Laidiens: 05.03.2018., Nr. 46
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/46.AKK1
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Telekomunikāciju institūts
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Prasības pretendentiem: bakalaura grāds elektrozinātnē;
pieredze laboratorijas darbu veikšanā/konsultēšanā pārraides sistēmu jomā
E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- teicamas latviešu, angļu, krievu valodas zināšanas
- spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu
- labas prasmes strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja sadarboties ar kolēģiem, prasme uzklausīt citus un veidot efektīvu
komunikāciju
Lietišķās valodniecības institūts / Valodniecības nozare,
Valodniecības apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta (0,25 slodzes)
- pētnieks - 1 vieta (0,5 slodzes)
Prasības pretendentiem:
- pētnieka amatam maģistra grāds; vadošā pētnieka amatam doktora
zinātniskais grāds
- teicamas latviešu, angļu, krievu valodas zināšanas
- spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu
- labas prasmes strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei
- strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja sadarboties ar kolēģiem, prasme uzklausīt un veidot efektīvu
komunikāciju
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās matemātikas institūts / Matemātikas nozare, Varbūtību
teorijas un matemātiskās statistikas apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem: maģistra grāds matemātikā un pieredze, zināšanas
varbūtību teorijā un matemātiskajā statistikā, kā arī matemātiskajā modelēšanā
Lietišķo datorsistēmu institūts / Datorzinātnes nozare, Datoru
un sistēmu programmatūras apakšnozare
- pētnieks - 2 vietas
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai
inženierzinātnes jomā
- vismaz 2 zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas (pēdējo 6
gadu laikā) LZP atzītos izdevumos
- zināšanas par datoru un sistēmu programmatūru
INŽENIEREKONOMIKAS UN VADĪBAS FAKULTĀTE
Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības
institūts / Vadībzinātnes nozare, Uzņēmējdarbības vadīšanas
apakšnozare
- zinātniskais asistents - 4 vietas
Prasības pretendentiem:
- pretendentam - augstākā izglītība un pieredze apkopot un zinātniski
novērtēt jautājumus, kas saistīti ar informācijas tehnoloģijām un to
integrēšanu mācību procesā
- pretendentam - augstākā izglītība un pieredze datu vākšanā, apstrādē, kā
arī zinātnisko pētījumu veikšanā, kas ir saistīti ar komunikācijas, organizatorisko u. c. procesu
organizēšanu
- pretendentam - maģistra grāds un prasmes plānot, vadīt un koordinēt
administratīvās un finanšu operācijas, projektos izmantojot zinātnisku pieeju
- pretendentam - maģistra grāds vadībzinātnē un pieredze datu vākšanā, apstrādē
un zinātniski novērtēt jautājumus, kas saistīti ar finanšu pakalpojumiem
Starptautisko ekonomisko sakaru un muitas
institūts / Vadībzinātnes nozare, Uzņēmējdarbības vadīšanas
apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds un pieredze starptautiskā sadarbībā valsts drošības
jautājumos
- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas. Par priekšrocību tiks
uzskatītas papildus citu valodu zināšanas
Ražošanas kvalitātes institūts/ Vadībzinātnes nozare, Uzņēmējdarbības
vadīšanas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds un uzsāktas (aktuālas) studijas doktorantūrā
- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā kvalitātes vadības jomā. Praktiska
pieredze kvalitātes vadībā
Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas
institūts / Vadībzinātnes nozare, Uzņēmējdarbības vadīšanas
apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- bakalaura grāds un aktīvas studijas maģistratūrā
- pieredze apkopot un zinātniski novērtēt jautājumus, kas saistīti ar
bezpilota lidaparātu pārvaldību būvuzņēmējdarbības, nekustamā īpašuma
pārvaldības vai ar zemes pārvaldību saistītajos jautājumos
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta
elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu
elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts
pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā
atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs
dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā
darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo
dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas
sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/46.AKK2
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu
amatu - iepirkumu speciālists (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- priekšroka pretendentam ar pieredzi tiešās valsts pārvaldes iestādē
- priekšroka pretendentam, kurs ir ieguvis personas datu aizsardzības
speciālista apliecību un ir tiesīgs veikt personas datu aizsardzības
speciālista pienākumus
- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu
- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu (publisko iepirkumu
nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo
normatīvo aktu) sagatavošanā
- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana
- vēlamas zināšanas par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, plānot savu darbu un
noteikt prioritātes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
- vēlamas autotransporta vadīšanas tiesības
Galvenie pienākumi:
- piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā
- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas
projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu un
sagādes organizēšanu
- publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana
- līgumu projektus izstrādāšana, saskaņošana
- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājaslapā
- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana.
- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana
- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā
Piedāvājam:
- mēnešalga no 835 līdz 1190 euro
(atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba
vietu.
www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2018/46.AKK3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz inspektora amatu
(uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt darba līgumu uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Limbažos)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības
mehanizācijā)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba
vietu.
www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2018/46.AKK4
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Finanšu instrumentu
attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku līdz
2022. gada 30. decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas
fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās
palīdzības projekta laiku)
Galvenie pienākumi:
- informācijas sagatavošana Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda
Nacionālās programmas grozījumiem
- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda atklātu projektu
iesniegumu atlases nolikumu, projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju un
metodikas izstrāde sadarbībā ar Kultūras ministrijas Sabiedrības integrācijas
departamentu
- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda ieviešanas regulējošo
normatīvo aktu un to grozījumu projektu izstrāde
- metodisko materiālu izstrāde Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda
projektu iesniegumu sagatavošanai
- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda projektu iesniegumu atklātas
atlases un projektu iesniegumu vērtēšanas organizēšana, kā arī vērtēšanas
komisijas sēžu sekretariāta funkcijas veikšana, atbilstoši Kultūras ministrijas
iekšējiem noteikumiem par fonda projektu iesniegumu atlases organizēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā sociālajās vai
humanitārajās zinātnēs
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu
ārvalstu finanšu palīdzības instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā
- darba pieredze normatīvo aktu izstrādē
- vēlama darba pieredze sabiedrības integrācijas jomā un pilsoniskās
līdzdalības jomā
- vēlama pieredze darbā ar nevalstisko organizāciju sektoru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- labas zināšanas Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas (šī Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs, atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
- prasme operatīvi, atbilstoši prioritātēm, koordinēt veicamos amata
pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 44. saime "Ārvalstu finanšu instrumentu
vadība", IIB līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1224 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 19. martam jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības
nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne
vēlāk kā līdz 2018. gada 19. martam), vai jānosūta elektroniski uz
e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi
"Pieteikums konkursam uz ESFD Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas
vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku līdz 2022. gada
30. decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda
2014.-2020. gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās
palīdzības projekta laiku)":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum
Vitae), vēlams sagatavot, atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments
vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par
to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami
Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html)
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālr. uzziņām 67330244.
OP 2018/46.AKK5
LATVIJAS UNIVERSITĀTE izsludina konkursu uz akadēmiskā un administratīvā
personāla vietām:
- ASOCIĒTAIS PROFESORS - vadībzinātne, izglītības vadība - 1 vieta
Uz pārējo akadēmisko amatu vietām:
Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē
- docents - vadībzinātne, sabiedrības vadība - 0,5 vietas
Fizikas un matemātikas fakultātē
- docents - redzes zinātne, optometrija - 1 vieta
- docents - matemātika, diskrētā matemātika un matemātikas informātika -
1 vieta
- docents - matemātika, matemātiskās analīzes un funkcionālanalīze
- 1 vieta
Astronomijas institūtā
- pētnieks - astronomija, astrofizika un fundamentālā astronomija - 2
vietas
- pētnieks - astronomija, ģeodinamika - 1 vieta
Uz administratīvā personāla vietām
Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes
Projektu vadības zinātniskā institūtā
- direktors - 1 vieta
Ar administratīvā un akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu
noformēšanu atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem
amatiem Latvijas Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties LU
mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 5. aprīlim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033987 vai 67033990.
OP 2018/46.AKK6
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
darbinieka amatu - Uzraudzības un probācijas programmu departamenta
Uzraudzības nodaļas Elektroniskās uzraudzības centra referents (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim
- zināšanas kriminālsodu izpildes jomā (tai skaitā elektroniskās uzraudzības
īstenošanas jomā)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- labas iemaņas darbā ar datoru
- prasmes organizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju
- izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju ierīču
funkcionēšanu
- vēlama profesionālā pieredze darbā ar likumpārkāpumus izdarījušām personām
un viņu resocializācijas veicināšanu
- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- apkopot un analizēt datus elektroniskās uzraudzības īstenošanas jomā,
pārraudzīt elektroniskās uzraudzības programmatūrā esošo informāciju, apstrādāt
saņemtos ziņojumus un sniegt informāciju attiecīgā probācijas klienta lietas
vadītājam par saņemtajiem ziņojumiem un to cēloņiem
- sniegt konsultatīvu un praktisku atbalstu dzīvesvietas tehniskās
piemērotības vērtēšanā, elektroniskās uzraudzības ierīču uzstādīšanā,
noņemšanā, programmatūras un ierīču tehniskās darbības jautājumos
- uzskaitīt un kontrolēt, izsniegt un saņemt elektroniskās uzraudzības
ierīces, veicot attiecīgas izmaiņas programmatūrā
Piedāvājam:
- summēto darba laiku ar stundas likmi 4,85 EUR/stundā (1. kategorija),
5,06 EUR/stundā (2. kategorija); 5,27 EUR/stundā (3. kategorija)
pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
- atsaucīgus darba kolēģus un darbavietu Rīgā, Lomonosova ielā 9
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Personālvadības nodaļā ar norādi "Elektroniskās uzraudzības centra
referents - KONKURSS" 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot elektroniski
uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv, pa pastu vai
klātienē, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr.
