Laidiens: 05.03.2018., Nr. 46

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/46.AKK1

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Telekomunikāciju institūts

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem: bakalaura grāds elektrozinātnē; pieredze laboratorijas darbu veikšanā/konsultēšanā pārraides sistēmu jomā

E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem:

- teicamas latviešu, angļu, krievu valodas zināšanas

- spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu

- labas prasmes strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja sadarboties ar kolēģiem, prasme uzklausīt citus un veidot efektīvu komunikāciju

Lietišķās valodniecības institūts / Valodniecības nozare, Valodniecības apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 vieta (0,25 slodzes)

- pētnieks - 1 vieta (0,5 slodzes)

Prasības pretendentiem:

- pētnieka amatam maģistra grāds; vadošā pētnieka amatam doktora zinātniskais grāds

- teicamas latviešu, angļu, krievu valodas zināšanas

- spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu

- labas prasmes strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei

- strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja sadarboties ar kolēģiem, prasme uzklausīt un veidot efektīvu komunikāciju

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķās matemātikas institūts / Matemātikas nozare, Varbūtību teorijas un matemātiskās statistikas apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem: maģistra grāds matemātikā un pieredze, zināšanas varbūtību teorijā un matemātiskajā statistikā, kā arī matemātiskajā modelēšanā

Lietišķo datorsistēmu institūts / Datorzinātnes nozare, Datoru un sistēmu programmatūras apakšnozare

- pētnieks - 2 vietas

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai inženierzinātnes jomā

- vismaz 2 zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas (pēdējo 6 gadu laikā) LZP atzītos izdevumos

- zināšanas par datoru un sistēmu programmatūru

INŽENIEREKONOMIKAS UN VADĪBAS FAKULTĀTE

Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts / Vadībzinātnes nozare, Uzņēmējdarbības vadīšanas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 4 vietas

Prasības pretendentiem:

- pretendentam - augstākā izglītība un pieredze apkopot un zinātniski novērtēt jautājumus, kas saistīti ar informācijas tehnoloģijām un to integrēšanu mācību procesā

- pretendentam - augstākā izglītība un pieredze datu vākšanā, apstrādē, kā arī zinātnisko pētījumu veikšanā, kas ir saistīti ar komunikācijas, organizatorisko u. c. procesu organizēšanu

- pretendentam - maģistra grāds un prasmes plānot, vadīt un koordinēt administratīvās un finanšu operācijas, projektos izmantojot zinātnisku pieeju

- pretendentam - maģistra grāds vadībzinātnē un pieredze datu vākšanā, apstrādē un zinātniski novērtēt jautājumus, kas saistīti ar finanšu pakalpojumiem

Starptautisko ekonomisko sakaru un muitas institūts / Vadībzinātnes nozare, Uzņēmējdarbības vadīšanas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds un pieredze starptautiskā sadarbībā valsts drošības jautājumos

- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas. Par priekšrocību tiks uzskatītas papildus citu valodu zināšanas

Ražošanas kvalitātes institūts/ Vadībzinātnes nozare, Uzņēmējdarbības vadīšanas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds un uzsāktas (aktuālas) studijas doktorantūrā

- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā kvalitātes vadības jomā. Praktiska pieredze kvalitātes vadībā

Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas institūts / Vadībzinātnes nozare, Uzņēmējdarbības vadīšanas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem:

- bakalaura grāds un aktīvas studijas maģistratūrā

- pieredze apkopot un zinātniski novērtēt jautājumus, kas saistīti ar bezpilota lidaparātu pārvaldību būvuzņēmējdarbības, nekustamā īpašuma pārvaldības vai ar zemes pārvaldību saistītajos jautājumos

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2018/46.AKK2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - iepirkumu speciālists (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- priekšroka pretendentam ar pieredzi tiešās valsts pārvaldes iestādē

- priekšroka pretendentam, kurs ir ieguvis personas datu aizsardzības speciālista apliecību un ir tiesīgs veikt personas datu aizsardzības speciālista pienākumus

- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu

- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu (publisko iepirkumu nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo normatīvo aktu) sagatavošanā

- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas zināšanas par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības izjūta, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

- vēlamas autotransporta vadīšanas tiesības

Galvenie pienākumi:

- piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā

- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu un sagādes organizēšanu

- publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana

- līgumu projektus izstrādāšana, saskaņošana

- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājaslapā

- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana.

- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana

- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā

Piedāvājam:

- mēnešalga no 835 līdz 1190 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu.

www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2018/46.AKK3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz inspektora amatu  (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Limbažos)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības mehanizācijā)

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu.

www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2018/46.AKK4

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 30. decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta laiku)

Galvenie pienākumi:

- informācijas sagatavošana Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda Nacionālās programmas grozījumiem

- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda atklātu projektu iesniegumu atlases nolikumu, projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju un metodikas izstrāde sadarbībā ar Kultūras ministrijas Sabiedrības integrācijas departamentu

- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda ieviešanas regulējošo normatīvo aktu un to grozījumu projektu izstrāde

- metodisko materiālu izstrāde Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda projektu iesniegumu sagatavošanai

- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda projektu iesniegumu atklātas atlases un projektu iesniegumu vērtēšanas organizēšana, kā arī vērtēšanas komisijas sēžu sekretariāta funkcijas veikšana, atbilstoši Kultūras ministrijas iekšējiem noteikumiem par fonda projektu iesniegumu atlases organizēšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā

- darba pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama darba pieredze sabiedrības integrācijas jomā un pilsoniskās līdzdalības jomā

- vēlama pieredze darbā ar nevalstisko organizāciju sektoru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- labas zināšanas Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu jautājumos

- labas angļu valodas zināšanas (šī Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs, atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- prasme operatīvi, atbilstoši prioritātēm, koordinēt veicamos amata pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 44. saime "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība", IIB līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1224 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 19. martam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne vēlāk kā līdz 2018. gada 19. martam), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz ESFD Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 30. decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta laiku)":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot, atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html)

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālr. uzziņām 67330244.


OP 2018/46.AKK5

LATVIJAS UNIVERSITĀTE izsludina konkursu uz akadēmiskā un administratīvā personāla vietām:

- ASOCIĒTAIS PROFESORS - vadībzinātne, izglītības vadība - 1 vieta

Uz pārējo akadēmisko amatu vietām:

Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē

- docents - vadībzinātne, sabiedrības vadība - 0,5 vietas

Fizikas un matemātikas fakultātē

- docents - redzes zinātne, optometrija - 1 vieta

- docents - matemātika, diskrētā matemātika un matemātikas informātika - 1 vieta

- docents - matemātika, matemātiskās analīzes un funkcionālanalīze - 1 vieta

Astronomijas institūtā

- pētnieks - astronomija, astrofizika un fundamentālā astronomija - 2 vietas

- pētnieks - astronomija, ģeodinamika - 1 vieta

Uz administratīvā personāla vietām

Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes

Projektu vadības zinātniskā institūtā

- direktors - 1 vieta

Ar administratīvā un akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties LU mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 5. aprīlim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālr. 67033987 vai 67033990.


OP 2018/46.AKK6

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka amatu - Uzraudzības un probācijas programmu departamenta Uzraudzības nodaļas Elektroniskās uzraudzības centra referents (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- zināšanas kriminālsodu izpildes jomā (tai skaitā elektroniskās uzraudzības īstenošanas jomā)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- labas iemaņas darbā ar datoru

- prasmes organizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju

- izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju ierīču funkcionēšanu

- vēlama profesionālā pieredze darbā ar likumpārkāpumus izdarījušām personām un viņu resocializācijas veicināšanu

- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- apkopot un analizēt datus elektroniskās uzraudzības īstenošanas jomā, pārraudzīt elektroniskās uzraudzības programmatūrā esošo informāciju, apstrādāt saņemtos ziņojumus un sniegt informāciju attiecīgā probācijas klienta lietas vadītājam par saņemtajiem ziņojumiem un to cēloņiem

- sniegt konsultatīvu un praktisku atbalstu dzīvesvietas tehniskās piemērotības vērtēšanā, elektroniskās uzraudzības ierīču uzstādīšanā, noņemšanā, programmatūras un ierīču tehniskās darbības jautājumos

- uzskaitīt un kontrolēt, izsniegt un saņemt elektroniskās uzraudzības ierīces, veicot attiecīgas izmaiņas programmatūrā

Piedāvājam:

