadību un īstenošanu kopumā atbilstoši projektā
paredzētajām aktivitātēm, laika grafikam, finansēšanas plānam un
sasniedzamajiem rezultātiem
- organizēt LIAA projekta īstenošanas darba grupas un projektā iesaistīto
pušu darba grupas sanāksmes un citus pasākumus
- nodrošināt projekta informācijas un publicitātes pasākumus, t.sk.
publicitāti medijos
- nodrošināt ikdienas komunikāciju ar projekta partneriem un projekta
īstenošanas darba grupu locekļiem
- apkopot informāciju par projekta ieviešanas gaitu un sagatavot regulāros
un vienreizējos pārskatus
- piedalīties pieredzes apmaiņas pasākumos pie projekta ārvalstu partneriem
Prasības pretendentiem/-ēm
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai
inženierzinātnēs)
- vēlama pieredze projektu vadībā
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- vēlamas labas zināšanas par ES fondiem
- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos
aktus
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00
EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 18.martam, pieteikuma vēstuli, CV latviešu valodā,
izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtot uz e-pastu: personals@liaa.gov.lv ar norādi
"INTERREG vadošais eksperts" vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla
vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442).
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/48.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā
eksperta amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2019.gada 31.decembrim)
LIAA savā komandā aicina radošu un atbildīgu cilvēku, kuru interesē iespēja
strādāt ar Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām
Galvenie amata pienākumi
- nodrošināt Tehnoloģiju pārneses programmas projekta īstenošanas
aktivitātes
- piedalīties tehnoloģiju pārneses procesa veicināšanā un koordinācijā
- piedalīties atbalsta pakalpojumu nodrošināšanā mikro
(sīkajiem), mazajiem un vidējiem komersantiem
- piedalīties atbalsta pieteikumu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta
finansējuma piešķiršanu, to īstenošanas uzraudzībā, maksājumu dokumentu
izskatīšanā un rezultātu apstiprināšanā
Prasības pretendentiem/-ēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai
inženierzinātnēs)
- pieredze ES fondu administrēšanā
- vēlama pieredze projektu vadībā
- vēlama divu gadu darba pieredze tehnoloģiju pārneses jomā
- vēlama pieredze biznesa projektu analizēšanā un īstenošanā
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- labas zināšanas par ES fondiem
- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos
aktus
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00
EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam.
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 18.martam, pieteikuma vēstuli, CV latviešu valodā,
izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtot uz e-pastu: personals@liaa.gov.lv ar norādi
"TeD IUAN vadošais eksperts" vai nosūtot pa
pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442).
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/48.AKK6
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītāja
ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku (līdz 2022.gada
31.decembrim)
LIAA savā komandā aicina radošu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar
Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām!
Galvenie amata pienākumi
- vadīt un organizēt komandas darbu
- apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības
- meklēt inovāciju interesējošus komersantus un palīdzēt tiem realizēt
attīstības ieceres
- ieviest atbalsta instrumentus komersantiem (tai skaitā start-up
uzņēmumos)
- nodrošināt projektu pieteikumu atlasi
- palīdzēt un uzraudzīt projektu īstenošanu
Prasības pretendentiem/-ēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai
inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, kas papildināta ar struktūrvienības kompetencei atbilstošām
speciālajām mācībām
- darba pieredze vadošā amatā struktūrvienības kompetences jomās (vismaz
divi gadi)
- darba pieredze budžeta plānošanā un iepirkumu organizēšanā (vismaz divi
gadi)
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem un valsts pārvaldes darbību
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1253,00 EUR, 2.kategorija: 1442,00
EUR, 3.kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un Redzējumu par nozīmīgākajām
Latvijas uzņēmēju radītajām inovācijām pēdējo piecu gadu laikā (teksta apjoms
līdz 2 A4 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai
(Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv,
ar norādi "TeD IUAN vadītājs".
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai!