67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/46.AKK7
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ.
Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA
ATKĀRTOTU KONKURSU uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta
Infrastruktūras nodaļas SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (divas
amata vietas (19.5. amatu saimes IVA līmeņa 12. mēnešalgu grupas
amats) uz noteiktu laiku - uz projekta īstenošanas laiku līdz 2020. gada
30. novembrim)
Galvenie pienākumi:
- saskaņā ar Sistēmām noteiktajiem funkcionālajiem, drošības un pieejamības mērķiem
nodrošināt koplietošanas IKT infrastruktūras platformas ar lielu (500-1000)
lietotāju skaitu administrēšanu, nodrošināt Sistēmu un e-pakalpojumu vižu
aktualitāti un darbību, īstenot platformas attīstības projektu ieviešanu
- īstenot administrēšanas uzdevumu plānošanu un to izpildes kontroli, t. sk. tehnoloģiskos
un sistēmu testus, organizējot, vadot un kontrolējot citu iesaistīto
speciālistu un ārpakalpojumu darbu
- īstenot Sistēmu drošības pasākumus, pārvaldīt informācijas sistēmas
auditēšanas pierakstus, nodrošināt Sistēmu, to datu un virtuālo resursu
rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu
- nodrošināt IKT infrastruktūras vajadzību sistemātisku izpēti, apkopot un
izvērtēt resursu prasības, virzīt priekšlikumus par Sistēmu izmantošanas un
attīstības iespējām
- amata kompetences ietvaros nodrošināt Sistēmu dokumentācijas izstrādi un
aktualizāciju
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām
(lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- augstākā izglītība telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā vai
augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālajām
zināšanām (var būt pēdējā kursa students informācijas tehnoloģiju vai
līdzvērtīgā jomā)
- latviešu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās
dokumentācijas sapratnes līmenī
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS
Office standartprogrammas un administratora darba
automatizācijas līdzekļi)
- vismaz divu gadu pieredze:
• datubāzu vadības sistēmu (Oracle,
Microsoft SQL vai līdzvērtīgu)
uzturēšanā
vai
• LINUX (vai līdzvērtīgu sistēmu) serveru infrastruktūras uzturēšanā
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- par priekšrocību tiks uzskatīta:
• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu
• pieredze VMware
(vai līdzvērtīgas) virtualizācijas platformas ieviešanā vai uzturēšanā
• pieredze serveru, disku masīvu un datortīklu infrastruktūras izveidē un
uzturēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās
zināšanas
- mēnešalgu (1253,00 euro 1. kategorija,
1442,00 euro 2. kategorija,
1647,00 euro 3. kategorija)
- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc 1 gada
darba stāža sasniegšanas)
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās
attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2018. gada 16. martam
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta
ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/46.AKR1
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
2018. gada 1. martā Kontroles departamenta vecākās referentes valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta LĀSMA GRĪNVALDE.
OP 2018/46.AKR2
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017. gada 22.
decembrī izsludinātais konkurss uz Kontroles departamenta vecākā referenta
ierēdņa amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2018/46.AKR3
Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā (paziņojums
publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 3. janvārī,
Nr. 2 (6088)) Piedziņas nodaļas juriskonsulta amatā no 2018. gada 1. marta
uz nenoteiktu laiku iecelts AIGARS RIVDIĶIS.
OP 2018/46.AKR4
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā
Sociālās statistikas departamenta Sociālās statistikas datu apstrādes daļas
vecākās referentes amatā 01.03.2018. iecelta LAUMA HAUKA.
OP 2018/46.AKR5
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Latgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu
laiku no 2018.gada 19.februāra iecelta ELIZABETE LAGZDIŅA.
OP 2018/46.AKR6
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Latgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu
laiku no 2018.gada 19.februāra iecelta LĪGA PISKUNOVA.
OP 2018/46.AKR7
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 1.marta uz
nenoteiktu laiku Juridiskā departamenta Valsts aktīvu pārvaldes un
atsavināšanas nodaļas ekspertes amatā iecelta INDRA LENŠA.
OP 2018/46.AKR8
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 1.marta uz
nenoteiktu laiku Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides nodaļas vecākās
ekspertes amatā iecelta LIGITA SVILPE.
OP 2018/46.AKR9
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Juridiskā departamenta
Iepirkumu un juridiskā atbalsta nodaļas vecākā eksperta amatu beidzies bez
rezultāta.