- summēto darba laiku ar stundas likmi 4,85 EUR/stundā (1. kategorija), 5,06 EUR/stundā (2. kategorija); 5,27 EUR/stundā (3. kategorija) pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

- atsaucīgus darba kolēģus un darbavietu Rīgā, Lomonosova ielā 9

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Personālvadības nodaļā ar norādi "Elektroniskās uzraudzības centra referents - KONKURSS" 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv, pa pastu vai klātienē, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/46.AKK7

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA ATKĀRTOTU KONKURSU uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Infrastruktūras nodaļas SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (divas amata vietas (19.5. amatu saimes IVA līmeņa 12. mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku - uz projekta īstenošanas laiku līdz 2020. gada 30. novembrim)

Galvenie pienākumi:

- saskaņā ar Sistēmām noteiktajiem funkcionālajiem, drošības un pieejamības mērķiem nodrošināt koplietošanas IKT infrastruktūras platformas ar lielu (500-1000) lietotāju skaitu administrēšanu, nodrošināt Sistēmu un e-pakalpojumu vižu aktualitāti un darbību, īstenot platformas attīstības projektu ieviešanu

- īstenot administrēšanas uzdevumu plānošanu un to izpildes kontroli, t. sk. tehnoloģiskos un sistēmu testus, organizējot, vadot un kontrolējot citu iesaistīto speciālistu un ārpakalpojumu darbu

- īstenot Sistēmu drošības pasākumus, pārvaldīt informācijas sistēmas auditēšanas pierakstus, nodrošināt Sistēmu, to datu un virtuālo resursu rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu

- nodrošināt IKT infrastruktūras vajadzību sistemātisku izpēti, apkopot un izvērtēt resursu prasības, virzīt priekšlikumus par Sistēmu izmantošanas un attīstības iespējām

- amata kompetences ietvaros nodrošināt Sistēmu dokumentācijas izstrādi un aktualizāciju

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- augstākā izglītība telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālajām zināšanām (var būt pēdējā kursa students informācijas tehnoloģiju vai līdzvērtīgā jomā)

- latviešu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas un administratora darba automatizācijas līdzekļi)

- vismaz divu gadu pieredze:

• datubāzu vadības sistēmu (Oracle, Microsoft SQL vai līdzvērtīgu) uzturēšanā

vai

• LINUX (vai līdzvērtīgu sistēmu) serveru infrastruktūras uzturēšanā

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes

- par priekšrocību tiks uzskatīta:

• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu

• pieredze VMware (vai līdzvērtīgas) virtualizācijas platformas ieviešanā vai uzturēšanā

• pieredze serveru, disku masīvu un datortīklu infrastruktūras izveidē un uzturēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- mēnešalgu (1253,00 euro 1. kategorija, 1442,00 euro 2. kategorija, 1647,00 euro 3. kategorija)

- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas)

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2018. gada 16. martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/46.AKR1

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 1. martā Kontroles departamenta vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta LĀSMA GRĪNVALDE.


OP 2018/46.AKR2

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017. gada 22. decembrī izsludinātais konkurss uz Kontroles departamenta vecākā referenta ierēdņa amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/46.AKR3

Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā (paziņojums publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 3. janvārī, Nr. 2 (6088)) Piedziņas nodaļas juriskonsulta amatā no 2018. gada 1. marta uz nenoteiktu laiku iecelts AIGARS RIVDIĶIS.


OP 2018/46.AKR4

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Sociālās statistikas datu apstrādes daļas vecākās referentes amatā 01.03.2018. iecelta LAUMA HAUKA.


OP 2018/46.AKR5

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 19.februāra iecelta ELIZABETE LAGZDIŅA.


OP 2018/46.AKR6

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 19.februāra iecelta LĪGA PISKUNOVA.


OP 2018/46.AKR7

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 1.marta uz nenoteiktu laiku Juridiskā departamenta Valsts aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas ekspertes amatā iecelta INDRA LENŠA.


OP 2018/46.AKR8

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 1.marta uz nenoteiktu laiku Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides nodaļas vecākās ekspertes amatā iecelta LIGITA SVILPE.


OP 2018/46.AKR9

Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Juridiskā departamenta Iepirkumu un juridiskā atbalsta nodaļas vecākā eksperta amatu beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)