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/48.AKK7
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Vadības un ārējās sadarbības departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas
vadītāja amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu, nodrošināt savlaicīgu un
kvalitatīvu noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus nodaļas
darbiniekiem un kontrolēt uzticēto uzdevumu izpildi
- uzturēt un pilnveidot vienotu un standartizētu informācijas tehnoloģiju
infrastruktūru
- pārvaldīt un nodrošināt serveru, darba staciju, aktīvo tīkla iekārtu,
biroja iekārtu, kā arī telekomunikāciju tīkla darbību. Pētīt, testēt un ieviest
risinājumus Valsts izglītības attīstības aģentūras darba un informācijas
sistēmu darba optimizēšanai. Izstrādāt un realizēt informācijas sistēmu un
telekomunikāciju modernizācijas plānus
- veikt datu drošības un aizsardzības pasākumus pret ārējiem, kā arī
iekšējiem draudiem un organizēt drošības pasākumu uzlabojumus gan tehniskus,
gan izglītojošus
- izstrādāt un aktualizēt datu drošības politiku un citus ar datu drošības
politiku saistītus dokumentus
- izstrādāt tehnisko dokumentāciju valsts iepirkumu konkursu, cenu aptauju
vai sarunu procedūru organizēšanai informācijas tehnoloģiju iepirkumos,
ievērojot normatīvajos aktos paredzēto kārtību
- plānot, nodrošināt un kontrolēt atbildībā esošo projektu un līgumu izpildi
(informācijas sistēmu izstrāde, citi ārpakalpojumi) atbilstoši termiņiem,
budžetam un kvalitātes prasībām
- veikt personas datu apstrādi saskaņā ar Eiropas Savienības un Latvijas
Republikas fizisko personu datu aizsardzību reglamentējošo normatīvo aktu
prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze kolektīva vadīšanā vismaz 1 gadu
- vēlamas zināšanas vai pieredze informācijas sistēmu dzīves ciklu norisēs,
datu drošībā, kā arī programmēšanā
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām, datubāzēm
- praktiskā pieredze datu drošības jautājumos
- praktiskā pieredze IT sistēmu, datortīklu un telekomunikāciju tīklā
apkalpošanā un administrēšanā
- teicama prasme strādāt ar biroja programmatūrām un serveriem, darba
staciju operētājsistēmām
- zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- prasme koordinēt kolektīva darbu svarīgu uzdevumu risināšanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas
līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā
arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- teicama prasme sniegt prezentācijas
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 19.saimes IVA līmenī (12.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas
apmērs: 1.kategorija: 1253,00 EUR, 2.kategorija: 1442,00 EUR, 3.kategorija:
1647,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi: info@viaa.gov.lv (ar
norādi "Konkursam") līdz 2018.gada 16.martam ieskaitot, vai iesniegt
personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2018/48.AKK8
Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā Valsts vides dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo soda piemērošanas
daļas vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta -
Daugavpils)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai
- var būt atsevišķi darba braucieni uz Rēzekni
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu un administratīvo procesu
- krievu sarunvalodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildības sajūta, labas plānošanas un komunikācijas spējas
- vēlama pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- vēlamas zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi: Valsts
vides dienests, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam -
Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors") vai iesniegt
personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs), iesniegt personīgi Daugavpils reģionālajā
vides pārvaldē (Raiņa iela 28, Daugavpils) vai sūtīt uz e-pasta adresi: vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203, 67084204.
OP 2018/48.AKK9
Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā, Valsts vides dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta
uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 750 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību
- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu
- sagatavot pārskatus, ziņojumus, atskaites, informācijas apkopojumus par
iestādes darbību un vides kvalitāti, kā arī analizēt apkopoto informāciju
- piedalīties stratēģijas, darba plāna un plānošanas dokumentu izstrādē
- sagatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem un sniegt priekšlikumus
par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos
- sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību institūciju
iesniegumiem
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides aizsardzības
normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi Valsts vides
dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei -
Uzraudzības departaments"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs)
vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67084203, 67084209.
OP 2018/48.AKK10
Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā, Valsts vides dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta
uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 750 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību
- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu
- sniegt atbalstu ģenerāldirektoram darba organizēšanā
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides
aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi Valsts vides
dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi
Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi: vvd@vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67084203, 67084209.
OP 2018/48.AKK11
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu - Augu karantīnas departamenta vecākais eksperts
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežzinātnēs, vides zinātnē vai
bioloģijā, priekšroka pretendentiem ar izglītību lauksaimniecībā un mežzinātnēs
- vēlama pieredze attiecīgajā specialitātē
- zināšanas par augu karantīnu regulējošiem normatīviem aktiem
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par Latvijā konstatētajiem augu
karantīnas un
augiem sevišķi bīstamajiem organismiem
- sagatavot pārskatus par monitoringa un apsekojumu rezultātiem nosūtīšanai
ES Komisijai
- sagatavot priekšlikumus dienesta normatīvajiem aktiem, vadlīnijām un
informatīvajiem materiāliem
- izsniegt augu pases un etiķetes
- sagatavot aktuālo informāciju par augu karantīnas organismiem un augiem
sevišķi bīstamiem organismiem, to izplatību un ierobežošanas pasākumiem
informācijas ievietošanai dienesta mājaslapā un sabiedrības informēšanai
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219 vai
e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2018/48.AKK12
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) - Zemgales reģionālās
nodaļas vecākais inspektors
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, vēlama
lauksaimniecībā
- zināšanas par augu karantīnas jomu un sēklu kontroles jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- uzraudzīt un kontrolēt normatīvo aktu izpildi sēklu aprites jomā un
fitosanitārās uzraudzības un kontroles jomā
- sastādīt pārbaudes aktus
- sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas un sēklu
aprites jomā
- ņemt augu un augu produktu paraugus
- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā
noteiktajā kārtībā un termiņos
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
- darbs summētā darba laika ietvaros
Ierēdņa dienesta vieta Dobele vai Jelgava.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219 vai e-pasts:
personals@vaad.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/48.AKR1
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 21.februārī
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas
galvenās juristes amatā ir iecelta MARINA PETROPA.
OP 2018/48.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 22.februārī
Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas
nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta MADARA REINIKA.
OP 2018/48.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2018.gada 26.februārī Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites
daļas Trešā nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts RAIMONDS
VĪGANTS.
OP 2018/48.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 26.februārī
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenās personāla
speciālistes amatā ir iecelta JŪLIJA SEMJONOVA.
OP 2018/48.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 28.februārī
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenās personāla
speciālistes amatā ir iecelta LĀSMA STRAZDIŅA.
OP 2018/48.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā
Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un
metodikas daļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta GUNDEGA MEĻĶE.
OP 2018/48.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2018.gada 1.martā Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles,
analīzes un metodikas daļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts KRISTS
ANSONS.
OP 2018/48.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2018.gada 1.martā Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas reģionālās
daļas Latgales izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja amatā ir iecelts ANDREJS
DUDAREVS.
OP 2018/48.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā
Nodokļu kontroles pārvaldes Ražošanas kontroles daļas Trešās nodaļas galvenās
nodokļu inspektores amatā ir iecelta KRISTĪNE FREIMANE.
OP 2018/48.AKR10
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas
Pirmās nodaļas galvenās juristes amatā ir iecelta ILONA MITENKOVA.
OP 2018/48.AKR11
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā
Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Nodokļu maksātāju segmentācijas
nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta NADEŽDA KŅIGA.
OP 2018/48.AKR12
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.martā
Nodokļu pārvaldes Juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās nodaļas
galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta LINDA LOGINA.
OP 2018/48.AKR13
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 5.martā
Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu
vecākās muitas uzraudzes amatā ir iecelta VALĒRIJA SOKOLKO.
OP 2018/48.AKR14
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2018.gada 5.martā Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas
kontroles punktu vecākā muitas uzrauga amatā ir iecelts KONSTANTĪNS PETROVS.
OP 2018/48.AKR15
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2018.gada 5.martā Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Nodokļu maksātāju
segmentācijas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts ANDRIS
LUBGANS.
OP 2018/48.AKR16
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 5.martā
Nodokļu kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles daļas Pirmās nodaļas
galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta LINDA MURĀNE.
OP 2018/48.AKR17
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā jurista amatu ir beidzies
bez rezultāta.
OP 2018/48.AKR18
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Muitas
pārvaldes Muitas atļauju kontroles daļas Otrās atļauju uzraudzības nodaļas
vecākā muitas eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/48.AKR19
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
administrēšanas risku vadības daļas Analīzes nodaļas galvenā nodokļu inspektora
ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/48.AKR20
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu
apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2018/48.AKR21
Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkursa kārtībā Ventspils zonālā
valsts arhīva vecākās ekspertes amatā (uz nenoteiktu laiku) 2018.gada 5.martā
iecelta BAIBA LĀCE.
OP 2018/48.AKR22
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2018.gada 6.marta konkursa kārtībā iecelta GUNDEGA
ATSLĒGA.
OP 2018/48.AKR23
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā
Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un
komunikācijas daļas vecākās referentes amatā 05.03.2018. iecelta ZITA KUŠĶE.
OP 2018/48.AKR24
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 1.martā
Nodarbinātības valsts aģentūras Apmācību daļas nodarbinātības organizatora
amatā ir iecelts VALDIS VANAGS.
OP 2018/48.AKR25
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 1.martā
Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā personāla speciālistes amatā
ir iecelta LORETA SVALBE.
OP 2018/48.AKR26
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 1.martā
Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā personāla speciālistes amatā
ir iecelta IVONNA ZIEDIŅA.
OP 2018/48.AKR27
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 1.martā Nodarbinātības
valsts aģentūras Personāla nodaļā personāla speciālistes amatā ir iecelta
KRISTĪNE BĒRZIŅA-DAMŠKALNE.
OP 2018/48.AKR28
Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkursa kārtībā Arhīvu inspekcijas
vecākās inspektores amatā (uz nenoteiktu laiku) 2018.gada 1.martā iecelta VIJA
GVOZDKOVA.
OP 2018/48.AKR29
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā uz
noteiktu laiku no 2018.gada 19.februāra iecelts KRISTAPS BALODIS.
OP 2018/48.AKR30
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu
laiku no 2018.gada 19.februāra iecelta ANDA JANSONE.
OP 2018/48.AKR31
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatā uz
noteiktu laiku no 2018.gada 22.februāra iecelts ARTŪRS SAVICKIS.
OP 2018/48.AKR32
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu
laiku no 2018.gada 26.februāra iecelta KRISTĪNE SMIRNOVA.
OP 2018/48.AKR33
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Latgales
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 1.marta
iecelta TATJANA SILAGAILE.
OP 2018/48.AKR34
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz
noteiktu laiku no 2018.gada 6.marta iecelta KATRĪNA TETERE-FROLOVA.
OP 2018/48.AKR35
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu Programmu vadības un uzraudzības departamenta
Programmu vadības un metodikas nodaļas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/48.AKR36
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde
informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 2. janvārī
izsludinātais konkurss uz vakanto Resursu kontroles daļas vecākā inspektora
amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) beidzies bez rezultāta.